Aşk Mantık İntikam dizisi

Aşk Mantık İntikam dizisi

Bir No:9 Productions yapımı olan Aşk Mantık İntikam, ilk bölümü 18 Haziran 2021’de FOX TV kanalında yayımlanmış bir romantik komedi dizisidir. Dizinin yönetmeni Murat Öztürk; senaristleri Özlem İnci Hekimoğlu, Nil Güleç Ünsal’dır. Başrollerinde Burcu Özberk, İlhan Şen, Burak Yörük, Melisa Döngel yer almaktadır. Yardımcı rollerde ise Günay Karacaoğlu, Zeynep Kankonde, Süleyman Atanısev, Mehmet Korhan Fırat, Sevda Baş, Ceren Koç, Birgül Ulusoy, Tarık Şerbetçioğlu, Mehmet Yılmaz bulunuyor. Güney Kore yapımı My Cunning Single Lady dizisinden uyarlanan dizinin konusu ise şöyle: Garsonluk yapan Esra, yaşadığı sıkıntı dolu hayattan artık kurtulmak ister. Bunun için de mühendis olan Ozan ile mantık evliliği yapar. Ancak evliliğinde de maddi ve manevi sıkıntılar yaşayan Esra, Ozan'dan ayrılır. Ozan, boşanmasından bir süre sonra bir yazılım şirketi açarak zengin olur. Bir gün Leyla'nın Ozan'ın şirketinde işe başlamasıyla ikisinin yolu yeniden kesişir.

Aşk Mantık İntikam Dizisi Haberleri

Aşk Mantık İntikam'ın Esra'sı Burcu Özberk gömleğinin düğmelerini açarak paylaştı! Islak saç geri döndü

Ekranlarda son olarak Aşk Mantık İntikam dizisinde Esra karakterine hayat veren Burcu Özberk, dizide gösterdiği performans ile oldukça beğenilmişti. Ünlü isim, dizinin finalinin ardından sosyal medya paylaşımlarıyla sıkça konuşulmaya devam ediyor. Özberk, bu defa gömleğinin düğmelerini açarak verdiği dekolteli pozla olay oldu.

Magazin 19-07-22 17:59

11 Mart reyting sonuçları açıklandı! Hangi dizi, program reytinglerde birinci oldu?

11 Mart reyting sonuçları açıklandı mı? sorusunun yanıtını öğrenmek isteyen vatandaşlar konuya ilişkin araştırma yapmaya başladı. Dün; Arka Sokaklar, Aziz, Survivor, Kaderimin Oyunu ve Aşk Mantık İntikam gibi birbirinden farklı ve değerli yapımlar ekrana geldi. Peki Hangi dizi, program reytinglerde birinci oldu? 11 Mart reyting sonuçları ve ayrıntılar haberimizde...

Trend 12-03-22 11:15

Aşk Mantık İntikam’ın Çağla’sı Melisa Döngel öyle bir poz verdi ki, hayranları büyülendi

Son günlerin popüler dizisi Aşk Mantık İntikam’da Çağla karakterine hayat veren Melisa Döngel, binlerce beğeni toplayan paylaşımlarına bir yenisini daha ekledi.

Magazin 08-10-21 23:10

Aşk Mantık İntikam'ın Esra'sı Burcu Özberk'ten dekolteli paylaşım!

Aşk Mantık İntikam dizisinin Esra'sı Burcu Özberk, Instagram paylaşımlarıyla beğeni topluyor. Güzel oyuncu son olarak dekolteli elbisesiyle çekilen pozlarını hayranlarıyla paylaştı.

Magazin 07-10-21 21:27

Aşk Mantık İntikam 16. bölüm 1. fragmanı yayınlandı! “Neredesin Esra?”

Aşk Mantık İntikam 16. bölüm 1. fragmanı yayınlandı. Yaz dizisi olarak başlayan ancak aldığı yüksek reytingler sayesinde yeni sezonda da yoluna devam edecek gibi görünen dizinin başrollerini Burcu Özberk ile İlhan Şen ikilisi paylaşıyor.

Magazin 03-10-21 00:09

1 Ekim Cuma reyting sonuçları! Hangi yapım zirveye oturdu?

1 Ekim Cuma akşamı Kırmızı Oda, Arka Sokaklar ve Yalancı gibi yapımlar ekrana geldi. Dün yayınlanan dizi, film ve programların reyting sonuçları açıklandı.

Trend 02-10-21 10:23

Aşk Mantık İntikam'ın Esra'sı Burcu Özberk set hallerini paylaştı: Gözlerim doldu

Cuma akşamları ekrana gelen FOX TV'nin sevilen dizisi Aşk Mantık İntikam'da Esra karakterini canlandıran Burcu Özberk, sosyal medyada sık sık setten kareler paylaşmaya devam ediyor. Genç ve güzel oyuncu bu defa set arasında çekilen bir fotoğrafı ve videoyu takipçileriyle paylaştı.

Magazin 02-10-21 00:23

Aşk Mantık İntikam’ın Esra’sı Burcu Özberk’ten derin göğüs dekolteli karavan pozu

Aşk Mantık İntikam dizisinde canlandırdığı Esra karakteriyle hayranlarından tam puan alan Burcu Özberk, sosyal medyayı aktif olarak kullanan ünlü isimlerin başında geliyor. Genç oyuncunun son paylaşımı, kısa sürede yarım milyon beğeni sayısını geçti.

Magazin 30-09-21 08:10

Aşk Mantık İntikam 15. bölüm fragmanı yayınlandı! “Ben buna dayanamam”

Fox Tv’nin sevilen romantik komedi dizisi Aşk Mantık İntikam 15. bölüm fragmanı yayınlandı. Burcu Özberk, İlhan Şen, Burak Yörük ve Melisa Döngel’in başrollerini paylaştığı Aşk Mantık İntikam dizisinin 15. bölüm fragmanına Ozan’ın “Ben buna dayanamam” sözleri damga vurdu.

Magazin 29-09-21 15:40

Aşk Mantık İntikam'ın Esra'sı Burcu Özberk ödülü aldı! Törendeki kıyafeti beğeni topladı

Fox TV'de ekrana gelen Aşk Mantık İntikam dizisinde başrol oynayan Burcu Özberk, Magazin Gazetecileri Derneği'nin (MGD) düzenlediği 25. Altın Objektif Ödülleri'nde 'Yılın Romantik Komedi Dizi Oyuncusu Kadın' ödülü aldı. Güzel oyuncu gecede giydiği iddialı kıyafetiyle de dikkat çekti.

Magazin 29-09-21 02:59

24 Eylül reyting sonuçları! Kırmızı Oda mı, Arka Sokaklar mı reytinglerde birinci oldu?

24 Eylül reyting sonuçları, 25 Eylül sabah saatlerinde TİAK tarafından paylaşılıyor. 24 Eylül'de Kırmızı Oda, Arka Sokaklar, Yalancı ve Aşk Mantık İntikam gibi yapımlar ekranlara geldi. Peki 24 Eylül reyting sonuçlarında kim birinci oldu? İşte yanıtı...

Trend 25-09-21 10:33

Aşk Mantık İntikam'ın Esra'sı Burcu Özberk setten paylaşınca olay oldu

Aşk Mantık İntikam dizisiyle büyük beğeni toplayan Burcu Özberk'in dizi setinden paylaştığı video, sosyal medyada en çok konuşulanlar arasına girdi. Özberk'in göğüs dekoltesi de gözlerden kaçmadı.

Magazin 19-09-21 08:53

Burcu Özberk Aşk Mantık İntikam'la zirvede

Kendi takipçi sayısı 7.7 milyona, başrolünü oynadığı Aşk Mantık İntikam'ın takipçi sayısı 600 bine ulaşan Burcu Özberk, The Wit'in sosyal medya listesinde dizisiyle zirvede...

Magazin 18-09-21 10:29

Aşk Mantık İntikam'ın Çağla'sı Melisa Döngel'den tatil pozu!

Aşk Mantık İntikam dizisinde hayat verdiği Çağla karakteriyle adından söz ettiren güzel oyuncu Melisa Döngel, Instagram hesabından paylaştığı tatil pozuyla büyük beğeni topladı.

Magazin 08-09-21 11:31

'Hiç estetiğim yok' demişti! Burcu Özberk'in eski hali şoke etti

Son dönemlerde Aşk Mantık İntikam dizisinde hayat verdiği Esra karakteriyle büyük beğeni toplayan Burcu Özberk'in yıllar içindeki değişimi sık sık magazin gündemini meşgul ederken, Özberk, ısrarla estetiği yaptırmadığı yönünde açıklamalar yapıyor. Gelin, Burcu Özberk'in değişimine hep birlikte göz atalım...

Magazin 07-09-21 15:34

Aşk Mantık İntikam dizisinin Esra’sı Burcu Özberk sonsuzluk havuzundan paylaştı

Sosyal medyayı aktif olarak kullanan Burcu Özberk, Instagram hesabından yaptığı paylaşımlarla gündemden düşmüyor. Aşk Mantık İntikam dizisinin Esra’sı Burcu Özberk, son paylaşımıyla hayranlarını büyüledi.

Magazin 07-09-21 14:09

Aşk Mantık İntikam 12. bölüm 1. fragmanı yayılandı! Bebeğimizi mi kaybettik?

Aşk Mantık İntikam 12. bölümden beklenen fragman yayınlandı. Başrollerini Burcu Özberk, İlhan Şen, Melisa Döngel ve Burak Yörük’ün paylaştığı sevilen dizinin fragmanı izleyicileri şaşkına uğrattı. Esra’nın yanına giden Ozan’ın, “bebeğimizi mi kaybettik?” sorusu ise fragmana damgasını vurdu.

Magazin 04-09-21 21:45

Aşk Mantık İntikam 11. bölüm 2. fragmanı yayınlandı: Beni yeniden sev istedim

Aşk Mantık İntikam 11. Bölüm 2. fragmanı izleyicilerin beğenisine sunuldu. Başrollerinde İlhan Şen ve Burcu Özberk'in yer aldığı Aşk Mantık İntikam dizisinin son bölümünde; Çağla'nın ilan-ı aşkı damgasını vurdu.

Magazin 01-09-21 00:53

Aşk Mantık İntikam 11. yeni bölüm fragmanı yayınlandı: Sonunda ödeştik Esra!

FOX TV'nin sevilen dizisi Aşk Mantık İntikam, 10. bölümüyle dizi severlerin beğenisini kazandı. Dizinin merakla beklenen 11. bölüm fragmanı da yayınlandı. Aşk Mantık İntikam 11. Bölüm fragmanına Ozan’ın sözleri damga vurdu.

Magazin 29-08-21 01:28

Aşk Mantık İntikam dizisinin Esra’sı Burcu Özberk’ten bikinili poz

Aşk Mantık İntikam dizisinde canlandırdığı Esra karakteriyle hayranlarının karşısına çıkan Burcu Özberk, dikkat çeken sosyal medya paylaşımlarına bir yenisini daha ekledi. Bikinili fotoğrafını paylaşan 31 yaşındaki oyuncuya hayranları beğeni yağdırdı.

Magazin 28-08-21 01:12

Aşk Mantık İntikam'ın Çağla'sı Melisa Döngel kimdir? Melisa Döngel kaç yaşında ve nereli?

FOX ekranlarında seyircilerle buluşan yeni dizi Aşk Mantık İntikam dizisindeki Çağla karakterine hayat veren Melisa Döngel, Osman Yağmurdereli Sanat Akademisinde ders aldı. 2020'de FOX'ta yayınlanan "Sen Çal Kapımı" adlı dizide "Ceren Başar" rolünü canlandıran Melisa Döngel birçok projenin oyuncu kadrosunda yer aldı. İşte detaylar...

Magazin 27-08-21 23:39

Aşk Mantık İntikam dizisi 10. yeni bölüm 2. fragmanı yayınlandı! Ozan'dan Çağla'ya evlilik teklifi!

Fox TV'de ekrana gelen yaz dizisi Aşk Mantık İntikam'ın 10. yeni bölümünden 2. fragman yayınlandı. İlhan Şen, Burcu Özberk, Burak Yörük ve Melisa Döngel’in başrollerini oynadığı Aşk Mantık İntikam'ın yeni bölümünde Ozan'ı karşısında gören yaptıklarından dolayı özür diliyor. Ozan ise sürpriz bir şekilde Çağla'ya evlilik teklif ediyor. Ozan'ın "Evlen benimle" sözlerini duyan Çağla büyük şaşkınlık yaşıyor.

Magazin 25-08-21 01:20

Aşk Mantık İntikam dizisinin Esra’sı Burcu Özberk’ten derin dekolteli paylaşım

Aşk Mantık İntikam dizisinde canlandırdığı Esra karakteriyle hayranlarından tam puan alan Burcu Özberk, Instagram hesabından yeni fotoğraflar paylaştı. Derin dekolteli siyah elbisesiyle göz kamaştıran güzel oyuncunun paylaşımı, bir milyon beğeniye ulaşmak üzere.

Magazin 24-08-21 12:24

Aşk Mantık İntikam 10. bölüm fragmanı

Aşk Mantık İntikam dizisi 10. bölüm fragmanı yayınlandı. Aşk Mantık İntikam'ın bu hafta yayınlanacak yeni bölümünde neler yaşanacak? Aşk Mantık İntikam 27 Ağustos 2021 Cuma akşamı FOX'ta...

Magazin 23-08-21 10:10

Aşk Mantık İntikam dizisi 9. yeni bölüm 2. fragmanı yayınlandı! Ozan ve Esra arasında romantik anlar

Fox TV'de ekrana gelen yaz dizisi Aşk Mantık İntikam'ın 9. yeni bölümünden 2. fragman yayınlandı. İlhan Şen, Burcu Özberk, Burak Yörük ve Melisa Döngel’in başrollerini oynadığı Aşk Mantık İntikam'ın yeni bölümünde Ozan'dan Esra'ya aşk itirafı geliyor. Ozan'ın "Deli gibi kıskanıyorum seni" sözleri sonrasında ikili öpüşüyor.

Magazin 17-08-21 21:45

Aşk Mantık İntikam 9. bölüm yeni fragmanı yayınlandı! Aşkın kuralı: Kaçan kovalanır

Başrollerini Burcu Özberk ve İlhan Şen’in paylaştığı Aşk Mantık İntikam 9. bölüm yeni fragmanı yayınlandı. Aşk Mantık İntikam dizisinin son bölümünde; Ozan ve Esra'nın beraber uyuması bölüme damgasını vurdu.

Magazin 15-08-21 00:57

Aşk Mantık İntikam dizisinin Esra’sı Burcu Özberk’ten nefes kesen paylaşım

Aşk Mantık İntikam dizisinin Esra’sı Burcu Özberk, Instagram hesabını aktif olarak kullanan ünlü isimlerin başında geliyor. Güzel oyuncunun karavanından paylaştığı pozlara, hayranlara beğeni yağdırdı.

Magazin 14-08-21 23:21

RTÜK'ten Aşk Mantık İntikam dizisine ceza!

Fox TV'de yayınlanan romantik komedi dizisi Aşk Mantık İntikam'a RTÜK'ten ceza geldi. İlhan Şen, Burcu Özberk, Burak Yörük ve Melisa Döngel’in başrollerini oynadığı Aşk Mantık İntikam için para cezası ve program durdurma yaptırımı uygulandı.

Magazin 11-08-21 21:11

Aşk Mantık İntikam dizisi 8. yeni bölüm 2. fragmanı yayınlandı! Ozan'dan Esra'ya aşk itirafı

Fox TV'de ekrana gelen yaz dizisi Aşk Mantık İntikam'ın 8. yeni bölümünden 2. fragman yayınlandı. İlhan Şen, Burcu Özberk, Burak Yörük ve Melisa Döngel’in başrollerini oynadığı Aşk Mantık İntikam'ın yeni bölümünde Ozan'dan Esra'ya aşk itirafı geliyor. Ozan "Ben düşünmekten sabaha kadar uyuyamadım. Birbirimizden deliler gibi etkilenirken, hiçbir şey olmamış gibi davranmaktan çok sıkıldım artık yeter" diyor. Fragmanda Ozan ve Esra'nın öpüşme sahnesi dikkat çekiyor.

Magazin 11-08-21 02:12

Aşk Mantık İntikam dizisi 8. yeni bölüm fragmanı yayınlandı! Ozan'dan Esra'ya itiraf!

Fox TV'de ekrana gelen yaz dizisi Aşk Mantık İntikam'ın 8. yeni bölümünden ilk fragman yayınlandı. İlhan Şen, Burcu Özberk, Burak Yörük ve Melisa Döngel’in başrollerini oynadığı Aşk Mantık İntikam'ın yeni bölümünde Esra, Çağla ve Ozan’ın arasında gizli bir ilişki olduğundan şüpheleniyor. Ozan ise Esra'ya Çağla ile aralarında bir ilişki olmadığını açıklıyor.

Magazin 10-08-21 02:55

Aşk Mantık İntikam 7. bölümde neler olacak? Esra, Ozan’ın peşine düşüyor!

Fox Tv’nin sevilen yaz dizisi Aşk Mantık İntikam, 7’nci bölümüyle ekrana gelmeye hazırlanıyor. Başrollerini Burcu Özberk, İlhan Şen, Burak Yörük ve Melisa Döngel’in paylaştığı dizide işler iyiden iyiye karışıyor.

Magazin 05-08-21 06:59

Aşk Mantık İntikam dizisinin 7. yeni bölümünden 2. fragman yayınlandı! Esra, Çağla ve Ozan'ın peşine düşüyor!

Fox TV'de ekrana gelen yaz dizisi Aşk Mantık İntikam'ın 7. yeni bölümünden 2. fragman yayınlandı. İlhan Şen, Burcu Özberk, Burak Yörük ve Melisa Döngel’in başrollerini oynadığı Aşk Mantık İntikam'ın yeni bölümünde Esra, Çağla ve Ozan’ın arasında gizli bir ilişki olduğundan şüpheleniyor. Ozan'ın peşine düşen Esra yasak aşkı ortaya çıkarmaya çalışıyor.

Magazin 04-08-21 22:43

Aşk Mantık İntikam'ın yeni bölümünde gerçek ortaya çıkıyor!

Aşk Mantık İntikam dizisi Fox TV ekranında Cuma akşamlarının ilgiyle izlenen yapımı olarak öne çıkıyor. Yaz ekranının çok izlenen dizilerinden olan yapım, romantik komedi hikayesi, geniş bir izleyici kitlesini etkilemeyi başardı.

Magazin 04-08-21 16:49

Aşk Mantık İntikam dizisinin Esra’sı Burcu Özberk’ten örnek hareket

Aşk Mantık İntikam dizisinde Esra karakterini canlandıran genç oyuncu Burcu Özberk, Türkiye’nin birçok noktasında yaşanan yangın felaketiyle ilgili harekete geçti. Burcu Özberk, Haluk Levent'in kurucusu olduğu Ahbap Derneği aracılığıyla orman yangını nedeniyle evini kaybeden bir aileye beyaz eşya desteğinde bulunacağını söyledi.

Magazin 04-08-21 09:19

Aşk Mantık İntikam dizisinin Esra’sı Burcu Özberk’ten çarpıcı açıklama: Hiçbir partnerimle aşk yaşamadım

Fox Tv’nin sevilen yaz dizisi Aşk Mantık İntikam’ın başrol oyuncusu Burcu Özberk, özel hayatıyla ilgili samimi açıklamalarda bulundu. Rol arkadaşı İlhan Şen ile uyumlu bir ikili olan Burcu Özberk, katıldığı YouTube programında aşık olmak istediğini söyledi.

Magazin 03-08-21 07:38

Aşk Mantık İntikam'ın yıldızı Burcu Özberk'in karavan paylaşımı çok beğenildi

Aşk Mantık İntikam dizisinin Esra’sı Burcu Özberk tatil biter bitmez soluğu sette aldı. Geçtiğimiz gün paylaştığı bikinili pozlarla gündeme gelen genç oyuncu şimdi de karavan pozuyla sosyal medyanın gündemine geldi.

Magazin 24-07-21 21:02

Aşk Mantık İntikam neden yok, final mi oldu? Aşk Mantık İntikam yeni bölüm ne zaman?

FOX TV'de her Cuma ekranlara gelen Aşk Mantık İntikam dizisi bu hafta yayın akışında yeni bölümü ile yer almadı. Sevilen dizinin yeni bölümünün neden ekrana gelmediği ve yeni bölümünün ne zaman yayınlanacağı merak ediliyor. Peki Aşk Mantık İntikam yeni bölüm neden yok, final mi oldu? Aşk Mantık İntikam yeni bölüm ne zaman? İşte merak edilenler...

Magazin 23-07-21 23:37

Yine çok konuşuldu! Aşk Mantık İntikam'ın yıldızı Burcu Özberk'in bikinili fotoğrafları sosyal medyayı salladı

Sevilen oyuncu Burcu Özberk, başrol oynadığı "Aşk Mantık İntikam" dizisinin setine bayram vesilesiyle kısa bir ara verdi. Tatilde çektiği bikinili fotoğraflar ise sosyal medyayı salladı.

Magazin 23-07-21 17:52

Sosyal medyayı salladı! Aşk Mantık İntikam'ın Çağla'sı Melisa Döngel'i hiç böyle görmediniz

Ünlü oyuncu Melisa Döngel, sosyal medyadaki eğlenceli paylaşımlarına devam ediyor. Ama son paylaşımı hayranlarını bir hayli şaşırtacak cinstendi.

Magazin 23-07-21 17:42

17 Temmuz Cumartesi reyting sonuçları açıklandı! İşte MasterChef, Aşk Mantık İntikam, Kazara Aşk reyting sıralaması...

17 Temmuz 2021 Cumartesi reyting sonuçları açıklandı. MasterChef, Milyoner, Güldür Güldür, Aşk Mantık İntikam, Kazara Aşk gibi dizi ve programlar reytinglerde yarıştı. Bir program hem total reyting sonuçlarında hem de AB reyting sıralamasında birinci oldu. İşte ayrıntılar...

Trend 18-07-21 11:20

Aşk Mantık İntikam'ın 4. bölüm fragmanı yayınlandı: Esra gerçekleri Çınar'a anlatacak mı?

Fox TV ekranlarında geçtiğimiz haftalarda yayın hayatına başlayan Aşk Mantık İntikam dizisi izleyici tarafından tam not almayı başardı. Yaz sezonuna iddialı bir giriş yapan Aşk Mantık İntikam'ın 4. bölüm fragmanı yayınlandı. Yeni bölüm fragmanında düzenlenen bir partiye giriş yapan Esra güzelliği ile herkesi etkilerken, Ozan'ı aklını başından alır...

Magazin 09-07-21 11:41

Melisa Döngel kimdir, nereli ve kaç yaşında? Melisa Dönel hangi dizilerde rol aldı?

Sen Çal Kapımı adlı dizide yıldızı parlayan ünlü oyuncu Melisa Döngel, hakkında ortaya çıkan taciz iddiaları ile en çok merak edilen isimler arasında yer aldı. Şimdilerde Fox TV'nin sevilen dizisi 'Aşk Mantık İntikam' da rol alan güzel oyuncunun hayatı merak ediliyor. Peki Melisa Döngel kimdir, nereli ve kaç yaşında? Melisa Dönel hangi dizilerde rol aldı?

Magazin 04-07-21 12:11

Aşk Mantık İntikam dizisinin Esra'sı Burcu Özberk set hallerini paylaştı! İşte böyle böyle çalışıyoruz

Şimdilerde FOX TV'de ekranlara gelen Aşk Mantık İntikam dizisinde rol alan ve Esra karakterini canlandıran güzel oyuncu Burcu Özberk, oyunculuk performansı dışında sosyal medya paylaşımlarıyla da gündeme gelmeye devam ediyor. Başarılı oyuncu, takipçileri için bir sürpriz yaparak dizisinin setinden set hallerini paylaştı. Özberk paylaşımına "İşte böyle böyle çalışıyoruz" notunu düştü. İşte o paylaşım ve ayrıntılar...

Magazin 04-07-21 01:14

Aşk Mantık İntikam'ın 3. bölüm fragmanı yayınlandı: Esra ve Ozan'ın sırrı ortaya çıkıyor!

Fox TV ekranlarının sevilen dizisi Aşk Mantık İntikam'ın yeni bölüm fragmanı yayınlandı. 3. bölüm ile izleyici karşısına çıkmaya hazırlanan yeni dizi, kısa sürede izleyicinin ilgi odağı haline geldi. Ozan ve Esra'nın aşkını konu edinen dizide bu hafta beklenmedik bir son yaşanacak. Esra, Ozan'ın tekrar kendisine bir şeyler hissetmesini isterken sırrı ortaya çıkıyor.

Magazin 02-07-21 09:46

Aşk Mantık İntikam'ın Esra'sı Burcu Özberk'ten ekibe sert çıkış: Lokmam bitseydi..

Ünlü oyuncu Burcu Özberk, şu sıralar "Aşk Mantık İntikam" dizisindeki Esra rolüyle ekrana geliyor. Diziye dair pek çok paylaşım yapan ünlü oyuncu, ekibe sinirlendiği anlarla herkesi şaşırttı.

Magazin 25-06-21 17:33

Aşk Mantık İntikam ilk bölüm fragmanı yayınlandı! Aşk Mantık İntikam ilk bölümde neler olacak?

FOX TV'de bu akşam yayınlanmaya başlayacak olan romantik komedi türündeki yaz dizisi Aşk Mantık İntikam, saat 20:00 itibariyle ilk bölümüyle ekranlarda olacak. İzleyiciler tarafından merakla takip edilen dizinin ilk bölümünün fragmanları yayınlandı. Peki bu akşam ekrana gelecek Aşk Mantık İntikam dizisinde ilk bölümde neler olacak? İşte Aşk Mantık İntikam konusu ve detaylar...

Magazin 18-06-21 17:41

Tarık Şerbetçioğlu kimdir, nereli? Aşk Mantık İntikam dizisi karakterlerinden Tarık Şerbetçioğlu kaç yaşında?

Tiyatro eğitmeni olan ve Şehir Tiyatroları'nda oyuncu-yönetmen olarak çalışan Tarık Şerbetçioğlu kimdir sorusu merak ediliyor. Daha önce televizyonda Kurtlar Vadisi, Sıla ve Yüzleşme gibi yapımlarda da yer alan yetenekli oyuncu Tarık Şerbetçioğlu 2021 yaz sezonunda yayınlanacak olan Aşk Mantık İntikam dizisinin oyuncu kadrosunda yer alıyor. Peki Tarık Şerbetçioğlu kimdir, nereli? Aşk Mantık İntikam dizisi karakterlerinden Tarık Şerbetçioğlu kaç yaşında? İşte yanıtı...

Magazin 17-06-21 17:23

Sevda Baş kimdir, nereli? Aşk Mantık İntikam dizisi karakterlerinden Sevda Baş kaç yaşında?

Kadir Has Üniversitesi Tiyatro Bölümü'nde eğitim alan ve Kanaga isimli dizi ile kameralar karşısına geçen Sevda Baş, reklam filmlerinde de rol almaktadır. Sevda Baş, 2021 yaz sezonunda ekranlarda olup FOX TV'de yayınlanacak olan Aşk Mantık İntikam dizisinin kadrosunda yer alacak. Peki Sevda Baş kimdir, nereli? Aşk Mantık İntikam dizisi karakterlerinden Sevda Baş kaç yaşında? İşte yanıtı...

Magazin 17-06-21 17:04

Günay Karacaoğlu kimdir? Günay Karacaoğlu kaç yaşında ve nereli?

Günay Karacaoğlu, TV ekranlarında yayın hayatına başlayan yeni dizi Aşk Mantık İntikam dizisinin kadrosunda yer alıyor. FOX TV ekranlarında 18 Haziran Cuma günü ilk bölümü ile izleyici karşısına çıkan Aşk Mantık İntikam dizisi, fragmanıyla dikkat çekti. Dizinin oyuncu kadrosunda bulunan Günay Karacaoğlu’nun ise kim olduğu son zamanlarda en çok merak edilen konulardan biri oldu. Peki Günay Karacaoğlu kimdir?

Magazin 17-06-21 15:27