Hazine Ve Maliye Bakanlığı Haberleri Ve Son Dakika Hazine Ve Maliye Bakanlığı Haberleri

Hazine Ve Maliye Bakanlığı Haberleri Ve Son Dakika Hazine Ve Maliye Bakanlığı Haberleri

Türkiye Cumhuriyeti Hazine ve Maliye Bakanlığı, Türkiye’de hazine ve mali işlerden sorumlu bakanlıktır. Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığına bağlı olarak çalışır. Kurumun geçmişi Maliye Bakanlığı’nın kuruluş tarihi olan 2 Mayıs 1920’ye uzanmaktadır. Maliye Bakanlığı ile Hazine Müsteşarlığının KHK ile birleştirilmesi ile kurulmuştur. Göre ve yetkileri arasında ekonomi politikalarının hazırlanması ve uygulanması, devletin hesaplarının tutulması, vergi denetimi politikalarını belirlemek ve uygulamak; kamu finansmanı, yabancı ülkelerden borç ve hibe alımı ile ekonomik ilişkilerin yönetimi; ekonomik kalkınma planı hazırlamak ve uygulamak gibi pek çok kalem bulunmaktadır. Ayrıca bakanlığa bağlı Defterdarlık, çeşitli genel müdürlükler ile DMO, Kamu İhale Kurumu, Özelleştirme İdaresi Başkanlığı gibi kurum ve kuruluşlar bulunmaktadır.

Hazine ve Maliye Bakanlığı Haberleri

Hazine, 5 yıllık tahvil ile 17,2 milyar TL borçlandı

Hazine ve Maliye Bakanlığı, bugün düzenlediği tahvil ihalesinde 17 milyar 160,9 milyon lira borçlanmaya gitti.

Finans 08-08-22 15:00

Hazine ve Maliye Bakanlığı, vatandaştan öneri alacak

Hazine ve Maliye Bakanlığı, kayıt dışı ekonomiyle mücadeleye katkı sağlamak isteyen vatandaşların, önerilerini Risk Analizi Genel Müdürlüğüne iletebileceğini bildirdi.

Finans 22-07-22 17:05

Hazine ve Maliye Bakanlığı, vatandaşların kayıt dışı ekonomiyle mücadele önerilerini alacak

Hazine ve Maliye Bakanlığı, vatandaşların kayıt dışı ekonomiyle mücadele önerilerini alacak

Yurthaber 22-07-22 14:00

Yeni düzenleme yapıldı! Süresi içinde ödenen cezalara yüzde 25 indirim

Hazine ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığının "Tahsilat Genel Tebliği" Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlanarak yürürlüğe girdi. Ödeme süresi öngörülmemiş idari para cezalarında ceza tutarı, ilgilisine tebliğinden itibaren 1 ay içinde ödenecek. Süresi içinde ödenen cezalarda yüzde 25 indirim yapılacak.

Finans 21-07-22 11:34

Bütçe Haziran'da 31.1 milyar lira açık verdi

Hazine ve Maliye Bakanlığı, haziran ayına ilişkin bütçe gerçekleşmelerini açıkladı. Buna göre, Merkezi Yönetim bütçe dengesi Haziran'da 31,1 milyar TL, faiz dışı dengesi 18,29 milyar TL açık verdi.

Finans 18-07-22 11:16

Hazine ve Maliye Bakanlığı açıkladı! İşte ekonomiye ilişkin atılan adımlar

Hazine ve Maliye Bakanlığı, Türkiye Ekonomi Modeli kapsamında atılan bazı adımları sıraladı. İşte Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından duyurulan 6 madde...

Finans 06-07-22 10:51

Son dakika: Bakan Nebati'den enflasyon ve döviz kuru açıklaması: 'Düşeceğini öngörüyoruz'

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'den son dakika döviz kuru açıklaması geldi. Bakan Nebati 'Azalan dış finansman ihtiyacı ile birlikte enflasyon üzerindeki kur baskılarının düşeceğini öngörüyoruz.' dedi

Finans 23-06-22 11:27

Bakan Nebati'den Adana iş insanlarıyla kritik toplantı

Hazine ve Maliye Bakanlığı, yarın saat 14.45'te Bakan Nureddin Nebati'nin Adana İş Dünyası Buluşması toplantısına katılacağını duyurdu.

Finans 16-06-22 17:09

GES'te talep toplama bugün başlıyor! GES süreci nasıl işleyecek? İşte 10 soruda en çok merak edilenler ve cevapları…

Vatandaşalar tarafından merak edilen Gelire Endeksli Senetlerin için son dakika açıklaması geldi. Gelire Endeksli Senetlerin arzı için süreç bugün başlıyor. Talep toplama ilk etapta üç kamu bankası aracılığıyla gerçekleştirilecek. Talep toplama işlemi bir hafta sürecek. Peki GES süreci nasıl işleyecek? İşte 10 soruda en çok merak edilenler ve cevapları…

Finans 15-06-22 12:04

Bakan Nebati'den son dakika bütçe açıklaması

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, son dakika bütçe rakamlarıyla ilgili açıklama geldi. Nebati, "2022 yılında ülkemiz, kamu maliyesinde birçok ülkeden önemli ölçüde daha iyi performans sergilemektedir." dedi.

Finans 15-06-22 11:43

Merkezi Yönetim bütçe dengesi Mayıs'ta fazla verdi

Son dakika: Merkezi Yönetim bütçe dengesi Mayıs'ta 144 milyar TL, faiz dışı dengesi ise 161,9 milyar TL fazla verdi. Önceki ay 50,2 milyar TL'lik açık kaydedilmişti.

Finans 15-06-22 11:09

GES nedir? GES talep toplama işlemi ne zaman başlayacak? Gelire endeksli senet şartları nelerdir?

GES (Gelire Endeksli Senet) ile ilgili detaylar geçtiğimiz hafta Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından yapılan açıklama sonrası merak konusu oldu. Geçtiğimiz günlerde konuya ilişkin detaylar da yapılan açıklama ile duyuruldu. Söz konusu senetlere uygulanacak asgari getiri garantisi ile yatırımcıların gelir payındaki değişimlerden negatif yönde etkilenmesinin önüne geçilecek. Peki GES nedir, ne zaman başlayacak? Gelire endeksli senet şartları nelerdir? İşte detaylar...

Finans 14-06-22 08:48

Ekonomiye ilişkin atılan yeni adımları duyuruldu! İşte ekonomistlerin değerlendirmesi

Hazine ve Maliye Bakanlığı, ekonomi yönetiminin, Türkiye Ekonomi Modeli çerçevesinde hızlı ve çözüm odaklı adımlar atmaya devam ediyor. Bakanlık, Türk lirası cinsi varlıkların teşvik edilmesi amacıyla gelire endeksli senet ihraç edileceğini duyurmuştu. Altınbaş Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden öğretim üyesi ve ekonomist Prof. Dr. Hayri Kozanoğlu, açıklanan ekonomik önlemler paketini değerlendirdi.

Finans 13-06-22 17:03

Dolar ne kadar? Hazine Bakanlığının GES açıklaması sonrası dolar kaç TL?

Dolar ne kadar? Hazine Bakanlığının GES açıklaması sonrası vatandaşlar ve yatırımcılar konu ile ilgili yaptıkları araştırmalara hız verdi. Bakanlık ekonomiye ilişkin yeni adımları içeren kararı duyurdu. Peki Hazine Bakanlığının GES açıklaması sonrası dolar kaç TL? İşte Bakanlıktan yapılan 'Gelire Endeksli Senetler' açıklaması ve dolarda son durum...

Finans 10-06-22 14:59

SON DAKİKA | Hazine ve Maliye Bakanlığı duyurdu! İşte 6 maddede ekonomide alınan yeni kararlar

Son dakika: Herkesin, Hazine ve Maliye Bakanlığının 'ekonomide yeni adımlar atılacak' açıklaması sonrasında merakla beklediği kararlar dün akşam açıklandı. İlk etapta gelire endeksli senet, tüketici kredilerine vade düzenlemesi, kredi kartı asgari ödemesi, Merkez Bankasından zorunlu karşılık kararı, halka arzlarla ilgili indirim kararı ve emtia pazarı kurulması adımı atıldı. İşte son dakika haberinin detayları...

Finans 10-06-22 11:28

Hazine Bakanlığı'ndan ekonomideki yeni kararlara ilişkin açıklama: 'Mali disiplinden taviz verilmeyecektir'

Son dakika haberi: Hazine ve Maliye Bakanlığı önlemler paketinin ardından yeni bir açıklama ile serbest piyasa kurallarına vurgu yaptı. Bakanlıktan yapılan açıklamada, "Önümüzdeki dönemde ihtiyatlı maliye politikasına devam edilecek ve mali disiplinden asla taviz verilmeyecektir" denildi.

Finans 10-06-22 09:15

Hazine ve Maliye Bakanlığı: Sadece gerçek kişilere sunulacak olan GES'ler, ülkemiz genelinde gerçekleştirilecek duyuru ve talep toplama işlemleri yoluyla ihraç edilecek.

Hazine ve Maliye Bakanlığı: "Sadece gerçek kişilere sunulacak olan GES'ler, ülkemiz genelinde gerçekleştirilecek duyuru ve talep toplama işlemleri yoluyla ihraç edilecek."

Yurthaber 09-06-22 23:55

Son dakika: Hazine ve Maliye Bakanlığının açıklaması sonrası dolar kurunda dikkat çeken dalgalanma!

Son dakika haberine göre, Hazine ve Maliye Bakanlığından yapılan açıklama sonrası dolar kurunda hareketlilik yaşandı. Bakanlık açıklamasından önce, gün içinde 17,44'ü gören dolar kuru, açıklama sonrası 16,80'nin altına geriledi. Öte yandan Bakanlığın gelire endeksli senet ihracı ile ilgili yeni açıklamasından sonra dolar/TL kurunda yeni bir hareketlenme görüldü. Saat 01.38 itibarıyla dolar/TL kuru 17,24'e kadar yükseldi. İşte son dakika haberinin detayları...

Finans 09-06-22 19:50

Hazine ve Maliye Bakanlığı harekete geçti! Konut fiyatları ve kira gelirleri takip edilecek

Konut fiyatlarındaki artış sonrası vatandaşın daha kolay ev satın almasını sağlayacak, 0,89 ve 0,99 kredi faizli destekleri de içeren 3 yeni paketin açıklanmasının ardından, artış oranı yüzde yüzün üzerine çıkan kiralık konutlar için Hazine ve Maliye Bakanlığı harekete geçti. Bakanlığın verdiği bilgilere göre, kayıt dışılık ve haksız fiyat oluşumları ile mücadele kapsamında çalışmalar sürdürülürken gayrimenkul satış ve kiralama işlemleri de yakın takibe alındı.

Finans 26-05-22 12:32

Bir günde yüzde 30 zam yaptılar! Konut fırsatçılarına ceza

Konut fiyatlarını aşağı çekmek ve konuta erişimi kolaylaştırmak adına yeni atılan adım sonrası fırsatçılar boş durmayıp ev fiyatlarını daha da arttırmıştı. Hazine ve Maliye Bakanlığı Vergi Denetim Kurulu bünyesindeki özel ekip konutta faiz indirimi sonrasında durumu fırsata çevirmek isteyen inşaat şirketleri ve emlakçıları tespit etti. Bir günde yüzde 30'a yakın zam yapan fırsatçılara ceza verilecek.

Finans 20-05-22 10:42

Son Dakika: Bakan Nebati'den konuttaki fahiş fiyat artışlarıyla ilgili flaş açıklama

Son dakika haberi: Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, konuttaki fahiş fiyat artışlarıyla ilgili önemli bir açıklama yaptı. Bakan Nebati, "Fahiş fiyat artışlarına karşı her adımı atacak, fırsatçılara müsamaha göstermeyeceğiz." dedi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kabine toplantısının ardından önemli açıklamalarda bulunmuş, konut finansmanıyla ilgili hazırlanan 3 yeni paketin detaylarını açıklamıştı. Bu açıklamanın ardından bazı fırsatçılar dakikalar içinde ev fiyatlarını yükseltmişti.

Finans 10-05-22 21:43

İç borçlanma stratejisi (2)

İç borçlanma stratejisi (2)

Yurthaber 29-04-22 18:51

Kamu kurumlarının borçlarına hazine garantisi artırıldı

Kamu kurumlarının yurt dışından sağladığı kredilerde Hazine geri ödeme garantisi oranı yüzde 100'e çıkarıldı. Daha önce bazı kriterler dikkate alınarak anlaşma tutarının en fazla yüzde 95’ine kadar kısmi garanti verilebiliyordu.

Finans 28-04-22 09:56

Bakan Nebati: Başarı hikayelerini beraber yazacağız

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati İTO İş Dünyası Buluşmasında önemli açıklamalarda bulundu. Bakan Nebati fiyatlardaki artış ve enflasyon oranlarıyla ilgili, "Dünya, enflasyon ve büyüme ikilemiyle karşı karşıya." ifadelerini kullandı. Bakan Nebati ayrıca, " Yeni başarı hikayelerini yine beraber yazacağız." dedi.

Finans 24-04-22 18:01

Hazine, bu hafta 3 ihale düzenleyecek

Hazine ve Maliye Bakanlığı, bugün ve yarın 3 devlet tahvili ihalesi ile 1 kira sertifikasının doğrudan satışını gerçekleştirecek.

Finans 18-04-22 13:10

Bakanlık harekete geçti! Denetimler başladı! Ayçiçek yağı, şeker, tütün ürünleri...

Son dönemde gıda fiyatlarındaki yükselişler sonrası Hazine ve Maliye Bakanlığı harekete geçti. Ve 30 sektörde saha denetimi yaptı. Bakanlık, fahiş fiyat ve stokçulukla mücadele, KDV indirimlerinin etiketlere yansıyıp yansımadığını kontrol etmek ve kayıt dışı ekonomiyle etkin mücadele amacıyla denetimlere başladı.

Finans 18-04-22 10:40

Bakan Nebati'den 'enflasyon' açıklaması! Tarih verdi: Her ay düşecek...

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'den enflasyonla ilgili önemli açıklamalar geldi. Enflasyonun yavaş yavaş yoluna girdiğini belirten Bakan Nebati, "Aralık ayından itibaren bu ülkede her ay enflasyonun nasıl düştüğünü hep beraber göreceğiz ve yürüyeceğiz. İşler daha iyi olacak." diye konuştu.

Finans 10-04-22 15:42

Elinde altını olanlar dikkat! Yeni sisteme vatandaşın ilgisi artıyor

Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından hazırlanan ‘Altın Tasarruf Ekosistemi Projesi’ yastık altı altınların ekonomiye kazandırılması amacıyla uygulanmaya devam ediyor. Sistemle ilgili açıklamalarda bulunan İstanbul Altın Rafinerisi CEO’su Ayşen Esen ‘’Vatandaşların sisteme ilgisi her geçen gün artıyor. Yetkilendirilmiş kuyumcuların sayısı da ülke genelinde çoğalıyor’’ dedi.

Finans 24-03-22 16:48

Hazine iki tahvil ihalesinde yaklaşık 14,5 milyar lira borçlandı

Hazine ve Maliye Bakanlığı, bugün düzenlediği iki tahvil ihalesinde 14 milyar 491,2 milyon lira borçlanmaya gitti.

Finans 22-03-22 16:34

Son dakika: Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'den 'enflasyon' mesajı

Son dakika haberi: Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'den 'enflasyon' açıklaması geldi. Viranşehir Mitingi'nde vatandaşlara hitap eden Hazine ve Maliye Bakanı Nebati, "Bürokratik engeller çıkaranların önünde biz duracağız" ifadelerini kullandı.

Finans 20-03-22 14:54

Terör örgütlerine darbe! Hazine ve Maliye Bakanlığı devreye girdi: Mal varlıkları donduruldu

Hazine ve Maliye Bakanlığı, terör örgütlerine finansman sağladığı belirlenen hesaplara karşı harekete geçti. Bakanlık, DEAŞ ve El Kaide terör örgütleri bağlantılı bazı gerçek ve tüzel kişilerin Türkiye'de bulunan mal varlıklarının dondurulmasına karar verdi.

Haber 09-03-22 09:21

Bakan Nebati'den Ukrayna-Rusya açıklaması: Gerektiğinde aksiyonlar almaya hazırız

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, Rusya-Ukrayna arasındaki savaşın ortaya çıkardığı gelişmeleri ve bunların ülke ekonomisi açısından oluşturabileceği etkileri izlediklerini belirterek, "Olayın ekonomik boyutunu tüm alanlarıyla ele alıp değerlendiriyoruz. Gerektiğinde zamanlı aksiyonları almaya hazır olduğumuzu belirtmek isterim." dedi.

Finans 02-03-22 13:05

Hazine alacakları ocak sonu itibarıyla 20,8 milyar lira

Hazine alacakları ocak sonu itibarıyla 20,8 milyar lira

Yurthaber 21-02-22 17:35

Haksız fiyat artışlarına karşı şikayet bildirim sistemi

Vatandaşlar, Hazine ve Maliye Bakanlığının internet sitesinden şikayet bildirimi yapabilecek

Yurthaber 19-02-22 18:30

Nureddin Nebati kimdir? Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati nereli ve kaç yaşında?

Nureddin Nebati, Türkiye Ekonomi Modeli Yeni Adımlar ve Enflasyon Tedbirleri Tanıtım Toplantısı'nda yaptığı açıklama ile bir derginin kendisine yer verdiği karikatüre ilişkin yaptığı yorumların ardından merak konusu oldu. Karikatürü çok zekice ve komik bulduğunu ifade eden Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'nin hayatı ve biyografisi araştırılıyor. Peki Nureddin Nebati kimdir? Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati nereli ve kaç yaşında? İşte Nureddin Nebati'ye ilişkin detaylar...

Haber 18-02-22 10:09

Kredi Garanti Fonu KGF nedir? KGF kredilerinden kimler yararlanabilir?

Kredi Garanti Fonu ile ilgili açıklamada bulunan Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati bu fon aracılığıyla işletmelere ve ihracatçılara destek sağlanacağını ifade etti. Bakan Nebati'nin canlı yayında yaptığı açıklamaların ardından Kredi Garanti Fonu KGF nedir? KGF kredilerinden kimler yararlanabilir? soru ve konu başlıkları vatandaşlar tarafından araştırılmaya başlandı. Detaylar haberimizde...

Haber 12-02-22 14:54

Bakan Nebati cumartesi günü ne açıklayacak? Fiyat artışlarına karşı alınan önlemler neler?

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati'nin yaptığı son dakika açıklama sonrası Fiyat artışlarına karşı alınacak önlemler merak konusu oldu. Peş peşe gelen zamlar ile marketler de dahil olmak üzere uygulanan fiyat artışları dolayısıyla Bakan Nebati cumartesi günü ne açıklayacak? Fiyat artışlarına karşı alınan önlemler neler? soru ve konu başlıkları araştırılmaya başlandı. İşte detaylar...

Finans 10-02-22 13:07

Kıdem tazminatında önemli değişiklik! Yeni genelge ile duyuruldu... Artık 10.848 TL

Milyonlarca işçiyi ilgilendiren kıdem tazminatıyla ilgili önemli gelişme yaşandı. Hazine ve Maliye Bakanlığından yeni genelge yayımlandı. Yeni genelgeye göre kıdem tazminatı tavanı yükseldi. İşte kıdem tazminatı hesaplama ve son durum...

Finans 27-01-22 09:54

Emekli ve memur maaşlarıyla ilgili son dakika gelişmesi! Kim ne kadar alacak?

Milyonlarca memur, emekli ve kamu çalışanını ilgilendiren son dakika açıklaması geldi. Hazine ve Maliye Bakanlığı birçok maaş hesaplamasında kullanılan memur maaş katsayılarıyla ilgili genelgeyi yayımladı.Buna göre memur ve emekliler dahil birçok kamu çalışanının maaşlarındaki artış ve ek zamlarla ilgili beklediği haber de gelmiş oldu. İşte maaş artışları ve ek zamlar başta olmak üzere milyonlarca memur, emekli ve kamu çalışanını ilgilendiren bakanlık genelgesinin detayları...

Finans 24-01-22 10:04

Hazine ve Maliye Bakanlığı açıkladı! İşte 10 soruda Kur Korumalı TL Mevduat Hesabı

Vatandaşalar tarafından merak edilen Kur Korumalı TL Vadeli Mevduat'la ilgili Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan son dakika açıklaması geldi. Bakanlık Kur Korumalı TL Vadeli Mevduatla ilgili 10 önemli sorunun cevabını verdi. İşte detaylar...

Finans 18-01-22 14:58

Son dakika: Bakanlıktan İSKİ açıklaması! KDV farkı faturalara yansıtılacak mı?

Son dakika haberine göre, Hazine ve Maliye Bakanlığından yapılan açıklamada, "İSKİ'nin internet sitesinde yer alan 'Faturalara Yansıtılan KDV Farkı Hakkında Açıklama' duyurusunda yer alan hususlar gerçeği yansıtmamaktadır." denildi.

Finans 13-01-22 18:24

Son Dakika: Bakanlık duyurdu! Kurumlar vergisi istisnası geliyor

Son dakika haberine göre, TL mevduatlarıyla ilgili önemli bir gelişme yaşandı. Yaşanan gelişmeye göre; Hazine ve Maliye Bakanlığı, Türk lirasına dönüşümün desteklenmesi kapsamına alınan kurumların kur ve altın değerlemesinde oluşan kazanç farklarına kurumlar vergisi istisnası getirecek. İşte son dakika haberinin detayları...

Finans 11-01-22 21:26

Sarıgül Maliye Bakanı adayı için tarih verdi: 16 Ocak

Türkiye Değişim Partisi (TDP) Genel Başkanı Mustafa Sarıgül, partisinin Adana'da düzenlediği Doğu Akdeniz Bölge Toplantısı'na katıldı. 16 Ocak'ta İstanbul Esentepe'de bir toplantı düzenleyeceklerini kaydeden Sarıgül, "Uzun yıllardan beri devletimizde devlet planlamada ve hazinede görev yaptı. Uluslararası birçok başarısı olan gölge maliye bakanımızı, kamuoyuyla buluşturacağız" dedi.

Haber 09-01-22 17:45

Hazine ve Maliye Bakan Yardımcısı Gürcan'dan enflasyon açıklaması: Kalıcı olacak düşüreceğiz

Hazine ve Maliye Bakan Yardımcısı Mahmut Gürcan ekonomiyle ilgili açıklamalarda bulundu. Gürcan, enflasyonu kalıcı olarak düşüreceklerini ve yapılan indirim ve fiyat ayarlamaları sonunda 125,6 milyar liralık kamu gelirinden vazgeçildiğini bildirerek, “Vazgeçilen kamu geliriyle enflasyonda yüzde 5,7'lik bir düşüş sağlanmıştır." diye konuştu. Ayrıca kur korumalı Türk lirası mevduat hesabının 96,7 milyar liraya yükseldiğini söyledi.

Finans 07-01-22 15:04

Son dakika! Kamu tesislerinde uygulanacak hizmet bedelleri belli oldu: İşte ücretler

Son dakika haberine göre, kamuya ait sosyal tesisler için ödenecek yeni hizmet bedelleri belli oldu. Buna göre, özelliklerine göre yemek ücreti kişi başı en düşük 24,80 TL, spor tesisleri için kişi başı en düşük 13 TL olarak belirlendi. Ücretlerin, özellik ve kapsamına göre değişeceği belirtildi. İşte detaylar...

Finans 07-01-22 08:53

Son dakika: Hazine ve Maliye Bakanlığı duyurdu: Kur korumasında alt ve üst limit olmayacak

Son dakika haberine göre ; Hazine ve Maliye Bakanlığı kur korumalı TL vadeli mevduatlara ve katılma hesaplarına ilişkin uygulama esasları hakkında bir açıklama daha yayımladı. Bakanlık, Kur Korumalı TL Vadeli Mevduatlarına ilişkin, "Türkiye'de yerleşik gerçek kişiler faydalanabilecek olup, uygulamadan birden fazla kez yararlanılması mümkün olacak ve alt/üst limit olmayacaktır" açıklamasını yaptı.

Finans 24-12-21 09:10

Son dakika haberi: Dolar kurundaki düşüş fiyatlara yansıyacak mı? Bakan Nebati: 'Karşılarında bizi görecekler'

Son dakika haberine göre, Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, katıldığı televizyon programında ekonomideki gelişmeleri değerlendirdi. Bakan Nebati "Kurdaki düşüş fiyatlara yansır mı?" sorusuyla ilgili olarak "Artış üzerinde fiyatlama yapan karşısında bizi görecek." ifadelerini kullandı. İşte son dakika haberinin detayları...

Finans 21-12-21 23:04

Son Dakika: Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan yeni ekonomiyle ilgili flaş açıklama

Son dakika haberine göre, Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan yeni ekonomiyle ilgili önemli açıklama geldi. Açıklamada, "Para ve maliye politikalarının eşgüdümü ile tüm araçlar etkin kullanılacak" denildi.

Finans 16-12-21 18:04

Mahmut Gürcan kimdir, aslen nereli? Yeni Hazine ve Maliye Bakanlığı Bakan Yardımcısı Mahmut Gürcan kaç yaşında?

Resmi Gazete'nin yeni sayısında yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Kararı ile Hazine ve Maliye Bakanlığı Bakan Yardımcısı Şakir Ercan Gül ve Bakan Yardımcısı Mehmet Hamdi Yıldırım görevden alınarak yerlerine Mahmut Gürcan ve Yunus Elitaş atandı. Marmara Üniversitesi mezunu olduğu bilinen Mahmut Gürcan'ın hayatı merak ediliyor. Peki yeni Hazine ve Maliye Bakanlığı Bakan Yardımcısı Mahmut Gürcan kimdir, nereli, kaç yaşında? İşte hayatı...

Haber 16-12-21 08:28