Cumhurbaşkanı Recep Tayip Erdoğan Haberleri

Sandık yaklaşıyor, listeler netleşiyor! AK Parti için çok konuşulacak iddia: Erdoğan talimat verdi, yüzde 70'i değişecek

Seçim tarihinin öne çekilme ihtimali iyiden iyiye konuşulmaya başlarken, ittifakların aday belirleme ve milletvekili listesi oluşturma çalışmaları hız kazandı. Özellikle liste oluşturma çalışmalarına şimdiden başlayan AK Parti'de büyük bir değişim olacağı iddia edildi. Pek çok önemli ismin liste dışı kalacağı belirtilirken, yüze 60-70 oranında bir değişimden bahsediliyor.

Haber 10-01-23 09:25

Bekarı, genci, yaşlısı, evlisi... Herkes asgari ücreti bekliyordu net rakamı Cumhurbaşkanı Erdoğan duyurdu! Yine 'ara zam' mesajı geldi

Herkesin beklediği asgari ücret zammı belli oldu! Cumhurbaşkanı Erdoğan, zammı açıklarken 'Net asgari ücret 2023 yılında 8 bin 500 lira olarak aramızda mutabık kaldık' ifadesini kullandı. Asgari ücretin artış oranı yıllık bazda yüzde 70'in üzerinde oldu. Erdoğan'dan yeni bir ara zam sinyali geldi.

Finans 22-12-22 12:49

KYK bursu ne kadar, kaç TL oldu? 2022-2023 KYK burs ve kredi miktarı açıklandı mı? Cumhurbaşkanı'ndan Kabine Toplantısı sonrası açıklama!

KYK burs miktarlarının ne kadar olacağı milyonlarca öğrenci tarafından merak konusu olmuştu. Geçtiğimiz gün, Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kabine Toplantısı sonrası önemli açıklamalarda bulundu. Cumhurbaşkanı Erdoğan KYK burs ve kredi miktarına da değindi. Peki, KYK bursu ne kadar, kaç TL oldu? 2022-2023 KYK burs ve kredi miktarı açıklandı mı? İşte 2022-2023 KYK burs miktarları...

Finans 13-12-22 08:19

Asgari ücret ne kadar olacak? Asgari ücret zammı belli oldu mu? Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Kabine sonrası açıklama

Asgari ücret ile ilgili son dakika gelişmeleri vatandaşlar tarafından yakından takip ediliyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan geçtiğimiz gün Kabine Toplantısı sonrası açıklamalarda bulundu. Yapılan açıklamalarda asgari ücret konusu da yer aldı. Peki, Asgari ücret ne kadar olacak? Asgari ücret zammı belli oldu mu? İşte detaylar...

Finans 13-12-22 07:17

Doğalgaz yardımı ne zaman yatacak? 2022 doğal gaz fatura destek yardımı ne kadar? Cumhurbaşkanı Erdoğan açıkladı

Doğalgaz yardımı ile elektrik yardımının ne zaman yatırılacağı ihtiyaç sahipleri tarafından sıklıkla aratılan konular arasında bulunuyordu. 7 Kasım Pazartesi günü Kabine toplantısı sonrası konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan doğal gaz yardımları ne zaman verilecek sorusunu açıkladı.

Finans 08-11-22 09:35

Ekonomi teklifi TBMM'de yasalaştı! KYK borç faizleri silindi mi?

Aralarında öğrenim kredisi, kur korumalı mevduat uygulaması, turizm payı oranları gibi düzenlemelerinin de yer aldığı ekonomiye ilişkin kanun teklifi Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde kabul edildi. Basında yer alan haberlerin ardından birçok kişi bu teklifin neleri kapsadığını öğrenmek için arama motorlarında sorgulama yapıyor. Özellikle öğrenim kredisi alan çok sayıda vatandaşın aklında KYK borç faizleri var. Peki, KYK borç faizleri silindi mi? Konuya ilişkin detaylar haberimizde...

Finans 04-11-22 06:59

SON DAKİKA | Erdoğan'ın asgari ücrete zam açıklaması heyecan yarattı: 'Çok daha farklı bir hazırlığın içindeyiz'

Son dakika: Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan son dakika asgari ücret mesajı geldi. Erdoğan'ın asgari ücrete zamla ilgili "Bundan öncekilerden çok daha farklı bir hazırlığın içindeyiz" ifadesi milyonlarca vatandaşı heyecanlandırdı. Öte yandan Erdoğan, TOKİ konut projesiyle ilgili yeni hazırlıkların içinde olduklarını ve her an bununla ilgili yeni bir adımı atabileceklerini duyurdu. Erdoğan, Putin'in 'Türkiye'de doğalgaz merkezi' önerisiyle ilgili de önemli açıklamalarda bulundu.

Finans 14-10-22 12:00

Esnaf destek paketi nedir? Cumhurbaşkanı'nın açıkladığı esnaf destek paketi kredi miktarı ne kadar? Üst limit 500 bin TL!

Esnaf destek paketi, geçtiğimiz gün Kabine Toplantısı'nın açıklamalarda bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından duyuruldu. Kredilerin üst limitleri 350 binden 500 bine yükseltiliyor. Birçok kişi konuya ilişkin internette araştırma yapmaya başladı. Peki, Esnaf destek paketi nedir? Cumhurbaşkanı'nın açıkladığı esnaf destek paketi kredi miktarı ne kadar? İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıkladığı esnafa kredi müjdesi...

Haber 11-10-22 06:32

Kabine Toplantısı kararları ne oldu? Cumhurbaşkanı Erdoğan müjdeli haberleri verdi! Öğrencilere ulaşım desteği ve daha fazlası...

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Kabine toplantısının ardından alınan kararları vatandaşlar ile paylaştı. Birçok müjdeli haberi veren Erdoğan, öğrencilere ulaşım desteği, esanafa yeni kredi destek paketi gibi kararlardan bahsetti. Alınan kararların ayrıntıları merak konusu oldu. Peki, Kabine Toplantısı kararları ne oldu? Cumhurbaşkanı Erdoğan müjdeli haberleri verdi. Öğrencilere ulaşım desteği ve daha fazlası...

Haber 10-10-22 22:00

TOKİ başvurusu nasıl, nereden yapılır? TOKİ başvuruları ne zaman son? İşte başvuru şartları...

TOKİ başvuruları alınmaya devam ediyor. Henüz başvuruda bulunmamış vatandaşlar başvuru şartlarını ve detaylarını merak ediyorlar. TOKİ arsa başvuruları T.C. kimlik numaralarının son hanesine göre 10 Ekim itibariyle başladı. Bu gelişmenin ardından TOKİ başvuruları da gündeme geldi. Peki, TOKİ başvurusu nasıl, nereden yapılır? TOKİ başvuruları ne zaman son? İşte başvuru şartları...

Finans 10-10-22 20:44

TOKİ BAŞVURU TARİHLERİ! TOKİ başvuruları ne zaman bitiyor? TOKİ kura çekimi ne zaman?

TOKİ sosyal konut projesi başvuruları halen alınmaya devam ediyor. TOKİ ucuz konut başvurusunda bulunmak isteyen birçok vatandaş başvuru detaylarını arama motorlarında sorguluyor. Uygun fiyata konut sahibi olmak isteyen vatandaşların başvuruları ilgili bankalar ve e-Devlet aracılığı ile alınıyor. Peki, TOKİ başvuruları ne zaman bitiyor? TOKİ kura çekimi ne zaman?

Finans 10-10-22 19:17

Sond dakika: EYT'de geri sayım başladı! Kritik tarih belli oldu.. Açıklamalar peş peşe geldi

Son dakika: Emeklilikte Yaşa Takılanlar (EYT) için geri sayım başladı. Bakan Bilgin milyonlarca EYT’ linin merak ettiği formüle ilişkin masalarında sadece tek bir seçenek olduğunu çalışmaların devam ettiğini vurgulayarak EYT yasası içinse Aralık ayını işaret etmişti. Milyonlarca EYT'li bu açıklamaların ardından “EYT ne zaman çıkacak?”, “Nasıl bir yol haritası izlenecek?” sorularını araştırmaya başladı. İşte Emeklilikte Yaşa Takılanlar için son yaşanan gelişmenin detayları…

Finans 30-09-22 16:31

Cumhurbaşkanı Erdoğan gençlere böyle seslendi! 'Benim karşımda da özgürlüğünüzden asla taviz vermeyin'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sakarya’da Serdivan Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen "İlk Oyum Erdoğan’a, İlk Oyum AK Parti’ye Gençlik Buluşması" programına katıldı. Burada 2023 seçimlerinde ilk kez oy kullanacak olan gençlerin çok önemli olduğu belirten Erdoğan, oylara sahip çıkılmasını isterken özgürlüklerinden de vazgeçmemelerini istedi. Erdoğan, "Benim karşımda da özgürlüğünüzden asla taviz vermeyin. Çünkü geleceğimizi ufku açık gençlere emanet edebiliriz." ifadelerini kullandı.

Haber 24-09-22 21:11

TOKİ indirim kampanyası nedir, kimler başvurabilir? TOKİ indirim kampanyası ne zaman, başvuru şartları neler?

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan TOKİ açıklamaları geldi. ABD'de gazetecilerin sorularını yanıtlayan Erdoğan, TOKİ'den ev alan vatandaşlara bir müjde vermek istediğini belirterek detayları açıkladı. Bu müjde doğrultusunda TOKİ indirim kampanyasının başladığını duyurdu. Cumhurbaşkanı'nın bu açıklamaları sonrası bir çok vatandaş TOKİ indirim kampanyası detaylarını araştırıyor. Peki, TOKİ indirim kampanyası nedir, kimler başvurabilir? TOKİ indirim kampanyası ne zaman, başvuru şartları neler?

Finans 24-09-22 13:22

Son dakika: Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan ABD ve F-16 açıklaması: İstediğimiz neticeyi alamazsak başımızın çaresine bakacağız

Son dakika: Cumhurbaşkanı Erdoğan, Amerikan PBS kanalına konuk oldu. AB ile ilişkiler konusuna değinen Erdoğan "Bizi 52 yıldır yanına yaklaştırmayacak, sonra 'Niçin şurayla görüştü, niçin burayla görüştü' diyecek. Görüşürüm. AB'ye bu noktada hesap verecek değiliz" dedi. Türkiye'nin ABD'den F-16 talebine ilişkin konuşan Erdoğan, "Biden, çözüm noktasında bana söz verdi. Eğer biz Amerika’dan istediğimiz neticeyi alamazsak ne yapacağız? Başımızın çaresine bakacağız" ifadelerini kullandı.

Haber 20-09-22 02:20

Abdülhamid Han sondaj gemisinin görevleri neler? Abdülhamid Han bugün yola çıkıyor!

Türkiye'nin 4. sondaj gemisi Abdülhamid Han, düzenlenecek törenin ardından ilk görevi için yola çıktı. Yunanistan'ın endişesi olan Abdülhamid Han sondaj gemisi bugün göreve başlamaya hazırlandı. Peki Abdülhamid Han sondaj gemisinin özellikleri nelerdir?

Haber 09-08-22 15:13

Cumhurbaşkanlığı kabinesi toplanıyor! Kabine Toplantısı ne zaman ve saat kaçta? Kabine toplantısı ana gündem maddeleri neler, toplantı kararları saat kaçta açıklanır?

Cumhurbaşkanlığı Kabine Toplantısı'na saatler kala, ana gündem maddeleri ve kararların açıklanma saati merak konusu oldu. Ana gündem maddelerinde vatandaşların yakından ilgilendiği konular yer alıyor. En son kabine toplantısı 18 Temmuz Pazartesi günü gerçekleşmişti. Peki Kabine Toplantısı ne zaman ve saat kaçta yapılacak? Kabine Toplantısı kararları saat kaçta açıklanır? Ana gündem maddeleri neler? İşte Kabine Toplantısı hakkında tüm merak edilen soruların yanıtları...

Haber 01-08-22 09:31

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan hicri yılbaşı mesajı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya hesabından hicri yılbaşını kutladı. Erdoğan paylaşımında "Yeni yılın tüm insanlığa sağlık, huzur ve barış getirmesini Allah’tan niyaz ediyorum." ifadelerini kullandı.

Haber 29-07-22 23:57

Beyaz Saray'dan Cumhurbaşakanı Erdoğan'a teşekkür! Müşterek Koordinasyon Merkezi faaliyete başladı

Beyaz Saray, Ukrayna'dan tahıl çıkarılması konusunda Müşterek Koordinasyon Merkezi'nin kurulmasındaki çabalarından dolayı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a teşekkür etti. Müşterek Koordinasyon Merkezi'nin açılış töreni yarın yapılacak.

Haber 26-07-22 22:04