Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında deplasmanda oynayacağı Kayserispor maçı hazırlıklarını bu sabah yaptığı antrenmanla sürdürdü.Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Slaven Bilic yönetiminde gerçekleşen antrenman, yaklaşık 2 saat sürdü. Minder üzerinde ısınma hareketleri ile başlayan çalışma, yarım saha çift kale maç yapılarak sona erdi.Çalışmaya sakatlıkları bulunan ve tedavilerine devam edilen Mustafa Pektemek, Pedro Franco ve Muhammed Demirci katılmadı. Sırtında ağrı hisseden kaleci Tolga ile dizinde ağrı hisseden Serdar Kurtuluş ise antrenmanı yarıda bıraktı. Beşiktaş, Kayserispor maçı hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek ve ardından kampa girecek.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz