Gi̇b Gelir İdaresi Başkanlığı Haberleri

Konutta yeni düzenleme geldi! Fiyatlar düşmeye başladı

Satılık hem de kiralık ev fiyatlarındaki yüzde yüzün üzerindeki artış sonrası hükümet harekete geçmişti. Yeni düzenleme ile menkul-gayrimenkul sitelerine satış ve kiralama bilgilerini Gelir İdaresi Başkanlığı'na verme zorunluluğu getirmişti. Özellikle emlak fiyatlarının gerçek değerinin üzerinde gösterilmesi ve emlak piyasasında yapılan manipülasyonların önüne geçilmesi için çıkartılan düzenleme sonuçlarını göstermeye başladı.

Finans 30-06-22 10:30

Gelir İdaresi Başkanlığı açıkladı! Geçici gelir ve kurum vergi beyannameleri için süre uzatıldı

Yılın ilk çeyreğine ait gelir ve kurum geçici vergi beyannamelerinin verilme ve ödeme süreleri uzatıldı. Süre uzatımına ilişkin bilgiler Gelir İdaresi Başkanlığı'nın internet sitesinden yayımlandı.

Finans 13-05-22 19:52

Geçici vergi uzatıldı mı? Beyan süresi ertelendi mi? Geçici vergi beyan süresi son gün ne zaman?

Geçici vergi uzatıldı mı? sorusunun yanıtı Türkiye Cumhuriyeti Hazine ve Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından yapılan açıklamanın ardından merak konusu oldu. Geçici Vergi mükellefi olanları ilgilendiren geçici vergi süresine ilişkin yapılan duyuru sonrası Geçici vergi uzatıldı mı? Beyan süresi ertelendi mi? Geçici vergi beyan süresi son gün ne zaman? soru ve konu başlıkları araştırılmaya başlandı. İşte detaylar...

Haber 17-02-22 10:49

Geçici gelir ve kurum vergi beyannameleri için süre uzatıldı

Geçen yılın dördüncü çeyreğine ait gelir ve kurum geçici vergi beyannamelerinin verilme ve ödeme süreleri 25 Şubat'a uzatıldı.

Finans 17-02-22 09:11

Gelir İdaresi Başkanlığı 750 Gelir Uzman Yardımcısı başvurusu nasıl yapılır?

Basın İlan Kurumu'nun internet sitesinde üzerinden yayınlanan personel alım ilanları vatandaşlar tarafından takip ediliyor. Son ilanlar arasında Gelir İdaresi Başkanlığı 750 Gelir Uzman Yardımcısı alım ilanı da oldukça dikkat çekiyor. Peki Gelir İdaresi Başkanlığı 750 Gelir Uzman Yardımcısı başvurusu nasıl yapılır?

Finans 06-11-21 19:33

Gelir İdaresi Başkanlığından personel alımı! 750 uzman yardımcısı alınacak

Gelir İdaresi Başkanlığı, farklı şehirlerde görevlendirmek üzere 750 gelir uzman yardımcısı istihdam edecek. Başvurular, 15 Kasım-24 Kasım tarihlerinde, "http://sinav.gib.gov.tr" adresindeki Online Sınav Sistemi'ne yapılacak.

Haber 06-11-21 09:55

Yapılandırılan borçların ilk taksit ödemelerinde son gün

Vergi ve diğer bazı borçların yapılandırılmasına ilişkin düzenlemeleri içeren 7326 sayılı Kanundan yararlanan mükelleflere kolaylık sağlanması ve muhtemel yoğunluğun önlenmesi amacıyla vergi daireleri bugün saat 21.00'e kadar açık olacak.

Finans 01-11-21 13:58

Yaklaşık 6 milyon kişi başvurdu! 1 Kasım'da peşin ve ilk taksit ödeme günü başlıyor

Vergi ve diğer bazı borçların yapılandırılmasına ilişkin düzenlemeleri içeren 7326 sayılı Kanun kapsamında vergi dairelerine 5 milyon 804 bin 861 mükellef başvuruda bulunurken, 152 milyar 663 milyon lira alacak yapılandırıldı. Kanunda öngörülen peşin ve birinci taksit ödemeleri için son gün, 31 Ekim 2021 tarihi hafta sonu tatiline rastladığından 1 Kasım Pazartesi olarak belirlendi.

Finans 05-10-21 10:56

5 milyon kişi başvurdu! İdari para cezalarına yüzde 25, diğer borçlara yüzde 90 indirim için son gün

Vergi ve diğer bazı borçların yapılandırılmasına ilişkin düzenlemeler içeren kanundan yararlanmak için süre de son gelinirken, dün itibarıyla 127 milyar 516 milyon lira alacak yapılandırıldı. Bugün gün sonuna kadar başvurular devam ederken yapılandırılan borçların peşin olarak 1 Kasım 2021'e kadar ödenmesi halinde, hesaplanan Yİ-ÜFE tutarından yüzde 90, idari para cezalarının aslından yüzde 25 indirim yapılacak. Öte yandan bu zamana kadar yapılandırmaya 5 milyon 36 bin mükellef başvuru yaptı.

Finans 30-09-21 08:12

Borcu olanlar dikkat! Yapılandırmada yarın son gün

Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin yapılan düzenlemeden gelen son güncellemeyle 4 milyon 760 bin kişi başvurdu. Vergi barışı fırsatından faydalanmak isteyen vatandaşlar için yarın son gün. Başvurular yarın akşama kadar devam ederken, peşin ödeme yapmak isteyen vatandaşlara, 30 Kasım tarihine kadar ödeme yaptıkları halde hesaplanan Yİ-ÜFE tutarından yüzde 90, idari para cezalarının aslından yüzde 25 indirim yapılacak.

Finans 29-09-21 09:00

Borcu olanlar dikkat! Yapılandırmada son haftaya girildi

Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin yapılan düzenlemeden şimdiye kadar 4 milyon 760 bin kişi faydalandı. Vergi barışı fırsatından faydalanmak isteyen vatandaşlar için son 4 gün kaldı. Başvurular 30 Eylül'e kadar devam ederken, peşin ödeme yapmak isteyen vatandaşlara, 30 Kasım tarihine kadar ödeme yaptıkları halde hesaplanan vergiler üzerinden yüzde 10 indirim sağlanacak.

Finans 27-09-21 08:53

Şimdiye kadar 3.5 milyon kişi başvuru yaptı! Peşin ödeyene yüzde 10 indirim: Vergi borcu yapılandırmada son hafta

Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin yapılan düzenlemeden şimdiye kadar, 3 milyon 480 bin 533 kişi faydalandı. Vergi barışı fırsatından faydalanmak isteyen vatandaşlar için son bir hafta kaldı. Başvurular 31 Ağustos'a kadar devam ederken, peşin ödeme yapmak isteyen vatandaşlara, 30 Eylül tarihine kadar bu ödemeyi yapmaları şartıyla hesaplanan vergiler üzerinden yüzde 10 indirim sağlanacak.

Finans 25-08-21 08:00

Vergi yapılandırmada son viraja girildi! Faiz alınmıyor...

Hazine ve Maliye Bakanlığının, Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına İlişkin 7326 Sayılı Kanun Genel Tebliği, Resmi Gazete'de yayımlanarak geçtiğimiz aylarda yürürlüğe girdi. Vergi barışı fırsatından faydalanmak isteyen vatandaşlar için son 15 güne girildi. Başvurular 31 Ağustos'a kadar devam ederken, peşin ödeme yapmak isteyen vatandaşlara, 30 Eylül tarihine kadar bu ödemeyi yapmaları şartıyla hesaplanan vergiler üzerinden yüzde 10 indirim sağlanacak.

Finans 17-08-21 08:26

Trafik cezanızı boşuna yüksek miktarda ödemeyin! İndirimli ödemek için...

Araç trafiğini düzenlemek ve kazaları azaltmak için trafik kuralları uygulanıyor ve sürücüler bu kuralları ihlal ettiklerinde ciddi yaptırımlar ve para cezaları ile karşılaşabiliyor. Ancak para cezalarının erken ödenmesi durumunda sürücüler bazı indirimlerden faydalanabiliyor. Peki, trafik cezalarını indirimli ödeyebilmek için hangi şartlara uymak gerekiyor?

Finans 13-08-21 14:52

Yapılandırmada son tarih 31 Ağustos

Osmangazi Belediyesi, 9 Haziran 2021 tarihinde Resmî Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren 7326 sayılı ‘Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına Dâir Kanunun”dan yararlanmak isteyen vatandaşların 31 Ağustosa kadar bu fırsatı değerlendirmeleri konusunda hatırlatmada bulundu.

Finans 09-08-21 15:30

Araç sahipleri dikkat: MTV'de ikinci taksit için ödeme süresi bugün doluyor

2021'de en düşük Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) 109 lira, en yüksek ise 50 bin 107 TL olarak belirlendi. MTV ikinci taksit için son ödeme günü ise bugün itibarıyla sona eriyor.

Finans 02-08-21 08:43

Araç sahipleri dikkat! MTV'de ikinci taksit için ödeme süresi doluyor

2021'de en düşük Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) 109 lira, en yüksek ise 50 bin 107 TL olarak belirlendi. MTV ikinci taksit için son ödeme günü ise 2 Ağustos itibarıyla sona eriyor.

Finans 30-07-21 14:00

Karşı karşıya kalınca şok olmayın! İşte haciz kararı öğrenme yöntemi ve sorgulama

Birçok kişi borcunu ödeyemediği için türlü zorluklarla karşılaşır. Özellikle ödeneceği taahhüt edilen borçların ödenmemesi durumunda haciz yaptırımı uygulanır. Haciz, borçlu kişinin mal varlığına ya da maaşına konulan tedbir anlamına gelir ve alacaklıya parayı mal varlığının satışı ya da maaştan alınması yoluyla temin imkanı tanır.

Finans 19-07-21 11:07

KDV, damga vergisi, muhtasar ve prim hizmet beyannamelerinin verilme ve ödeme süresi uzatıldı

Katma değer vergisi (KDV), damga vergisi, muhtasar ve prim hizmet beyannamelerinin verilme ile ödeme süreleri, 30 Temmuz Cuma günü sonuna kadar uzatıldı.

Finans 09-07-21 14:32

Vatandaşlar yapılandırma fırsatlarını hazırlanan özel rehberden öğrenebilecek

Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) yeni yapılandırma kanunuyla getirilen imkanların anlatıldığı, başvurunun hangi şartlarda ve nereye yapılabileceğine, kapsamda hangi borçların yer aldığına ilişkin bilgilerin bulunduğu "Yapılandırma Kanunu Rehberi" hazırladı.

Finans 08-07-21 17:04

Borç yapılandırmasında ek maliyet yok! Son gün 31 Ağustos!

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, matrah ve vergi artırımı başta olmak üzere yapılandırmaya başvuran vatandaşların sorularına cevap verildi. Yapılan açıklamada borçlarını yapılandıran vatandaşlara ek maliyet çıkmayacağı bilgisi verildi. Bunun yanında artırılan matrahlar nedeniyle de geçici vergi hesabının yapılmayacağı ve tahsil edilmeyeceği ifade edildi.

Finans 28-06-21 11:00

Resmi Gazete'de yayımlandı! Araç muayene gecikme bedelleri yeniden düzenlendi

Araç muayenede %5 ceza oranı yerine %0.75 ceza oranı uygulamasına ilişkin Gelir İdaresi başkanlığı açıklama yaptı. Karar bugünkü Resmi Gazete'de yayımlandı.

Finans 14-06-21 09:29

Gelir İdaresi e-Defterlerin imzalanma ve oluşturma süresini erteledi

Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB), e-Defterlerin oluşturulma ve imzalanma süresi ile GİB Bilgi İşlem Sistemi'ne e-Defter beratlarının yüklenme süresini 7 Haziran'a uzattı.

Finans 27-05-21 14:53

5 milyon kişiyi ilgilendiriyor! Öğrenim kredisi borçları yapılandırılıyor

Milyonlarca kişiyi ilgilendiren yeniden yapılandırma kararı ile öğrenim kredisi olan vatandaşların da faydalanması bekleniyor. Bu durumda, küçük taksitler şeklinde yaklaşık 5 milyon kişi borçlarını ödeyebilecek.

Finans 25-05-21 15:18

Resmi Gazete'te yayımlandı: Halka arza katılan bazı şirketlere vergi indirimi!

Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB), finansman gider kısıtlaması uygulamasına ilişkin tebliğ yayımladı.

Finans 25-05-21 09:47

Gelir İdaresi Başkanlığı, geçen yıl 24 milyonu aşkın bandrollü ürün denetledi

Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB), bandrollü ürünlere yönelik geçen yıl 38 bin 10 denetim yaparken, bu kapsamda denetlenen alkol ve tütün ürünü sayısı 24 milyon 2 bin 716 olarak belirlendi.

Finans 07-05-21 12:28

4 bin 653 firmaya ceza tutanağı düzenlendi

Gelir İdaresi Başkanlığı, geçen yıl yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını sürecinde talebin arttığı maske ve dezenfektan gibi tıbbi ve kişisel hijyen ürünlerindeki fiyat artışlarını önlemek için yoğun faaliyet yürütürken, bu kapsamda yapılan 41 bin 741 denetimde 4 bin 653 ceza tutanağı düzenledi.

Finans 05-05-21 14:32

Borsa İstanbul'da ilk defa halka arz edilecek şirketlere vergi indirimi!

Borsa İstanbul Pay Piyasası'nda ilk defa işlem görmek üzere en az yüzde 20 oranında halka arz edilen kurumlar için kurumlar vergisinde 2 puan indirime gidilmesine yönelik teşvikin uygulanmasına dair kuralların yakın zamanda açıklanması bekleniyor.

Finans 05-05-21 11:45

Gelir İdaresi Başkanlığı açıkladı! | Vergiler ertelendi mi? Hangi vergiler ertelendi? İşte ertelenen vergilerin son ödeme tarihleri!

Gelir İdaresi Başkanlığı’nın (GİB) internet sitesi üzerinden yapılan açıklamada, Bakanlığa gelen talepler ve devam eden tam kapanma süreci içerisinde geçerli olan sokağa çıkma yasağı sebebiyle, 17 Mayıs tarihine kadar verilmesi gereken vergilerin süresi uzatıldı. Yapılan açıklamaya göre; gelir ve kurum geçici beyannamelerinin verilme ve ödeme tarihleri 31 Mayıs Pazartesi tarihine kadar ertelendi. Açıklamanın detaylarını haberimizde derledik...

Finans 03-05-21 14:15

Beyanname süreleri uzatıldı mı? GİB'den açıklama

Beyanname verme süreleri hakkında duyuru yapan Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB), katma değer vergisi, damga vergisi ve muhtasar ve prim hizmet beyannamesi gibi beyannamelerin süresinin uzatılacağını duyurdu. Peki, katma değer vergisi, damga vergisi ve muhtasar ve prim hizmet beyannamesi ne zamana kadar verilecek? Peki, beyanname süreleri uzatıldı mı? İşte, GİB'den açıklama!

Haber 24-04-21 12:03

Bazı beyannamelerin verilme ve ödenme süreleri uzatıldı

Gelir İdaresi Başkanlığı, katma değer vergisi, damga vergisi, muhtasar ve prim hizmet beyannamelerinin verilme süreleri ile bu beyannameler üzerine tahakkuk eden vergilerin ödeme sürelerini 28 Nisan Çarşamba günü sonuna kadar uzattı.

Finans 23-04-21 12:11

Gelir İdaresi Başkanlığı bazı beyannamelerin verilme ve ödeme sürelerini uzattı

Gelir İdaresi Başkanlığı, katma değer vergisi, damga vergisi, muhtasar ve prim hizmet beyannamelerinin verilme süreleri ile bu beyannameler üzerine tahakkuk eden vergilerin ödeme sürelerini 28 Nisan Çarşamba günü sonuna kadar uzattı.

Finans 22-04-21 21:09

GİB'den son dakika açıklaması: Vergi daireleri bugün saat 21.00'e kadar açık kalacak

Son dakika haberine göre, Gelir İdaresi Başkanlığı vergi dairelerinin bugün akşam 21.00'e kadar açık olacağını belirtti. Karar, yıllık gelir vergisinin ilk taksiti ile yapılandırma düzenlemesinin ikinci taksitinin son ödeme günü olması nedeniyle alındı.

Finans 31-03-21 13:32

SGK Prim yapılandırmasında ilk taksit ödemesi için son tarih 31 Mart!

İstanbul Sosyal Güvenlik İl Müdürü Murat Göktaş, SGK Prim yapılandırmasında peşin ve ilk taksit ödemesi için son tarihin 31 Mart olduğunu söyledi.

Finans 30-03-21 13:53

Ev sahipleri dikkat: Gelir vergisinde son tarih 31 Mart!

2020 yılına ilişkin yıllık gelir vergisi beyannamesinin verilmesi ve ilk taksit ödemesinde süre 31 Mart Çarşamba günü dolacak.

Finans 29-03-21 11:14

Aracı olanlar dikkat: Plaka girmek zorunlu olacak!

Akaryakıt istasyonlarındaki ödeme kaydedici cihazlar, elektronik ortamda anlık veri aktarımı yapabilen, güvenlik seviyesi yükseltilmiş "yeni nesil akaryakıt pompa ödeme kaydedici cihazlara" dönüştürülecek.

Finans 24-03-21 10:18

Gelir İdaresi Başkanlığı 87 sözleşmeli tekniker alacak! İşte başvuru tarihleri

Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) bugün Resmi Gazete'de yayınlanan karara göre, tekniker pozisyonunda görevlendirmek üzere 87 sözleşmeli personel alımı yapacak.

Finans 09-03-21 11:34

Gelir İdaresi Başkanlığı KPSS şartı ile mi personel alımı yapıyor? GİB personel alımı ne zaman, başvuru şartları neler?

Gelir İdaresi Başkanlığı 2021 personel alımı ilanları yayınlandı. Buna göre, GİB personel alımı ne zaman, başvuru şartları neler? Gelir İdaresi Başkanlığı KPSS şartı ile mi personel alımı yapıyor? gibi soruların cevapları haberimizde.

Haber 01-03-21 17:42

Ehliyet harcı ne kadar? 2021 Pasaport harçları ne kadar oldu? 2021 ehliyet harç ücreti ve pasaport harcı

Bazı vergi ve harçlara ilişkin düzenlemeler içeren tebliğler, 1 Ocak'ta yürürlüğe girecek şekilde Resmi Gazete'de yayımlandı. Şimdi vatandaşlar 2021 ehliyet harcı ne kadar sorusuna yanıt arıyor. Peki, 2021 pasaport harçları ne kadar oldu? İşte ehliyet harç ücreti ve pasaport harcı ile ilgili tüm merak edilenler…

Finans 01-03-21 09:23

KYK borcu yapılandırma taksit ödeme ekranı 2021: KYK borcu yapılandırma son ödeme tarihi nedir, yapılandırma ilk taksit ödenmezse ne olur?

KYK borç yapılandırma yapan vatandaşların ilk taksitinin son ödeme tarihi olan 1 Mart'a kısa bir süre kala vatandaşlar, "yapılandırmanın ilk taksiti gecikirse ya da ödenmezse yapılandırma bozulur mu" sorusuna cevap arıyor. Tutarın bu tarihe kadar peşin ödenmesi halinde, Yİ-ÜFE oranında hesaplanan tutardan ayrıca yüzde 90, idari para cezalarında ise yüzde 25 indirim uygulanacak. Peki yapılandırmanın ilk taksiti ödenmezse ne olur?

Finans 01-03-21 09:12

SGK prim borcu yapılandırma taksit ödeme ekranı 2021: SGK borcu yapılandırma son ödeme tarihi nedir, yapılandırma ilk taksit ödenmezse ne olur?

SGK prim borcu yapılandırma yapan vatandaşların ilk taksitinin son ödeme tarihi olan 31 Mart'a kısa bir süre kala vatandaşlar, "yapılandırmanın ilk taksiti gecikirse ya da ödenmezse yapılandırma bozulur mu" sorusuna cevap arıyor. Tutarın bu tarihe kadar peşin ödenmesi halinde, Yİ-ÜFE oranında hesaplanan tutardan ayrıca yüzde 90, idari para cezalarında ise yüzde 25 indirim uygulanacak. Peki yapılandırmanın ilk taksiti ödenmezse ne olur?

Finans 01-03-21 09:09

Vergi borcu yapılandırma taksit ödeme ekranı 2021: Vergi borcu yapılandırma son ödeme tarihi nedir, yapılandırma ilk taksit ödenmezse ne olur?

Vergi borcu yapılandırma yapan vatandaşların ilk taksitinin son ödeme tarihi olan 1 Mart'a kısa bir süre kala vatandaşlar, "yapılandırmanın ilk taksiti gecikirse ya da ödenmezse yapılandırma bozulur mu" sorusuna cevap arıyor. Tutarın bu tarihe kadar peşin ödenmesi halinde, Yİ-ÜFE oranında hesaplanan tutardan ayrıca yüzde 90, idari para cezalarında ise yüzde 25 indirim uygulanacak. Peki yapılandırmanın ilk taksiti ödenmezse ne olur?

Finans 01-03-21 09:06

Yapılandırma ilk taksit ödeme son durum 2021 : Vergi, SGK prim, KYK, MTV yapılandırma başvurusu bitti mi, başvuru tarihi nedir?

Yapılandırma yapan vatandaşların ilk taksitinin son ödeme tarihi olan 1 Mart itibari ile, "yapılandırmanın ilk taksiti gecikirse ya da ödenmezse yapılandırma bozulur mu" sorusuna cevap arıyor. Tutarın bu tarihe kadar peşin ödenmesi halinde, Yİ-ÜFE oranında hesaplanan tutardan ayrıca yüzde 90, idari para cezalarında ise yüzde 25 indirim uygulanacak. Peki yapılandırmanın ilk taksiti ödenmezse ne olur?

Finans 01-03-21 08:54

Vergi borcu yapılandırma ödeme/son ödeme tarihi 2021: Vergi borcu yapılandırma son ödeme tarihinde ödenmezse ne olur?

Yapılandırma yapan vatandaşların ilk taksitinin son ödeme tarihi olan 1 Mart'a kısa bir süre kala vatandaşlar, "yapılandırmanın ilk taksiti gecikirse ya da ödenmezse yapılandırma bozulur mu" sorusuna cevap arıyor. Tutarın bu tarihe kadar peşin ödenmesi halinde, Yİ-ÜFE oranında hesaplanan tutardan ayrıca yüzde 90, idari para cezalarında ise yüzde 25 indirim uygulanacak. Peki yapılandırmanın ilk taksiti ödenmezse ne olur?

Finans 25-02-21 09:15

Yapılandırma 2021 uzatıldı mı, son durum: Vergi, SGK prim, KYK, MTV yapılandırma başvurusu bitti mi, başvuru tarihi nedir?

Birçok vatandaşın faydalandığı vergi, prim borçları, köprü ve trafik cezaları yeniden yapılandırma başvuru süresinde sona gelindi. Yapılandırma başvuru süreleri 2021 yılının başlamasıyla Resmi Gazete'de yayımlanarak bir ay daha uzatılmıştı. 31 Ocak'ta yapılandırma başvuruları sona erdi. Bazı borçların yapılandırması için 1 Şubat tarihi son gün olarak belirlendi. Peki hangi yapılandırma borçlarının başvuru süresi bitti mi? Tekrar yapılandırma yapılır mı?

Finans 25-02-21 08:25

Yapılandırma ödeme tarihleri ve şartları 2021: İlk taksit ödenmezse yapılandırma bozulur mu?

Yapılandırma yapan vatandaşların ilk taksitinin son ödeme tarihi olan 1 Mart'a kısa bir süre kala vatandaşlar, "yapılandırmanın ilk taksiti gecikirse ya da ödenmezse yapılandırma bozulur mu" sorusuna cevap arıyor. Tutarın bu tarihe kadar peşin ödenmesi halinde, Yİ-ÜFE oranında hesaplanan tutardan ayrıca yüzde 90, idari para cezalarında ise yüzde 25 indirim uygulanacak. Peki yapılandırmanın ilk taksiti ödenmezse ne olur?

Finans 24-02-21 11:22

Değerli konut vergi beyannamesi için son 5 gün! Değerli konut vergisi nedir, ne zaman ödenir? Beyanname ne zaman, nereye verilir?

Türkiye sınırları içerisinde bulunan ve bina vergi değeri 2020’de 5 milyon lirayı aşan “mesken nitelikli taşınmazlar” için verilecek olan değerli konut vergisinin ilk taksiti 1 Mart’a kadar ödenebilecek. Vergi beyannamesi için ise 5 gün kaldı. Peki, değerli konut vergisi nedir, ne zaman ödenir? Değerli konut vergisi beyannamesi ne zaman verilir? Beyanname nereye verilecek? İşte detaylar...

Finans 18-02-21 12:25

Yapılandırma 2021 uzatıldı mı, son durum: Vergi, SGK prim, KYK, MTV yapılandırma başvurusu bitti mi, başvuru tarihi nedir?

Birçok vatandaşın faydalandığı vergi, prim borçları, köprü ve trafik cezaları yeniden yapılandırma başvuru süresinde sona gelindi. Yapılandırma başvuru süreleri 2021 yılının başlamasıyla Resmi Gazete'de yayımlanarak bir ay daha uzatılmıştı. 31 Ocak'ta yapılandırma başvuruları sona erdi. Bazı borçların yapılandırması için 1 Şubat tarihi son gün olarak belirlendi. Peki hangi yapılandırma borçlarının başvuru süresi bitti mi? Tekrar yapılandırma yapılır mı?

Finans 09-02-21 08:35

Vergi ödemesi ertelenen işletmeler listesi 2021... Gelir vergisi ödemeleri ne zaman yapılacak? Hangi işletmelerin vergi ödemesi ertelendi?

Son dakika haberine göre koronavirüsten kaynaklanan sebeplerden dolayı faaliyetlerine ara verilen birçok işletmenin gelir vergisi, stopaj ve KDV beyannamelerinin verilme ve ödeme süreleri ertelendi. Peki hangi işletmelerin vergi ödemesi ertelendi? Gelir, stopaj ve KDV beyannameleri ne zaman verilecek? işte merak edilen vergi ödemesi ertelenen işletmeler listesi...

Finans 27-01-21 09:31