Dolar Ne Kadar Oldu Haberleri

15 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 15 Temmuz Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 15 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 15 Temmuz Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 15-07-22 09:20

Dolar ne kadar oldu? Euro kaç TL? Dolar ve Euro'da son durum! 15 Temmuz 2022 Cuma

Dolar ve euro fiyatları hem vatandaşlar hem de yatırımcılar tarafından yakından takip ediliyor. Dolar ve euro fiyatlarında son durum merak edildi. Birçok kişi internette konuya ilişkin araştırma yapmaya başladı. Peki, Dolar ne kadar oldu? Euro kaç TL? İşte 15 Temmuz 2022 Cuma günü Dolar ve Euro'da son durum...

Finans 15-07-22 09:03

Dolar ne kadar oldu? Euro kaç TL? 14 Temmuz Dolar düştü mü, yükseldi mi?

Dolar ve euro ile ilgili son dakika gelişmeleri 14 Temmuz 2022 Perşembe günü de vatandaşlar tarafından yakından takip ediliyor. Çok sayıda kişi ve yatırımcılar arama motorlarında konuya ilişkin sorgulama yapmaya devam ediyor. Dolar ve euro fiyatlarında son durum merak konusu oldu. Peki, dolar ne kadar oldu? Euro kaç TL? 14 Temmuz Dolar düştü mü, yükseldi mi? Konuya ilişkin ayrıntılar haberimizde...

Finans 14-07-22 13:10

14 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 14 Temmuz Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 14 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 14 Temmuz Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 14-07-22 09:20

Dolar Ne Kadar Oldu

Dolar Ne Kadar Oldu Hakkındaki Haberler Mynet'te. Dolar Ne Kadar Oldu Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'te Takip Edin.

ABD enflasyon verileri ne zaman, saat kaçta açıklanacak? Piyasalar ne tepki verebilir, enflasyon beklentisi ne kadar?

ABD enflasyon verilerinin ne zaman, saat kaçta açıklanacağı vatandaşlar tarafından merak edildi. Mayıs ayında Amerika Birleşik Devletleri'nde enflasyon senelik bazda yüzde 8,6'ya arış göstererek tekrar 41 yılın zirvesine çıkmıştı. Peki ABD enflasyon verileri saat kaçta açıklanacak? Piyasalar ne tepki verebilir? Detaylar haberimizde...

Finans 13-07-22 14:08

13 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro kaç TL? 13 Temmuz Çarşamba dolar kaç TL, euro ne kadar?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. Piyasalarda işlem Kurban Bayramı tatilinin ardından tekrar başladı. Peki 13 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 13 Temmuz Çarşamba dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 13-07-22 12:09

12 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 12 Temmuz Salı dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 12 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 12 Temmuz Salı dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 12-07-22 09:20

11 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 11 Temmuz Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 11 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 11 Temmuz Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 11-07-22 09:20

08 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 08 Temmuz Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 08 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 08 Temmuz Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 08-07-22 09:20

8 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 8 Temmuz 2022 Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL?

8 Temmuz 2022 Cuma haftanın beşinci gününde vatandaşlar piyasayı takip etmeyi sürdürüyor. Rusya Ukrayna savaşı sonrası dolar ve eurodaki son durum yakından takip edilmişti. Önceki günlerde 17 TL'ye yükselen dolarda ibre bugün aşağıyı gösteriyor. Peki 8 Temmuz'da dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? Dolar bugün kaç TL, euro kaç TL? İşte son rakamlar...

Finans 08-07-22 07:11

Dolar neden yükseliyor? 7 Temmuz dolar kuru ne kadar, kaç TL? İşte Piyasalarda son durum...

Dolar ve euro ile ilgili son dakika gelişmeleri vatandaşlar ve yatırımcılar tarafından yakından takip ediliyor. Dolar/TL yeniden rekora doğru koşuyor. Birçok kişi internette araştırma yapmaya başladı. Peki Dolar neden yükseliyor? 7 Temmuz dolar kuru ne kadar, kaç TL? İşte Piyasalarda son durum...

Finans 07-07-22 11:11

Dolar ne kadar oldu? Euro kaç TL? 7 Temmuz dolar kuru ne kaç TL?

Dolar ve euro fiyatları vatandaşlar ve yatırımcılar tarafından yakından takip ediliyor. Dolar/TL yeniden rekora doğru koşuyor. Birçok kişi internette araştırma yapmaya başladı. Önceki kapanışını yüzde 0,04'lük yükselişle 17,2160 seviyelerinde yapan dolarda son durum merak konusu oldu. Peki Dolar ne kadar oldu? Euro kaç TL? İşte 7 Temmuz Perşembe günü Dolar kurunda son durum...

Finans 07-07-22 11:04

07 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 07 Temmuz Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 07 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 07 Temmuz Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 07-07-22 09:20

6 Temmuz dolar ne kadar? Euro kaç TL oldu? İşte Canlı TL/dolar kuru alış-satış fiyatları! 6 Temmuz 2022 Çarşamba

6 Temmuz dolar ne kadar? Geçtiğimiz günlerde Türkiye İstatistik Kurumu'nun (TÜİK) Haziran ayında yıllık enflasyonun yüzde 78,6'ya yükseldiğini açıklamasının ardından dolar dün 17'yi gördü. Peki, Dolar ve euro kaç TL oldu? İşte 6 Temmuz 2022 Çarşamba günü Dolar ve Euro'da son durum...

Finans 06-07-22 12:58

06 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 06 Temmuz Çarşamba dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 06 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 06 Temmuz Çarşamba dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 06-07-22 09:20

05 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro kaç TL? 05 Temmuz Salı dolar kaç TL, euro ne kadar?

Son dönemde Dolar ve Euro'da son durum merak konusu oldu. Dolar yeniden fırladı. Vatandaşlar ve yatırımcılar piyasalarda son durumu yakından takip ediyor. 05 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro kaç TL? 05 Temmuz Salı dolar kaç TL, euro ne kadar? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 05-07-22 15:13

DOLAR FIRLADI! Dolar ne kadar oldu? Euro kaç TL? İşte Dolar ve Euro'da son durum! 5 Temmuz 2022 Salı

Dolar ve euro fiyatları hem vatandaşlar hem de yatırımcılar tarafından yakından takip ediliyor. Dolar ve euro fiyatlarında son durum merak konusu oldu. Peki, 5 Temmuz Salı güncel dolar ve euro fiyatları ne kadar? Dolar kaç TL, euro kaç TL? İşte detaylar...

Finans 05-07-22 15:10

04 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 04 Temmuz Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 04 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 04 Temmuz Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 04-07-22 09:20

Dolar ne kadar oldu? 2 Temmuz güncel dolar ve euro fiyatları! Dolar kaç TL, euro kaç TL?

Dolar ve euro fiyatları ne kadar oldu sorusunun yanıtı binlerce yatırımcı tarafından merakla sorgulanıyor. Merkez Bankası tarafından alınan faiz kararlarının da etkilediği dolar ve euro fiyatlarında son durum merak ediliyor. Peki, 2 Temmuz Cumartesi güncel dolar ve euro fiyatları ne kadar? Dolar kaç TL, euro kaç TL?

Finans 02-07-22 09:51

01 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 01 Temmuz Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 01 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 01 Temmuz Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 01-07-22 09:20

1 Temmuz 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 1 Temmuz 2022 Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL?

1 Temmuz 2022 Cuma haftanın beşinci gününde vatandaşlar piyasayı takip etmeyi sürdürüyor. Rusya Ukrayna savaşı sonrası dolar ve eurodaki son durum yakından takip edilmişti. Önceki gün 16 TL'ye düşüş yaşayan dolarda ibre bugün aşağıyı gösteriyor. Peki 1 Temmuz'da dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? Dolar bugün kaç TL, euro kaç TL? İşte son rakamlar...

Finans 01-07-22 07:07

30 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 30 Haziran Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 30 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 30 Haziran Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 30-06-22 09:20

29 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 29 Haziran Çarşamba dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 29 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 29 Haziran Çarşamba dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 29-06-22 09:20

28 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 28 Haziran Salı dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler sebebiyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip etmeyi sürdürüyor. 28 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 28 Haziran Salı dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeler ile Dolar alım ve satım fiyatlarına haberimizden ulaşabilirsiniz.

Finans 28-06-22 14:54

28 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro kaç TL? 28 Haziran 2022 bugün 1 dolar kaç TL?

28 Haziran 2022 Salı günü yani haftanın ikinci iş gününde vatandaşlar ve yatırımcılar piyasaları yakından takip etmeye devam ediyor. Dolar ve euroda son durum merak konusu oldu. Önceki gün 16 TL civarında seyreden dolarda ibre bugün aşağıyı gösteriyor. Peki 28 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro kaç TL? 28 Haziran 2022 bugün 1 dolar kaç TL? İşte detaylar...

Finans 28-06-22 14:52

Dolar ne kadar oldu? Euro kaç TL? 27 Haziran 2022 Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL?

27 Haziran 2022 Pazartesi günü yani haftanın ilk iş gününde vatandaşlar ve yatırımcılar piyasaları yakından takip etmeyi sürdürüyor. Dolar ve eurodaki son durum hakkında bilgi edinmek isteyen vatandaşlar arama motorlarında sorgulama yapıyor. Önceki gün 16 TL civarında seyreden dolarda ibre bugün aşağıyı gösteriyor. Peki 27 Haziran'da dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? Dolar bugün kaç TL, euro kaç TL? İşte son rakamlar...

Finans 27-06-22 14:13

27 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 27 Haziran Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 27 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 27 Haziran Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 27-06-22 09:20

26 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 26 Haziran 2022 Pazar dolar kaç TL, euro kaç TL?

26 Haziran 2022 Pazar piyasaların kapalı olduğu haftanın son gününde vatandaşlar piyasayı takip etmeyi sürdürüyor. Rusya Ukrayna savaşı sonrası dolar ve eurodaki son durum yakından takip edilmişti. Önceki gün 16 TL'ye düşüş yaşayan dolarda ibre bugün aşağıyı gösteriyor. Peki 26 Haziran'da dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? Dolar bugün kaç TL, euro kaç TL? İşte son rakamlar...

Finans 26-06-22 10:42

24 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 24 Haziran Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 24 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 24 Haziran Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 24-06-22 09:20

23 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 23 Haziran Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 23 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 23 Haziran Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 23-06-22 09:20

23 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro kaç TL? İşte Dolar ve Euro'da son durum! 23 Haziran 2022 Perşembe

Dolar ve Euroda son durum 23 Haziran 2022 Perşembe günü, yani haftanın dördüncü gününde de vatandaşlar ve yatırımcılar tarafından yakından takip ediliyor. Birçok kişi internette konuya ilişkin araştırma yapıyor. Peki 23 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? İşte 23 Haziran Perşembe günü dolar ve euro'da son rakamlar...

Finans 23-06-22 09:04

22 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro kaç TL? İşte Dolar ve Euro'da son durum! 22 Haziran 2022 Çarşamba

Dolar ve Euroda son durum 22 Haziran 2022 Çarşamba günü, yani haftanın üçüncü gününde de vatandaşlar ve yatırımcılar tarafından yakından takip ediliyor. Küresel piyasalarda, ABD Merkez Bankası (Fed) Başkanı Jerome Powell'ın bugün yapacağı açıklamalar öncesinde artan resesyon endişesiyle risk iştahı düşük seyrediyor. Peki 22 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? İşte 22 Haziran Çarşamba günü dolar ve euro'da son rakamlar...

Finans 22-06-22 11:33

22 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 22 Haziran 2022 Çarşamba dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 22 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 22 Haziran Çarşamba dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 22-06-22 11:33

21 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 21 Haziran Salı dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 21 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 21 Haziran Salı dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 21-06-22 09:20

20 Haziran 2022 dolar ne kadar, euro ne kadar oldu? 20 Haziran 2022 Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL?

Dolarda son durum 20 Haziran 2022 Pazartesi günü, yani piyasaların açıldığı haftanın ilk gününde en çok araştırılan konular arasında bulunuyor. Öte yandan bu hafta Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Perşembe günü faiz kararını açıklayacak. 17 TL sınırını geçmiş olan dolarda ibre bugün yukarıyı gösteriyor. Peki 20 Haziran'da dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? Dolar bugün kaç TL, euro kaç TL? İşte son rakamlar...

Finans 20-06-22 11:40

20 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 20 Haziran Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 20 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 20 Haziran Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 20-06-22 09:20

19 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 19 Haziran 2022 Pazar dolar kaç TL, euro kaç TL?

18 Haziran 2022 Pazar piyasaların kapalı olduğu haftanın son gününde vatandaşlar piyasayı takip etmeyi sürdürüyor. Rusya Ukrayna savaşı sonrası dolar ve eurodaki son durum yakından takip edilmişti. 17 TL sınırını geçmiş olan dolarda ibre bugün yukarıyı gösteriyor. Peki 18 Haziran'da dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? Dolar bugün kaç TL, euro kaç TL? İşte son rakamlar...

Finans 19-06-22 09:17

17 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 17 Haziran Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 17 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 17 Haziran Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 17-06-22 10:49

16 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 16 Haziran Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 16 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 16 Haziran Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 16-06-22 11:52

15 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 15 Haziran Çarşamba dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 15 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 15 Haziran Çarşamba dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 15-06-22 13:37

14 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 14 Haziran Salı dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 14 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 14 Haziran Salı dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 14-06-22 09:20

13 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 13 Haziran 2022 Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL?

13 Haziran 2022 Pazartesi piyasaların açıldığı haftanın ilk gününde vatandaşlar piyasayı takip etmeyi sürdürüyor. Rusya Ukrayna savaşı sonrası dolar ve eurodaki son durum yakından takip edilmişti. 17 TL sınırını geçmiş olan dolarda ibre bugün yukarıyı gösteriyor. Peki 13 Haziran'da dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? Dolar bugün kaç TL, euro kaç TL? İşte son rakamlar...

Finans 13-06-22 15:37

13 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 13 Haziran Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 13 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 13 Haziran Pazartesi dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 13-06-22 09:20

10 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 10 Haziran 2022 Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL?

10 Haziran 2022 Cuma günü dolar ve euro'da son durum, Hazine Bakanlığının GES açıklamasının ardından vatandaşlar ve yatırımcılar tarafından konusu oldu. Çok sayıda vatandaş arama motorlarında 10 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? soru ve konu başlıklarını sorguluyor. İşte 10 Haziran 2022 Cuma dolar ve euro'da son durum...

Finans 10-06-22 14:59

10 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 10 Haziran Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler nedeniyle milyonlarca kişi dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 10 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 10 Haziran Cuma dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 10-06-22 09:20

9 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 9 Haziran 2022 Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL?

9 Haziran 2022 Perşembe günü dolar ve euro'da son durum vatandaşlar ve yatırımcılar tarafından konusu oldu. Çarşamba günü döviz kurunda yaşanan yükseliş sebebiyle birçok kişi, internette 9 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? soru ve konu başlıklarını araştırıyor. İşte 9 Haziran 2022 Perşembe dolar ve euro'da son durum...

Finans 09-06-22 14:15

09 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 09 Haziran Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL?

Son dönemde Dolar ve Euro'da yaşanan değişimler sebebiyle çok sayıda vatandaş dolar fiyatlarını yakından takip ediyor. 09 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 09 Haziran Perşembe dolar kaç TL, euro kaç TL? Döviz kurundaki en güncel gelişmeleri, Dolar alım ve satım fiyatlarını haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 09-06-22 14:12

SON DAKİKA | Dolar 17 TL'yi aştı! Aylar sonra böylesi ilk kez oldu! 8 Haziran dolar kurunda son durum...

Son dakika haberi: Dolar kurunda yükseliş devam ederken, sabah saatlerinde 17 TL'yi test etti. Tırmanışını sürdüren dolar/TL saat 10.00 itibarıyla ise 17 TL sınırını aştı. Aylar sonra ilk kez bu seviyeyi test eden dolardaki yükseliş ise an itibarıyla devam ediyor. Peki, 8 Haziran Çarşamba (bugün) dolar ne kadar oldu? İşte anlık olarak piyasalardaki son durum...

Finans 08-06-22 17:23

8 Haziran 2022 dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 8 Haziran 2022 Çarşamba dolar kaç TL, euro kaç TL?

Haftanın üçünc, günü olan 8 Haziran Çarşamba günü vatandaşlar piyasayı takip etmeyi sürdürüyor. Rusya Ukrayna savaşı sonrası dolar ve eurodaki son durum vatandaşlar ve yatırımcılar tarafından yakından takip ediliyor. 16 TL sınırını geçmiş olan dolarda ibre bugün yukarıyı gösteriyor. Peki 8 Haziran'da dolar ne kadar oldu, euro ne kadar? 8 Haziran 2022 Çarşamba dolar kaç TL, euro kaç TL? İşte son rakamlar...

Finans 08-06-22 13:23