Müge Ve Gülşen'lE 2. Sayfa Haberleri

Esra Sönmezer kimdir, nereli ve kaç yaşında? Asla kocama hizmet etmem, erkek de mutfağa girmeli diyen oyuncu Esra Sönmezer 2. Sayfa'da!

Esra Sönmezer, yaptığı ,"Asla kocama hizmet etmem, erkek de mutfağa girmeli" açıklamaları sonrası 2. Sayfa magazin programına konuk oldu. 5 Ocak 2023 Perşembe günü Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel ile magazin gündemini değerlendiren ünlü oyuncu vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Peki, Esra Sönmezer kimdir, nereli ve kaç yaşında? İşte Esra Sönmezer'in hayatı ve biyografisi...

Magazin 05-01-23 09:40

Özlem Savaş kimdir, nereli ve kaç yaşında? Özlem Savaş 2. Sayfa'da!

Özlem Savaş , 29 Aralık 2022 Perşembe günü konuk olduğu 2. Sayfa magazin programında Müge Dağıstanlı ile Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtladı. Ünlü oyuncu canlı yayın sebebiyle merak konusu oldu. Peki Özlem Savaş kimdir? Nereli ve kaç yaşında? 2. Sayfa'nın konuğu Özlem Savaş geçmişte kimlerle evlendi? İşte ünlü oyuncu hakkında merak edilenler...

Magazin 29-12-22 09:31

Murat Tolga Şen kimdir, nereli ve kaç yaşında? Sinema ve TV eleştirmeni Murat Tolga Şen 2. Sayfa'da!

Murat Tolga Şen 2. Sayfa programının canlı yayınında Müge Dağıstanlın ve Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtladı. Başarılı sinema ve TV eleştirmeni, 2. Sayfa canlı yayını sebebiyle vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Peki, Murat Tolga şen kimdir, nereli ve kaç yaşında? 2. Sayfa'nın konuğu Murat Tolga Şen nereli ve kaç yaşında?

Magazin 26-12-22 09:51

Çiğdem Tunç kimdir, nereli ve kaç yaşında? 2. Sayfa konuğu Çiğdem Tunç'un hayatı ve biyografisi!

Çiğdem Tunç, 10 Kasım 2022 Perşembe günü 2. Sayfa magazin programının konuğu oldu. Ünlü isim, bir döneme ünlü komedyen ve oyuncu Mehmet Ali Erbil ile yaptığı programla damga vurmuştu. Peki, Çiğdem Tunç kimdir, nereli ve kaç yaşında? İşte Müge ve Gülşen'le 2. Sayfa programının konuğu Çiğdem Tunç'un hayatı, biyografisi ve kariyerine ilişkin detaylar...

Magazin 10-11-22 10:00

Aşkım Kapışmak kimdir, nereli, kaç yaşında? 'Babam ölmemi istiyordu' açıklaması yürek sızlatan 2. Sayfa konuğu Aşkım Kapışmak'ın hayatı!

Aşkım Kapışmak 9 Kasım 2022 Çarşamba günü Acun Ilıcalı'nın sahibi olduğu TV8'de canlı olarak yayınlanan Müge ve Gülşen'le 2. Sayfa magazin programına konuk oldu. Mayıs'ta konuk olduğu bir programda yöneltilen 'Bu mesleğe girmene sebep olan şey ne?' sorusuna yanıt veren ünlü isim ailesiyle ilgili anlattıklarıyla herkesi şaşkına çevirmişti. 'Babam ölmemi istiyordu' diyen Aşkım Kapışmak'ın sözleri yürek sızlatmıştı. Peki, 2. Sayfa'nın konuğu Aşkım Kapışmak kimdir, nereli, kaç yaşında?

Magazin 09-11-22 09:46

Muammer Ketenci kimdir, nereli ve kaç yaşında? 2. Sayfa konuğu ünlü modacı Muammer Ketenci'nin hayatı

Muammer Ketenci, 2. Sayfa magazin programının 4 Kasım 2022 Cuma günkü canlı yayınına konuk oldu. Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtlayıp magazin gündemini değerlendiren ünlü modacı ünlülerin kıyafet tercihlerini de yorumladı. Peki, Muammer Ketenci kimdir, nereli ve kaç yaşında? İşte 2. Sayfa konuğu ünlü modacı Muammer Ketenci'nin hayatı ve biyografisi...

Magazin 04-11-22 09:27

Hande Sarıoğlu kimdir, nereli ve kaç yaşında? 2. Sayfa'da kalça dansı olay olan Hande Sarıoğlu'nun hayatı!

Hande Sarıoğlu, 2. Sayfa magazin programının 31 Ekim 2022 Pazartesi günkü canlı yayınına konuk oldu ve Müge Dağıstanlı ile Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtladı. Ünlü sunucu dansıyla görenleri büyüledi. Canlı olarak ekrana gelen programın ardından birçok kişi internette araştırma yapmaya başladı. Peki, Hande Sarıoğlu kimdir, nereli ve kaç yaşında? İşte 2. Sayfa'nın konuğu Hande Sarıoğlu'nun hayatı ve biyografisi...

Magazin 31-10-22 09:46

Tayfun Duygulu kimdir, nereli ve kaç yaşında? 2. Sayfa konuğu Tayfun Duygulu'nun hayatı ve biyografisi!

Tayfun Duygulu, 26 Ekim 2022 Çarşamba günü 2. Sayfa magazin programının konuğu oldu. Ünlü şarkıcı, Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtladı. Canlı olarak ekrana gelen programın ardından birçok kişi internette araştırma yapmaya başladı. Peki, Tayfun Duygulu kimdir, nereli ve kaç yaşında? İşte 2. Sayfa konuğu Tayfun Duygulu'nun hayatı ve biyografisi...

Magazin 26-10-22 10:02

Buket Aydın kimdir, kaç yaşında, sevgilisi kim? 2. Sayfa konuğu Buket Aydın'dan olay açıklama: Hayatımda birisi var!

Buket Aydın, 24 Ekim 2022 Pazartesi günü 2. Sayfa magazin programında Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtladı. Emir Sarıgül ile yaşadığı aşk olay olan ve ayrılık sonrası onunla anılmaktan rahatsız olduğunu ifade eden ünlü haber sunucusu hayatında biri olduğunu açıkladı. Peki, Buket Aydın kimdir, nereli ve kaç yaşında? İşte bir dönem Emir Sarıgül ile yaşadığı aşkla gündem olan ünlü sunucu Buket Aydın'ın açıklaması...

Magazin 24-10-22 10:31

Kutay Koman kimdir, nereli, kaç yaşında? 2022 Fashion TV Turkey güzellik yarışması birincisi Kutay Koman'ın biyografisi!

Kutay Koman, Miss & Mr. Fashion TV Turkey güzellik yarışmasında kral seçildi. Genç adam, 19 Ekim 2022 Çarşamba günü canlı olarak ekrana gelen 2. Sayfa magazin programında Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in konuğu oldu. Peki, Kutay Koman kimdir, nereli, kaç yaşında? İşte 2022 Fashion TV Turkey güzellik yarışması birincisi Kutay Koman'in biyografisi...

Magazin 19-10-22 10:43

Melisa Daşdemir kimdir, nereli, kaç yaşında? 2022 Fashion TV Turkey güzellik yarışması birincisi Melisa Daşdemir'in biyografisi!

Melisa Daşdemir, Miss & Mr. Fashion TV Turkey güzellik yarışmasında kraliçe seçildi. Genç kız, 19 Ekim 2022 Çarşamba günü canlı olarak ekrana gelen 2. Sayfa magazin programında Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in konuğu oldu. Peki, Melisa Daşdemir kimdir, nereli, kaç yaşında? İşte 2022 Fashion TV Turkey güzellik yarışması birincisi Melisa Daşdemir'in biyografisi...

Magazin 19-10-22 10:37

2. Sayfa konuğu Nil Ünal kimdir? Yeşilçam yıldızı Nil Ünal nereli ve kaç yaşında?

Nil Ünal, 19 Ekim 2022 Çarşamba günü 2. Sayfa magazin programında Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in canlı yayın konuğu oldu. Yeşilçam'ın sevilen yıldızı magazin gündemini değerlendirip dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Peki, 2. Sayfa konuğu Nil Ünal kimdir? İşte Yeşilçam yıldızı Nil Ünal'ın hayatı ve biyografisi...

Magazin 19-10-22 10:22

Ebru Polat kimdir, kaç yaşında, ne iş yapıyor? Ebru Polat'tan 900 TL'lik sakız tepkilerine olay yanıt!

Ebru Polat, 18 Ekim 2022 Salı günü 2. Sayfa magazin programında Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'e açıklamada bulunup bir sakıza 900 TL vermesi üzerine gelen tepkilere cevap verdi. 2. Sayfa magazin programında "Sigara almak aptallık değil ama sakıza bu parayı vermek mi aptallık?" diyen ünlü isim vatandaşlar tarafından merak edildi. Peki, 2. Sayfa'nın konuğu Ebru Polat kimdir, nereli ve kaç yaşında? Ebru Polat 900 TL'ye sakız alması ile ilgili ne dedi?

Magazin 18-10-22 11:11

İrem Derici kimdir? 'At gibi aşığım' itirafı olay olan İrem Derici 2. Sayfa'da neden yok?

İrem Derici, 14 Ekim 2022 Cuma günü TV8'de canlı olarak ekrana gelecek olan 2. Sayfa magazin programında Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtlayacaktı. Aradığı ilişkiyi bir türlü bulamayan ünlü şarkıcı, sevgilisi Cem Belevi tarafından aldatılmıştı. Ayrılığı Cem Belevi'yi ifşa ederek duyuran ünlü isim, en son "At gibi aşığım" itirafında bulunmuştu. Fakat ünlü şarkıcı yerine programa Kobra Murat konuk oldu. Peki, İrem Derici kimdir? İrem Derici 2. Sayfa'da neden yok?

Magazin 14-10-22 10:32

Kobra Murat kimdir? 2. Sayfa konuğu Kobra Murat'ın serveti ne kadar, kaç TL?

Kobra Murat, 14 Ekim 2022 Cuma günü 2. Sayfa magazin programının konuğu oldu. Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'e özel açıklamalarda bulunan ünlü isim magazin gündemini değerlendirdi. "Yemekte Yaparım Salçayla", "Kaliteliyiz Markayız Havalıyız", "Kraliçe" ve "Saltanat Gaydası" gibi şarkılarla bilinen ünlü ismin biyografisi vatandaşlar tarafından araştırılıyor. Peki, Kobra Murat kimdir? 2. Sayfa konuğu Kobra Murat'ın serveti ne kadar, kaç TL?

Magazin 14-10-22 10:18

2. Sayfa konuğu Tuğba Altıntop kimdir, kaç yaşında? Köpek saldırısına uğrayan Tuğba Altıntop'un son hali!

Tuğba Altıntop 13 Ekim 2022 Perşembe günü 2. Sayfa magazin programında köpek saldırısına uğraması ile ilgili konuştu. Ünlü isim canlı yayında, Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'e yaşadığı zor süreci anlattı. Rafet El Roman'ın eski eşi olan başarılı isim vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Peki, 2. Sayfa konuğu Tuğba Altıntop kimdir, kaç yaşında? İşte köpek saldırısına uğrayan Tuğba Altıntop'un son hali...

Magazin 13-10-22 10:31

Fatih Ürek kimdir, nereli ve kaç yaşında? 2. Sayfa'nın konuğu Fatih Ürek son hali!

Fatih Ürek, 11 Ekim Salı günü 2. Sayfa magazin programına konuk oldu. Canlı yayında Müge Dağıstanlı ile Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtlayan ünlü şarkıcı magazin gündemini de yorumladı. Hadi Hadi, Havam Yerinde, Tak Tak, Fıkır Fıkır, Sallaya Sallaya gibi seslendirdiği şarkılarla adından söz ettiren ünlü şarkıcının biyografisi arama motorlarında sorgulanıyor. Peki Fatih Ürek kimdir, nereli ve kaç yaşında? İşte 2. Sayfa'nın konuğu Fatih Ürek'in son hali...

Magazin 11-10-22 09:19

2. Sayfa'nın konuğu Tuğçe Tayfur'un nişanlısı Burak Kalfa kimdir? Ferdi Tayfur'un kızı Tuğçe Tayfur ve Burak Kalfa ne iş yapıyor?

Tuğçe Tayfur'un nişanlısı Burak Kalfa, ünlü şarkıcının 10 Ekim 2022 Pazartesi günü 2. Sayfa magazin programına konuk olması nedeniyle vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Ünlü isim programda Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtlayıp magazin gündemine ilişkin konuştu. Ferdi Tayfur ile Necla Nazır'ın kızı olan Tuğçe Tayfur, nişanlısıyla geçtiğimiz günlerde barışmıştı. Peki, 2. Sayfa'nın konuğu Tuğçe Tayfur'un nişanlısı Burak Kalfa kimdir? Burak Kalfa ne iş yapıyor?

Magazin 10-10-22 10:36

2. Sayfa konuğu Aydilge kimdir? Aydilge nereli ve kaç yaşında?

Aydilge, 7 Ekim 2022 Cuma günü 2. Sayfa magazin programında Müge Dağıstanlı ile Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtladı. 2. Sayfa'da dikkat çeken açıklamalarda bulunan ünlü şarkıcı günün en çok araştırılan isimleri arasında bulunuyor. Peki Aydilge kimdir? İşte 2. Sayfa'nın konuğu Aydilge'nin hayatı ve biyografisi...

Magazin 07-10-22 09:43

2. Sayfa'nın konuğu Yeliz Yeşilmen kimdir? Yeliz Yeşilmen nereli ve kaç yaşında, evli mi?

Yeliz Yeşilmen, 2. Sayfa magazin programının 6 Ekim 2022 Perşembe günü canlı olarak ekrana gelen bölümüne konuk oldu. Ünlü oyuncu Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtlayıp magazin gündemini değerlendirdi. Peki, Yeliz Yeşilmen kimdir? 2. Sayfa'nın konuğu Yeliz Yeşilmen nereli ve kaç yaşında?

Magazin 06-10-22 10:02

2. Sayfa'nın konuğu Aydemir Akbaş'ın eşi Beyhan Benek kimdir? Beyhan Benek ve Aydemir Akbaş kaç kez evlendi? Ne iş yapıyor?

Aydemir Akbaş'ın eşi Beyhan Benek, ünlü oyuncunun 5 Ekim Çarşamba günü 2. Sayfa magazin programına konuk olmasının ardından vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Aydemir Akbaş, 2. Sayfa'da magazin gündemini yorumlayıp Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtladı. Peki Aydemir Akbaş'ın eşi Beyhan Benek kimdir? Beyhan Benek ve Aydemir Akbaş kaç kez evlendi?

Magazin 05-10-22 10:36

2. Sayfa'nın konuğu Aydemir Akbaş kimdir, kaç yaşında? Aydemir Akbaş İbrahim Tatlıses nasıl tanıştı?

Aydemir Akbaş, 2. Sayfa magazin programının 5 Ekim 2022 Çarşamba günkü canlı yayınına konuk oldu. Kutsal Damacana 2: İtmen, Kolpaçino: Bomba, Alemde 1 Gece gibi filmlerle adından söz ettiren usta oyuncu Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtlayıp magazin gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Peki, Aydemir Akbaş kimdir, kaç yaşında? 2. Sayfa'nın konuğu Aydemir Akbaş İbrahim Tatlıses nasıl tanıştı?

Magazin 05-10-22 10:32

Almula Merter kimdir? 2. Sayfa'da müzisyen Onur Şener'in öldürülmesi ile ilgili konuşan Almula Merter nereli ve kaç yaşında?

Almula Merter, 4 Ekim 2022 Salı günü 2. Sayfa magazin programında müzisyen Onur Şener'in öldürülmesine ilişkin Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'e açıklamalarda bulundu. Canlı yayına görüntülü olarak bağlanan ünlü isim vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Peki, Almula Merter kimdir, nereli ve kaç yaşında? İşte 2. Sayfa'da müzisyen Onur Şener'in öldürülmesi ile ilgili konuşan Almula Merter'in hayatı ve biyografisi...

Magazin 04-10-22 09:35

Gelin Evi sunucusu Aslı Hünel kimdir? 2. Sayfa konuğu Aslı Hünel nereli ve kaç yaşında, eşi Savaş Yurtsever kimdir?

Aslı Hünel 30 Eylül 2022 Cuma günü 2. Sayfa magazin programında Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in konuğu oldu. Bilindiği üzere ünlü şarkıcı, Gelin Evi programının sunuculuğunu yapıyor. Ünlü şarkıcı 2. Sayfa canlı yayında kendisine yöneltilen soruları yanıtlayıp magazin gündemine ilişkin konuştu. Programın ardından birçok kişi internette araştırma yapmaya başladı. Peki, Aslı Hünel kimdir? 2. Sayfa konuğu Aslı Hünel nereli ve kaç yaşında, eşi Savaş Yurtsever kimdir?

Magazin 30-09-22 10:27

2. Sayfa konuğu Aslı Hünel'in eşi Savaş Yurtsever kimdir? Savaş Yurtsever ile Aslı Hünel ne zaman evlendi?

Aslı Hünel'in eşi Savaş Yurtsever vatandaşlar tarafından merak edildi. Saruhan Hünel'in kız kardeşi olan ünlü şarkıcı Aslı Hünel, 30 Eylül 2022 Cuma günü 2. Sayfa magazin programında Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in sorularını yanıtlayıp magazin gündemini değerlendirdi. Peki, 2. Sayfa konuğu Aslı Hünel'in eşi Savaş Yurtsever kimdir? Savaş Yurtsever ile Aslı Hünel ne zaman evlendi?

Magazin 30-09-22 09:26

2. Sayfa konuğu Aslı Hünel'in ağabeyi Saruhan Hünel kimdir? Saruhan Hünel nereli ve kaç yaşında, hangi dizilerde oynadı?

2. Sayfa konuğu Aslı Hünel'in ağabeyi Saruhan Hünel vatandaşlar tarafından merak edildi. Ünlü şarkıcı Aslı Hünel, 30 Eylül 2022 Cuma günü 2. Sayfa magazin programında Müge Dağıstanlı ve Gülşen Yüksel'in konuğu oldu. Başarılı şarkıcı, ikilinin sorularını yanıtlayıp magazin gündemini değerlendirdi. Peki, 2. Sayfa konuğu Aslı Hünel'in ağabeyi Saruhan Hünel kimdir? Saruhan Hünel nereli ve kaç yaşında, hangi dizilerde oynadı?

Magazin 30-09-22 09:23