Batmanlı Muhammed Türkiye Şampiyonu Oldu

Eskişehir’de düzenlenen Türkiye Görme Engelliler Judo şampiyonasına katılan Batmanlı Muhammed Turğut, genç erkeklerde 60 kilogramda...

Eskişehir’de düzenlenen Türkiye Görme Engelliler Judo şampiyonasına katılan Batmanlı Muhammed Turğut, genç erkeklerde 60 kilogramda Türkiye şampiyonu oldu.İlk defa katıldığı turnuvada şampiyon olmanın mutluluğunu yaşadığını anlatan Muhammed Turğut, “Beni bu spora teşvik eden Batman Engelliler Spor Kulübü Başkanı Nasreddin Kaya‘ya, bütün zamanını bana ayıran ve özel olarak beni eğiten ve bu şampiyonda büyük emeği olan antrenörüm Ömer Polat’a, şampiyonluk süresince bize destek olan Mehmet Uluçam’a arkadaşlarıma ve ailem sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Çok mutluyum ve bu mutluluğumu diğer engelli arkadaşlarımın da yaşamasını istiyorum bu nedenle engelli olan kader arkadaşlarımı spor yapmaya davet ediyorum” dedi.Turğut, Türkiye Görme Engelliler Judo Milli Takımı kampına davet edildi.

Reklam
Reklam

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: