2023 Seçimleri Haberleri

2023 seçim ne zaman? 2023 seçim tarihi değişir mi?

2023 Cumhurbaşkanlığı seçimi gündemdeki yerini koruyor. Bu kapsamda tüm vatandaşlar 2023 seçim ne zaman? 2023 seçim tarihi değişir mi? gibi soruların yanıtlarını yoğun bir şekilde araştırıyorlar. İşte 2023 Cumhurbaşkanlığı seçimine dair tüm merak edilenler...

Haber 29-11-22 11:47

2023 seçimleri ne zaman? 2023 Cumhurbaşkanlığı seçim tarihi!

2022'nin sona ermesine kısa bir zaman kala 2023 seçimlerinin başlangıç ve bitiş tarihi de araştırılmaya başlandı. Cumhurbaşkanlığı ile 28. dönem milletvekili 2023 seçim tarihi belli oldu. Peki 2023 seçimleri ne zaman? İşte 2023 Cumhurbaşkanlığı seçim tarihi!

Haber 02-11-22 15:57

Kılıçdaroğlu Sakın ola ki... diyerek seslendi: Seçim geldiği zaman...

2023 seçimlerinin yaklaşmasıyla siyaset gündeminde liderlerin yaptığı açıklamalar da yakından takip ediliyor. Son olarak CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Yozgat ziyaretinde dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Vatandaşları sandığa gitmeleriyle ilgili uyaran kılıçdaroğlu, “Seçim geldiği zaman sakın ola ki, boş verin sandığa gitmesek de bir şey olmaz. Bir oydan bir şey olmaz demeyeceksiniz. Hepiniz ama hepiniz sandığa gideceksiniz. Oylarınızı kullanacaksınız” şeklinde konuştu.

Haber 23-10-22 16:13

AK Parti'li Keşir, Bolu'da kadın partililerle buluştu:

"Her daim teşkilatlar olarak seçimlere hazırız. 2023 seçimlerine de en hazırlıklı teşkilatın, AK Parti teşkilatları olduğunu açıkça söyleyebilirim"

Yurthaber 15-09-22 17:23

2023 Seçimleri

2023 Seçimleri Hakkındaki Haberler Mynet'te. 2023 Seçimleri Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'te Takip Edin.

Erken seçim olacak mı? AK Parti kulislerinde hareket devam ediyor! 'Belli olmayan tek şey...'

Haziran 2023 seçimleri yaklaştıkça söylentiler artıyor. MHP lideri Devlet Bahçeli'nin erken seçim kararı açıklayacağı iddiasına partiden sert bir yalanlama gelmişti. AK Parti kulislerinde de artık muhalefetin bile erken seçim söylemlerini kullanmadığı, "Seçim 2023’te, belli olmayan tek şey hangi gün yapılacağı" görüşü dile getiriliyor.

Haber 17-08-22 16:54

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'den 'Cumhurbaşkanı adayı mısınız?' sorusuna çok konuşulacak cevap!

2023 Haziran genel seçimleri giderek yaklaşıyor. Parti liderleri de çalışmalarını hızlandırmaya başladı. İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Nevşehir'de esnaf ziyaretlerinde bulundu. Vatandaşın sorunlarını dinleyen Akşener, bir esnafın kendisine yönelttiği cumhurbaşkanı adayı olup olmayacağı sorusuna çok konuşulacak bir yanıt verdi.

Haber 11-08-22 18:08

AK Parti'li Kurtulmuş, partisinin İstanbul Gençlik Kolları'nın Doğa Kampı'nda konuştu:

"Altı artı birlik masada altı tanesi ortada görünüyor, bir tanesi ortada görünmüyor. Birisi görünmüyor, masanın altında ya da sahnenin gerisinde ama sufle veriyor, arkadan bir şeyler söylüyor" - "Bizim başarımız milletin gönlüne girmekten geçiyor. Milletin gönlüne girmeyi başardığımız için 21 yıldır iktidardayız. Şimdi anahtar ise gönlüne girdiğimiz milletin gönlünden düşmemeyi başarabilmektir"

Yurthaber 08-08-22 11:04

2023 seçimlerinde Erdoğan ve Kılıçdaroğlu ikinci tura kalırsa Ümit Özdağ kimi destekleyecek? Çok konuşulacak yanıt...

Youtube'da yayınlanacak olan Mevzular Açık Mikrofon programının ilk konuğu Zafer Partisi Genel Başkanı Prof. Dr. Ümit Özdağ oldu. Özdağ, 2023 genel seçimlerinde Erdoğan ve Kılıçdaroğlu'nun ikinci tura kalması halinde kimi destekleyeceği sorusuna çok konuşulacak bir yanıt verdi.

Haber 01-08-22 23:57

Bakan Karaismailoğlu, AK Parti Ordu İl Başkanlığını ziyaretinde konuştu:

"(Trafik kazalarındaki azalma) Bu araç sayısının artması, bu hareketliliğin artması ve bu kadar yoğunluk olmasına rağmen trafik kaza oranlarında yüzde 80'e varan azalmalar oldu. Bu kaliteli, güvenli bölünmüş yollar sayesinde bunlar oldu. Bu kazaların azalması nedeniyle biz her yıl 9 bin 500 vatandaşımızın canını kurtarıyoruz"