CHP Parti Meclis Üyesi Faruk Demir, "Ardahan bu dönem CHP diyecek" dedi. Demir, gazetecilere yaptığı açıklamada, Ankara'dan Ardahan'a seçim çalışmaları için geldiğini belirterek, CHP'nin bu dönem Ardahan'da başarı sağlayacağını söyledi. 21. dönem Ardahan milletvekilliğini yaptığını hatırlatan Demir, "Bizim burada olmamız, belediye başkan adayımız Mete Özdemir'e önemli bir katkı oldu. Kendisine desteğimiz çok fazla olacak. Tecrübesini Ardahan'a yansıtacak bir başkandır. Bu konuda Ardahan'ın şanslı olduğuna inanmıyorum" dedi. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun mitinginden bir gün önce geldiğini ifade eden Demir, "Katkı sunmaya devam edeceğiz. Çünkü Ardahan'a hizmet için yola çıktık. Ardahan'ı temiz insanların, dürüst siyasetçilerin yönetmesi lazım. Bu açıdan baktığımızda Ardahan'ı kazanmak zorundayız. Eğer Ardahan hizmet görecekse bize oy vermeli. Hizmet bizde, kalite bizde" diye konuştu.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz