15 Temmuz Şehitler Köprüsü Haberleri

Köprüde intihar etmek isteyen şahsı Cumhurbaşkanı Erdoğan ikna etti!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde intihar girişiminde bulunan Murat Duran'ı ikna ederek, evine gönderdi.

Haber 25-11-22 17:51

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde bariyerlere çarpan motosikletteki bir kişi öldü

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde bariyerlere çarpan motosikletteki bir kişi hayatını kaybetti.

Yurthaber 23-11-22 07:52

İstanbul'da köprüler KKTC bayrağının renklerine büründü

İstanbul'daki 15 Temmuz Şehitler, Fatih Sultan Mehmet ve Yavuz Sultan Selim köprüleri, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nin (KKTC) 39. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla kırmızı-beyaz renklerde aydınlatıldı.

Yurthaber 16-11-22 08:00

15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nde hareketli dakikalar! Tam 1 saat sürdü…

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde intihar girişimi sırasında hareketli dakikalar yaşandı. İntihar girişimi nedeniyle köprüde trafik neredeyse durma noktasına gelirken güvenlik amacı ile özel hareket polislerinin de olay yerine gelmesi dikkat çekti. Köprünün ayaklarına çıkan kişi ise ekiplerin ikna girişimi sonucunda 1 saat sonra aşağıya indirildi. İşte köprüdeki hareketli dakikaların yaşanmasına neden olan haberin detayları…

Haber 07-10-22 13:07

Bakan Karaismailoğlu: Adana 15 Temmuz Şehitler Köprüsü 2023'te açılacak

Bakan Karaismailoğlu: "Adana 15 Temmuz Şehitler Köprüsü 2023'te açılacak"

Yurthaber 20-06-22 16:53

İstanbul Boğazı'nın rengi değişti! Eşsiz manzara görenleri hayran bıraktı

İstanbul Boğazı renk değiştirdi. Çok sayıda kişinin İstanbul'daki en sevdiği yer olan Boğaz turkuaz renge büründü. Eşsiz manzara havadan görüntülenirken, ortaya kartpostallık manzaralar çıktı. Turkuaz renge bürünen İstanbul Boğazı görenleri ise kendine hayran bıraktı. Dönem dönem İstanbul Boğazı'nda bu tür görüntüler yaşanırken, denizin alışılmış mavi renginden çok turkuaza bürünmesi neden kaynaklandığı sorusunu da beraberinde getiriyor.

Haber 17-06-22 12:17

Duman çıkan İETT otobüsü 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde durdurulup tahliye edildi

Duman çıkan İETT otobüsü 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde durdurulup tahliye edildi

Yurthaber 14-06-22 00:22

İçişleri Bakanı Soylu, TİP'li vekiller hakkında suç duyurusunda bulunulacağını bildirdi

İçişleri Bakanı Soylu, TİP'li vekiller hakkında suç duyurusunda bulunulacağını bildirdi

Yurthaber 31-05-22 13:16

Trabzonspor bayrağını indirmeye çalıştı! 'Rambo Okan'a gözaltı: Ben kestim

İstanbul'da 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'ne asılan Trabzonspor bayrağını indirmeye çalışan 'Rambo Okan' lakaplı Okan Güler gözaltına alındı. 'Rambo Okan', köprüdeki olayı gerçekleştirip gerçekleştirmediği sorulduğunda, köprüde bayrak iplerini kendisinin kestiğini beyan etti.

Haber 03-05-22 18:30

Bayramda köprü ve otoyollar ücretsiz mi 2022? Ramazan Bayramı'nda hangi köprü ve otoyollar ücretsiz olacak, ne zaman başlayacak?

"Bayramda köprü ve otoyollar ücretsiz mi?" sorusunun yanıtı Cuma mesai bitimi ile başlayan Ramazan Bayramı tatili sebebiyle vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Birçok kişi internette, Bayramda köprü ve otoyollar ücretsiz mi 2022? Ramazan Bayramı'nda hangi köprü ve otoyollar ücretsiz olacak, ne zaman başlayacak? soru ve konu başlıklarını araştırıyor. Konuya ilişkin karar Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzası ile Resmi Gazete'de yayımlanmıştı. İşte detaylar...

Haber 02-05-22 13:24

Arefe günü yol ve köprü geçişleri ücretsiz mi, bedava mı? Bayramda otoyollar ve köprüler ücretsiz olacak mı?

Ramazan Bayramı'nda otoyol ile köprü geçiş ücretleri araştırılmaya başlandı. Ramazan Bayramı öncesinde vatandaşlar, arefe günü ve bayramda otoyol ile köprü geçişlerinin ücretsiz olup olmadığını sorgulanıyor. Ramazan Bayramı'na sayılı günler kala bayram tatilini sevdiklerinin yanında geçirecek ya da farklı bir tatil planı yapanlar, 2022 Ramazan Bayramında köprü ve otoyol geçişleri ücretsiz mi? şeklinde araştırmalara başladı. İşte haberin detayları!

Haber 29-04-22 15:00

Ramazan Bayramı ile arefe günü köprü ve otoyollar ücretsiz mi?

Bayram tatilinde yola koyulmak isteyenler, “2022 Ramazan Bayramı’nda köprü ve otoyollar ücretsiz olacak mı?” sorusunun cevabını araştırıyor. Araç sahipleri, “Fatih Sultan Köprüsü, 15 Temmuz Şehitler, Yavuz Sultan Selim ve Osmangazi Köprüsü ücretsiz mi? Bayramda Kuzey Marmara otoyolu ücretsiz olacak mı?”sorularına odaklanırken konuya ilişkin henüz net bir açıklama yapılmadı. Ancak her bayramda olduğu gibi geçişlerin ücretsiz olacağı tahmin ediliyor. İşte 2022 köprü ve otoyol ücretleri…

Finans 25-04-22 15:03

İstanbul'da hangi yollar trafiğe kapatılacak? 17 Nisan 2022 trafiğe kapatılacak yollar ve alternatif güzergahlar hangileri?

İstanbul'da hangi yollar trafiğe kapatılacak? sorusunun yanıtını öğrenmek isteyen vatandaşlar, Türkiye Bisiklet Federasyonunun gerçekleştireceği, 57. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu'nun son etabı olan; İstanbul-İstanbul etabı nedeniyle internette araştırma yapmaya başladı. Türkiye Bisiklet Federasyonu'ndan konuya dair açıklamada bulunulmuştu. Peki İstanbul'da hangi yollar trafiğe kapatılacak? 17 Nisan 2022 trafiğe kapatılacak yollar ve alternatif güzergahlar hangileri? İşte detaylar...

Haber 17-04-22 01:28

İstanbul'da hangi yollar kapalı? 17 Nisan 2022 Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu sebebiyle hangi yollar kapanacak?

İstanbul'da hangi yollar kapalı? sorusunun yanıtı Türkiye Bisiklet Federasyonu tarafından gerçekleştirilen 57. Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu'nun son etabı olan İstanbul-İstanbul etabı sebebiyle vatandaşlar tarafından merak edildi. 17 Nisan Pazar (bugün) yola çıkacak olan vatandaşlar konuya ilişkin yaptıkları araştırmalara hız verdi. Peki İstanbul'da hangi yollar kapalı? 17 Nisan 2022 Cumhurbaşkanlığı Türkiye Bisiklet Turu sebebiyle hangi yollar kapanacak? İşte detaylar..

Haber 17-04-22 01:13

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nden geçen sokak köpeği için güvenlik konvoyu oluşturdular

15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nde dün akşam saatlerinde bir sokak köpeğinin karşıya geçmeye çalıştığını gören sürücüler, sinyal verip yavaşlayarak güvenlik şeridi oluşturdu.

Haber 20-03-22 17:58

İstanbul Boğazı'nda sis etkili oluyor

İstanbul Boğazı'nda sis etkili oluyor

Yurthaber 23-02-22 15:03

15 Temmuz Şehitler Köprüsü kapatıldı mı? 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde ne oldu, neden kapatıldı?

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde ne olduğu sorgulanmaya başlandı. İşten eve giden vatandaşlar köprüdeki sıkışıklığın sebebini merak ediyor. Peki 15 Temmuz Şehitler Köprüsü kapatıldı mı? 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde ne oldu, neden kapatıldı? İşte köprünün durumu ve merak edilenler...

Haber 16-02-22 19:51

OGS kalktı mı? Neden kaldırıldı? HGS nasıl alınır? HGS 2022 ne kadar?

OGS kalktı mı? sorusunun yanıtı Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'na bağlı Karayolları Genel Müdürlüğü'nden yapılan açıklama sonrası merak konusu oldu. Karayolları Genel Müdürlüğü'nün otoyol ve köprü geçişlerinde ücret tahsili için kullanılan OGS konusunda yaptığı duyurunun ardından OGS kalktı mı? Neden kaldırıldı? HGS nasıl alınır? HGS 2022 ne kadar? soru ve konu başlıkları vatandaşlar tarafından araştırılmaya başlandı. Otoyol ve köprü geçiş ücret tahsilinde değişikliğe gidiliyor. İşte detaylar...

Haber 15-02-22 09:29

25 Ocak köprüler açık mı? 15 Temmuz Şehitler Köprüsü, FMS Köprüsü, YSS Köprüsü açık mı kapalı mı?

Birçok ilde etkili olan yoğun kar yağışı yolları tıkadı. Günlük hayatta ve trafikte aksamalara neden olan kar yağışı nedeniyle birçok araç yolda kaldı. Bununla birlikte köprülerde son durum araştırılıyor. Peki 25 Ocak köprüler açık mı? 15 Temmuz Şehitler Köprüsü, FMS Köprüsü, YSS Köprüsü açık mı kapalı mı?

Haber 25-01-22 09:47

Taksilere köprü tarifesi: Vatandaş artık tamamını ödeyecek…

Taksilerde yeni köprü tarifesi belli oldu. Hükümetin çift yönlü uygulama yapması nedeniyle köprüden geçiş yapan bir vatandaş artık taksiciye tek yönlü değil çift yönlü ücret ödeyecek.

Finans 05-01-22 15:07

Son dakika: 15 Temmuz Şehitler köprüsünde intihar girişimi! Trafik felç oldu

Son dakika haberine göre, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nün korkuluklarına çıkan bir kişi intihar girişiminde bulundu. Yaklaşık 2 saat köprü korkuluklarında bekleyen kişi, polis tarafından ikna edilerek, indirildi. İntihar girişimi nedeniyle 15 Temmuz Şehitler Köprüsü Avrupa-Anadolu Yakası istikametinde trafik yoğunluğu oluştu.

Haber 03-01-22 18:18

Son dakika: Köprü geçiş ücretleri iki yönlü olarak değiştirildi! Bakanlık duyurdu: İşte yeni köprü geçiş ücretleri

Son dakika haberine göre, 15 Temmuz Şehitler ve Fatih Sultan Mehmet Köprülerinde uygulanan ücretlendirme değişti. Gelişmeyi Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı duyurdu. Değişiklik 1 Ocak 2022 itibarıyla geçerli olacak. İşte yeni köprü geçiş ücretleri ile ilgili detaylar...

Finans 31-12-21 23:33

İstanbul'da lodos yardımlaşması! Metrobüsler kuryelere siper oldu

15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nde şiddetli rüzgar nedeniyle savrulma tehlikesi yaşayan motokuryelerin yardımına metrobüsler yetişti. İki metrobüs kuryeleri arasına alarak rüzgarın şiddetini azalttı.

Haber 29-11-21 18:12

İstanbul'da 09.05'te hayat durdu! Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'e saygı duruşu

Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ölümünün 83'üncü yıl dönümünde, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde ilerleyen sürücüler, saatler 09.05'i gösterdiğinde araçlarından inerek Atatürk'e saygı duruşunda bulundu.

Haber 10-11-21 09:58

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde gergin anlar! Yol verme tartışması kavgaya dönüştü

İstanbul'da Anadolu'dan Avrupa yakasına geçmek için 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nü kullanan iki sürücü, köprü girişinde aralarında yaşanan yol verme gerginliği nedeniyle kavgaya tutuştu. İki sürücü arasında yaşananlar cep telefonu kamerasına kaydedildi.

Haber 07-11-21 14:36

İstanbul Maratonu'ndan renkli görüntüler! Kimi kovasını alıp geldi, kimi simit ile çay içti

Altunizade'den start verilen maratonda, 42 KM ve 15 KM koşuları için yarışan yüzlerce kişi 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nden geçti. 42 KM maraton koşusunun Sultanahmet Meydanı’nda, 15 KM koşusunun ise Yenikapı Meydanı’nda son bulduğu yarışta kıyasıya mücadele devam ederken renkli görüntüler de objektiflere takıldı.

Haber 07-11-21 13:53

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nden parça düştüğünü öğrenen ekipler harekete geçti

15 Temmuz Şehitler Köprüsü Ortaköy Viyüdüğü'nden parça koptuğunu öğrenen yetkililer harekete geçti. Viyadüğün altına file çeken Karayolları Genel Müdürlüğü ekipleri, tadilat süresince geçici önlem aldı. Yapılan çalışmalar kare kare görüntülendi.

Haber 04-10-21 15:26

İstanbul’da hafta trafikle başladı! Yoğunluk yüzde 55’i gördü

İstanbul, haftanın ilk iş gününe trafikle başladı. Erken saatlerden itibaren yoğunlaşmaya başlayan trafik 15 Temmuz Şehitler Köprüsü yolunda İBB trafik haritasına göre saat 07.30 itibariyle yüzde 55'e ulaştı. Oluşan yoğunluk havadan görüntülendi.

Haber 13-09-21 08:11

Okullar açıldı, İstanbul'da trafik yoğunluğu başladı!

Okulların açılması İstanbul'da trafiği durma noktasına getirdi. 15 Temmuz Şehitler Köprüsü istikametinde erken saatlerden itibaren trafikte yoğunluk oluştu. Havadan görüntülenen trafiğin her iki istikamette de yaşandığı görüldü.

Haber 06-09-21 07:34

Guinness rekortmeni Dario Costa başarısını böyle kutladı

İstanbul'da 'Uçak İle En Uzun Tünel Uçuşu' Dünya Rekoru'nu kırarak Guinness Rekorlar Kitabı'na giren Red Bull sporcusu Dario Costa, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nde bir kutlama uçuşu gerçekleştirdi.

Haber 05-09-21 13:21

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde metrobüs arızası! Yolcular köprüde bekledi

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde metrobüs arıza yapınca yolcular bir süre köprü üstünde beklemek zorunda kaldı.

Haber 28-08-21 12:41

Bayramda köprüler ve otoyollar ücretsiz mi? 2021 Kurban Bayramı boyunca köprü ve otoyollar ücretsiz mi olacak?

12 Temmuz'da gerçekleştirilen Kabine Toplantısında, Kurban Bayramı'nda köprülerin ve otoyolların ücretsiz olup olmayacağına ilişkin karar alındı. Toplantının ardından açıklama yapan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan bayramda köprülerin ve otoyolların ücretsiz olup olmayacağını açıkladı. Bayramda köprüler ve otoyollar ücretsiz mi olacak?

Haber 19-07-21 16:54

Darbe girişimi gecesi 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde yaralanan gazi Çiftçi, yaşadıklarını unutamıyor:

"Karşımızda oturmuşlar, ellerinde silahlarla bize ateş ediyorlar ve artık onların Türk askeri olmadığını anlıyorsunuz" - "Platinle yürüyorum. Fazlası olmasa da sadece yürüyebiliyorum çok şükür. Ömür boyu sakat kaldım. Önemli değil, vatan sağ olsun" - "FETÖ, aslında kullanabileceği her türlü argümanı, dini, ideolojiyi, parayı, menfaati kullanarak insanları kendisi için çalıştıran ve insanların beynini inançlarıyla yıkayan çok tehlikeli bir örgüt"

Yurthaber 13-07-21 12:55

İstanbul'da trafik yoğunluğu! Trafik durma noktasına geldi

İstanbul'da haftanın ilk iş gününde 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde trafik yoğunluğu yaşandı. İBB'nin trafik haritasına göre yoğunluk, saat 08.09 itibarıyla yüzde 53 oldu.

Haber 05-07-21 08:12

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde büyük panik! Araçları alev alev yandı

15 Temmuz Şehitler Köprüsü Beşiktaş Bağlantı Yolunda lüks araç alev alev yandı. Sürücü ve arkadaşı kendini dışarı atarak kurtardı. Yangın nedeniyle, Beşiktaş Bağlantı Yolu bir süre trafiğe kapandı.

Haber 09-06-21 15:00

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde trafik yoğunluğu

Kısıtlamanın kaldırıldığı cumartesi gününde İstanbul'da bazı noktalarda trafik yoğunluğu gözlendi. 15 Temmuz Şehitler Köprüsü girişinde de trafik yoğunluğu oldu.

Haber 05-06-21 10:11

Ramazan Bayramı’nda köprü ve otoyollar ücretsiz olacak

Ramazan Bayramı’nda köprü ve otoyollardan geçişin ücretsiz olacağına ilişkin Cumhurbaşkanı kararı, Resmi Gazete’de yayımlandı.

Finans 08-05-21 03:37

İstanbul'da tam kapanma denetimi! Kendini böyle savundu: Navigasyon bizi buraya getirdi

Koronavirüs tedbirleri kapsamında yurt genelinde uygulanan 17 günlük tam kapanma uygulamasının başlamasıyla birlikte 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde denetim yapıldı. Ekipler araçları tek tek durdurarak sürücülerin ve yolcuların izin belgelerini kontrol etti.

Haber 30-04-21 09:47

Darbecilerin öldürdüğü askere mahkemeden 'şehitlik' kararı

FETÖ/PDY'nin 15 Temmuz darbe girişiminde, İstanbul'da köprüde darbeci örgüt üyeleri tarafından, 'halka ateş açın' emrini yerine getirmediği için öldürülen Çankırılı Piyade Er Kurtuluş Kaya'ya, 5 yıl sonra mahkeme kararıyla şehitlik statüsü verildi. Baba Satılmış Kaya, "Mahkeme kararıyla çocuğumuzun itibarını aldık. Az da olsa içimize bir su serptik, rahatladık" dedi.

Haber 25-03-21 14:38

15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde trafik yoğunluğu

İstanbul'da sokağa çıkma kısıtlamasının ardından haftanın ilk iş gününde 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde trafik yoğunluğu yaşanıyor.

Haber 22-03-21 08:15

İstanbul'da hareketli dakikalar! Polis tarafından etkisiz hale getirildi

Üsküdar Altunizade bağlantı yolundan 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'ne doğru elinde bıçakla yürüyen kişi etkisiz hale getirildi. Gözaltına alınan kişin akli dengesinin yerinde olmadığı belirtildi.

Haber 15-03-21 15:53

Kısıtlamanın olmadığı ikinci cumartesi günü de İstanbul'da trafik yoğun (İstanbul trafik yoğunluğu)

İstanbul'da kısıtlamasız geçen ikinci cumartesi gününde de trafik öğlen saatlerinde durma noktasına geldi. Öğlen saatlerine yüzde 70’lere kadar çıkan trafik yoğunluğu drone ile havadan görüntülendi.

Haber 13-03-21 09:17

Son Dakika: 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde intihar girişimi

Son dakika haberine göre İstanbul'da 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’ne çıkan bir kişi intihar girişiminde bulundu. Olay nedeniyle köprüde trafik yoğunluğu yaşandı.

Haber 01-03-21 07:09