Fenerbahçe’de futbolcular laktat testinden geçti

Yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren Fenerbahçe’de, oyuncular laktat testinden geçti.

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe’de oyunculara laktak testi uygulandı.

Testler, 3 grup halinde gerçekleştirilirken; kaleciler takımdan ayrı çalıştı.

Öte yandan yönetim kurulu üyeleri ve Teknik Direktör İsmail Kartal, takımı ziyaret eden taraftarları selamladı.

Reklam
Reklam

Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.
Kaynak: İHA   |   Bu içerik Burak Kavuncu tarafından yayına alınmıştır

Haberin Devamı İçin Tıklayın
Anahtar Kelimeler: