İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi'nin talimatıyla birlikte milyonlarca sürücünün merakla beklediği trafik kanunu uygulama yönetmeliği tamamlandı.
Araçlardaki ekranlara ve hoparlörlere ceza uygulanması tartışmalarına son veren yönetmelikle ön cama monte edilen telefon tutucular resmen serbest hale geldi.
Araç kameraları da belirlenen ölçüde kullanıldığında ceza kesilmeyecek.
Araç içi ses sistemleriyle ilgili de cezalar artık sesin aracın dışına çıkması durumunda kesilecek.
Multimedya sistemleri araç görüşünü engellemiyorsa serbest olacak ve ceza kesilmeyecek.