Aile Ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Haberleri

Bakanlık duyurdu! Devlet korumasında yetişen 958 genç kamuda istihdam edilecek

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, devlet korumasında yetişen 958 gencin 27 Eylül’de düzenlenecek kura töreniyle kamu kurum ve kuruluşlarına atacağını duyurdu. Sosyal Hizmetler Kanunu kapsamında kamuda görevlendirilecek gençlerin tercih başvuruları 8-20 Eylül’de alınmıştı. Atama sonuçları https://sosyalatama.aile.gov.tr/ adresli internet sitesinden duyurulacak.

Finans 22-09-22 12:21

Aile Danışmanlığı ile 10 yılda 85 bine yakın başvuru sahibine hizmet verildi

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı bünyesinde ilk, orta ve son olmak üzere 3 ana bölümde çalışma yapılan "Aile Danışmanlığı" hizmetinden ücretsiz faydalanmak için il müdürlüklerine şahsen ya da e-Devlet üzerinden başvurulabiliyor

Yurthaber 22-09-22 11:04

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı 34 ilde 1514 yaşlıya dijital okuryazarlık eğitimi verdi

7 ilde 3 bin 645 yaşlıyla yapılan anket çalışması sonucu hazırlanan eğitim içeriğinde, güvenli internet kullanımı, internet ve telefon üzerinden dolandırıcılık, internet alışverişinde dikkat edilmesi gerekenler, kredi ve kredi kartı kullanma gibi başlıklar yer aldı

Yurthaber 10-09-22 11:46

Hükümetin 6 ana başlıkta verdiği sosyal yardımlarda yelpaze genişleyecek, destekler artacak

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile Hazine ve Maliye Bakanlığının üzerinde çalıştığı taslağa göre 49 kalemdeki sosyal desteklere yenileri eklenecek, bazı kalemlerde kapsam genişletilerek yardım miktarı artırılacak - Çalışmaların tamamlanmasının ardından ekim ayında kabineye sunulması planlanan yeni sosyal yardım paketinin ayrıntıları, Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından açıklanacak

Yurthaber 09-09-22 11:02

Şehit ve gazi çocuklarına yazarlık eğitimi verilecek

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığınca, şehit ve gazi çocuklarına yönelik hazırlanan "Yazıyorum Öyleyse Varım-Yazarlık Atölyesi Projesi" kapsamında, Gazi Üniversitesi ile iş birliğiyle lise öğrencilerine yazarlık eğitimi verilecek - Projeyle, tarihe, edebiyata ilgi duyan şehit ve gazi çocuklarının duygu ve düşüncelerini ifade etme yeteneklerinin geliştirilmesi, okuma ve yazmaya özendirilmeleri amaçlanıyor

Yurthaber 07-09-22 11:19

Çocuk bakım kuruluşlarına ilişkin yeni yönetmelik yayımlandı

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığının Resmi Gazete'de yayımlanan yönetmeliği ile Bakanlığa bağlı çocuk bakım kuruluşlarının ve hizmet birimlerinin çalışma usul ve esasları ile hizmet standartları belirlendi, konuyla ilgili daha önce çıkarılan 6 ayrı yönetmelik yürürlükten kaldırıldı - Yönetmeliğe göre, çocuk evi, en fazla yedi çocuk için hizmete açılacak, çocukların kardeş olması durumunda, hizmeti aksatmayacak şekilde, kapasite sınırı aranmayacak, öğrenime devam edenlerin kredi veya burs almaları halinde harçlıkları kesilmeyecek

Yurthaber 06-09-22 11:46

Evde bakım maaşı yattı mı? Evde bakım maaşı yatan iller listesi 5 Eylül 2022!

Evde bakım maaşı yatan iller listesi 5 Eylül 2022 Pazartesi gününün en çok merak edilen konuları arasında yer aldı. Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nün başvuruda bulunan engelli vatandaşlar ile ailelerine yaptığı evde bakım maaşı ödemeleri her ay hesaplara yatıyor. Peki evde bakım maaşı yattı mı? Evde bakım maaşı yatan iller listesi 5 Eylül 2022 Pazartesi...

Finans 05-09-22 14:59

Türkiye Aile Destek Programı ödemeleri bu hafta yapılacak

Türkiye Aile Destek Programı ödemeleri bu hafta yapılacak

Yurthaber 04-09-22 23:53

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığından zihinsel engelli genç kızın şiddet gördüğü iddialarına ilişkin açıklama:

"Kamera kayıtlarının incelenmesi sonucunda yazılan raporda, 'Olayla ilgili olarak kamera kayıtlarında sondajlama usulüyle yapılan araştırmada herhangi bir darp cebir olayının meydana gelmediği, bakım merkezi çalışanlarının hastaları odalara götürüp odalardan çıkardığı, herhangi bir kasten yaralama olayı meydana gelmediği tespit edilmiştir' ifadeleri yer almaktadır"

Yurthaber 04-09-22 23:46

Romanlar, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığının hazırladığı eylem planından memnun

Edirne Roman Dernekleri Federasyon Başkanı Erdem Güyümgüler: - "Eylem Planı, Romanlar için toplumda, eğitimde, barınmada, sağlıkta iyileştirmeler yapacak" - Roman vatandaşlardan Mustafa Körüklü: - "Eylem planından memnun olduk. Sorunlarımızın bir an önce çözüleceğini düşünüyoruz. Öncelikle eğitim ve kentsel dönüşüm alanında iyileştirmeler yapılmalı"

Yurthaber 04-09-22 11:37

AİLE DESTEK PROGRAMI BAŞVURU EKRANI 2022! Aile Destek Programı ödemeleri bitti mi, devam ediyor mu?

Aile Destek Programı ödemelerinden yararlanan birçok kişi "Aile Destek Paketi ödeme devam ediyor mu, bitti mi?" sorusunun yanıtını öğrenmek için internette araştırma yapıyor. Öte yandan halihazırda başvuru yapmamış vatandaşlar da Aile Destek Programı başvuru ekranına ilişkin arama motorlarında yaptıkları sorgulamalara devam ediyor. Peki, Aile Destek Programı ödemeleri bitti mi, devam ediyor mu? İşte Aile Destek Programı başvuru ekranı...

Finans 02-09-22 09:16

Roman vatandaşlara yönelik eylem planının hedefleri belirlendi

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığınca hazırlanan, 2022-2030 yıllarını kapsayacak Eylem Planı'na göre, yeni sosyal konut projesi hayata geçirilecek, Roman mahallelerinde gençlerin boş vakitlerinde hobi edinmeleri ve kaliteli zaman geçirmeleri için "Genç Ofisler" kurulacak - Türkiye İş Kurumu hizmetlerinden Roman vatandaşların daha fazla haberdar olmaları ve erişimlerinin kolaylaştırılması amacıyla mahalle bazlı çalışmalar gerçekleştirilecek ve Roman kadınların kooperatif kurmaları teşvik edilecek

Yurthaber 01-09-22 11:46

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığından Tek odalı evde 6 çocuğuyla yaşayan kadın haberine ilişkin açıklama

Bakanlık, anne N.B'ye Eşi Vefat Etmiş Kadınlara Yönelik Düzenli Nakdi Yardım Programı kapsamında aylık 1000 lira verildiğini, çocuklardan 5'i için 1 Ocak 2022 itibarıyla aylık 600'er lira, bir çocuğa ise 8 Şubat 2021'den beri aylık 2 bin 376 lira nakdi yardım yapıldığını bildirdi

Yurthaber 29-08-22 23:10

Kayseri Cumhuriyet Meydanı'nda 'Açım' diyerek kendini kesti haberine ilişkin açıklama

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı: - "Yapılan incelemede, A.S'nin sağlık sorunlarından dolayı geçirdiği nöbetlerde vücuduna zarar verme eğiliminin olduğu, çocuklarına ve eşine karşı zararının olmadığı, hastaneye yatarak tedavi olmak istediği anlaşılmıştır"

Yurthaber 28-08-22 00:18

Çocuğuna 'sidikli' dediği anlar tepki çekmişti! Bakanlık, Nazlı Hamarat’ın çocuğuna alkol içirdiği görüntüler hakkında açıklama yaptı

"İşte Benim Stilim" adlı yarışma programı ile ünlenen Nazlı Hamarat sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla tepki çekmişti. Hamarat'ın, geçtiğimiz sene 4 yaşındaki oğluyla kadeh tokuşturduğu paylaşımına Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığından açıklama geldi. Bakanlıktan yapılan açıklamada, "Paylaşımın ardından anne N.H ile görüşme yapılmış ve küçük çocuk için uygun sosyal hizmet modelinin belirlenmesi planlanmıştır." ifadelerine yer verildi.

Magazin 26-08-22 22:42

Kıbrıs gazilerinden KKTC'ye ziyaret

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığının organizasyonunda Türkiye'nin 7 bölgesinden Kıbrıs Barış Harekatı'na katılmış 7 Kıbrıs gazisi ziyaretlerde bulunmak ve gençlerle bir araya gelmek amacıyla KKTC'ye gitti

Yurthaber 24-08-22 13:23

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, Almanya'da evlatlık verilen Türk ailenin bebeği için harekete geçti

Bakanlık, 10 aylık bebeğin verilmesi için iki gönüllü koruyucu Türk ailesi önerdi

Yurthaber 23-08-22 21:38

Evde bakım maaşı yatan iller listesi 23 Ağustos 2022! Evde bakım maaşı yattı mı?

Evde bakım maaşı yatan iller listesi 23 Ağustos 2022 Salı gününün en çok merak edilen konuları arasında yer aldı. Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nün başvuruda bulunan engelli vatandaşlar ile ailelerine yaptığı evde bakım maaşı ödemeleri her ay hesaplara yatıyor. Peki evde bakım maaşı yattı mı? Evde bakım maaşı yatan iller listesi 23 Ağustos 2022 Salı...

Finans 23-08-22 09:51

Aile Destek mobil uygulamasını 6 ayda 38 bin kişi kullandı

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığının sosyal yardım ve sosyal hizmetlere erişimi kolaylaştırmak amacıyla mart ayında hayata geçirdiği uygulama, yurt içinde ve dışında ilgi görüyor

Yurthaber 18-08-22 11:14

EVDE BAKIM MAAŞI YATAN İLLER LİSTESİ! 18 Ağustos evde bakım maaşı yattı mı, ne zaman yatacak?

Evde bakım maaşı yatan iller listesi, 18 Ağustos 2022 Perşembe gününün en çok araştırılan konuları arasında yer alıyor. Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünce engelli vatandaşlar ve ailelerine destek amacıyla yapılan ödemeler bilindiği üzere her ay gerçekleştiriliyor. Peki 18 Ağustos evde bakım maaşı yattı mı, ne zaman yatacak? İşte evde bakım maaşı yatan iller listesi ile ilgili detaylara haberimizden ulaşabilirsiniz....

Finans 18-08-22 09:33

EVDE BAKIM MAAŞI YATAN İLLER LİSTESİ! 18 Ağustos evde bakım maaşı yattı mı, ne zaman yatacak?

Evde bakım maaşı yatan iller listesi, 18 Ağustos 2022 Perşembe gününün en çok araştırılan konuları arasında yer alıyor. Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğünce engelli vatandaşlar ve ailelerine destek amacıyla yapılan ödemeler bilindiği üzere her ay gerçekleştiriliyor. Peki 18 Ağustos evde bakım maaşı yattı mı, ne zaman yatacak? İşte evde bakım maaşı yatan iller listesi ile ilgili detaylara haberimizden ulaşabilirsiniz....

Finans 18-08-22 09:33

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığından, bazı yayın organlarındaki Sarıkamış haberlerine ilişkin açıklama:

"Gazeteci Teslime Tosun'un on binlerce şehidin kabrinin olduğu ve şehitlere dua etmek üzere gittiğini iddia ettiği bölge 'şehitlik' olarak anılmadığı gibi, şehitlerimizin kabirleri de bu bölgede yer almamaktadır" - "Köşe yazısında yer alan görseller ise eski tarihli olup bugünü yansıtmamaktadır"

Yurthaber 05-08-22 00:14

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığından Bursa'da çöp evde bulunan çocukla ilgili açıklama

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığından Bursa'da çöp evde bulunan çocukla ilgili açıklama

Yurthaber 25-07-22 13:41

Sosyal medyada 500 bin TL ve 7,5 milyon TL tartışması! Bakan Derya Yanık, Datça eleştirilerine böyle yanıt verdi

Datça'daki yangına Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığının 500 bin TL, şarkıcı Haluk Levent'in kurduğu Ahbap Derneği'nin ise 7,5 milyon TL'lik bütçe ayırması sosyal medyada gündem olmuştu. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Derya Yanık, 500 bin liranın yalnızca temel ihtiyaçlar için olduğunu belirterek, bazı yardım kuruluşlarının yıllık yardım bütçeleriyle karşılaştırılmasına tepki gösterdi.

Haber 15-07-22 15:20

Koruma ve bakım altındaki çocuklar gençlik kamplarına katılacak

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, koruma ve bakım altındaki 2 bin 156 çocuk için yaz boyunca doğa ve deniz temalı gençlik kampları düzenleyecek

Yurthaber 12-07-22 12:40

Kamuya 374 şehit yakını, gazi ve gazi yakını atanacak

Kamuya 374 şehit yakını, gazi ve gazi yakını atanacak

Yurthaber 04-07-22 10:24

Koruyucu ailelerin hikayeleri belgesel oldu

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, koruyucu ailelerin hikayelerini anlatan "Kalpten Doğanlar" belgeselinin ilk bölümünü sosyal medyadan paylaştı - İlk bölümde, 6 aylıkken koruyucu ailesi oldukları Muhammed'e 3 yıldır aile ortamı sağlayan Ertekin çiftinin hikayesine yer verildi

Yurthaber 30-06-22 15:28

Abla ve kardeşin evleri, koruyucusu oldukları çocuklarla şenlendi

Kahramanmaraş'ta ikişer çocukları olmasına rağmen koruyucu aile olan iki kız kardeş, bakımlarını üstlendikleri çocuklara yuva olmanın mutluluğunu yaşıyor - Abla Emine Temiz: - "Onun bizim gözlerimize bakması, 'annem, canım babam' demesi bizi çok çok mutlu ediyor" - Pınar Saklayıcı: - "Evlatlarımıza ne yaptıysak aynısını Emir için de yaptık. Emir'i emzirdim, aynı zamanda süt annesiyim"

Yurthaber 30-06-22 11:20

Koruyucu Aile Günü şenliklerle kutlanacak

Aile ve Sosyal Hizmetler il müdürlüklerince 30 Haziran Koruyucu Aile Günü'nde, koruyucu ailelerin ve çocukların katılacağı kortej yürüyüşleri ile şenlikler organize edilecek

Yurthaber 29-06-22 13:02

Koruyucu aile olma istekleri engel tanımadı

Açar çifti, kurumda kendileriyle eşleştirilen bebeği görmek için bekledikleri sırada, yanlarından geçerken boyunlarına sarılarak "baba" diyen zihinsel engelli kız çocuğunun koruyucu ailesi oldu - Koruyucu anne Seval Açar: - "Kızımız şimdi 8 yaşında ve artık bayılmaları, öfke problemi yok. Çok ama çok iyi. Özel eğitim alıyor, okumayı yazmayı öğreniyor şimdi"

Yurthaber 29-06-22 11:04

Kadınların Kooperatifler Yoluyla Güçlendirilmesi Projesi Bursa'da tanıtıldı

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakan Yardımcısı Fatma Öncü: - "Her kooperatifin aynı ürün bazında değil de kendi bölgesinde bulunan ürünler üzerine uzmanlaşıp pazardaki tedarik kısmında daha etkin rol alabilmesi konusunu çok önemsiyoruz" - Tarım ve Orman Bakan Yardımcısı İbrahim Yumaklı: - "İleriye doğru hedefler konulması gerekiyor. O yüzden bu aktiviteleri, bu etkinlikleri mutlaka hanımefendilerin kullanması ve bu eğitimlerden faydalanması gerektiğini düşünüyorum"

Yurthaber 27-06-22 13:49

4 milyon hane yararlanacak, 7 bin 200 lira destek! Türkiye Aile Destek Programına başvurular başladı (Türkiye Aile Destek Programı başvuruları nereden ve nasıl yapılıyor)

Son dakika: 'Türkiye Aile Destek Programı' başvuruları bugün başladı. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Derya Yanık, Türkiye Aile Destek Programından yılda yaklaşık 4 milyon hanenin yararlanmasını beklediklerini belirtti. Bakan Yanık, Türkiye Aile Destek Programı kapsamında her ay 450, 550, 600 lira olmak üzere üç segmentte destek verileceğini açıkladı. Türkiye Aile Destek Programına başvurular nereden ve nasıl yapılıyor? İşte Türkiye Aile Destek Programı ile ilgili ayrıntılar...

Finans 27-06-22 10:20

Evde Bakım maaşı Temmuz ödemesi bayramdan önce yatar mı 2022? Evde bakım maaşı Temmuz zammı 2022 son dakika açıklandı mı?

Evde Bakım maaşı, Temmuz ödemelerinin ne zaman yapılacağı ve 2 bin 354 lira olarak ödenen tutarın ne kadar zamlanacağı merak konusu oldu. Vatandaşlar internette yaptıkları araştırmalara hız verdi. Peki Evde Bakım maaşı Temmuz ödemesi bayramdan önce yatar mı 2022? Evde bakım maaşı Temmuz zammı 2022 açıklandı mı? İşte merak edilen soruların yanıtı....

Haber 27-06-22 10:15

Evde bakım maaşı yattı mı, hangi illere yatırıldı? 27 Haziran evde bakım maaşı yatan iller listesi!

Evde bakım maaşı yatan iller listesi; vatandaşlar tarafından merak edildi. Bu ödemelerden faydalanan vatandaşlar arama motorlarında 'Evde bakım maaşı yattı mı, ne zaman hesaplara yatacak?' soru ve konu başlıklarını sorgulamaya başladı. Peki Evde bakım maaşı yattı mı, hangi illere yatırıldı? Vatandaşlar kısa mesaj yoluyla ya da e- Devlet'ten ödemelere ilişkin sorgulama yapabiliyor. İşte 27 Haziran evde bakım maaşı yatan iller listesi...

Haber 27-06-22 10:07

Son dakika: Bakan Yanık duyurdu! 4 milyon hane yararlanacak! İşte başvuru tarihi

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Derya Yanık, Türkiye Aile Desteği Programı'ndan yılda 4,4 milyon hanenin yararlanmasını hedeflediklerini belirterek başvuruların da 27 Haziran'da almaya başlayacağını duyurdu.

Finans 24-06-22 17:23

Evde bakım maaşı yattı mı, hangi illere yatırıldı? 24 Haziran evde bakım maaşı yatan iller listesi!

Evde bakım maaşı yatan iller vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Bu ödemelerden faydalanan kişiler 'Evde bakım maaşı yattı mı, ne zaman hesaplara yatacak?' soru ve konu başlıklarını araştırıyor. Vatandaşlar kısa mesaj yoluyla ya da e- Devlet'ten ödemelere ilişkin sorgulama yapabiliyor. İşte 24 Haziran evde bakım maaşı yatan iller listesi...

Haber 24-06-22 08:56

Evde bakım maaşı yattı mı, hangi illere yatırıldı? İşte Evde bakım maaşı yatan iller listesi! 23 Haziran 2022 Perşembe

Evde bakım maaşı yatan iller listesi 23 Haziran 2022 Perşembe günü yani haftanın dördüncü günü de en çok araştırılan konular arasında yer alıyor. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından ihtiyaç sahibi ve bakıma muhtaç kişiler ile onların ailesine yapılan ödemeler geçtiğimiz hafta 15 Haziran Çarşamba günü itibarıyla başladı. Peki 23 Haziran evde bakım maaşı yattı mı, hangi illere yatırıldı? İşte 23 Haziran evde bakım parası yatan iller listesi...

Haber 23-06-22 08:28

Evde bakım maaşı bayramdan önce yatacak mı? Evde bakım maaşı 2022 Temmuz ödemesi Kurban Bayramı öncesi yatar mı?

Evde bakım maaşı Temmuz ayı ödemelerinin Kurban Bayramdan önce yatıp yatmayacağı vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından ihtiyaç sahibi ve bakıma muhtaç kişiler ile onların ailesine yapılan haziran ayı ödemeleri geçtiğimiz hafta çarşamba günü başladı. Peki Evde bakım maaşı bayramdan önce yatacak mı? Evde bakım maaşı 2022 Temmuz ödemesi Kurban Bayramı öncesi yatar mı? İşte detaylar...

Haber 23-06-22 08:23

EVDE BAKIM MAAŞI YATAN İLLER 21 HAZİRAN 2022! Evde bakım maaşı hangi illere yatırıldı? İşte il il güncel liste! 21 Haziran 2022 Salı

Evde bakım maaşı yatan iller listesi, 21 Haziran 2022 Salı günü yani haftanın ikinci günü de en çok araştırılan konular arasında yer alıyor. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından ihtiyaç sahibi ve bakıma muhtaç kişiler ile onların ailesine yapılan ödemeler geçtiğimiz hafta çarşamba günü başladı. Peki 21 Haziran evde bakım maaşı yattı mı, hangi illere yatırıldı? İşte engelli evde bakım parası sorgulama ekranı ve konuya ilişkin detaylar...

Haber 21-06-22 08:18

EVDE BAKIM MAAŞI YATAN İLLER 20 HAZİRAN 2022! 20 Haziran evde bakım maaşı yattı mı, hangi illere yatırıldı? E-Devlet engelli evde bakım parası sorgulama 2022

Evde bakım maaşı yatan iller listesi, 20 Haziran 2022 Pazartesi günü en çok araştırılan konular arasında bulunuyor. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından ihtiyaç sahibi ve bakıma muhtaç kişiler ile onların ailesine yapılan ödemeler çarşamba günü başladı. Peki 20 Haziran evde bakım maaşı yattı mı, hangi illere yatırıldı? İşte E-Devlet engelli evde bakım parası sorgulama ekranı...

Haber 20-06-22 10:21

EVDE BAKIM MAAŞI YATAN İLLER 17 HAZİRAN 2022! 17 Haziran evde bakım maaşı yattı mı, hangi illere yatırıldı? E-Devlet engelli evde bakım parası sorgulama 2022!

Evde bakım maaşı yatan iller listesi, 17 Haziran 2022 Cuma günü en çok araştırılan konular arasında yer alıyor. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığınca ihtiyaç sahibi ve bakıma muhtaç kişiler ile onların ailesine yapılan ödemeler çarşamba günü başladı. Peki 17 Haziran evde bakım maaşı yattı mı, hangi illere yatırıldı? İşte E-Devlet engelli evde bakım parası sorgulama ekranı...

Haber 17-06-22 11:05

Evde bakım maaşı yatan iller hangileri? 16 Haziran evde bakım maaşı yattı mı, hangi illere yatırıldı? E-Devlet engelli evde bakım parası sorgulama 2022!

Evde bakım maaşı ile ilgili son dakika gelişmeleri ve 16 Haziran 2022 Perşembe günü maaşın hangi illere yatırıldığı vatandaşlar tarafından merak edildi. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığınca ihtiyaç sahibi ve bakıma muhtaç kişiler ile onların ailesine yapılan ödemeler dün hesaplara yatmaya başladı. Peki Evde bakım maaşı yattı mı? Evde bakım maaşı hangi illere yatırıldı? İşte E-Devlet engelli evde bakım parası sorgulama ekranı ve ayrıntılar...

Haber 16-06-22 14:01

EVDE BAKIM MAAŞI YATAN İLLER 15 HAZİRAN 2022! Evde bakım maaşı hangi illere yatırıldı? 15 Haziran 2022 Çarşamba

Evde bakım maaşı yatan iller listesi 15 Haziran 2022 Çarşamba gününün en çok araştırılan konuları arasında bulunuyor. Güncel ödeme tablosu arama motorlarında sorgulanıyor. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığınca ihtiyaç sahibi ve bakıma muhtaç kişiler ile onların ailesine yapılan ödemeler hesaplara yatmaya başladı. Peki Evde bakım maaşı hangi illere yatırıldı? İşte 15 Haziran 2022 Çarşamba gününe ilişkin e-Devlet evde bakım maaşı sorgulama sayfası...

Haber 15-06-22 14:01

EVDE BAKIM MAAŞLARI YATTI MI? Evde bakım maaşı hangi illere yatırıldı? 14 Haziran listesi belli oldu mu? 14 Haziran 2022 Salı

Evde Bakım maaşları ile ilgili gelişmeler vatandaşlar tarafından her gün yakından takip ediliyor. 'Evde bakım maaşları yattı mı?' sorusunun yanıtı merak konusu olurken, Haziran ayının ortalarına gelinmesi ile birlikte çok sayıda kişi konuya ilişkin yaptıkları araştırmalara hız verdi. 535 bin kişinin yararlandığı ödemelerin sorgulamaları E-Devlet üzerinden yapılabiliyor. Peki Evde bakım maaşı 14 Haziran listesi belli oldu mu? İşte E-Devlet engelli evde bakım parası sorgulama ekranı...

Haber 14-06-22 16:41

EVDE BAKIM MAAŞI YATAN İLLER 13 HAZİRAN 2022 GÜNCEL LİSTE! Evde bakım maaşı yattı mı? E-Devlet engelli evde bakım parası sorgulama ekranı 13 Haziran 2022 Pazartesi

Evde Bakım maaşı yatan iller güncel listesi, Haziran ayının ortalarına gelinmesi ile birlikte çok sayıda kişi tarafından merak konusu oldu. Bu ödemeler, engelli vatandaşlar ile ailelerine, ekonomik destek sağlamak amacıyla her ay yapılmaktadır. 535 bin kişinin yararlandığı evde bakım maaşı sorgulamaları ise E-Devlet üzerinden gerçekleştirilebiliyor. Peki Evde bakım maaşı yattı mı? İşte E-Devlet engelli evde bakım parası sorgulama ekranı...

Haber 13-06-22 17:15

Evde bakım maaşı yatan iller hangileri? 2022 haziran ayı evde bakım maaşı yatan iller sorgulama ekranı! 8 Haziran 2022 Çarşamba

Evde bakım maaşı yatan iller, 8 Haziran Çarşamba günü çok sayıda vatandaş tarafından merak konusu oldu. Ödemeler, engelli vatandaşlar ile ailelerine, ekonomik destek sağlamak için her ay yapılıyor. 535 bin kişinin yararlandığı evde bakım maaşı sorgulamaları ise E Devlet'ten gerçekleştirilebiliyor. Peki Evde bakım maaşı yatan iller hangileri? İşte detaylar...

Haber 08-06-22 13:34

Kadınlara ve çocuklara karşılıksız ödeme! Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'ndan 500 TL aylık ve karşılıksız destek açıklaması!

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından açıklanan destek ödemesi ile kadınları ve çocuklara aylık, karşılıksız yardım yapılması planlanıyor. Bakanlık tarafından yapılan açıklamaya göre ilgili şartları sağlayan bütün vatandaşlara, tek kimlik kartı başvurusu karşılığında aylık ödeme yapılabilecek. Peki gerekli şartlar neler? İşte ödemenin detayları...

Finans 31-05-22 11:56

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı personel alımı 2022 tercihleri ne zaman bitiyor? Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı personel alımı kılavuzu ve başvuru ekranı!

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı personel alımı tercih kılavuzu ve başvuru ekranı günün en çok araştırılan konuları arasında yer alıyor. 6 Mayıs Cuma günü açıklanan sınav sonuçları sonrası; Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı personel alımı 2022 tercihleri ne zaman bitiyor? sorusunun yanıtı merak konusu oldu. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı personel alımı kılavuzu ve başvuru ekranı ile ilgili bilgilere haberimizden ulaşabilirsiniz...

Haber 23-05-22 12:13

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı sözleşmeli personel alımı 2022 tercihleri nasıl yapılır? Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı sözleşmeli personel alımı tercih kılavuzu!

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı sözleşmeli personel alımı tercih kılavuzu, Bakanlığın internet sitesinden yayımlandı. 6 Mayıs Cuma günü açıklanan sınav sonuçları sonrası vatandaşlar, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı sözleşmeli personel alımı 2022 tercihleri nereden, nasıl yapılır? Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı sözleşmeli personel alımı tercih kılavuzu yayımlandı mı? soru ve konu başlıklarını araştırmayı sürdürüyor. İşte konuya ilişkin detaylar...

Haber 20-05-22 15:15