Tarım Kredi Kooperatifi Market Haberleri

'Koop bakkal' dönemi! 6 ilde başladı, indirimli satılacak

Bakkallar için yeni dönem başladı. Mahalle bakkalları bundan böyle 'koop bakkal' yani bakkal kooperatifi oluyor. Proje ile Tarım Kredi Kooperatifi mağazalarında satılan ürünlerin mahalle bakkallarında satılacak. Bu uygulama ile vatandaşın ucuz ürüne daha kolay erişebilmesi hedefleniyor.

Finans 05-12-22 16:59

Tarım Kredi Kooperatif Market aktüel ürünler kataloğu ÇIKTI! Tarım Kredi Kooperatif Market'te cazip fırsatlar!

Tarım Kredi Kooperatif Market indirimli ürünler kataloğu vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Katalogda tereyağı, peynir, yoğurt gibi süt ve süt ürünlerinin yanı sıra, çay, gofret ve kek gibi ürünler öne çıkıyor. Peki Tarım Kredi Kooperatif Market'te hangi ürünler indirimde? 1-15 Aralık 2022 Tarım Kredi Kooperatif Market indirimli ürünler kataloğu...

Finans 02-12-22 08:36

5 kg toz şeker 103,90 TL, 1 kg çay 64,50 TL! Tarım Kredi Kooperatif Marketleri'nde inanılmaz fiyatlar!

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri'nde indirimli ürünlerin satışı devam ediyor. Fiyat dengesi sağlamak, halkla indirimli ürünleri buluşturmak amacıyla yaklaşık 1.400 hizmet noktası bulunan Tarım Kooperatif marketlerinde aktüel ürünler yoğun ilgi görüyor. Bu hafta 5 Kg toz şeker 103,90 TL'den, 1 kilo çay 64,50 TL'den satışa çıkarıldı. Kampanya 30 Kasım tarihine kadar devam edecek. İşte tüm detaylar...

Finans 25-11-22 12:22

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri'nde yüzde 30 indirim fırsatı! Ayçiçek yağı 34,90 TL

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri'nde 16-30 Kasım tarihleri arasında birçok gıda ve temizlik ürünü uygun fiyatıyla müşterilerin beğenisine sunulacak. Tuvalet kağıdı, bulaşık deterjanı, ayçiçek yağı gibi ürünler 30 Kasım'a kadar indirimde olacak.

Finans 21-11-22 09:56

Tarım Kredi Kooperatifi Market

Tarım Kredi Kooperatifi Market Hakkındaki Haberler Mynet'te. Tarım Kredi Kooperatifi Market Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'te Takip Edin.

Bakkallarda yeni dönem başlıyor: Anlaşmaya varıldı! 100'den fazla Tarım Kredi Kooperatifi ürünü için geçerli olacak

Tarım Kredi Kooperatifi (TKK) ürünlerinin bakkallarda da satılabilmesi için geçtiğimiz günlerde harekete geçilmişti. Vatandaşların ucuz ürüne daha kolay ulaşabilmesi için atılan adımla birlikte yeni dönem resmen başlıyor. Bu kapsamda 100'den fazla TKK ürünü artık 'koop bakkal'larda da satılacak.

Finans 09-11-22 14:22

'Koop bakkal' dönemi başlıyor! Artık mahalle bakkalarında da satılabilecek: Marketler bir rafını hazırladı bile: Piyasa için olumlu

Zincir marketler karşısında zor durumda kalan bakkallar için yeni dönem başlıyor. Mahalle bakkalları bundan böyle 'koop bakkal' yani bakkal kooperatifi oluyor. Gerçekleştirilecek projeyle beraber Tarım Kredi Kooperatifi mağazalarında satılan 120 ürün artık mahalle bakkallarında da satılabilecek. Yapılan bu yeni hamleyle vatandaşın ucuz ürüne daha kolay erişebilmesi hedefleniyor.

Finans 08-11-22 07:15

Tarım Kredi Kooperatif Market sosyal medyadan duyurdu! İşte Ekim ayında fiyatı düşen ürünlerin listesi

Tarım Kredi Kooperatif Market, Ekim ayında indirimli satılacak ürünlerin listesini sosyal medyadan paylaştı. Ayçiçek yağından temizlik ürünlerine, tavuk etinden kırmızı ete kadar birçok ürün indirime girdi. İndirim kapsamında 5 litre ayçiçek yağının fiyatı 135 liraya kadar düştü. İşte Tarım Kredi Kooperatif marketlerinde Ekim ayında indirimli satışa sunulacak ürünler ve fiyatları...

Finans 02-10-22 09:40

Tarım Kredi Kooperatifleri indiriminin ardından merak edilen soruyu yanıtladı! 'Görüşmeler olumlu, çalışmada sona gelindi'

Bin 400 civarında Tarım Kredi Kooperatifleri marketinde başlayan indirimin zincir marketlerde de uygulanıp uygulanmayacağı merak konusu olmuştu. Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci konuyla ilgili yaptığı açıklamasında bu kapsamdaki görüşmelerin olumlu geçtiğini ve çalışmada sona gelindiğini belirterek Tarım Kredi Kooperatifleri ile bir zincir market arasında platform oluşturulacağını ifade etti.

Finans 23-08-22 11:57

Türkiye'de ve dünyada bugün neler yaşandı? Şanlıurfa'da hain terör saldırısı, Çavuşoğlu'ndan 'Suriye' açıklaması, Ece Erken...

Türkiye'de ve dünyada birçok önemli gelişmenin yaşandığı günün en öne çıkan haberlerini sizler için derledik. Şanlıurfa'da 1 askerimizin şehit olduğu hain terör saldırısı, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu'ndan 'Suriye' açıklaması, İzmir'de gizemli bir şekilde yaşamını yitiren Aslıhan Sinem Çiçek'in ölümüyle ilgili yeni gelişme, Tarım Kredi Kooperatifleri marketlerinde indirimli satışta ilk günün cirosu, Şafak Mahmutyazıcıoğlu cinayeti duruşmasında Ece Erken'in bayılması, F. Bahçe'de ayrılık...

Haber 16-08-22 17:14

Son dakika | Temel ihtiyaç ürünlerindeki indirim sonrası etiketler yine değişecek! Et fiyatları için Tarım Kredi'den açıklama geldi

Son dakika haberi: Tarım Kredi Marketleri’nde beklenen indirim dün başladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın talimatı sonrasında 30'dan fazla üründe etiketler değişti. Sabahın ilk saatlerinden itibaren bin 400'e yakın markette yoğunluk oluştuğu gözlemlenirken, yeni indirim haberi geldi. Tarım Kredi'den yapılan duyuruda et indiriminin ayrı açıklanacağı belirtilirken, söz konusu et indirimin de kar amacı gütmeden yapılacağı ve süresiz olacağı öğrenildi.

Finans 16-08-22 07:34

Tarım Kredi Kooperatiflerinde indirimli satış başladı! CHP'li vekilden çarpıcı iddia

Tarım Kredi Kooperatifleri marketlerinde gıda ürünlerinin indirimli satışı başladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın talimatı sonrası 30'dan fazla temel ihtiyaç ürünlerinde indirim yapılırken, etiketler değişti. Marketlerde vatandaşlar yoğunluk oluştururken CHP'li vekil Ali Fazıl Kasap sosyal medyadan dikkat çeken bir iddiada bulundu.

Finans 15-08-22 23:16

CHP'den Tarım Kredi Kooperatifi marketlerinin indirimlerine tepki! 'Yapacaksanız, doğru düzgün yapın'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, günler öncesinden Tarım Kredi Kooperatifi marketlerinde temel gıda ürünlerinde indirim yapılacağını duyurmuştu. Vatandaşlar bugün marketlere akın ederken, indirimle ilgili CHP'den tepki geldi. CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Faik Öztrak, "Tarım Kredi Kooperatifi marketlerinde bugün yapıla yapıla 20, 30 kuruşluk indirim yapılmış. İndirim yapacaksanız doğru düzgün yapın" dedi.

Haber 15-08-22 18:01

Türkiye'de ve dünyada bugün neler yaşandı? Tarım Kredi Kooperatifleri marketlerinde indirim, İzmir'de şüpheli ölüm, Ronaldo'nun yeni adresi...

Türkiye'de ve dünyada birçok önemli gelişmenin yaşandığı günün en öne çıkan haberlerini sizler için derledik. Bin 400'den fazla Tarım Kredi Kooperatifleri marketinde 30'dan fazla ürüne uygulanan indirim, Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan AK Parti'nin 21. kuruluş yıl dönümü programında önemli mesajlar, İzmir'de Aslıhan Sinem Çiçek'in şüpheli ölümü, ABD'nin ikinci ziyaretiyle Tayvan'da yeniden yükselen gerilim, oyuncu Süreyya Gürsel Evren'in ölüm nedeni, Cristiano Ronaldo'nun yeni adresi...

Haber 15-08-22 17:21

Son dakika | Tarım Kredi Kooperatifleri marketlerinde etiketler değişti! Tavuk, yağ, balık, peynir ve şekerin indirimli fiyatları

Son dakika haberi: Tarım Kredi Kooperatifleri marketlerinde gıda ürünlerinin indirimli satışı başladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın talimatı sonrası bin 400 markette 30'dan fazla temel ihtiyaç ürünlerinde indirim yapılırken, etiketler değişti. Sabahın ilk saatlerinden itibaren yurdun dört bir yanındaki marketlerde vatandaşlar yoğunluk oluştu. Peki tavuk, balık, peynir, yağ, şeker, çay fiyatı ne kadar oldu, hangi ürüne ne kadar indirim geldi? İşte tüm detaylar...

Finans 15-08-22 15:13

Son dakika: Tarım Kredi Marketleri’nde indirim başlıyor! Ürünlerin tam listesi belli oldu, yeni açıklama geldi

Son dakika haberi: Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatı sonrası Tarım Kredi Marketleri’ndeki 30'dan fazla üründe indirim 15 Ağustos Pazartesi yarın itibarıyla başlıyor. Bin 400 markette indirim gelecek ürünlerin listesi de açıklanırken, "Vatandaş sepetini daha ucuza dolduracak" diyen Tarım Kredi Kooperatifleri Genel Müdürü Hüseyin Aydın, bazı ürünlerde çok ciddi indirim yaptıklarını söyledi.

Finans 14-08-22 07:47

Erdoğan’dan talimat: Tarım Kredi Kooperatifleri kar amaçlı değil, fiyatları düşürün

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AKP'nin dünkü Merkez Karar Yönetim Kurulu (MKYK) toplantısında, Tarım Kredi Kooperatiflerine ait marketlerin kar amaçlı kurulmadığını belirterek, fiyatların düşürülmesi talimatı verdi.

Haber 09-08-22 10:28