Muğla’da Karayolu Trafik Güvenliği Günü ve Haftası, bir dizi etkinliklerle kutlanmaya başladı. Muğla İl Emniyet Müdürlüğü’nce Sınırsızlık Meydanı'nda düzenlenen törene Vali Fatih Şahin, Belediye Başkanı Osman Gürün, Garnizon Komutanı Kurmay Albay Fevzi Kurşun, CHP Milletvekili Nurettin Demir, Cumhuriyet Başsavcısı İbrahim Akbaş, polis memurları, vatandaşlar ve öğrenciler katıldı. Trafik Haftası ile ilgili etkinliğin ardından ulaşımla ilgili görev yapan kamu personelinden başarılı olanlara plaket takdim edildi. Ayrıca trafik konulu yarışmalarda dereceye giren öğrencilere de Muğla Valisi Fatih Şahin tarafından ödüller verildi. Ödül töreninin ardından Muğla Belediyesi İtfaiye Arama Kurtarma Sağlık (AKS) ekipleri, trafik kazasında araç içerisinde sıkışan şoförü çıkarmaya yönelik tatbikat yaptı.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz