Ertuğrul Sağlam Kupayı İstiyor

Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, geçtiğimiz yıl finalde kaybettikleri Türkiye Kupası'nı bu sezon almak istediklerini...

Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, geçtiğimiz yıl finalde kaybettikleri Türkiye Kupası'nı bu sezon almak istediklerini söyledi.

Yeşil-beyazlı ekibin başarılı teknik patronu Ertuğrul Sağlam, Türkiye Kupası 4. tur kurasını değerlendirdi. Geçtiğimiz yıl final oynayıp kaybettiklerini hatırlatan Sağlam, “Türkiye Kupası’ndaki hedefimizi biliyoruz. Geçen sene final oynayıp da maalesef kaybettiğimiz, alamadığımız kupayı bu sene kazanmak istiyoruz. O yüzden grup öncesi oynayacağımız 2 eleme karşılaşmasını kayıpsız geçmek ve daha sonra gruplarda da bizi finale taşıyacak mücadeleyi ortaya koymak ve kupayı kazanmak istiyoruz. Bu doğrultuda rakip kim olursa olsun bizim için çok fazla önemli değildi. Tek dileğimiz bu yoğun maç trafiğinde deplasmana gitmemekti. Sadece bu yönde bir beklentimiz vardı. Rakibimizi çok ciddi anlamda değerlendirip, herhangi bir sürprize sebebiyet vermeden bu turu geçmek istiyoruz” dedi.

Reklam
Reklam

“NAZİLLİ İYİ BİR TAKIM”

Nazilli Belediyespor'un iyi bir ekip olduğunu belirten genç teknik adam, “Kendi sahalarında, kendi taraftarları önünde oynamanın da coşkusuyla Bursaspor gibi bir rakibe karşı daha üst düzey bir motivasyonla oynayacaklardır. O yüzden bizim adımıza bu olumsuzlukları ortadan kaldırıp, Bursaspor’a yakışır, kendi hedefimize yakışır bir mücadele ortaya koyarak Nazillispor’u yenerek bir üst tura çıkmak isteyeceğiz. Ondan sonrasını da sonra değerlendireceğiz” şeklinde konuştu.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: