Favorilerime ekle () ikonuna tıklayarak dilediğin özelliği favorilerine ekleyebilirsin.
VİDEO
70 li yılların neşeli bir şarkısı.aynı yıllarda Ajda Pekkan da bu güzel melodiyi bizlere "ne varsa bende var" isimli şarkısıyla sevdirmişti