Pmyo Basketbol Turnuvası Sona Erdi

Malatya Polis Meslek Yüksek Okulu Sınıflar Arası Basketbol Turnuvası'nın şampiyonu 2-E takımı oldu.

Malatya Polis Meslek Yüksek Okulu Sınıflar Arası Basketbol Turnuvası'nın şampiyonu 2-E takımı oldu.

Emniyet Teşkilatı'nın 167. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen basketbol turnuvasının finalinde 2-E takımı ile 2-B takımı karşı karşıya geldi. Müsabakaya iyi başlayan 2-E takımı, art arda bulduğu sayılarla farkı açtı. Kısa sürede toparlanan 2-B takımı, farkı kapatarak öne geçti. İlk periyodu üstün tamamlayan 2-B takımı, üstünlüğünü ikinci periyotta da sürdürdü ve devreyi önde tamamladı. İkinci yarıya iyi başlayan 2-E takımı, aradaki farkı kapatarak öne geçti. 2-B takımı faul atışlarıyla sayı

Reklam
Reklam

üretirken, 2-E takımı bulduğu 3'lüklerle sonuca gitti. Kıyasıya geçen mücadeleyi 2-E takımı, 53-52 kazanarak turnuvanın şampiyon oldu.

Final müsabakasını Malatya Polis Meslek Yüksek Okulu Müdürü İbrahim Azcan'ın yanı sıra müdür yardımcıları, birim amirleri, eğitmenler ve çok sayıda öğrenci izledi.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: