İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin'den Giresun’un Bulancak İlçesine Ziyaret

İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin bugün Giresun'un Bulancak ilçesini ziyaret etti.Bakan Şahin önce Bulancak ilçesinde...

İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin bugün Giresun'un Bulancak ilçesini ziyaret etti.

Bakan Şahin önce Bulancak ilçesinde yapımı 25 yıldır devam eden Sarayburnu Camii’nde Cuma namazı kıldı. Namazın ardından cami yaptırma derneği yöneticilerinden bilgi alan Bakan Şahin, beraberindeki heyetle öğle yemeğini Bulancak İskele mevkiinde bir restoranda yedi. Yemeğin ardından Bulancak Belediye Başkanı Kadir Aydın, Bakan İdris Naim Şahin’e Türk Bayrağı amblemi taşıyan bir tablo hediye etti. Restoran çıkışında Bakan Şahin’in yanına giden bir vatandaş terör konusuyla ilgili çıkışta bulunarak, “Henüz askere gitmedim, korkuyorum, korkuyoruz, ne olacak bilemiyoruz” dedi.

Reklam
Reklam

Bakan Şahin’e ziyaretinde Giresun Valisi Dursun Ali Şahin, Ordu Valisi Orhan Düzgün, AK Parti Giresun Milletvekili Mehmet Geldi, Bulancak Kaymakamı Tayfur Elbasan, Piraziz Kaymakamı Hüseyin Çam, İl Emniyet Müdürü Hikmet Bulak, Bulancak Belediye Başkanı Kadir Aydın, İl Genel Meclis Başkanı Osman Öden, İl Özel İdare Genel Sekreteri Mehmet Emür ve beraberindekiler eşlik etti.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın