Gençlik Ve Spor Genel Müdürlüğü Haberleri

Son Dakika: Bakan Kasapoğlu açıkladı! Temmuz ayı burs ve kredi ödemeleri başladı

Son dakika haberine göre Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, temmuz ayı burs ve kredi ödemelerinin 6 Temmuz itibarıyla başladığını duyurdu.

Finans 06-07-2021 09:51

Son dakika! Bakan Kasapoğlu'dan sporculara müjde: Her ay harçlık verilecek

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu açıklama yaparak, 8 bin sporcuya her ay harçlık verileceğini bildirdi.

Finans 25-05-2021 10:11

Son Dakika! Bakan Kasapoğlu duyurdu: Mayıs ayı KYK burs ve kredi ödemeleri başladı

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, mayıs ayı burs ve kredi ödemelerinin öğrencilerin hesaplarına yatmaya başladığını duyurdu.

Finans 06-05-2021 10:10

KOSGEB'den bir ilk: Spor faaliyetlerine destek verilecek

Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı (KOSGEB), spor hizmetlerine ilişkin de destek verecek.

Finans 23-04-2021 15:55

Gençlik ve Spor Bakanlığı hangi branşlarda işçi alacak? Başvuru şartları ve tarihleri belli oldu mu?


Gençlik ve Spor Bakanlığı'na 8 bin 121 kişi alınacak. Açıklamanın ardından Gençlik ve Spor Bakanlığı işçi alımı başvuru şartları ve hangi branşlarda alınacağı merak konusu oldu.

Haber 15-04-2021 16:41

KYK yurt başvuruları başladı mı? 2021 KYK yurt başvurusu ne zaman, nasıl yapılır?

Yüz yüze eğitimle alakalı gelişmelerin ardından öğrenciler ve velileri tarafından KYK yurt başvuruları başladı mı sorusu da sorulmaya başlandı. Şimdi, yetkililer tarafından yapılacak açıklamalar bekleniyor. Peki, KYK yurt başvuruları ne zaman başlayacak? KYK yurt başvurusu nasıl yapılır? İşte detaylar…

Haber 26-02-2021 16:37

İpek kimi isterse o gelecek!

Gençlik ve Spor Genel Müdürü Yunus Akgül, Londra Olimpiyatları'na katılmak için Türk raket bulamayan İpek Şenoğlu için açık çek verdi.

Magazin 14-12-2010 14:55

Milli sporculara sınavsız memurluk

Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü, hazırladığı yönetmelikle milli sporculara memur olmanın yolunu açıyor.

Haber 13-07-2006 11:50