Gelsin Hayat Bildiği Gibi Haberleri

Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinden Yalı Çapkını'na şaşırtan gönderme! O sahne izleyicilere yok artık dedirtti!

Yalı Çapkını dizisi son dönemin en popüler dizilerinden biri oldu. Ferit karakterinin konuşma tarzı herkesin diline dolanmış durumda. Star TV'nin reyting rekortmeni dizisine şok bir gönderme geldi. Show TV'de yayınlanan Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinde Yalı Çapkını Ferit'in taklit edildiği iddia edildi. Peki Gelsin Hayat Bildiği Gibi'den gerçekten gönderme geldi mi? Diziler arası rekabet mi yaşanıyor? İşte detaylar...

Magazin 27-01-23 23:39

Reyting sonuçları açıklandı! Al Sancak, Tuzak, Aldatmak 19 Ocak 2023 reyting sonuçları birincisi!

Reyting sonuçları Al Sancak, Aldatmak, Tuzak, Gelsin Hayat Bildiği Gibi, Camdaki Kız, Survivor gibi yapımların ekrana gelmesi sonrası vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. 19 Ocak 2023 Perşembe günü televizyon ekranlarında çok sayıda yapım ekrana geldi. Reyting sonuçları açıklandı. İşte Al Sancak, Aldatmak, Tuzak, Gelsin Hayat Bildiği Gibi, Camdaki Kız, Survivor gibi yapımların ekrana geldiği 19 Ocak Perşembe gününün reyting sonuçları...

Trend 20-01-23 14:43

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin yıldızı Rojbin Erden cesur paylaşımlarıyla nefes kesti

Show TV'nin sevilen dizisi Gelsin Hayat Bildiği Gibi'de hayat verdiği Melek karakteriyle adından söz ettiren genç oyuncu Rojbin Erden, iddialı pozlarıyla dikkat çekti.

Magazin 12-01-23 16:34

Devrim Özkan Galatasaray'ın peş peşe golleriyle çılgına döndü! 'Fener ağlama...'

Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinde hayat verdiği 'Songül' karakteriyle büyük beğeni toplayan güzel oyuncu Devrim Özkan, dün akşam Galatasaray ve Fenerbahçe arasındaki mücadeleyi heyecanla izleyen milyonlardan biriydi. Galatasaray'a olan düşkünlüğüyle bilinen Devrim Özkan, takımının peş peşe attığı gollerle sevinçten çılgına döndü.

Magazin 09-01-23 11:21

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin yıldızı Özgü Delikanlı son haliyle 'yok artık' dedirtti! Gören tanımadı

Show Tv'nin sevilen dizisi Gelsin Hayat Bildiği Gibi'de Mert karakterine hayat veren Özgü Delikanlı'nın son halini görenler tanıyamadı. Rise of Empires: Ottoman dizisine konuk olan Özgü Delikanlı değişimiyle izleyiciyi şaşırttı.

Magazin 06-01-23 09:12

Gelsin Hayat Bildiği Gibi bu akşam var mı, neden yok? Gelsin Hayat Bildiği Gibi yeni bölüm ne zaman? 5 Ocak Show TV yayın akışı

Gelsin Hayat Bildiği Gibi yeni bölüm için araştırmalar hız kazandı. Show TV ekranlarında yayınlanan Gelsin Hayat Bildiği Gibi oyuncuları arasında Devrim Özkan, Ertan Saban, Özge Özberk gibi isimler yer alıyor. Yılbaşı dolayısıyla bazı dizilerin yeni bölümlerinin yayınlanmaması akıllarda soru işaretleri oluşturdu. Peki, Gelsin Hayat Bildiği Gibi bu akşam var mı, neden yok? Gelsin Hayat Bildiği Gibi yeni bölüm ne zaman?

Magazin 05-01-23 19:58

Nilsu Berfin Aktaş göğüs dekolteli pozuyla sınırları zorladı! 'Tanrı kadını yarattı'

Show TV'nin iddialı yapımı Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisi ile adından söz ettiren güzel oyuncu Nilsu Berfin Aktaş, derin göğüs dekoltesiyle bakana bir daha baktırdı. Hayranları tarafından 'Yerli Gigi Hadid' olarak tanımlanan Nilsu Berfin Aktaş'ın iddialı stiline yorum yağdı.

Magazin 05-01-23 09:47

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin yıldızı Sanem Babi'nin Pınar Deniz'e benzerliği olay oldu! Pozları yoğun ilgi gördü

Show TV'nin sevilen dizisi Gelsin Hayat Bildiği Gibi'de Aylin karakterine hayat veren genç yetenek Sanem Babi, güzel oyuncu Pınar Deniz'e benzerliğiyle adından söz ettirdi. Bazı takipçileri Sanem Babi'nin rol arkadaşı Devrim Özkan'a benzediğini iddia etti.

Magazin 22-12-22 11:21

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin yıldızı Devrim Özkan saksı önünde dekolteli poz verdi! Takipçileri dayanamadı

Başrollerini Ertan Saban ve Özge Özberk ile paylaştığı Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisiyle adından söz ettiren ünlü oyuncu Devrim Özkan, ses getiren Instagram paylaşımlarına bir yenisini daha ekledi. Saksının önünde poz veren Devrim Özkan, cesur tercihiyle dikkatleri üzerine topladı.

Magazin 14-12-22 17:00

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin Sadi'si Ertan Saban'ın körkütük aşık olduğu eşi bakın kim çıktı! 'Ondan başkası bacımdır'

Elveda Rumeli dizisiyle Türk izleyicisinin gönlüne taht kuran ünlü oyuncu Ertan Saban, daha sonra Sakarya Fırat ve Kurtlar Vadisi Pusu gibi ses getiren yapımlarda rol almıştı. Şimdilerde Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinde kamera karşısına geçen Ertan Saban'ın eşi Ben Bu Cihana Sığmazam'ın yıldızı çıktı.

Magazin 07-12-22 11:48

Devrim Özkan son paylaşımıyla mest etti! Takipçileri övmeye doyamadı

Ramo dizisinde yakaladığı çıkıştan sonra Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinde rol alan ünlü oyuncu Devrim Özkan, iddialı sosyal medya paylaşımlarına bir yenisini daha ekledi. Göğüs dekolteli bir bluz tercih eden Devrim Özkan'ı takipçileri yorum bombardımanına tuttu.

Magazin 07-12-22 11:03

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin Gizem'i Nilsu Berfin Aktaş bacak dekoltesiyle geceye damga vurdu!

48. Altın Kelebek Ödül Töreni'ne sanat camiasından birçok ünlü isim akın etti. Gecede ödül alanlardan biri de Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinin yıldızı Nilsu Berfin Aktaş'tı. Galada beyaz bir elbise tercih eden güzel oyuncu, derin yırtmacıyla dikkat çekti.

Magazin 06-12-22 10:29

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin Songül Komiseri Devrim Özkan cesur pozlarıyla bakana bir daha baktırdı! Takipçileri dekoltesine yorum yağdırdı

Show TV'nin sevilen dizisi Gelsin Hayat Bildiği Gibi'de canlandırdığı 'Songül Komiser' karakteriyle büyük beğeni toplayan güzel oyuncu Devrim Özkan, sosyal medyayı aktif kullanan isimler arasında yer alıyor. Ünlü oyuncunun cesur paylaşımlarına bir bakan dönüp yine bakıyor.

Magazin 05-12-22 21:03

Nilsu Berfin Aktaş kimdir, nereli ve kaç yaşında? Altın Kelebek Ödül Töreni'nde ödül alan Nilsu Berfin Aktaş'ın hayatı!

Ekranların tanınan yüzlerinden biri olan Nilsu Berfin Aktaş'ın hayatı araştırılmaya başlandı. Oyuncu Nilsu Berfin Aktaş, birkaç popüler projede yer aldı. Sosyal medyada 2.3 milyon takipçi kitlesi bulunuyor. Peki Nilsu Berfin Aktaş kimdir? İşte Altın Kelebek Ödül Töreni'nde ödül alan Nilsu Berfin Aktaş hakkında merak edilenler...

Magazin 05-12-22 08:17

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin Rıza'sı Tolga Güleç diziden ayrıldı! Veda mesajı paylaştı

Show TV'de bu sezon yayınlanmaya başlayan ve büyük ilgi gören Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinde sürpriz bir ayrılık yaşandı. Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin 1 Aralık'ta ekrana gelen son bölümünde, Rıza karakterini canlandıran Tolga Güleç veda etti.

Magazin 02-12-22 00:30

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin Türkan'ı Zeynep Koltuk dekolteli paylaşımıyla takipçilerini büyüledi! Dantelli büstiyeri...

Adanalı dizisinde hayat verdiği Maria karakteriyle akıllara kazınan güzel oyuncu Zeynep Koltuk, şimdilerde Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinde rol alıyor. Zeynep Koltuk, Instagram hesabından paylaştığı göğüs dekolteli pozlarıyla bakana bir daha baktırdı.

Magazin 28-11-22 16:01

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin yıldızı Nilsu Berfin Aktaş'ın kocası bakın kim çıktı!

Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinde hayat verdiği Gizem karakteriyle adından söz ettiren güzel oyuncu Nilsu Berfin Aktaş'ın evli olduğunu duyanlar şaşıp kaldı.

Magazin 09-11-22 16:21

Ben Bu Cihana Sığmazam'ın Leyla Türk'ü Ebru Özkan'ın eşi de ünlü çıktı! Çok sevilen dizinin yıldızıymış...

Ebru Özkan, ATV ekranlarının yeni dizisi Ben Bu Cihana Sığmazam'da Leyla Türk karakterine can veriyor. Özellikle 2000'lerden sonra aldığı rollerle tanınan Ebru Özkan birçok başarılı işe imza atmıştır. Ünlü oyuncu Ebru Özkan'ın eşi de farklı bir dizinin başrolünde oyunculuk yapıyor.

Magazin 08-11-22 20:21

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin Türkan'ı göğüs dekoltesiyle galayı salladı! Dantelli büstiyeriyle şov yaptı

Daha önce Adanalı ve Behzat Ç gibi yapımlarda rol alan güzel oyuncu Zeynep Koltuk, şimdilerde Show TV'nin sevilen dizisi Gelsin Hayat Bildiği Gibi'de Türkan karakterine hayat veriyor. 41 yaşındaki oyuncu, dün katıldığı Hazine filminin galasında göğüs dekoltesiyle şov yaptı.

Magazin 02-11-22 13:59

Reyting sonuçları 27 Ekim Perşembe açıklandı! Darmaduman, Aldatmak, Camdaki Kız reyting sonuçları

Reyting sonuçlarıyla beraber en çok izlenen diziler ve yapımlar merak konusu oldu. Her gün bir önceki günün reyting sonuçları açıklanıyor. 27 Ekim Perşembe akşamı televizyon ekranlarında Fox Tv'nin yeni dizisi Darmaduman, Aldatmak, Gelsin Hayat Bildiği Gibi, Duy Beni, Camdaki Kız MasterChef gibi yapımlar yer aldı. Peki, 27 Ekim 2022 Perşembe Reyting sonuçlarına göre hangi yapım, dizi birinci oldu? İşte reyting sonuçları...

Trend 28-10-22 10:56

Hababam Sınıfı'nın Hayta İsmail'i Ahmet Arıman, Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisine katıldı!

Show TV'nin sevilen dizisi Gelsin Hayat Bildiği Gibi reytinglerde üst sıralarda yer almaya devam ediyor. Ertan Saban, Özge Özberk ve Devrim Özkan'ın başrollerini paylaştığı Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin kadrosuna sürpriz bir oyuncu katıldı. Hababam Sınıfı’nın unutulmaz isimlerinden Ahmet Arıman dizinin kadrosuna dahil oldu.

Magazin 26-10-22 20:58

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin Derya'sı Özge Özberk'in kardeşi de ünlü oyuncu çıktı! Meğer Yasak Elma'nın yıldızıymış

Başrollerini Ertan Saban, Devrim Özkan, Nilsu Berfin Aktaş ve Burak Demir'in paylaştığı Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisiyle ekranlara dönen güzel oyuncu Özge Özberk hakkında şaşırtan bir detay ortaya çıktı. Özge Özberk'in kardeşinin Yasak Elma'nın yıldızı olduğunu duyanlar şaşıp kaldı.

Magazin 19-10-22 10:15

Fenomen Ceyda Kasabalı'nın kardeşi de ünlü oyuncu çıktı! Meğer Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinin yıldızıymış

YouTube'da 4 milyonu aşkın aboneleri bulunan Ceyda Kasabalı ve Fırat Albayram çifti, renkli kişilikleri ve eğlenceli içerikleriyle sosyal medyada ilgi odağı olmaya devam ediyor. Esprileriyle izleyicileri gülmekten kırıp geçiren Ceyda Kasabalı hakkında şaşırtan bir detay ortaya çıktı.

Magazin 17-10-22 13:11

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin Sadi'si Ertan Saban'ın deliler gibi sevdiği eşi bakın kim çıktı! ''Senin yangının benim!''

Başrollerini Ertan Saban, Devrim Özkan, Özge Özberk ve Nilsu Berfin Aktaş'ın paylaştığı Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisi, güçlü oyuncu kadrosuyla Show TV'nin iddialı yapımları arasında yer alıyor. Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin yıldızı Ertan Saban'ın eşini görenler şaştı kaldı.

Magazin 12-10-22 15:19

Levent Kırca ve Oya Başar'ın kızı Ayşe son haliyle şoke etti! Meğer sevilen dizinin yıldızıymış

1985 yılında nikah masasına oturan Levent Kırca ve Oya Başar çiftinin kızları Ayşe Kırca, anne ve babasının izinden giderek oyuncu oldu. Ayşe Kırca'nın Show TV'nin sevilen dizisinde oynadığını duyanlar şaşıp kaldı.

Magazin 07-10-22 16:53

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin Melek'i Rojbin Erden kimdir? Rojbin Erden kimdir, kaç yaşında ve nereli?

Rojbin Erden'in hayatı merak ediliyor. Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinde 'Melek' rolüne can veren Rojbin Erden seyircilerin dikkatini çeken oyuncular arasında yer alıyor. Dizinin sıkı takipçileri Rojbin Erden hakkında merak ettikleri soruları ama motorlarında sorguluyor. Peki, Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin Melek'i Rojbin Erden kimdir? Rojbin Erden kimdir, kaç yaşında ve nereli?

Magazin 01-10-22 13:19

REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI 29 EYLÜL 2022! Hangi yapım, dizi reytinglerde birinci oldu?

Reyting sonuçlarıyla beraber en çok izlenen diziler ve yapımlar merak konusu oldu. Her gün bir önceki günün reyting sonuçları açıklanıyor. 26 Eylül Pazartesi akşamı televizyon ekranlarında MasterChef, Camdaki Kız, Mahkum, Duy Beni, Aldatmak, Gelsin Hayat Bildiği Gibi gibi yapımlar yer aldı. Peki, 29 Eylül 2022 Perşembe Reyting sonuçlarına göre hangi yapım, dizi birinci oldu? İşte reyting sonuçları...

Trend 30-09-22 10:37

Gelsin Hayat Bildiği Gibi'nin Gizem'i Nilsu Berfin Aktaş takipçisine sinirlendi! Bu yorumları yaparken çok düşünüyor musun?

Daha önce Kuzey Yıldızı İlk Aşk dizisinde rol alan ve şimdilerde 'Gelsin Hayat Bildiği Gibi' dizisinde Gizem karakterini canlandıran oyuncu Nilsu Berfin Aktaş, sosyal medya paylaşımlarıyla sık sık gündeme geliyor. Geçtiğimiz günlerde eşi hakkında çıkan tutuklanma kararıyla konuşulan isim, bu defa kıyafetini eleştiren takipçisine sert tepki gösterdi.

Magazin 15-09-22 10:06

Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinin Gizem'i Nilsu Berfin Aktaş'tan sahne pozu! Ünlü oyuncu paylaşımlarıyla büyüledi

Daha önce Kuzey Yıldızı İlk Aşk dizisinde rol alan ve şimdilerde 'Gelsin Hayat Bildiği Gibi' dizisinde Gizem karakterini canlandıran oyuncu Nilsu Berfin Aktaş, sosyal medya paylaşımlarıyla sıkça gündeme geliyor. Geçtiğimiz günlerde eşi hakkında çıkan tutuklanma kararıyla konuşulan isim, sahne pozunu takipçileriyle paylaştı.

Magazin 07-09-22 17:29

Nilsu Berfin Aktaş'ın kocası sahte kimlikle yurt dışına kaçmaya çalışırken yakalandı

'Gelsin Hayat Bildiği Gibi' dizisinde Gizem'i canlandıran oyuncu Nilsu Berfin Aktaş'ın eşi Serdar Sertçelik, sahte kimlikle yurt dışına kaçmaya çalışırken Sabiha Gökçen Havalimanı'nda yakalandı. Oyuncunun kocası cezaevine gönderildi.

Magazin 05-09-22 12:31

REYTİNG SONUÇLARI 1 EYLÜL 2022 AÇIKLANDI! Hangi yapım, dizi reytinglerde birinci oldu?

Reyting sonuçlarıyla beraber en çok izlenen diziler ve yapımlar merak konusu oldu. Her gün bir önceki günün reyting sonuçları açıklanıyor. 1 Eylül Perşembe akşamı televizyon ekranlarında Masterchef, Duy Beni, Gelsin Hayat Bildiği Gibi, gibi yapımlar yer aldı. Peki,1Eylül 2022 Reyting sonuçlarına göre hangi yapım, dizi birinci oldu? İşte reyting sonuçları...

Trend 02-09-22 10:49

Gelsin Hayat Bildiği Gibi 7. bölüm tanıtımı! Gelsin Hayat Bildiği Gibi son bölüm özeti, oyuncular ve konusu

Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisi bugün 7. bölümüyle ekranlara gelecek. Kısa sürede izleyiciyi kendine bağlayan dizi Show Tv ekranlarında yayınlanıyor. Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinin sıkı takipçileri dizinin yeni bölüm fragmanlarını ve son bölüm özetini internet üzerinden araştırıyor. Peki Gelsin Hayat Bildiği Gibi son bölümde neler olmuştu? Gelsin Hayat Bildiği Gibi oyuncuları kim, konusu nedir? İşte Gelsin Hayat Bildiği Gibi 7. bölüm fragmanı ve daha fazlası...

Trend 01-09-22 09:11

Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinde dün ne oldu? Sadi ne yaptı? Gelecek bölümde ne var?

Ekranların yeni dizilerinden biri olan Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinin senaryosunu Gani Müjde tarafından kaleme alınıyor. Dizinin yönetmenliğini ise Altan Dönmez üstleniyor. İlk olarak 21 Temmuz 2022'de yayınlanan Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisi geçtiğimiz gün 5. bölümüyle ekranlardaydı. Dizi, geçtiğimiz gün bir başka heyecanlı bölümüyle seyircileri büyüledi.

Magazin 19-08-22 16:44

GELSİN HAYAT BİLDİĞİ GİBİ İZLE! Show TV yaz dizisi Gelsin Hayat Bildiği Gibi son bölümünde neler oldu?

Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisinin son bölümünde neler olduğu merak konusu oldu. İlk bölümü 21 Temmuz yayınlanan ve kısa sürede izleyicinin merakla takip ettiği yapımlar arasında yer alan dizinin başrollerini Ertan Saban, Özge Özberk ve Devrim Özkan paylaşıyor. Altan Dönmez'in yönettiği Gani Müjde'nin senaryosunu yazdığı dizi 5. bölümüyle ekrana geldi. Birçok kişi internette "Gelsin Hayat Bildiği Gibi son bölümünde neler oldu?" ve Gelsin Hayat Bildiği Gibi izle" konu başlıklarını araştırıyor.

Magazin 19-08-22 15:39

REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI! Dünün reyting sonuçları sıralamasında kim birinci oldu? 18 Ağustos 2022 MasterChef, Gelsin Hayat Bildiği Gibi, Duy Beni!

18 Ağustos akşamı MasterChef Türkiye, Gelsin Hayat Bildiği Gibi, Duy Beni gibi dizi ve programların yayınlanmasının ardından reyting sonuçları merak konusu oldu. Yayınlanan güçlü yapımların reytinglerdeki AB ve TOTAL sıralamasını öğrenmek isteyen kişiler internette araştırma yapıyor. Peki Dünün reyting sonuçları sıralamasında kim birinci oldu? İşte MasterChef, Gelsin Hayat Bildiği Gibi, Duy Beni gibi yapımların yayınlandığı 18 Ağustos 2022 Perşembe günü reyting sonuçları ile ilgili detaylar..

Trend 19-08-22 11:24

Gelsin Hayat Bildiği Gibi oyuncuları kim? Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisi konusu nedir, nerede çekiliyor?

Gelsin Hayat Bildiği Gibi dizisi, ekranlara gelen yeni diziler arasında yer alıyor. Oyuncuları ve konusuyla dikkat çeken dizi Show Tv ekranlarında yayına geliyor. Her Perşembe yayınlanan dizinin oyuncularının kim olduğu, konusu ve dizinin geçtiği lise merak konusu oldu. İşte merak edilenler...

Trend 11-08-22 14:10

27 Temmuz 2022 Çarşamba reyting sonuçları açıklandı! Dün akşam en çok ne izlendi? 27 Temmuz 2022

27 Temmuz 2022 Çarşamba gününün reyting sonuçları için heyecanlı bekleyiş sona erdi. Yaz dizileri önceki senelere oranla bu yıl daha çok ilgi görüyor. Yaz sezonunda yayına başlayan dizilerin ekrana veda edip etmeyeceğini reyting rakamları belirliyor. Geçtiğimiz gün Gelsin Hayat Bildiği Gibi, Kim Milyoner Olmak İster?, Gizli Saklı gibi yapımlar yayınlandı. Vatandaşlar internette "Reyting sonuçları açıklandı mı?", "Dün akşam en çok ne izlendi?" konu başlıklarını araştırıyor. İşte detaylar...