Bünyan Belediyesi’nde Sosyal Denge Sözleşmesi Sevinci Yaşanıyor

Bünyan Belediyesi ile Bembir-Sen Kayseri Şubesi arasında sosyal denge sözleşmesi imzalandı. Başkan Şinasi Gülcüoğlu, "Çalışanlarımızın...

Bünyan Belediyesi ile Bembir-Sen Kayseri Şubesi arasında sosyal denge sözleşmesi imzalandı. Başkan Şinasi Gülcüoğlu, "Çalışanlarımızın daha mutlu ve verimli olması için çalışıp, vatandaşlarımız için daha iyi hizmet üretmelerini sağlayacak adımlar atmaya gayret ediyoruz." dedi.Düzenlenen törene Bünyan Belediye Başkanı Şinasi Gülcüoğlu Bembir-Sen Şube Başkanı Mehmet Karakaş, sendika temsilcileri ve belediyede çalışan memurlar katıldı.Çalışanların motivasyonunu artırmak, verimliliği sürekli kılmak için çalışanların özlük haklarında sürekli bir iyeleştirmeyi hedef edindiklerini belirten Bünyan Belediye Başkanı Şinasi Gülcüoğlu;” Belediye çalışanlarımızın mensup olduğu Memur-Sen ailesine bağlı belediye çalışanları sendikası Bembir-Sen sendikamızla. Çalışanlarımızın maddi özlük haklarının iyileştirilmesi yolunda sosyal denge sözleşmesi imzasıdır. Çalışanlarımızın özlük haklarına yönelik brüt 380 TL’lik bir sözleşme yapıyoruz. Hayırlara vesile olsun diyorum. Tabi biz burada işveren olarak aynı zamanda sendikalaşmayı da önemsiyoruz. Tüm çalışanlarımızın hangi iş kolunda olurlarsa olsunlar, hangi sektörde olurlarsa olsunlar. Sendikalaşmalarının emeğin organize olması bakımından ve diğer bakımlardan yararlı olduğunu düşünüyoruz. Eski bir sendikacı olarak da yine böyle bir belgeye imza atıyor olmanın mutluluğu içerisindeyim. Çalışanlarımıza hayırlı uğurlu olsun diyorum” şeklinde konuştu.Bembir-Sen Şube Başkanı Mehmet Karakaş ise “Örgütsel bir yapı içersinden gelen Başkanımızla çalışmak, Sendika faaliyetlerini yürütmek tabi daha kolay oluyor. Çalışmalarımız da sağ olsun kendisi her zaman yanımızda destekçi olarak gördüğümüz bir başkanımız. Bünyan belediyemize daha önce yaptığımız sözleşmenin süresi dolmasından dolayı ikinci bir vefa daha olarak başkanımıza bu sözleşmeyi arkadaşlarımızın adına akdetmiş oluyoruz. Hayırlı olsun.” ifadelerini kullandı.Konuşmaların ardından Bünyan Belediye Başkanı Şinasi Gülcüoğlu ve Bembir-Sen Şube Başkanı Mehmet Karakaş sosyal denge sözleşmesini imzaladı.

Reklam
Reklam

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: