Beşiktaş maçından sonra fenerlilerin ve g.saraylıların birbiriyle kavga etmesi kadar saçma bir hayat..
— Önder Şeren (@onderseren)March 19, 2015
Beşiktaş'ım 112 yaşında ama 1 yaş daha yaşlandık 113 olduk bir gecede
— Barışsal (@ByFingers)March 19, 2015
beşiktaş seninle ölmeye geldik (ÖLDÜ)
— Eren (@kazakerkegi)March 19, 2015
Beşiktaş'ın yenilmesine değil, stadı terk eden taraftarlara üzüldüm. Sevdanız bir maç değil, bir ömür olsun.
Her gün Beşiktaş.— Kıvanç (@Evseksisi)March 19, 2015
Beşiktaş'ı Terazi Lastik Jimmastik Kulübü'ne döndürdüler resmen.Çok Üzücü...
— Rasim Ozan Kütahyalı (@RasimOzan_K)March 19, 2015
Siyah beyaz bir gece olabilirdi ne yazık ki sadece siyah oldu :( sağlık olsundu...!! #BESİKTAS
— emre karayel (@emrekarayel01)March 19, 2015