Çok Güzel Hareketler 2 Haberleri Ve Son Dakika Çok Güzel Hareketler 2 Haberleri

Çok Güzel Hareketler 2 Haberleri Ve Son Dakika Çok Güzel Hareketler 2 Haberleri

2008 ve 2011 yılları arasında televizyon ekranlarında yayınlanan Çok Güzel Hareketler Bunlar programının devamı niteliğinde çekilen program, geniş bir izleyici kitlesine sahiptir. Kanal D ekranlarında yayınlanan ve sunuculuğunu Yılmaz Erdoğan’ın yaptığı program, farklı konulardaki eğlenceli skeçlerin canlandırılması üzerine kuruludur. Çeşitli toplumsal olaylar ya da farklı film ve dizi projelerinin parodileri skeçlerin genel konusudur. BKM Mutfak bünyesinde çekim ve yapımı gerçekleştirilen programın oyuncu kadrosunda pek çok isim yer alır. Atakan Çelik, Batuhan Soyaslan, Ayşegül Yılmaz, Yasin Çam, Safa Sarı, Ozan Yiğit, Emin Oğuz Çelebi ve Tuğba Yılmaz gibi genç isimlerden oluşan kadronun akıl hocalığı ve sanat yönetmenliğini Yılmaz Güney üstlenir.

Çok Güzel Hareketler 2 Haberleri

Çok Güzel Hareketler Bunlar'da sürpriz ayrılık! Behzat Ç.'ye katılan Evliya Aykan veda etti

Yılmaz Erdoğan'ın yönetimindeki Çok Güzel Hareketler Bunlar 2'de yeni sezon öncesi sürpriz bir veda yaşandı. Yeniden çekilmeye başlanan Behzat Ç.’nin kadrosunda yer alan oyuncu Evliya Aykan, "Elveda ÇGH, elveda gençliğim" mesajıyla Çok Güzel Hareketler Bunlar’a veda etti.

Magazin 04-08-22 22:05

REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI! 26 Haziran reyting sonuçlarında hangi yapım birinci oldu? Survivor All Star, Gül Masalı, Kayhan!

Reyting sonuçları 26 Haziran 2022 Pazar akşamı Survivor All Star, Gül Masalı, Kayhan, Çok Güzel Hareketler Bunlar 2 gibi ses getiren yapımların yayımlanması sebebiyle merak konusu oldu. Televizyon izleyicisi, 26 Haziran reyting sonuçları açıklandı mı? sorusunun yanıtını öğrenmek için araştırma yapmaya başladı. Merakla beklenen açıklama yapıldı. Dün akşamın reyting sonuçlarında hangi yapım birinci olduğuna haberimizden ulaşabilirsiniz..

Haber 27-06-22 10:34

REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI! 12 Haziran reyting sonuçlarında hangi yapım birinci oldu? Kim Milyoner Olmak İster, Survivor, Üç Kağıtçı!

Reyting sonuçları 12 Haziran 2022 Pazar akşamı Kim Milyoner Olmak İster, Survivor, Çok Güzel Hareketler Bunlar 2, Üç Kağıtçı gibi ses getiren yapımların yayınlanması sonrası merak edildi. Televizyon izleyicisi, Reyting sonuçları açıklandı mı? sorusunun yanıtını öğrenmek için araştırma yapmaya başladı. Kim Milyoner Olmak İster, Survivor, Çok Güzel Hareketler Bunlar 2 gibi yapımların yayınlandığı dün akşamın reyting sonuçlarında hangi yapım birinci olduğuna haberimizden ulaşabilirsiniz...

Haber 13-06-22 10:25

Çok Güzel Hareketler 2'ye Squid Game skeci damga vuracak!

Netflix'teki Güney Kore dizisi Squid Game dünya çapında büyük yankı uyandırdı. İzlenme rekorları kıran ve kısa sürede fenomen haline gelen Squid Game dizisi, Çok Güzel Hareketler 2 programının yeni bölümünde skeç haline geldi.

Magazin 08-10-21 00:06

Çok Güzel Hareketler 2 ekibinden 19 oyuncu birden ayrıldı

Kanal D’de yayınlanan ve genel sanat yönetmenliğini Yılmaz Erdoğan‘ın yaptığı Çok Güzel Hareketler 2 ekibinden 19 kişi ayrıldı.

Magazin 13-09-21 20:06

Pelin Öztekin tanınmaz halde! Yıllar içindeki değişimi genç kızlara ilham oldu...

Rahmetli oyuncu Rasim Öztekin’in kızı Pelin Öztekin BKM Mutfak ekibinde yer alan oyunculardan biriydi. Çok Güzel Hareketler Bunlar’da tanıdığımız Pelin Öztekin o zamanlar kilosuyla konuşuluyordu. İşte başarılı oyuncunun 153 kilodan 60 kiloya düşme serüveni…

Magazin 03-08-21 13:43

Çok Güzel Hareketler'de şoke eden ayrılıklar! Gözde Şencan ve Yiğit Taşdemir kimdir?

İlk defa 2008-2011 yılları arasında yayınlanan ve daha sonra 'Çok Güzel Hareketler 2' ismi ve yeni kadrosuyla yayın hayatına devam eden Kanal D ekranlarının sevilen eğlence programı ÇGH 2'de peş peşe ayrılıklar yaşanmaya devam ediyor. Daha önce de 8 kişinin veda ettiği programa iki yeni isim daha veda etti. İşte programın sevilen isimlerinden olan Gözde Şencan ve Yiğit Taşdemir'in veda paylaşımları ve detaylar...

Magazin 27-07-21 10:55

Çok Güzel Hareketler'de yaprak dökümü sürüyor! İki oyuncu daha ayrıldı

Kanal D'de 3 sezondur ekrana gelen Güzel Hareketler 2'de ayrılıklar devam ediyor. Daha önce de 8 oyuncunun veda ettiği programdan Gözde Şencan ve Yiğit Taşdemir de ayrılma kararı aldı.

Magazin 27-07-21 00:22

Yaprak dökümü sürüyor! Çok Güzel Hareketler 2’den bir oyuncu daha ayrıldı

Oyuncu Eda Nur Hancı, Çok Güzel Hareketler 2. kuşak ekibinden ayrıldığını bir Instagram paylaşımıyla duyurdu. Çok Güzel Hareketler programından şimdiye kadar sekizden fazla oyuncu ayrıldı.

Magazin 17-07-21 20:59

Begüm Çağla Taşkın, Birsel Kılınçcı ve Sema Özkan neden Çok Güzel Hareketler 2'den ayrıldı? ÇGH 2'de yeni yaprak dökümü!

Kanal D 'de yayınlanan Çok Güzel Hareketler Bunlar programının devamı niteliğinde olan Yılmaz Erdoğan'ın sunuculuğunu yaptığı Çok Güzel Hareketler 2, izleyiciler tarafından yoğun ilgi görmeye devam ediyor. Sevilen yapımda geçtiğimiz günlerde Gürhan Altundaşar ile Cihan Talay ayrılık kararını açıklamıştı. Ekipten, beş ayrılık haberi daha geldi. İşte o isimler ve ayrıntılar...

Magazin 28-06-21 19:10

Çok Güzel Hareketler 2 programında yaprak dökümü

Eser Yenenler'in sunuculuğunu yürüttüğü Çok Güzel Hareketler 2'de yaprak dökümü yaşanıyor. İlk olarak Gürhan Altundaşar ile Cihan Talay'ın ayrılık kararını açıkladığı ekibe, 5 isim daha veda ettiğini açıkladı.

Magazin 27-06-21 15:44

Masumlar Apartmanı'nın Gülben'i Merve Dizdar ile Gürhan Altundaşar yollarını ayırdı! 'Birbirimizi aldatmadık'

Masumlar Apartmanı adlı dizide sergilediği oyunculuk performansı ile adından söz ettiren dizinin Gülben'i Merve Dizdar, hakkında şok iddia öne sürüldü. Son zamanların en konuşulan isimleri arasında yer alan Dizdar'ın evliliğine nazar değdi. Yaklaşık 3 yıldır evli olduğu oyuncu eşi Gürhan Altundaşar ile yollarını ayırdığı iddia edildi.

Magazin 16-06-21 16:30

Cihan Talay ve Gürhan Altundaşar ÇGH'den neden ayrıldı? Çok Güzel Hareketler'de 2 ayrılık birden!

Çok Güzel Hareketler 2 oyuncu ekibinde 2 ayrılık yaşandı. Cihan Talay ve Girhan Altundaşar ekibin oyuncu kadrosundan ayrıldı. Bu ayrılığın ardından yaşanan gelişmeler gündem oluşturdu. Peki Cihan Talay ve Gürhan Altundaşar ÇGH'den neden ayrıldı? İşte ayrıntılar...

Magazin 15-06-21 19:30

Merve Dizdar eşi Gürhan Altundaşar'ın arkadaşlarını takipten çıkardı

Masumlar Apartmanı dizisiyle yıldızı parlayan Merve Dizdar, kendisi gibi oyuncu olan kocası Gürhan Altundaşar'ın tüm arkadaşlarını takipten çıkardı. Merve Dizdar'ın bu hareketinin eşinin ÇGH2 ekibinden ayrılması nedeniyle yaptığı ortaya çıktı.

Magazin 15-06-21 16:06

Çok Güzel Hareketler'in yakışıklı oyuncusu Oğuz Çelebi'nin sevgilisi güzelliğiyle büyüledi! Ekip arkadaşı ile evlenecek!

Kanal D ekranlarında yayınlanan Çok Güzel Hareketler 2'nin yeni ekibi izleyicinin beğenisini kazandı. BKM Mutfak imzası taşıyan ve Yılmaz Erdoğan'ın sunuculuğunu üstlendiği eğlence programının dikkat çeken isimleri arasında yer alan Emin Oğuz Çelebi, sık sık izleyiciler tarafından araştırılıyor. Yakışıklı oyuncu kariyerinin yanı sıra özel hayatı da merak konusu oldu. İşte yakışıklı oyuncunun merak edilen sevgilisi...

Magazin 08-06-21 16:00

Arif Güloğlu'nun sağlık durumu nasıl? Arkadaşı açıkladı

Çok Güzel Hareketler 2 oyuncularından Cenan Adıgüzel Bebek'te objektiflere yakalandı. Kendisine yöneltilen soruları yanıtlayan Cenan Adıgüzel, bir süre önce lenfoma kanserine yakalanan Arif Güloğlu'nun sağlık durumu hakkında bilgi verdi. İşte, ayrıntılar...

Magazin 23-04-21 21:52

Çok Güzel Hareketler 2'de Arif Güloğlu için özel bölüm

Çok Güzel Hareketler 2’de Arif Güloğlu’na ekip arkadaşları moral gecesi düzenliyor. Geçtiğimiz günlerde kanser tedavisi olmaya başlayan oyuncu için özel bölüm çekildi.

Magazin 04-04-21 07:56

Arif Güloğlu ne zaman dönecek? ÇGH Arif neden yok?

ÇGH 2 oyuncularından Arif Güloğlu bir süredir programın yeni bölümlerinde yer alamıyor. Ünlü oyuncunun sevenleri arama motorları üzerinden "Arif Güloğlu neden yok?" konusunda araştırma yaparken, beklenen açıklama geldi. Arif Güloğlu sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda lenfoma kanserine yakalandığını aktardı. Peki, Arif Güloğlu ne zaman geri dönecek? İşte, ayrıntılar...

Magazin 03-04-21 22:28

Arif Güloğlu'nun hastalığı ne? Ünlü oyuncudan hastalığıyla ilgili açıklama

Çok Güzel Hareketler 2 programının en sevilen oyuncularından biri olan Arif Güloğlu, lenfoma teşhisi sonrası kanser tedavisi görmeye başladı. Ünlü oyuncuya en büyük destek ise BKM Mutfak ekibinden geldi. Yılmaz Erdoğan bundan sonraki bütün skeçlerin Arif Güloğlu için olduğunu ifade etti. İşte, ayrıntılar...

Magazin 03-04-21 22:02

Arif Güloğlu'nun sağlık durumu nasıl? Çok Güzel Hareketler'e devam edecek mi?

BKM "Çok Güzel Hareketler 2" oyuncularından Arif Güloğlu, sevenlerini üzüntüye boğarak lenf kanserine yakalandığını açıklandı. Hastalığını nisan ayının ortasında öğrenen Arif Güloğlu, tedavi görmek için Ankara'daki bir hastaneye gitti. Arif Güloğlu'nun tedavisi burada devam edecek.

Magazin 30-03-21 15:52

Çok Güzel Hareketler 2'nin oyuncusu Arif Güloğlu'ndan açıklama

Lenf kanserine yakalanan 24 yaşındaki oyuncu Arif Güloğlu, son sağlık durumu hakkında bilgi verdi. Çok Güzel Hareketler 2'nin oyuncusu Güloğlu'na ünlü komedyen Cem Yılmaz'dan destek gecikmedi.

Magazin 30-03-21 09:41

Çok Güzel Hareketler Bunlar 2 oyuncusu Arif Güloğlu lenf kanserine yakalandı! BKM'den açıklama geldi

BKM Mutfak yapımı Çok Güzel Hareketler 2'nin yıldız isimlerinden Arif Güloğlu lenf kanserine yakalandı. BKM Mutfak tarafından yapılan açıklamada genç oyuncunun tedavisinin pozitif yönde devam ettiğini belirtildi.

Magazin 29-03-21 20:16

Çok Güzel Hareketler 2 oyuncusu Arif Güloğlu'nun hastalığı ne? Arif Güloğlu kimdir, kaç yaşında ve nereli?

Çok Güzel Hareketler 2 programının sevilen oyuncusu Arif Güloğlu’nun hastalığı sevenleri tarafından merak ediliyor. Sempatik oyuncunun lenf kanseri şüphesi bulunduğu haberlerinin ardından Arif Güloğlu’nun yaşı gündemde en çok aranan konulardan biri oldu. Peki, Arif Güloğlu kimdir ve hastalığı nedir? İşte, ayrıntılar…

Magazin 29-03-21 19:10

Çok Güzel Hareketler 2 neden yok? Çok Güzel Hareketler 2'nin yeni bölümü ne zaman??

Kanal D ekranlarında yayınlanan eğlence programı Çok Güzel Hareketler 2 izleyici tarafından büyük bir ilgi ile takip ediliyor. Yılmaz Erdoğan’dan sonra Eser Yenenler’in sunuculuğunu üstlendiği Çok Güzel Hareketler 2, 7 Mart Pazar günü yayınlanmaması ile izleyicisini üzdü. Çok Güzel Hareketler 2’yi televizyonda göremeyen izleyiciler ise “Çok Güzel Hareketler 2 neden yok?” sorusunu sormaya başladı. Peki Çok Güzel Hareketler 2 neden yok? Çok Güzel Hareketler 2’nin günü mü değişti? İşte detaylar…

Haber 08-03-21 01:08

Survivor 2021 ve Gülbin Tosun İle Fox Ana Haber yarışı... 28 Şubat 2021 Pazar reyting sonuçları belli oldu mu? Dünkü reytingler açıklandı mı?

28 Şubat Pazar günü televizyonda yayınlanan programların ve dizilerin ne kadar reyting aldığını, diğer vatandaşlar tarafından da izleyip izlenmediğini merak ediyoruz. En çok 28 Şubat Pazar günü reyting sonuçları açıklanıyor. Peki 28 Şubat 2021 Pazar akşamı TV'de hangi programlar vardı ve nasıl yarıştılar?

Trend 01-03-21 11:38

TV yayın akışı 28 Şubat 2021 Pazar! Bugün kanallarda ne var? Show TV, TV8, Kanal D, Star TV, FOX TV, ATV yayın akışı...

28 Şubat Pazar günü kanallarda hangi dizilerin, filmlerin ve yarışma programlarının olacağı televizyon seyircileri tarafından merakla araştırılıyor. 28 Şubat Pazar akşamı Arıza, Hercai, Çok Güzel Hareketler 2, Kefaret, Tövbeler Olsun, Menajerimi Ara ve Survivor 2021 Ünlüler - Gönüllüler kıyasıya rekabet edecek. Peki, Show TV, Kanal D, TV8, FOX TV, ATV, STAR TV yayın akışı nasıl? İşte 28 Şubat TV yayın akışı...

Trend 27-02-21 18:16

Yeni sevgilisi ortaya çıktı! İrem Derici hangi ünlü oyuncuyla aşk yaşıyor?

Türk pop müziğinin son dönemdeki yıldızlarından İrem Derici'nin Cluphouse'da tanıştığı Çok Güzel Hareketler 2'nin yıldız isimlerin olan başarılı oyuncuyla aşk yaşamaya başladı.

Magazin 23-02-21 15:37

Survivor 2021 ve Gülbin Tosun İle Fox Ana Haber yarışı... 21 Şubat 2021 Pazar reyting sonuçları belli oldu mu? Dünkü reytingler açıklandı mı?

21 Şubat Pazar günü televizyonda yayınlanan programların ve dizilerin ne kadar reyting aldığını, diğer vatandaşlar tarafından da izleyip izlenmediğini merak ediyoruz. En çok 21 Şubat Pazar günü reyting sonuçları açıklanıyor. Peki 21 Şubat 2021 Pazar akşamı TV'de hangi programlar vardı ve nasıl yarıştılar?

Trend 22-02-21 12:14

Alev Alev ve Mucize Doktor yarışı... 18 Şubat 2021 Perşembe reyting sonuçları belli oldu mu? Dünkü reytingler açıklandı mı?

18 Şubat 2021 Perşembe günü televizyonda yayınlanan programların ve dizilerin ne kadar reyting aldığını, diğer vatandaşlar tarafından da izleyip izlenmediğini merak ediyoruz. En çok 18 Şubat Perşembe günü reyting sonuçları açıklanıyor. Peki 18 Şubat 2021 Perşembe akşamı TV'de hangi programlar vardı ve nasıl yarıştılar?

Trend 19-02-21 12:03

TV yayın akışı 18 Şubat 2021 Perşembe! Bugün kanallarda ne var? Show TV, TV8, Kanal D, Star TV, FOX TV, ATV yayın akışı...

18 Şubat 2021 Perşembe günü kanallarda hangi dizilerin, filmlerin ve yarışma programlarının olacağı televizyon seyircileri tarafından merakla araştırılıyor. 18 Şubat 2021 Perşembe Alev Alev, Çok Güzel Hareketler 2, Survivor 2021 Ünlüler-Gönüllüler, Mucize Doktor, Bir Zamanlar Çukurova, Akrep ve Regaib Kandili Özel ekrana gelecek. Peki, Show TV, Kanal D, TV8, FOX TV, ATV, STAR TV, TRT 1 yayın akışı nasıl? İşte 18 Şubat TV yayın akışı...

Trend 18-02-21 12:18

Survivor 2021 ve Gülbin Tosun İle Fox Ana Haber yarışı... 14 Şubat 2021 Pazar reyting sonuçları belli oldu mu? Dünkü reytingler açıklandı mı?

14 Şubat Pazar günü televizyonda yayınlanan programların ve dizilerin ne kadar reyting aldığını, diğer vatandaşlar tarafından da izleyip izlenmediğini merak ediyoruz. En çok 14 Şubat Pazar günü reyting sonuçları açıklanıyor. Peki 14 Şubat 2021 Pazar akşamı TV'de hangi programlar vardı ve nasıl yarıştılar?

Trend 15-02-21 11:54

Alev Alev ve Mucize Doktor yarışı... 11 Şubat 2021 Perşembe reyting sonuçları belli oldu mu? Dünkü reytingler açıklandı mı?

11 Şubat 2021 Perşembe günü televizyonda yayınlanan programların ve dizilerin ne kadar reyting aldığını, diğer vatandaşlar tarafından da izleyip izlenmediğini merak ediyoruz. En çok 11 Şubat Perşembe günü reyting sonuçları açıklanıyor. Peki 11 Şubat 2021 Perşembe akşamı TV'de hangi programlar vardı ve nasıl yarıştılar?

Trend 12-02-21 12:26

Survivor 2021 ve Gülbin Tosun İle Fox Ana Haber yarışı... 7 Şubat 2021 Pazar reyting sonuçları belli oldu mu? Dünkü reytingler açıklandı mı?

7 Şubat Pazar günü televizyonda yayınlanan programların ve dizilerin ne kadar reyting aldığını, diğer vatandaşlar tarafından da izleyip izlenmediğini merak ediyoruz. En çok 7 Şubat Pazar günü reyting sonuçları açıklanıyor. Peki 7 Şubat 2021 Pazar akşamı TV'de hangi programlar vardı ve nasıl yarıştılar?

Trend 08-02-21 12:06

Alev Alev ve Mucize Doktor yarışı... 4 Şubat 2021 Perşembe reyting sonuçları belli oldu mu? Dünkü reytingler açıklandı mı?

4 Şubat 2021 Perşembe günü televizyonda yayınlanan programların ve dizilerin ne kadar reyting aldığını, diğer vatandaşlar tarafından da izleyip izlenmediğini merak ediyoruz. En çok 4 Şubat Perşembe günü reyting sonuçları açıklanıyor. Peki 4 Şubat 2021 Perşembe akşamı TV'de hangi programlar vardı ve nasıl yarıştılar?

Trend 05-02-21 12:03

TV yayın akışı 4 Şubat 2021 Perşembe! Bugün kanallarda ne var? Show TV, TV8, Kanal D, Star TV, FOX TV, ATV yayın akışı...

4 Şubat 2021 Perşembe günü kanallarda hangi dizilerin, filmlerin ve yarışma programlarının olacağı televizyon seyircileri tarafından merakla araştırılıyor. 4 Şubat 2021 Perşembe Alev Alev, Çok Güzel Hareketler 2, Survivor 2021 Ünlüler-Gönüllüler, Mucize Doktor, Bir Zamanlar Çukurova, Akrep ve Organize İşler ekrana gelecek. Peki, Show TV, Kanal D, TV8, FOX TV, ATV, STAR TV, TRT 1 yayın akışı nasıl? İşte 4 Şubat TV yayın akışı...

Trend 04-02-21 12:25

Survivor 2021 ve Gülbin Tosun İle Fox Ana Haber yarışı... 31 Ocak 2021 Pazar reyting sonuçları belli oldu mu? Dünkü reytingler açıklandı mı?

31 Ocak Pazar günü televizyonda yayınlanan programların ve dizilerin ne kadar reyting aldığını, diğer vatandaşlar tarafından da izleyip izlenmediğini merak ediyoruz. En çok 31 Ocak Pazar günü reyting sonuçları açıklanıyor. Peki 31 Ocak 2021 Pazar akşamı TV'de hangi programlar vardı ve nasıl yarıştılar?

Trend 01-02-21 11:30

Kanal D'de yılbaşı akşamı hangi programlar var? Çok Güzel Hareketler 2 yılbaşı özel bölümü konukları kimler?

Kanal D'nin yılbaşı akşamındaki özel programı Çok Güzel Hareketler 2 olacak. Çok Güzel Hareketler 2, 31 Aralık Perşembe akşamı ekrana gelecek. Peki Çok Güzel Hareketler 2 yılbaşı özel bölümünde hangi ünlüler yer alacak?

Magazin 28-12-20 22:12

‘Çok Güzel Hareketler 2’de Ersin Korkut sürprizi!

Yeni bölümü ile yarın Kanal D’de ekrana gelecek olan ‘Çok Güzel Hareketler 2’ programına Ersin Korkut konuk olacak.

Magazin 30-05-20 12:18

'Çok Güzel Hareketler 2'de Ersin Korkut sürprizi

'Survivor 2020'de gönüllerin şampiyonu olan oyuncu Ersin Korkut, Kanal D ekranlarında yayınlanan 'Çok Güzel Hareketler 2'ye konuk oluyor.

Magazin 29-05-20 17:18

Yılmaz Erdoğan: Bütün dünyaya acil şifalar bol kahkahalar dileriz...

Genel sanat yönetmenliğini Yılmaz Erdoğan’ın, yapımcılığını Necati Akpınar’ın, yönetmenliğini ise Özge Toprak Bahıt’ın üstlendiği “Çok Güzel Hareketler 2” yeni bölümü ile bu pazar ekrana geliyor.

Magazin 21-03-20 10:31

Çok Güzel Hareketler 2'den koronavirüs önlemi!

Genel sanat yönetmenliğini Yılmaz Erdoğan’ın, yapımcılığını Necati Akpınar’ın, yönetmenliğini ise Özge Toprak Bahıt’ın üstlendiği “Çok Güzel Hareketler 2” yeni bölümü ile bu pazar ekrana geliyor.

Magazin 20-03-20 19:58

Lütfiye ve Mükremin 25 yıl sonra bir arada

Kanal D Yılbaşı özel programında Türk televizyonlarının unutulmaz yapımlarından Bir Demet Tiyatro'nun iki karakteri sürpriz olarak yeniden sahneye çıktı.

Magazin 01-01-20 13:57

Çok Güzel Hareketler 2 yılbaşı bölümünde Demet Akbağ ve Bir Demet Tiyatro sürprizi

Kanal D ekranlarında yayınlanan BKM imzalı Çok Güzel Hareketler 2 programının 2020 yılbaşı özel bölümünde Demet Akbağ ve Bir Demet Tiyatro sürprizi yaşanacak.

Magazin 24-12-19 22:55

'Çok Güzel Hareketler 2'den Can Yaman’a gönderme...

Genel sanat yönetmenliğini Yılmaz Erdoğan’ın, yapımcılığını Necati Akpınar’ın, yönetmenliğini ise Özge Toprak Bahıt’ın üstlendiği 'Çok Güzel Hareketler 2' bu pazar yeni bölümü ile ekrana geliyor.

Trend 20-12-19 15:40

Çok Güzel Hareketler 2 ekibi, Kelime Oyunu'na konuk oldu!

Kelime Oyunu, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı için özel konukları ağırladı.

Magazin 25-10-19 23:43

Çok Güzel Hareketler 2'den güldüren Arka Sokaklar skeci

Genel sanat yönetmenliğini Yılmaz Erdoğan’ın, yapımcılığını Necati Akpınar’ın, yönetmenliğini ise Özge Toprak Bahıt’ın üstlendiği “Çok Güzel Hareketler 2” yeni sezona başladı.

Trend 09-09-19 12:00

Çok Güzel Hareketler 2’nin ilk bölümünü tüm ekip birlikte izledi!

Çok Güzel Hareketler, BKM Mutfak’ın ikinci kuşağından oluşan kadrosuyla Kanal D’de ekrana geldi. Genel Sanat Yönetmenliğini Yılmaz Erdoğan’ın, yapımcılığını Necati Akpınar’ın, yönetmenliğini ise Özge Toprak’ın üstlendiği Çok Güzel Hareketler 2’nin ilk bölümünü izlemek için tüm ekip bir araya geldi.

Magazin 11-02-19 23:24

Çok Güzel Hareketler 2 ne zaman başlıyor? Yayın tarihi belli oldu

Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki Çok Güzel Hareketler 2, BKM Mutfak’ın ikinci kuşağından oluşan kadrosuyla izleyici ile buluşmaya hazırlanıyor.

Magazin 30-01-19 02:06

Çok Güzel Hareketler 2 ne zaman başlıyor?

Yılmaz Erdoğan yönetimindeki Çok Güzel Hareketler 2 hangi kanalda yayınlanacak? İşte Çok Güzel Hareketler 2 fragmanı.

Magazin 28-01-19 01:32