Nevşehir Valisi Mehmet Ceylan tarafından emekliye ayrılan Vali Yardımcısı Vural Demirtaş için veda yemeği düzenlendi.Mülki İdare Amirliğinde 41 yılını dolduran ve emekliye ayrılan Vali Yardımcısı Vural Demirtaş’a Nevşehir Valisi Mehmet Ceylan tarafından Topuzluhan Restoran’da veda yemeği düzenlendi. Düzenlenen veda yemeğine Nevşehir Valisi Mehmet Ceylan’ın yanı sıra, İlçe Kaymakamları, Vali Yardımcıları ve daire müdürleri katıldı.Hizmetlerinden dolayı Vali Yardımcısı Vural Demirtaş’a teşekkür eden Vali Veylan, Demirtaş’a emeklilik hayatında huzurlu günler geçirmesini temenni etti.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz