Best Model Of Turkey Haberleri

Barış Murat Yağcı kimdir, nereli? Survivor All Star 2022 yarışmacıları belli oldu! Barış Murat Yağcı'nın boyu kaç?

Survivor All Star 2022’ye katılacak isimler arasında yer alan Barış Murat Yağcı'nın hayatı ve kariyeri merak konusu oldu. Survivor 2020'de Cemal Can Canseven ile finale kalan fakat şampiyon olamamış olan sevilen yarışmacı Barış Murat Yağcı'dan yeni Survivor sezonu için açıklama geldi. Peki Survivor'a katılacak olan Barış Murat Yağcı kimdir, nereli? İşte Barış Murat Yağcı'nın boyu kaç? İşte merak edilenler...

Magazin 16-09-21 02:36

Acı Hayat'ın Ender'i yeni mesleğiyle şoke etti!

Yayınlandığı dönem büyük ses getiren Acı Hayat dizisinde Ender karakterine hayat veren Mike Galeli, uzun bir süredir ekranlardan uzak bir hayat yaşıyor. Bir dönemin yıldıızı olan Galeli'nin yeni mesleğini duyan şaşıp kalıyor.

Magazin 07-09-21 09:15

Birkan Sokullu'nun eski eşini gören şoke oluyor! O da çok ünlü

Masumlar Apartmanı'nda hayat verdiği 'Han' karakteriyle milyonların sevgisini kazanan yakışıklı oyuncu Birkan Sokullu'nun, eskiden kiminle evli olduğunu duyunca çok şaşıracaksınız...

Magazin 06-09-21 16:28

Kuruluş: Osman dizisinin yıldızı Rus sevgilisiyle böyle yakalandı

Kuruluş: Osman dizisindeki Göktuğ karakteriyle hayran sayısını ikiye katlayan oyuncu Burak Çelik, önceki gün Rus sevgilisi Maria Way ile bir alışveriş merkezinde görüntülendi. Bir hayli mutlu görünen çift, görüntülendiğini fark edince panik yaptı.

Magazin 27-08-21 20:56

Best Model Of Turkey

Best Model Of Turkey Hakkındaki Haberler Mynet'te. Best Model Of Turkey Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'te Takip Edin.

Survivor Tuğba Melis Türk bakın şimdi ne yapıyor

Best Model of Turkey 2011 yarışmasında birinci olan ünlü oyuncu Tuğba Melis Türk, ekranların en çok izlenen yarışma programı Survivor'a 2020 sezonuna ünlüler takımında katılmıştı. Ancak çok geçmeden yarışmaya veda etmişti. Melis Türk yönetmenliğini Hasan Doğan'ın yaptığı, senaryosunun ise Murat Gürvardar tarafından kaleme alındığı "Oluversin Gari" film serisinin oyuncu kadrosunda yer aldı.

Magazin 19-08-21 12:08

Yılmaz Kunt kimdir, nereli ve kaç yaşında? Baş Belası dizisi Doruk kimdir? Yılmaz Kunt sevgilisi kim?

Oyunculuk deneyimini ilk kez Gülümse Yeter isimli dizi ile yaşamış olan Yılmaz Kunt bu akşam ATV ekranlarında başlayacak olan Baş Belası isimli dizide Doruk Akkaya karakterini canlandıracak. Peki Yılmaz Kunt kimdir, nereli ve kaç yaşında? Baş Belası dizisi Doruk kimdir? Yılmaz Kunt sevgilisi kim? İşte yanıtı...

Magazin 20-06-21 20:09

Oyuncu Mehmet Akif Alakurt tehdit iddialarına cevap verdi! | Mehmet Akif Alakurt kimdir?

Oyuncu Mehmet Akif Alakurt tehdit iddialarına cevap verdi! Hakkında çıkan haberler yüzünden gazetecileri Instagram üzerinden tehdit ettiği öne sürülen Alakurt kimseyi tehdit etmediğini ve tehdit mesajına adının shop yapıldığını söyledi. Peki Mehmet Akif Alakurt kimdir?

Magazin 06-06-21 16:19

Adanalı'nın Maraz Ali karakteri Mehmet Akif Alakurt ortaya çıktı! Bakın nerdeymiş

Bir döneme damgasını vuran Adanalı dizisinin Maraz Ali'si Mehmet Akif Alakurt da şehir hayatından kaçıp köye yerleşen isimlerin arasında yer aldı. Kaş'a bağlı olan köyde 3 dönüm arazı alan ve buraya ev yaptıran Alakurt'un kimseyle konuşmadığı öne sürüldü.

Magazin 05-06-21 11:11

Nikah masasına oturması bekleniyordu! Melisa Aslı Pamuk- Oğuzhan Özyakup çifti ayrıldı!

Son zamanlarda TV8'in sevilen dizisi 'Kırmızı Oda' adlı dizide Mitra karakterine hayat veren ünlü oyuncu Melisa Aslı Pamuk, Beşiktaşlı yıldız futbolcu Oğuzhan Özyakup ile aşk yaşıyordu. Geçtiğimiz aylarda oyuncu sevgilisine evlilik teklifi eden 28 yaşındaki Özyakup, evet cevabını almıştı. Pamuk ile Özyakup, ailelerinin onayını almasının ardından düğün planlarına başlamışlardı. Ancak evlenmeleri beklenen çiften üzen haber geldi.

Magazin 03-06-21 14:06

Operasyon 41 merak konusu oldu!

‘Operasyon 41’, yakında Kanal D’de ekrana gelecek. Gittiği şehrin plaka numarasını kod olarak kullanan, 10’ar kişiden oluşan iki takımın yer aldığı ‘Operasyon’un yarışmacıları, askerler gibi eğitimden geçiyor.

Magazin 01-06-21 17:28

Nisa Bölükbaşı Barış Murat Yağcı'dan ayrıldığını işte böyle duyurdu!

Survivor yarışması ile ünlenen Barış Murat Yağcı ve Nisa Bölükbaşı çifti ilişkilerini noktaladı. Survivor yarışmasının ardından ilişkilerine başlayan Nisa Bölükbaşı ve Barış Murat Yağcı sosyal medyada da yansıyan bir birliktelik yaşıyordu. Son günlerde çiftin ayrılık iddiaları gündeme gelirken, Nisa Bölükbaşı'ndan beklenmeyen hamle geldi. İşte, ayrıntılar...

Magazin 09-05-21 01:04

Simge Tertemiz kimdir? Demet ve Alişan ile Sabah Sabah konuğu Simge Tertemiz kimdir, kaç yaşında, nereli?

Ünlü sunucu ve manken Simge Tertemiz bu sabah Star TV'nin sevilen gündüz kuşağı programı Demet ve Alişan ile Sabah Sabah programına konuk oldu. İskenderunlu olan Simge Tertemiz'in hayatı merak edilmeye başladı. Peki, Simge Tertemiz kimdir? Demet ve Alişan ile Sabah Sabah konuğu Simge Tertemiz kimdir, kaç yaşında, nereli?

Magazin 03-05-21 11:40

Çağatay Ulusoy kimdir, nereli ve kaç yaşında? İşte Çağatay Ulusoy hakkında bilinmeyenler ve biyografisi...

Medcezir, Hakan: Muhafız ve İçerde gibi çok izlenen yapımlarda rol almış olan başarılı oyuncu Çağatay Ulusoy'un hayatı vatandaşlar tarafından merak ediliyor. Peki oyunculuk kariyerine Show TV’de yayınlanan “Adını Feriha Koydum” dizisiyle adım atan Çağatay Ulusoy kimdir, nereli ve kaç yaşında? İşte Çağatay Ulusoy hakkında bilinmeyenler ve biyografisi...

Magazin 23-04-21 17:07

Melisa Aslı Pamuk kimdir, kaç yaşında, nereli? Kırmızı Oda kadrosuna dahil oldu!

Melisa Aslı Pamuk Kırmızı Oda dizisinin oyuncu kadrosuna dahil oldu. Yeni bölümden itibaren Tv8 ekranlarının sevilen dizisi Kırmızı Oda ile ekranlara gelecek Melisa Aslı Pamuk'un kaç yaşında ve nereli olduğu araştırılıyor. İşte, ayrıntılar...

Magazin 22-04-21 01:31

Savaşçı'da Kağan neden yok? Berk Oktay ayrıldı mı?

Savaşçı 6. sezonunda Kağan Bozok şoku yaşanıyor. Yeni sezonda Savaşçı dizisinde Kağan Bozok karakterine hayat veren Berk Oktay oyuncu kadrosunda yer almıyor. Peki, Savaşçı'da Kağan neden yok? Berk Oktay ayrıldı mı?

Magazin 10-04-21 16:59

Selma Ergeç kimdir, hangi filmlerde oynadı, kaç yaşında ve evli mi? İşte Camdaki Kız Selen karakterini canlandıran Selma Ergeç biyografisi...

Daha önce Muhteşem Yüzyıl, Vatanım Sensin, Gönül İşleri ve Yaşamayanlar gibi başarılı projelerde yer alan Selma Ergeç, şimdilerde Kanal D'de yayınlanacak olan Camdaki Kız dizisinde Selen karakterini canlandıracak. İzleyiciler Selma Ergeç'in hayatını araştırmaya başladı. Peki Selma Ergeç kimdir, nereli, kaç yaşında ve evli mi? İşte Camdaki Kız Selen karakterini canlandıran Selma Ergeç biyografisi...

Magazin 08-04-21 15:08

Furkan Palalı kimdir? Furkan Palalı koronavirüse mi yakalandı?

Furkan Palalı “Bir Zamanlar Çukurova” dizisinde Fikret karakterine hayat veriyor. Adana’da gerçekleştirilen dizinin çekimleri sırasında ünlü oyuncu Furkan Palalı’nın koronavirüs testinin pozitif çıktığı öğrenildi. Furkan Palalı’nın koronavirüse yakalanmasının ardından ise dizinin çekimlerinin durdurulduğu ve tüm ekibe koronavirüs testi yapıldığı ifade edildi.

Magazin 04-04-21 23:48

Acun Ilıcalı, Nisa Bölükbaşı ve Barış Murat Yağcı'yı neden sildi?

Ünlü televizyoncu Acun Ilıcalı'nın Barış Murat Yağcı ve Nisa Bölükbaşı'yı takipten çıktığı konuşuluyor. Survivor 2020 yarışmacıları Nisa Bölükbaşı ve Barış Murat Yağcı yarışmanın hemen ardından ilişkileri ile gündeme gelmişti. Peki, Acun Ilıcalı, Nisa Bölükbaşı ve Barış Murat Yağcı'yı neden sildi? İşte, ayrıntılar...

Magazin 28-03-21 01:41

Ece Gürsel kimdir, kaç yaşında ve evli mi? Ece Gürsel'in sağlık durumu nasıl?

Ünlü manken Ece Gürsel koronavirüse yakalandı. Sosyal medya hesabı üzerinden koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyuran Ece Gürsel hakkında pek çok kişi Ece Gürsel kaç yaşında? Ece Gürsel kimdir? sorularına yanıt aramaya başladı. İşte, ayrıntılar...

Magazin 24-03-21 23:35

Masumlar Apartmanı'na flaş transfer! Seda Akman psikolog rolüyle Masumlar Apartmanı'na katıldı

TRT 1'in salı akşamları izleyiciyle buluşan Masumlar Apartmanı dizisinde, Han'ın psikoloğunu canlandıracak isim belli oldu. Ünlü oyuncu Seda Akman, psikolog rolüyle Masumlar Apartmanı dizisine katıldı. Seda Akman, Masumlar Apartmanı'nın 23 Mart Salı akşamı ekrana gelecek olan 27. yeni bölümünde Han'ın psikoloğunu canlandırmaya başlayacak.

Magazin 21-03-21 20:36

Seda Akman kimdir, kaç yaşında ve nereli? Gülseren Budayıcıoğlu'nu mu canlandıracak?

Kurşun, Küçük Sırlar ve Adı Zehra gibi pek çok farklı yapımda rol alan Seda Akman'ın hayatı vatandaşlar tarafından araştırılıyor. Daha önce Best Model of Turkey yarışmasında Best Fotomodel de seçilmiş olan oyuncu Seda Akman kimdir, kaç yaşında ve nerelidir? Seda Akman Masumlar Apartmanı'nda Gülseren Budayıcıoğlu'nu mu oynayacak? İşte yanıtı...

Magazin 20-03-21 17:34

Tolgahan Sayışman kimdir ve kaç yaşında? Tolgahan Sayışman'ın sağlık durumuna ilişkin açıklama!

Ünlü oyuncu Tolgahan Sayışman sosyal medya hesabı üzerinden koronavirüse yakalandığını duyurdu. Almeda Abazi ile evli olan iki çocuk babası Tolgahan Sayışman'ın sağlık durumu sevenleri tarafından merak ediliyor. Peki, Tolgahan Sayışman'ın sağlık durumu iyi mi? İşte, detaylar...

Magazin 19-03-21 23:09

Çağatay Ulusoy kimdir, kaç yaşında ve nereli? Hayat hikâyesi nedir?

Kağıttan Hayatlar Filmi ile gündeme gelen Çağatay Ulusoy, daha önce Delibal, Medcezir, Adını Feriha Koydum gibi önemli projelerde yer almıştı. Özel hayatı ile de sık sık gündeme gelen Ulusoy, Hakan Muhafız projesi ile de çok konuşulmuştu. İşte, Çağatay Ulusoy'un hayatı!

Magazin 12-03-21 21:35

Kağıttan Hayatlar filmi konusu nedir? İşte oyuncu kadrosu

Kağıttan hayatlar filmi Mart ayında seyircisi ile buluşacak. Oyuncu kadrosunda Çağtay Ulusoy'un da yer aldığı Kağıttan Hayatlar, Netflix'te yayınlanacak. İşte, Kağıttan Hayatlar'ın konusu ve oyuncu kadrosu!

Magazin 12-03-21 20:58

EDHO’nın yıldızı Cansu Melis Karakuş sevgilisinden ayrıldı

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz dizisinde canlandırdığı Meltem karakteriyle yıldızı parlayan Cansu Melis Karakuş, iş insanı sevgilisi Umur Saçkın'dan ayrıldı.

Magazin 07-03-21 01:12

Kırmızı Oda dizisindeki Haluk kimdir? Yılmaz Kunt’un hayatı

Tv 8 kanalının iddialı yapımlarından olan Kırmızı Oda’ya Haluk karakteri damga vurdu. Eski Best Model of Turkey birincisi Yılmaz Kunt tarafından canlandırılan Haluk karakteri, Kırmızı Oda’nın son bölümünde, Nazlı'ya olan ilgisi ve sevgisi ile adından söz ettirdi.

Magazin 06-03-21 00:22

Senem Kuyucuoğlu'ndan itiraflar! Senem Kuyucuoğlu kimdir? 'Cinsel yönden ne olduğumun...'

2009 Türkiye Güzeli Senem Kuyucuoğlu Katarsis'teki açıklamalarıyla gündem oldu. Uyuşturucu kullanırken ifşa edilen Senem Kuyucuoğlu "En yakın arkadaşım tarafından afişe edildim" dedi. Senem Kuyucuoğlu merak konusu oldu.

Magazin 15-02-21 07:25

Ece Gürsel kimdir? Ece Gürsel kaç yaşında, nereli? Ece Gürsel evli mi?

Ekranların ilgiyle takip edilen sabah programı Demet ve Alişan ile Sabah Sabah programının bugünkü konukları arasında ünlü manken ve şarkıcı Ece Gürsel bulunuyor. İzleyiciler ise ünlü isimle ilgili araştırma içerisine girdi. Peki, Ece Gürsel kimdir? Ece Gürsel kaç yaşında, nereli? Ece Gürsel evli mi? İşte ünlü isimle ilgili tüm merak edilenler…

Magazin 28-12-20 11:45

Recep İvedik ve Arka Sokaklar’da figürandı... Çağatay Ulusoy’un inanılmaz dönüşümü

Son dönemin en başarılı oyuncularından Çağatay Ulusoy’un kariyerine Recep İvedik filminde figüran olarak başladığını biliyor muydunuz? Sadece o da değil! Çağatay Ulusoy’un Recep İvedik, Arka Sokaklar gibi yapımlarda figüran olarak başlayıp dünyanın tanıdığı bir isim haline gelmesinin film gibi bir hikayesi var.

Magazin 16-12-20 10:00

Mehmet Akif Alakurt bu defa da takipçisini ölümle tehdit etti!

En son bir elinde içki, diğer elinde sigara ile araba kullanan Adanalı dizisiyle ünlenen oyuncu Mehmet Akif Alakurt, bu defa da takipçisini ölümle tehdit etti. Alakurt o anları sosyal medyada paylaştı.

Magazin 14-11-20 09:21

Burak Hakkı yıllar sonra açıkladı: Korkuyorum, kimseye söyleyemiyorum!

Burak Hakkı, en büyük fobisini açıkladı: Uçağa binmek! Uçakta titrediğini, tansiyonunun düştüğünü ve fenalaştığını söyleyen oyuncu, "Korkumu kinseye söyleyemiyorum, utanıyorum. Her yere arabayla gitmeye çalışıyorum" dedi.

Magazin 31-10-20 16:06

Mehmet Akif Alakurt'tan skandal hareket! Bir elinde sigara diğer elinde içki araba kullandı

Adanalı dizisiyle ünlenen bir dönemin ünlü oyuncusu Mehmet Akif Alakurt, sosyal medya hesabından paylaştığı videoda eleştiri oklarını yine üzerine çekti. Alakurt, bir elinde sigara diğer elinde içkiyle araba kullanırken paylaşım yaptı.

Magazin 27-10-20 09:12

Cansu Taşkın yine imaj değiştirdi, işte son hali!

Saç rengini sürekli değiştiren Instagram fenomeni Cansu Taşkın, yeni halini 'Tria kumralı' notuyla paylaştı. Cansu Taşkın'ın yeni imajına kısa sürede beğeni geldi...

Magazin 17-10-20 14:36

Masumlar Apartmanı'nın Han'ı Birkan Sokullu'nun eski hali olay oldu

Masumlar Apartmanı dizisinde Han karakterine hayat veren Birkan Sokullu'nun eski hali sosyal medyada gündem oldu. Sokullu'nun değişimi herkesi şaşırttı.

Magazin 16-10-20 10:09

Barış Murat Yağcı ekranlara dönüyor!

'Survivor' yarışmasıyla ünlenen oyuncu Barış Murat Yağcı, önceki gün Nişantaşı'nda görüntülendi. Ayaküstü muhabirlerle sohbet eden Yağcı, ekranlara döneceğinin müjdesini verdi.

Magazin 30-09-20 10:28

Selin Ciğerci’yle tartışan Deniz Akkaya kimdir? Deniz Akkaya kaç yaşında ve nereli? Deniz Akkaya’nın kızı kimdir? İşte geçmişten günümüze Deniz Akkaya...

Deniz Akkaya ve Selin Ciğerci’nin arasında bir anda patlak veren annelik tartışması magazin dünyasında bomba etkisi yarattı. Uçankuş TV’de ekranlara gelen Canlı Masa programında Deniz Akkaya ve Selin Ciğerci birbirlerine ağır ithamlarda bulundular. Akkaya ve Ciğerci’nin tartışması sosyal medyada taşındı.

Magazin 17-09-20 10:19

Deniz Akkaya’nın kızı Ayşe, annesinin izinden gidiyor! 11 yaşındaki Ayşe’yi görenler şok oldu!

1997 yılında Best Model Of Turkey yarışmasında en iyi model seçilen Deniz Akkaya, 20 yaşındayken podyumlarda fırtına gibi esmeye başladı. Fiziksel görüntüsüne dikkat eden Deniz Akkaya geçtiğimiz günlerde bikinili fotoğrafıyla 43 yaşına bastığını duyurmuştu. 43 yaşındaki güzel model kusursuz fiziğiyle dosta düşmana nispet yapmıştı. 11 yaşında bir kız çocuk annesi olan Deniz Akkaya kızıyla kameralara poz verdi.

Magazin 27-07-20 14:10

Deniz Akkaya’dan 43 yaş paylaşımı! Kusursuz fiziğiyle düşman çatlattı!

Ünlü manken ve sunucu Deniz Akkaya sosyal medya hesabından ilk kez yaşını açıkladı. 43 yaşında olan Deniz Akkaya’nın bikinili pozları takipçilerine ‘maşallah’ dedirtti.

Magazin 24-07-20 15:03

Survivor şampiyonu belli oldu! Survivor 2020 büyük ödül ne kadar? Barış mı Cemal Can mı Survivor şampiyonu oldu?

Survivor şampiyonu kim oldu? sorusu yanıt buldu. Survivor 2020 'de büyük final heyecanı yaşandı. Survivor 2020 finalinde Yasin Obuz'un elenmesinin ardından Barış Murat Yağcı ve Cemal Can Canseven İstanbul Galataport'taki büyük finale kaldı. Survivor canlı yayında sms oylaması sona erdi. Survivor 2020 şampiyonu sms oylamasının sonucunda belli oldu. Acun Ilıcalı Survivor şampiyonu olan ismi canlı yayında açıkladı. Peki, Survivor 2020 büyük ödülü ne kadar? İşte, ayrıntılar.

Magazin 14-07-20 23:19

Barış Murat Yağcı kimdir? Survivor finalisti Barış hangi dizilerde oynadı? İşte Survivor Barış Murat Yağcı'nın hayat hikayesi

Survivor 2020'nin iki finalistinden biri Barış Murat Yağcı oldu. Survivor'daki başarılı performansıyla dikkat çeken Barış Murat Yağcı, İstanbul'daki finalin ilk gününde sms oylaması sonucunda Cemal Can ile birlikte büyük finale kaldı. Oyunculuk kariyeriyle de tanınan Survivor Barış, 8 hafta sms birincisi olarak de rekor kırmıştı. Peki Barış Murat Yağcı kimdir, kaç yaşında ve nereli? Survivor Barış hangi dizilerde rol aldı? İşte Survivor Barış Murat Yağcı'nın hayat hikayesi ve merak edilenler.

Magazin 14-07-20 01:04

Survivor Mert Öcal kimdir? Kaç yaşında? Mert Öcal şampiyonunu açıkladı

Survivor 2020 Ünlüler-Gönüllüler yarışma programına damga vuran oyuncu Mert Öcal, elendikten sonrada adından söz ettirmeye devam ediyor. Acun Ilıcalı’nın yapımcılığı ve sunuculuğunu üstlendiği Survivor yarışmasından sürpriz bir şekilde elenen Mert Öcal tüm izleyicileri şaşkınlığı uğratmıştı. Hala Survivor programını yakından takip eden Öcal, şampiyon olmasını istediği ismi ilk kez açıkladı.

Magazin 08-07-20 17:32

Barış Murat Yağcı'nın hayat hikayesi şaşırttı! Survivor Barış kimdir? Ne iş yapıyor? İşte Survivor Barış Murat Yağcı'nın biyografisi

Survivor 2020'de şampiyonluk adayı olarak gösterilen Barış Murat Yağcı, hayat hikayesiyle herkesi etkiledi. Survivor'da konseyde konuşan Barış Murat Yağcı, resmen içini döktü. Survivor Barış, hayat hikayesini enine boyuna anlattı. Oyunculuk kariyeriyle de tanınan Survivor Barış, 8 hafta sms birincisi olarak de rekor kırmıştı. Peki Barış Murat Yağcı kimdir, kaç yaşında ve nereli? Survivor Barış hangi dizilerde rol aldı? İşte Survivor Barış Murat Yağcı'nın hayat hikayesi ve merak edilenler.

Magazin 18-06-20 23:37

Barış Murat Yağcı kimdir? Survivor Barış kaç yaşında ve ne iş yapıyor? İşte Survivor yarışmacısı Barış'ın hayat hikayesi

Survivor 2020 yarışmacısı Barış Murat Yağcı, yarışmadaki başarılı performansının yanı sıra sms oylamalarındaki birincilikleriyle de dikkat çekiyor. Survivor Barış, üst üste 8 hafta sms oylaması birincisi olarak Survivor tarihine geçti. Survivor Barış oyunculuk kariyeriyle de tanınıyor. Peki Barış Murat Yağcı kimdir, kaç yaşında ve nereli? Survivor Barış Murat Yağcı hangi dizilerde rol aldı? İşte Survivor Barış Murat Yağcı'nın hayat hikayesi ve hakkında merak edilenler.

Magazin 14-06-20 23:33

Mert Öcal kimdir, kaç yaşında, nereli ve evli mi?

2020 Survivor yarışmasında eleme turu ile gündeme gelen Mert Öcal’ın hayatına dair detaylar merak ediliyor. Özellikle Mert Öcal kimdir, kaç yaşında, nereli ve evlimi gibi konular araştırılıyor.

Magazin 20-05-20 14:53

Survivor Mert kimdir? Survivor Mert Öcal hangi dizilerde oynadı? İşte hayat hikayesi

Survivor 2020 ünlüler takımının başarılı yarışmacısı Mert Öcal, bu hafta sürpriz şekilde elenerek adaya veda etti. Survivor'da finalin en büyük adaylarından gösterilen Survivor Mert Öcal, geçtiğimiz haftalarda ise sms birincisi olarak çıkıyordu. Survivor'dan elenen Mert'in hayat hikayesi de merak konusu oldu. Peki, Survivor yarışmacısı Mert Öcal kimdir ve kaç yaşındadır? Mert Öcal hangi dizilerde rol aldı? İşte Survivor Mert Öcal'ın biyografisi ve merak edilenler.

Magazin 19-05-20 23:25

Survivor Mert kimdir? Survivor Mert Öcal hangi dizilerde oynadı? İşte hayat hikayesi

Oyuncu Mert Öcal, Survivor 2020 ünlüler takımının dikkat çeken isimlerinden biri oldu. Survivor'da parkurda gösterdiği mücadelelerle adından söz ettirmeye başlayan Survivor Mert Öcal daha önce de Türkiye'nin yakından tanıdığı isimlerden biriydi. Peki, Survivor yarışmacısı Mert Öcal kimdir ve kaç yaşındadır? Mert Öcal hangi dizilerde rol aldı? İşte Survivor Mert Öcal'ın hayat hikayesi ve merak edilenler.

Magazin 21-04-20 22:53

Survivor Barış kimdir? Survivor Barış Murat Yağcı hangi dizilerde oynadı? İşte hayat hikayesi

Survivor 2020 yarışmacısı Barış Murat Yağcı, Yasin Obuz ile yaşadığı kavgayla dikkatleri üzerine çekti. Survivor'da diskalifiye olup olmadığı merak edilen Barış Yağcı, oyunculuk kariyeriyle tanınan bir isim. Peki Barış Murat Yağcı kimdir, kaç yaşında ve nereli? Survivor Barış Murat Yağcı hangi dizilerde rol aldı? İşte Survivor Barış Murat Yağcı'nın hayat hikayesi ve hakkında merak edilenler.

Magazin 19-04-20 22:16

Survivor Mert Öcal kimdir? Survivor Mert hangi dizilerde oynadı?

Oyuncu Mert Öcal, Survivor 2020 ünlüler takımının dikkat çeken isimlerinden biri oldu. Survivor'da parkurda gösterdiği mücadelelerle adından söz ettirmeye başlayan Survivor Mert Öcal, birleşme partisinde de siyah takım elbisesi ve şıklığıyla dikkat çekti. Survivor Mert Türkiye'nin yakından tanıdığı isimlerden. Peki, Survivor yarışmacısı Mert Öcal kimdir ve kaç yaşındadır? Mert Öcal hangi dizilerde rol aldı? İşte Survivor Mert Öcal'ın hayat hikayesi ve merak edilenler.

Magazin 12-04-20 23:37

Survivor'da korkutan anlar! Mert bir anda yere yığıldı

Her bölümü büyük bir merakla izlenen Survivor'un 13. bölüm fragmanı yayınlandı. Tanıtımda Mert olduğu düşünülen yarışmacı birden yere yığıldı. Ünlüler takımından olan Mert'in neden düşüp bayıldığı ise henüz bilinmiyor.

Magazin 05-03-20 10:29