Leyla ile Mecnun dizisi

Leyla ile Mecnun dizisi

Yapım şirketi efLÂtunfilm Leyla ile Mecnun, absürt komedi türünde bir dizidir. Dizinin senaryosunda Burak Aksak’ın imzası vardır. 9 Şubat 2011 – 17 Haziran 2013 tarihleri arasında TRT’de haftalık olarak yayımlanan dizinin yönetmen koltuğunda Onur Ünlü, Eyüp Boz ve Murat Onbul oturmuştur. Dizinin başrollerinde Ali Atay, Ezgi Asaroğlu, Melis Birkan, Müge Boz, Zeynep Çamcı, Serkan Keskin, Ahmet Mümtaz Taylan, Cengiz Bozkurt, Osman Sonant, Köksal Engür, Ege Tanman yer almıştır. TRT’de yayımlandığı dönemdebüyük popülerlik elde ederek adeta kült olan dizi planlanan finalini yapamayınca sevenleri hayal kırıklığına uğramıştı. 3 Eylül 2021’de Exxen dijital yayın platformunda yeniden ekrana döndü.

Leyla Ile Mecnun Dizisi Haberleri

Acun Ilıcalı'dan 'Leyla ile Mecnun' açıklaması!

2011-2013 yılları arasında yayınlanan fenomen yapım 'Leyla ile Mecnun', sekiz yıl aranın ardından, tam kadro olarak yeniden izleyicisiyle buluştu. Absürt komedi türündeki diziyi sahibi olduğu dijital platforma transfer eden Acun Ilıcalı'dan tebrik mesajı geldi.

Magazin 10-09-21 16:04

Babam ve Oğlum'un Deniz'i Ege Tanman'ı şimdi gören tanıyamıyor!

2005 yılında izleyiciyle buluşan ve Türkiye'yi gözyaşlarına boğan Babam ve Oğlum filminde Deniz karakterine hayat veren genç oyuncu Ege Tanman, son haliyle görenleri şaşırtıyor. Sosyal medyayı aktif olarak kullanan oyuncu, verdiği pozlarla büyük beğeni topluyor.

Magazin 06-09-21 09:54

Leyla ile Mecnun 8 yıl sonra ekrana döndü!

Televizyonda yayımlandığı dönem Türkiye’yi ekrana kilitleyen Leyla ile Mecnun, 8 yıllık aranın ardından Exxen platformu ile geri döndü. Dizi yayımlandığı ilk gün olan 2 Eylül Perşembe günü sosyal medyaya damga vurdu.

Magazin 03-09-21 12:03

Serkan Keskin'den 'Leyla ile Mecnun' açıklaması

Leyla ile Mecnun dizisinin İsmail Abisi Serkan Keskin, dizi hakkında flaş açıklamalarda bulundu.

Magazin 15-08-21 12:13

Leyla ile Mecnun ne zaman yayınlanacak? Leyla ile Mecnun nerede yayınlanacak, oyuncuları kimler?

Dizi severler tarafından yayın tarihi merak edilen Leyla ile Mecnun 2011-2013 yılları arasında yayınlanarak Türk televizyonlarında unutulmaz dizilerden biri olmuştu. TRT 1'de 3 sezon yayınlanan dizi, yeni bölümleriyle izleyicilerle buluşmaya hazırlanıyor. Peki Leyla ile Mecnun ne zaman yayınlanacak? Leyla ile Mecnun nerede yayınlanacak, oyuncuları kimler? İşte merak edilenler...

Magazin 12-08-21 16:11

Leyla ile Mecnun'un 'Leyla'sı Deniz Işın: Gülüşüm bana oksijen

Leyla ile Mecnun dizisinde Leyla karakterine hayat veren Deniz Işın Instagram hesabının hikaye bölümünden yayınladığı özçekim ile doğallığını gözler önüne serdi. 29 yaşındaki oyuncu Deniz Işın, Exxen platformunda yer alacak olan Leyla ile Mecnun projesinde "Leyla" karakteri ile izleyicilerle buluşacak.

Magazin 22-07-21 17:10

Leyla ile Mecnun ne zaman başlıyor? Fragmanı yayınlandı! Leyla ile Mecnun hangi kanalda yayınlanacak?

Yayınlandığı döneme damga vuran ve Türk televizyonunun en sevilen dizileri arasına giren Leyla ile Mecnun dizisi yeni bölümleri ile yayınlanmaya hazırlanıyor. Eski kadrosuyla tekrardan ekrana gelecek olan Leyla ile Mecnun'un hangi kanalda ve ne zaman yayınlanacağı merak ediliyor. Peki Leyla ile Mecnun ne zaman başlıyor? Leyla ile Mecnun hangi kanalda yayınlanacak? İşte ayrıntılar...

Magazin 22-07-21 02:57

Leyla ile Mecnun'un Leylası Deniz Işın gönlünü Ümit Kantarcılar'a kaptırdı!

Rol aldığı 'Masumiyet' adlı dizide yıldızı parlayan oyucu Deniz Işın, şimdilerde popüler dizi 'Leyla ile Mecnun'da Leyla'ya hayat vermesiyle çok konuşuluyor. Öte yandan güzel oyuncunun adı son zamanlarda kendisi gibi oyuncu olan Ümit Kantarcılar ile aşk yaşadığı iddiaları ile anılmaya başlandı. İddialara göre ikili daha bir haftadır ilişki yaşıyor...

Magazin 05-07-21 12:34

Leyla ile Mecnun'un yeni Leyla'sı belli oldu: Deniz Işın

Yeniden seyirciyle buluşmaya hazırlanan Leyla ile Mecnun'un yönetmeni Onur Ünlü yeni Leyla karakterinin oyuncu Deniz Işın olduğunu açıklandı. Diğer karakterler tam kadro sete çıkan ekipten ilk kare de geldi.

Magazin 10-06-21 13:53

Leyla ile Mecnun dizisinin yeni Leyla’sı belli oldu! | Leyla ile Mecnun’un Leyla’sı kim?

En son Masumiyet dizisinde canlandırdığı karakterdeki başarısı ile dikkatleri üzerine çeken Deniz Işın, edinilen yeni bilgiye göre fenomen dizi Leyla ile Mecnun’da Leyla karakterine hayat veriyor. Dizilerdeki performansı ile oldukça beğenilen Deniz Işın, Acun Ilıcalı’nın ücretli dijital platformu EXXEN üzerinden yayınlanacak Leyla ile Mecnun dizisinin kadrosuna dahil oldu.

Magazin 09-06-21 22:44

Leyla ile Mecnun'un Erdal Bakkalı Cengiz Bozkurt Oscarlı yönetmen ile el sıkıştı!

Bir dönem TRT1 ekranlarında yayınlanan ve yayınlandığı döneme damgasını vuran Leyla ile Mecnun dizisinin Erdal Bakkalı Cengiz Bozkurt hakkında flaş iddia. Absürd komedi dizisinde canlandırdığı karakter ile büyük beğeni toplayan Bozkurt'tan bir müjdeli haber daha geldi.

Magazin 25-05-21 15:19

Leyla ile Mecnun tekrar mı başlıyor? Leyla ile Mecnun yeniden mi çekilecek?

Bir döneme damgasını vuran Leyla ile Mecnun adlı dizisinin yeniden ekranlara döneceğinin sinyalinin verilmesinin ardından araştırılma konusu oldu. Peki Leyla ile Mecnun tekrar mı başlıyor 2021? Leyla ile Mecnun yeniden mi çekilecek? Detaylar haberimizde...

Magazin 17-05-21 16:52

Leyla ile Mecnun haberini Ahmet Mümtaz Taylan duyurdu

"Benim İstanbul’um" programına katılan oyuncu Ahmet Mümtaz Taylan, Leyla ile Mecnun çekimlerinin çok yakında başlayacağını söyledi. Leyla ile Mecnun Onur Ünlü yönetmenliğinde yeniden sete giriyor.

Magazin 15-05-21 10:45

Leyla ile Mecnun hayranlarını heyecanlandıran haber! Yeni bölümleriyle ekranlara dönüyor!

TRT 1 ekranlarından 3 sezon boyunca yayınlanan absürt komedi Leyla ile Mecnun, yeniden ekrana taşınıyor. Exxen için aynı kadroyla çekileceği öğrenilen Leyla ile Mecnun'un yönetmen koltuğunda ise yine Onur Ünlü oturacak.

Magazin 22-03-21 22:13

Baba oğlu oynamışlardı! Ahmet Mümtaz Taylan, Ali Atay'a Twitter'da takıldı

Unutulmaz dizi Leyla ile Mecnun’un başrol oyuncuları Ali Atay ve Ahmet Mümtaz Taylan’ın Twitter yazışmaları olay oldu.

Magazin 02-03-21 08:53