Bir Zamanlar Çukurova dizisi hakkında bilgiler

Bir Zamanlar Çukurova dizisi hakkında bilgiler

ATV ekranlarında seyircisiyle buluşan Bir Zamanlar Çukurova dram türündeki Türk dizisidir. Yönetmen koltuğunda Murat Saraçoğlu’nun oturduğu dizinin senaryosu ise Yıldız Tunç, Atilla Özel, Ayça Üzüm ve Selena Çağlayan tarafından kaleme alındı. İlk bölümü 13 Eylül 2018 tarihinde yayınlanan dizinin başrollerini ise Murat Ünalmış, Hilal Altınbilek, Kerem Alışık ve Hande Soral paylaştı. Bir Zamanlar Çukurova’da aşkı için ölmeyi göze alan Yılmaz ile sevgilisi yaşasın diye kendisini istemediği bir evliliğe mahkum eden Züleyha’nın öyküsü anlatılıyor. Yalnızca birbirinden ayrı düşen iki sevgilinin öyküsü değil; Hünkar’ın savaşı ve aşık olduğu kadını tutsak etmeyi göze alan Demir’in karşılıksız sevdası da işlendi.

Bir Zamanlar Çukurova dizisi Haberleri

Bir Zamanlar Çukurova'nın Behice'si Esra Dermancıoğlu sütyensiz poz verdi!

Reyting rekortmeni dizi Bir Zamanlar Çukurova'da Behice rolüyle popülerliğini geri kazanan Esra Dermancıoğlu, diziden ayrılmasının ardından Kaderimin Oyunu dizisinde Zahide Demirhan rolü ile izleyici karşısına geçti. Ünlü oyuncu, kariyerinin yanı sıra sosyal medya paylaşımlarıyla da ses getiriyor.

Magazin 10-07-22 17:25

Esra Dermancıoğlu neye uğradığını şaşırdı: Deliler hep beni bulur!

Esra Dermancıoğlu, Fransa'da yaptığı tatilden paylaşım yapmayı sürdürüyor. Avrupa Yakası, Fatmagül'ün Suçu Ne, Bir Zamanlar Çukurova gibi pek çok dizide rol alan ve son olarak Kaderimin Oyunu dizisinde Zahide rolü ile izleyenlerden tam not alan Esra Dermancıoğlu, Fransa'da kaldığı evin camında neye uğradığını şaşırdı. Ünlü oyuncu "Deliler hep beni bulur!" diyerek yaşadıklarını anlattı.

Magazin 04-07-22 15:08

REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI! 12 Mayıs 2022 reyting sonuçları birincisi hangi yapım oldu? Camdaki Kız, Mahkum, Bir Zamanlar Çukurova

12 Mayıs 2022 reyting sonuçları belli oldu. Camdaki Kız, Mahkum, Bir Zamanlar Çukurova gibi ses getiren yapımların ekrana geldiği 12 Mayıs Perşembe günü hangi yapımın birinci olduğu merak konusu oldu. Vatandaşlar, 12 Mayıs 2022 reyting sonuçları açıklandı mı? 12 Mayıs 2022 reyting sonuçları birincisi hangi yapım oldu? Camdaki Kız, Mahkum, Bir Zamanlar Çukurova'dan hangisi birinci oldu? soru ve konu başlıklarını araştırıyor. İşte konuya ilişkin detaylar...

Haber 13-05-22 10:24

Kaderimin Oyunu'nun Zahide'si Esra Dermancıoğlu çimlere uzanıp dekolteli poz verdi! Hayat size güzel galiba

Bir Zamanlar Çukurova dizisinde hayat verdiği Behice rolüyle ününe ün katan Esra Dermancıoğlu, başrollerinde Akın Akınözü, Öykü Karayel gibi oyuncuların yer aldığı Kaderimin Oyunu adlı dizide Zahide rolüyle ekranlara geldi. Esra Dermancıoğlu çimlere uzanıp poz verdi.

Magazin 20-04-22 00:35

'Bir Zamanlar Çukurova' setinde balyozlu hırsız! Set görevlileri yakaladı

Hilal Altınbilek, İbrahim Çelikkol ve Furkan Palalı'nın başrolünde yer aldığı 'Bir Zamanlar Çukurova' setinde ilginç anlar yaşandı. Balyozlu bir hırsız hastane sahnesinin çekildiği Göğüs Hastalıkları Hastanesi'ne balyozla girdi. Set görevlilerinin yakalandığı hırsızın aynı hastaneye daha önce de geldiğini ortaya çıktı.

Magazin 25-03-22 11:15

24 Mart reyting sonuçları açıklandı mı? Hangi dizi, program reytinglerde birinci oldu?

24 Mart reyting sonuçları açıklandı mı? sorusunun yanıtını merak eden vatandaşlar haftanın beşinci gününde de internette konuya ilişkin araştırma yapıyor. 24 Mart Perşembe akşamı Camdaki Kız, Mahkum, Bir Zamanlar Çukurova gibi diziler ekrana geldi. Peki Hangi dizi, program reytinglerde birinci oldu? 24 Mart reyting sonuçları ve ayrıntılar haberimizde...

Trend 25-03-22 10:24

3 Mart reyting sonuçları açıklandı! Hangi dizi, program reytinglerde birinci oldu?

3 Mart reyting sonuçları açıklandı m? sorusunun yanıtına ulaşmak isteyen vatandaşlar araştırma yapmaya başladı. 3 Mart Perşembe günü Camdaki Kız, Bir Zamanlar Çukurova, Mahkum gibi birbirinden farklı ve değerli yapımlar yayınlandı. Peki Hangi dizi, program reytinglerde birinci oldu? 3 Mart reyting sonuçları ve ayrıntılar haberimizde...

Trend 04-03-22 09:45

Bir Zamanlar Çukurova'nın Gaffur'u Bülent Polat'ın öğretmen eşine bakın! Güzelliğiyle hayran bıraktı!

Başrollerini Hilal Altınbilek ve İbrahim Çelikkol'un paylaştığı Bir Zamanlar Çukurova dizisinde hayat verdiği 'Gaffur' karakteriyle adından söz ettiren ünlü oyuncu Bülent Polat'ın gözlerden uzak yaşayan öğretmen eşi Duygu Şenoğlu, güzelliğiyle dikkat çekti.

Magazin 12-01-22 11:27

Eski hali görenleri şaşkına çeviriyor! Bir Zamanlar Çukurova'nın Züleyha'sı Hilal Altınbilek bakın meğer kimmiş...

Reyting rekortmeni Bir Zamanlar Çukurova dizisinde Züleyha rolü ile oyunculuk kariyerinde sıçrama yaşayan Hilal Altınbilek'in eski hali görenler şaşkına çeviriyor. Bir Zamanlar Çukurova dizisi ile günümüzün en ünlü kadın oyuncuları arasına giren Hilal Altınbilek bakın meğer kimmiş...

Magazin 22-12-21 11:02

9 Aralık Reyting sonuçları! Hangi dizi, film ya da program reytinglerde birinci oldu?

9 Aralık Perşembe akşamı Bir Zamanlar Çukurova, Barbaroslar, Misafir, Camdaki Kız gibi yapımlar televizyonda yayınlandı. Dün akşam ekrana gelen dizi, film ve programların reyting sonuçları TİAK tarafından paylaşıldı.

Trend 10-12-21 12:43

Bir Zamanlar Çukurova’nın yıldızı diziden ayrılıyor! İlk bölümden beri dizideydi

Atv’nin üç sezon boyunca çok izlenen Bir Zamanlar Çukurova dizisi, dördüncü sezonunda aksaklıklar ve ayrılıklar yaşasa da emin adımlarla ilerliyor. Perşembe akşamlarının en çok izlenen dizilerinden biri olarak yerini korumaya çalışan diziden izleyicileri üzen bir haber geldi.

Magazin 07-12-21 09:32

Türk dizileri 11 ülkede ilk 10'da!

TİAK'ın araştırmasına göre; 25 Türk dizisi 11 ülkede bir yıl boyunca en çok izlenen ilk 10 program arasına girerek büyük bir başarı elde etti.

Magazin 13-11-21 15:00

Kerem Alışık, Bir Zamanlar Çukurova dizisinden neden ayrıldı? İddiaları yalanlamadı

Bir Zamanlar Çukurova dizisinde canlandırdığı Fekeli karakteriyle bir kez daha hayranlarının gönlünü kazanan Kerem Alışık, başarıyla devam eden diziden ayrıldı. Önceki akşam Etiler’de görüntülenen Kerem Alışık, diziden neden ayrıldı?

Magazin 27-10-21 07:51

Bir Zamanlar Çukurova'nın Saniye’si Selin Yeninci’den yeni proje

atv'nin fenomen dizisi Bir Zamanlar Çukurova'da Saniye karakterini canlandıran Selin Yeninci, yeni bir film anlaşması imzaladı.

Magazin 20-10-21 20:52

Bir Zamanlar Çukurova Fekeli öldü mü? Kerem Alışık neden ayrıldı?

ATV ekranlarında yayınlanan Bir Zamanlar Çukurova dizisinde bir ayrılık daha yaşandı. Yayınlanmaya başladığından beri popülerliğini kaybetmeyen, ilgiyle izlenen dizi Bir Zamanlar Çukurova'ya Uğur Güneş, Vahide Perçin, Melike İpek Yalova gibi ünlü oyuncuların ardından "Fekeli" rolüne hayat veren Kerem Alışık veda etti. İşte detaylar...

Magazin 08-10-21 00:36

Esra Dermancıoğlu'na arkadaşından bomba yanıt! Tekne senin altında kalır

Son olarak 'Bir Zamanlar Çukurova'da Behice karakterine hayat veren oyuncu Esra Dermancıoğlu, çıktığı tatilden ilginç paylaşımlarına devam ediyor. Esra Dermancıoğlu bu sefer teknenin kenarında ilginç hareketler yaptı.

Magazin 25-09-21 07:46

Kerem Alışık, Bir Zamanlar Çukurova’dan ayrılıyor

Atv’nin sevilen yapımı Bir Zamanlar Çukurova dizisi peş peşe ayrılıklarla sarsılmaya devam ediyor. Geçtiğimiz sezon dizinin 3 başrol oyuncusu Vahide Perçin, Uğur Güneş ve Murat Ünalmış hikayeye veda etmişti. Bir süredir kulaktan kulağa dolaşan, Bir Zamanlar Çukurova dizisinde Fekeli karakterini canlandıran Kerem Alışık’ın da vedası kesinleşti.

Magazin 07-09-21 08:50

Esra Dermancıoğlu: Erkekler beni durmadan akşam yemeğine götürüp...

Son olarak Bir Zamanlar Çukurova'da Behice karakterine hayat veren oyuncu Esra Dermancıoğlu yaptığı paylaşımla gündem oldu. Ünlü oyuncu aradığı sevgiliye dair ipucu verdi.

Magazin 24-08-21 12:05

Rol arkadaşıyla mahkemelik olmuştu! Kerem Alışık oğlu ile aynı dizide oynamış!

13 Eylül 2018'de yayınlanmaya başlayan ve yayınlandığı günden beri reyting rekorları kıran Bir Zamanlar Çukurova dizisi Türk televizyonlarının uzun soluklu dizileri arasında yer alıyor. Bir Zamanlar Çukurova'da Ali Rahmet karakterine hayat veren Kerem Alışık'ın, oğlu ile aynı dizide oynaması ve oğlunun canlandırdığı rol dikkatleri çekti. İşte ayrıntılar...

Magazin 17-08-21 15:31

Bir Zamanlar Çukurova'nın yıldızıydı! Ünlü oyuncu Melike İpek Yalova bakın kimin kızı çıktı?

Bir Zamanlar Çukurova’nın Müjgan’ı Melike İpek Yalova, başarılı performansıyla dikkat çeken oyuncular arasında yer alıyor. Performansıyla öne çıkan Yalova’nın estetiksiz halleri bir dönem çok konuşuldu. Yalova'nın babasının kim olduğunu öğrenenler ise çok şaşırdı.

Magazin 06-08-21 15:38

Kurtlar Vadisi'nin Nazife Anne'sinin değişimi şaşırttı! Serpil Tamur şimdi ne yapıyor?

Bir dönem ekranlara damga vuran "Kurtlar Vadisi" dizisinde 'Nazife Anne' karakterini canlandıran başarılı oyuncu Serpil Tamur'un şimdi ne yaptığı merak konusu oldu. Finalinin ardından seneler geçmesine rağmen gündemde olan Kurtlar Vadisi'nde pek çok karakter zaman zaman gündeme geliyor. Sevilen dizide Polat Alemdar'ın üvey annesi olan Nazife Anne'yi canlandıran Serpil Tamur'un son hali ise tanıyanları şaşırttı. İşte Serpil Tamur'un son hali...

Magazin 31-07-21 16:09

Bir Zamanlar Çukurova'nın Hünkar'ı Vahide Perçin, yeni diziyle ekranlara dönüyor

Son olarak Bir Zamanlar Çukurova dizisinde ‘Hünkar Yaman' karakterini canlandıran oyuncu Vahide Perçin, ara verdiği ekranlara geri dönüyor.

Magazin 21-07-21 01:37

Hilal Altınbilek kimdir, nereli? Hilal Altınbilek kaç yaşında ve hangi dizilerde rol aldı?

Son olarak ATV'de ekranlara gelen Bir Zamanlar Çukurova dizisinde rol alan başarılı oyuncu Hilal Altınbilek'in hayatı izleyiciler tarafından merak ediliyor. Hilal Altınbilek, bir güzellik yarışmasında derece elde etmiş ve fotomodellik de yapmıştır. Peki Hilal Altınbilek kimdir, nereli? Hilal Altınbilek kaç yaşında ve hangi dizilerde rol aldı? İşte ayrıntılar...

Magazin 12-07-21 23:50

Selin Yeninci paylaşımıyla dikkat çekti! Dönüşü muhteşem oldu

Bir Zamanlar Çukurova dizisinin sevilen karakterlerinden Saniye’yi canlandıran Selin Yeninci uzun süredir sosyal medyada paylaşım yapmıyordu. Yeninci'nin dönüşü muhteşem oldu.

Magazin 11-07-21 10:58

İbrahim Çelikkol'un yeni projesi belli oldu

Son olarak Doğduğun Ev Kaderindir dizisinde Mehdi karakterini canlandıran İbrahim Çelikkol'un yeni projesi belli oldu.

Magazin 09-07-21 14:40

Bir Zamanlar Çukurova sezon finalinde Demir Yaman öldü mü? Diziden ayrılan Murat Ünalmış veda mesajı paylaştı

ATV'nin sevilen dizisi Bir Zamanlar Çukurova'nın 102. son bölümüyle sezon finali yaptı. Ekim ayına kadar ekrana ara verecek olan Bir Zamanlar Çukurova'nın sezon finalinde şok bir ayrılık yaşandı. Son sahnede eşkıyalar konağı basarak her yeri ateşe verdi. Çıkan çatışma sırasında ise Demir ortadan kayboldu. Demir Yaman'ı canlandıran ünlü oyuncu Murat Ünalmış ise diziden ayrıldı. Murat Ünalmış, üç sezondur başrol oynadığı diziye Instagram'dan veda paylaşımı yaptı.

Magazin 25-06-21 01:31

Bir Zamanlar Çukurova 100. son bölümde Ümit'in annesi Sevda öldü! Nazan Kesal Bir Zamanlar Çukurova'dan ayrıldı!

ATV'nin sevilen dizisi Bir Zamanlar Çukurova'nın 101. son bölümüyle ekrana geldi. Bir Zamanlar Çukurova'nın son bölümünde "Yaptıklarının bedelini ödeyeceksin" diye bağıran Ümit, arkasını dönüp giden Demir'i vurmak üzereyken araya annesi Sevda araya girdi ve kurşunun hedefi oldu. Ümit annesi Sevda'yı vurunca büyük şok yaşadı. Dizide Sevda ölürken, başarılı oyuncu Nazan Kesal da Bir Zamanlar Çukurova'ya veda etti.

Magazin 18-06-21 01:21

Bir Zamanlar Çukurova 98. yeni bölümde Doktor Müjgan ölüyor! Melike İpek Yalova diziye veda ediyor

ATV'nin sevilen dizisi Bir Zamanlar Çukurova'nın 98. yeni bölümünde beklenmedik bir ayrılık yaşanacak. Bir Zamanlar Çukurova'nın Doktor Müjgan'ı ünlü oyuncu Melike İpek Yalova yeni bölümde diziye veda ediyor. Doktor Müjgan'ın ölümü Çukurova'yı ağlatacak.

Magazin 26-05-21 20:42

Bir Zamanlar Çukurova yeni bölüm fragmanı izle | Züleyha vuruluyor mu?

ATV'de yayınlanan sevilen dizi Bir Zamanlar Çukurova, her Perşembe akşamı izleyicileri ekran başına kilitlemeye devam ediyor. Son bölümde Ümit'in, Sevda'ya çektiği rest, Fikret'le kurmuş oldukları tuzağı tehlikeye atmıştı. Peki Bir Zamanlar Çukurova yeni bölüm fragmanı yayınlandı mı? İşte Bir Zamanlar Çukurova yeni bölüm fragmanı ve detaylar...

Magazin 13-05-21 17:23

Bir Zamanlar Çukurova'da büyük skandal! Kerem Alışık engelli figüranı yumrukladı!

ATV'nin en çok izlenen dizilerin biri olan Bir Zamanlar Çukurova'nın Fekeli'si Kerem Alışık, hakkında çıkan şiddet haberiyle gündeme bomba gibi oturdu. Kerem Alışık daha önce Murat Ünalmış'la yapmış olduğu kavga ile gündeme gelmişti. Alışık'ın şimdi de engelli bir figüranı yumrukladığı ortaya çıktı.

Magazin 04-05-21 17:17

Bir Zamanlar Çukurova'da gerilim! Murat Ünalmış’tan Kerem Alışık hakkında suç duyurusu

Bir Zamanlar Çukurova dizisinin çekimleri sırasında gergin anlar yaşanmıştı. Dizinin Fekeli’si Kerem Alışık ile Demir Yaman’ı Murat Ünalmış kavga etti. Kavga mahkemeye de taşındı.

Magazin 02-05-21 13:30

Bir Zamanlar Çukurova 93. bölüm final sahnesi! Kaza yapan Züleyha ölecek mi? Hilal Altınbilek diziden ayrılıyor mu?

ATV'nin sevilen dizisi Bir Zamanlar Çukurova 22 Nisan Perşembe akşamı 93. son bölümüyle ekrana geldi. Bir Zamanlar Çukurova son bölüm finalinde ise Hilal Altınbilek'in canlandırdığı Züleyha karakteri arabasıyla kaza yaparak ağır yaralandı. Ümit ise Züleyha'nın kaza yaptığını görünce yanına gitti. Ancak Ümit yaralı halde olan Züleyha'ya yardım etmesi. Peki Bir Zamanlar Çukurova'da Züleyha ölüyor mu? Hilal Altınbilek diziden ayrılacak mı? İşte Bir Zamanlar Çukurova son bölüm final sahnesi.

Magazin 23-04-21 02:03

Esra Dermancıoğlu aldatma itirafıyla olay oldu!

Murat Balcı ile aşk yaşadığı iddiasıyla gündemden düşmeyen Esra Dermancıoğlu, Youtube'da Armağan Çağlayan'ın konuğu oldu. Esra Dermancıoğlu aldatmaya dair fikirleriyle dikkat çekti.

Magazin 09-04-21 09:06

Bir Zamanlar Çukurova 90. yeni bölüm fragmanı yayınlandı! Demir ve Fekeli ölüyor mu? Murat Ünalmış ve Kerem Alışık diziden ayrılıyor mu?

Bir Zamanlar Çukurova'nın 25 Mart Perşembe akşamı 89. son bölümüyle ekrana geldi. Bir Zamanlar Çukurova'nın 90. yeni bölüm fragmanı da yayınlandı. Yeni bölümde Demir kendisini kaçıran kişinin Fikret olduğunu görüyor. Fikret'in işkence yapıp silah çektiği Demir'in kanlar içinde yerde kalması dikkat çekiyor. Demir'e işkence yapıyor. Diğer yandan ise Fekeli kalp krizi geçiriyor. Peki Bir Zamanlar Çukurova'da Fekeli ve Demir ölecek mi? Murat Ünalmış ve Kerem Alışık diziden ayrılıyor mu?

Magazin 26-03-21 02:38

Bahar Şahin'den Bir Zamanlar Çukurova kararı

Bir süredir yaprak dökümü yaşanan Bir Zamanlar Çukurova dizisi için Bahar Şahin'e teklif gitti. Genç oyuncu Bahar Şahin bu teklifi geri çevirdi.

Magazin 22-03-21 17:33

Uğur Güneş meğer Al Pacino ile oynamış da haberimiz yok!

Uğur Güneş ilgi çeken sosyal medya paylaşımlarına devam ediyor. Geçtiğimiz aylarda Bir Zamanlar Çukurova dizisinden ayrılan Uğur Güneş, şimdilerde Fox Tv’de yayınlanacak olan Kanunsuz Topraklar dizisi için hazırlanıyor.

Magazin 19-03-21 20:01

Bir Zamanlar Çukurova dizisine Hülya Darcan dahil oldu

Hilal Altınbilek, Murat Ünalmış'ın başrollerini paylaştığı ATV ekranlarının fenomen dizisi Bir Zamanlar Çukurova'ya usta oyuncu dahil oldu.

Magazin 15-03-21 14:55

Kendini spora veren Uğur Güneş ortalığı yıktı geçti

Bir Zamanlar Çukurova dizisinden ayrıldıktan sonra kendini spora veren Uğur Güneş, sosyal medyadan yaptığı peş peşe paylaşımlarla hayranlarını mutlu etmeye devam ediyor. Uğur Güneş’in yeni projesi Kanunsuz Topraklar dizisinin çekimleri çok yakında başlayacak.

Magazin 13-03-21 21:38

Bir zamanlar Çukurova’nın yıldızı Selin Yeninci'nin son durumu nasıl? Selin Yeninci yoğun bakımda!

Bir Zamanlar Çukurova dizisinde Saniye karakterine can veren Selin Yeninci, korona virüse yakalandı. Korona virüse yakalandıktan sonra yoğun bakıma kaldırılan Selin Yeninci’nin son durumu sevenleri tarafından merak ediliyor. Selin Yeninci’nin son durumu nasıl?

Haber 04-03-21 13:17

Yoğun bakımda koronavirüs tedavisi gören Selin Yeninci'den endişelendiren haber

Yoğun bakımda koronavirüs tedavisi gören Bir Zamanlar Çukurova dizisinin oyuncusu Selin Yeninci'nin mutasyonlu virüse yakalandığı ortaya çıktı.

Magazin 03-03-21 13:38

Bir Zamanlar Çukurova'nın Saniye'si Selin Yeninci koronavirüse mi yakalandı? Sağlık durumu nasıl? Selin Yeninci kimdir?

ATV'nin sevilen dizisi Bir Zamanlar Çukurova'da Saniye karakterine hayat veren Selin Yeninci'nin koronavirüse yakalandığı iddia edildi. Çekimleri Adana'da gerçekleşen dizinin sevilen oyuncusu Yeninci'nin durumunun ağırlaşması nedeniyle yoğun bakıma kaldırıldığı öne sürüldü. Peki Bir Zamanlar Çukurova'da Saniye'si Selin Yeninci kimdir?

Magazin 01-03-21 03:03

Esra Dermancıoğlu gelen yorumlara kızdı! 'O çirkin koca popolarınızla...'

'Bir Zamanlar Çukurova’ya veda eden Esra Dermancıoğlu Enis Arıkan'ın programında yaptığı dansla gündem olmuştu. Esra Dermancıoğlu yaptığı açıklamada kendisine gelen ‘katır, ayı, öküz, yaşın gibi davran’ gibi yorumlarına tepki gösterdi.

Magazin 28-02-21 14:13

Bir Zamanlar Çukurova'da Behice öldü! Bir Zamanlar Çukurova'dan ayrılan Esra Dermancıoğlu'ndan veda paylaşımı

Atv'nin sevilen dizisi Bir Zamanlar Çukurova'nın 85. bölümünde flaş bir ayrılık yaşandı. Bir Zamanlar Çukurova'da Hünkar Yaman'ın katili olan Behice'nin sonu geldi. Katil olduğu ortaya çıkan Behice Hünkar Yaman'ı öldürdüğünün itiraf ettikten sonra kendini uçurumdan aşağı attı. Dizide Behice ölürken ünlü oyuncu Esra Dermancıoğlu da veda etti. Esra Dermancıoğlu Instagram hesabından veda paylaşımı yaptı.

Magazin 26-02-21 00:20

Bir Zamanlar Çukurova'da Züleyha katilin Behice olduğunu açıkladı! Bir Zamanlar Çukurova 84. son bölümde neler oldu?

ATV'nin sevilen dizisi Bir Zamanlar Çukurova'nın 19 Şubat Perşembe akşamı 84. son bölümüyle ekrana geldi. Bir Zamanlar Çukurova son bölümde Hünkar'ın katilinin Behice olduğunu anlayan Züleyha harekete geçti. Züleyha herkesin içinde katilin Behice olduğunu açıkladı. Behice ise duydukları karşısında büyük şok yaşadı. İşte Bir Zamanlar Çukurova son bölüme damga vuran final sahnesi.

Magazin 19-02-21 03:13

Esra Dermancıoğlu'ndan hastalık açıklaması! 'O gün böyle bir vurmuştu'

Bir Zamanlar Çukurova'da Behice karakterine hayat veren 52 yaşındaki Esra Dermencıoğlu, sosyal medya hesabından hastalığının ürtiker olduğunu açıkladı. Esra Dermancıoğlu gelen mesajların ardından bir açıklama daha yaptı.

Magazin 09-02-21 09:45

Bir Zamanlar Çukurova'nın Saniye'si Selin Yeninci, Adana paylaşımıyla beğeni topladı

Bir Zamanlar Çukurova dizisinde Saniye karakterine hayat veren Selin Yeninci sosyal medya paylaşımlarıyla dikkat çekiyor. Selin Yenince bu sefer Adana paylaşımıyla Adanalılar'ı mest etti.

Magazin 15-01-21 08:25

Bir Zamanlar Çukurova ve Mucize Doktor yarışı... 7 Ocak 2021 Perşembe reyting sonuçları belli oldu mu? Dünkü reytingler açıklandı mı?

7 Ocak 2021 Perşembe günü televizyonda yayınlanan programların ve dizilerin ne kadar reyting aldığını, diğer vatandaşlar tarafından da izleyip izlenmediğini merak ediyoruz. En çok 7 Ocak Perşembe günü reyting sonuçları açıklanıyor. Peki 7 Ocak 2021 Perşembe akşamı TV'de hangi programlar vardı ve nasıl yarıştılar?

Trend 08-01-21 11:11

Hande Soral, Ümit karakteriyle Bir Zamanlar Çukurova'ya damga vuracak! Bir Zamanlar Çukurova 79. bölüm fragmanı yayınlandı!

ATV'nin sevilen dizisi Bir Zamanlar Çukurova'nın 79. yeni bölüm fragmanı yayınlandı. Bir Zamanlar Çukurova'nın 8 Ocak Perşembe akşamı ekrana gelecek olan yeni bölümünde, diziye yeni katılan ünlü oyuncu Hande Soral ilk defa seyirci karşısına çıkacak. Dizide Hande Soral’ın hayat verdiği Ümit karakteri dengeleri değiştirecek.

Magazin 05-01-21 21:16

Bir Zamanlar Çukurova'dan ayrılan Uğur Güneş 'Kesişme; İyi ki Varsın Eren' filminde! Paylaşımı olay oldu

PKK’lı teröristler tarafından şehit edilen Eren Bülbül ve Jandarma Astsubay Kıdemli Başçavuş Ferhat Gedik’in hayatını konu alan “Kesişme; İyi ki Varsın Eren” filminin oyuncu kadrosu belirlenmeye başlandı. Bir Zamanlar Çukurova'dan ayrılan Uğur Güneş'in fragmanı paylaşması olay oldu.

Magazin 05-01-21 15:33