Vederson: Fenerbahçe'yi Yeneceğiz

Bursaspor'un başarılı futbolcusu Gökçek Vederson, Ziraat Türkiye Kupası'nda yarın akşam karşılaşacakları Fenerbahçe'yi yenmek istediklerini söyledi....

Bursaspor'un başarılı futbolcusu Gökçek Vederson, Ziraat Türkiye Kupası'nda yarın akşam karşılaşacakları Fenerbahçe'yi yenmek istediklerini söyledi.

Yeşil-beyazlı takımın İstanbul'a hareketi öncesi, Özlüce Tesisleri'nde açıklamalarda bulunan Vederson, şunları dile getirdi: "Bizim için kilit bir maç. İnşallah kazanacağız. Form durumum iyi. Dizimde hafif bir sıkıntı vardı ama geçti. İnşallah yarın sıkıntı olmaz. Her zamanki gibi Fenerbahçe'ye karşı oynamak çok zor. Çok büyük takım. Bizim hedefimiz var. İnşallah yarın kazanacağız. Ligde şu an 5'inciyiz. Lig biraz zor. Bir galibiyet alınca yukarı, bir mağlubiyet alınca aşağıya iniyorsunuz. Bizim hedefimiz ilk 3 içerisinde yer almak.

Reklam
Reklam

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: