Hande Erçel Kaan Yıldırım Haberleri

Bergüzar Korel ve Hatice Şendil SMA hastası çocuk için 6 saat canlı yayın yaptı

Hatice Şendil ve Bergüzar Korel, dün akşam SMA hastası Poyraz Ali'nin ilacının parasını toparlayabilmek için Instagram'dan 6 saat canlı yayın yaptı.

Magazin 19-12-20 16:43

Halka'dan ayrılan Nazan Kesal, Çocuk dizisinde hangi rolde oynayacak?

TRT 1'de yayınlanan Halka dizisinden ayrılan usta oyuncu Nazan Kesal, Star TV'nin büyük umutlarla yayın hayatına başlatacağı 'Çocuk' isimli yeni diziye dahil oldu.

Magazin 17-07-19 01:29

Kurtlar Vadisi Pusu'dan Halka dizisine transfer!

Kurtlar Vadisi Pusu'nun 'Ordinaryus'u TRT'nin iddialı dizisi Halka'nın oyuncu kadrosuna katıldı.

Magazin 08-02-19 00:18

Halka dizisine yeni oyuncu!

TRT 1'de yayınlanan polisiye dizi Halka'nın oyuncu kadrosuna yeni bir isim katıldı.

Magazin 25-01-19 20:40

Diğer Haber Etiketleri

Hande Erçel Kaan Yıldırım

Hande Erçel Kaan Yıldırım Hakkındaki Haberler Mynet'Te. Hande Erçel Kaan Yıldırım Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'Te Takip Edin.

Halka ilk bölümüyle sosyal medyayı salladı! Halka dizisi 2. yeni bölüm fragmanı izle!

Halka dizisinin 2. yeni bölüm fragmanı yayınlandı. TRT 1'in yeni dizisi Halka ilk bölümüyle 15 Ocak Salı akşamı ekrana geldi. Hande Erçel, Kaan Yıldırım, Serkan Çayoğlu, Hazal Subaşı, Nazan Kesal, Ahmet Mümtaz Taylan, Burak Sergen'in başrollerde oynadığı polisiye dizi Halka'nın 1. bölümüyle sosyal medyada gündem oldu. İşte Halka 2. bölüm fragmanı.

Magazin 16-01-19 02:56

Halka dizisi konusu nedir? Kimler oynuyor? İşte Halka dizisinden tüm bilgiler

Hande Erçel, Serkan Çayoğlu, Nazan Kesal ve Ahmet Mümtaz Taylan'ın başrollerde oynadığı Halka dizisi ilk bölümüyle 15 Ocak Salı akşamı TRT 1'de ekrana geldi. Polisiye dizi Halka'nın konusu nedir? İşte Halka dizisi hakkında bilgiler.

Magazin 15-01-19 20:14

Nazan Kesal'ı kızdıran Hande Erçel sorusu

Halka dizisinde Hande Erçel'in rol arkadaşı olan Nazan Kesal'a gelen bir Instagram yorumu usta oyuncuyu kızdırdı! Kesal yapılan yoruma yanıt vermeyi ihmal etmedi.

Magazin 03-01-19 10:56

Hande Erçel'in yeni dizisi Halka'nın setinden ilk görüntüler! Halka dizisi oyuncuları kimler?

TRT 1'in yeni polisiye dizisi Halka'nın çekimleri başladı. Serkan Çayoğlu, Hande Erçel, Kaan Yıldırım ve Hazal Subaşı'nın başrollerini paylaştığı Halka dizisi setinden ilk kareler de yayınlandı. Peki Halka dizisinde kimler oynuyor?

Magazin 14-11-18 00:33