1 Dolar Ne Kadar Haberleri

Dolar kaç TL? 1 Dolar ne kadar? 6 Temmuz 2022 Dolar ve Euro'da son durum!

Dolar ne kadar? Geçtiğimiz günlerde Türkiye İstatistik Kurumu'nun (TÜİK) Haziran ayında yıllık enflasyonun yüzde 78,6'ya yükseldiğini açıklamasının ardından dolar değer kazancına devam ediyor. Peki Dolar kaç TL? İşte 6 Temmuz 2022 Çarşamba günü Dolar ve Euro'da son durum...

Finans 06-07-22 12:58

Dolar kaç TL? 5 Nisan Salı 1 dolar ne kadar? Euro kaç TL oldu? 5 Nisan 2022 Salı

Dolar kaç TL? 5 Nisan Salı günü de vatandaşlar tarafından en çok araştırılan sorular arasında yer alıyor. Ekonomist Atilla Yeşilada'nın yıl sonu döviz kuru tahmininin ardından Dolar kaç TL? 5 Nisan Salı 1 dolar ne kadar? Euro kaç TL oldu? sorularının yanıtı merak konusu oldu. 5 Nisan 2022 Salı gününün güncel fiyatları ve ayrıntılar haberimizde...

Finans 05-04-22 07:22

Dolar kaç TL? 1 dolar ne kadar? 24 Mart Perşembe dolar ne kadar oldu, euro kaç TL?

Dolar kaç TL? sorusunun yanıtını öğrenmek isteyen vatandaşlar 24 Mart Perşembe günü de döviz kurlarında son durumu ilgiyle takip ediyor. Altın ve döviz kurları Rusya- Ukrayna savaşının gölgesinde yatırımcıları tedirgin ediyor. Bu kapsamda Dolar kaç TL? 1 dolar ne kadar? 24 Mart Perşembe dolar ne kadar oldu, euro kaç TL? sorularının yanıtı merak konusu oldu. İşte detaylar...

Finans 24-03-22 08:49

Dolar kaç TL? 1 Dolar ne kadar? 21 Mart 2022 Dolar ve Euro fiyatları ne kadar oldu? 21 Mart 2022 Pazartesi

Dolar kaç TL? sorusunun yanıtı haftanın ilk günü vatandaşlar tarafından günün en çok araştırılan konuları arasında yer alıyor. 2021'in Eylül ve Ekim ayında yapılan faiz indirimleri sonrası dolar, TL karşısında zirvelere ulaştı. Döviz kurlarında son durum bugün de merak konusu oldu. Peki Dolar kaç TL? 1 dolar ne kadar? 17 Mart 2022 Dolar ve Euro fiyatları ne kadar oldu? İşte detaylar...

Finans 21-03-22 08:56

Dolar kaç TL? 1 Dolar ne kadar? 18 Mart 2022 Dolar ve Euro fiyatları ne kadar oldu? 18 Mart 2022 Cuma

Dolar kaç TL? sorusunun yanıtı haftanın beşinci gününde dolar almak ya da ellerindeki dolarları bozdurmak isteyen vatandaşlar tarafından araştırılıyor. Dolar geçtiğimiz haftayı yukarı yönlü seyir ile tamamlamıştı. Amerika Birleşik Devletleri Merkez Bankası (FED)’in faiz kararını duyurmasının ardından Merkez Bankası da faiz kararını açıkladı. Peki Dolar kaç TL? 1 dolar ne kadar? 18 Mart 2022 Dolar ve Euro fiyatları ne kadar oldu? İşte detaylar...

Finans 18-03-22 09:30

Dolar kaç TL? 1 Dolar ne kadar? 17 Mart 2022 Dolar ve Euro fiyatları ne kadar oldu? 17 Mart 2022 Perşembe

Dolar kaç TL? sorusunun yanıtı haftanın dördüncü gününde dolar almak veya dolar bozdurmak isteyen vatandaşlar tarafından günün en çok araştırılan konuları arasında bulunuyor. Dolar geçtiğimiz haftayı yukarı yönlü seyir ile tamamlamıştı. Rusya'nın Ukrayna'ya saldırıları nedeniyle döviz kurlarında son durum merak konusu oldu. Peki Dolar kaç TL? 1 dolar ne kadar? 17 Mart 2022 Dolar ve Euro fiyatları ne kadar oldu? İşte detaylar...

Finans 17-03-22 07:43

Dolar kaç TL? 1 Dolar ne kadar? 16 Mart 2022 Dolar ve Euro fiyatları ne kadar oldu? 16 Mart 2022 Çarşamba

Dolar kaç TL? sorusunun yanıtı haftanın üçüncü gününde dolar almak ya da dolar bozdurmak isteyen vatandaşlar tarafından günün en çok araştırılan konuları arasında yer alıyor. Dolar geçtiğimiz haftayı yukarı yönlü seyir ile tamamlamıştı. Rusy Ukrayna savaşı sebebiyle döviz kurlarında son durum merak konusu oldu. Peki Dolar kaç TL? 1 dolar ne kadar? 16 Mart 2022 Dolar ve Euro fiyatları ne kadar oldu? İşte detaylar...

Finans 16-03-22 07:09

Dolar kaç TL? 1 dolar ne kadar? 15 Mart 2022 Dolar ve Euro fiyatları ne kadar oldu? 15 Mart 2022 Salı

Dolar kaç TL? sorusunun yanıtı haftanın ikinci dolar almak ya da dolar bozdurmak isteyen vatandaşlar tarafından araştırılmaya başlandı. Dolar geçtiğimiz haftayı yukarı yönlü seyir ile tamamladı. Peki Dolar kaç TL? 1 dolar ne kadar? 15 Mart 2022 Dolar ve Euro fiyatları ne kadar oldu? İşte detaylar...

Finans 15-03-22 09:33

Dolar kuru bugün kaç TL? 14 Mart 2022 1 dolar ne kadar? Euro kaç TL? Serbest piyasada dolar ne kadar? 14 Mart 2022 Pazartesi

Dolar kuru bugün kaç TL? sorusunun yanıtı haftanın ilk gününde yatırım amaçlı dolar almak ya da dolar bozdurmak isteyen vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Rusya - Ukrayna savaşına ilişkin gelişmeler döviz kurlarına da yansıyor. Peki Dolar kuru bugün kaç TL? 14 Mart 2022 1 dolar ne kadar? Euro kaç TL? Serbest piyasada dolar ne kadar? İşte 14 Mart 2022 Pazartesi döviz kurlarında son durum ve ayrıntılar...

Finans 14-03-22 08:19

Dolar kuru bugün kaç TL? 12 Mart 2022 1 dolar ne kadar? Euro kaç TL? Serbest piyasada dolar ne kadar? 12 Mart 2022 Cumartesi

Dolar kuru bugün kaç TL? sorusunun yanıtı yatırım amaçlı dolar almak ya da dolar bozdurmak isteyen vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Rusya - Ukrayna savaşına ilişkin gelişmeler döviz kurlarına da yansıyor. Peki Dolar kuru bugün kaç TL? 12 Mart 2022 1 dolar ne kadar? Euro kaç TL? Serbest piyasada dolar ne kadar? İşte 12 Mart 2022 Cumartesi döviz kurlarında son durum ve ayrıntılar...

Finans 12-03-22 09:31

Ucuza sterlin alacağını sandı! Hayatının şokunu yaşadı

Muğla'da Ali Rıza Yıldız (72), kendisini telefonla arayıp elindeki 350 bin sterlini ucuza bozduracağını söyleyen Metin U. (40) tarafından 700 bin lira dolandırıldığını öne sürerek şikayetçi oldu. Jandarma, Metin U.’nun da aralarında bulunduğu 4 kişiyi gözaltına aldı.

Haber 18-11-21 17:38

Döviz mevduatları 2 milyar dolar yükseldi

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) verilerine göre 12 Kasım haftasında döviz mevduatları 2 milyar dolar artışla 235,17 milyar dolara yükseldi.

Finans 18-11-21 16:25

İslam Memiş'ten faiz kararı sonrası çarpıcı iddia: İstifa ve görevden almalar olabilir

Merkez Bankasının faiz indirimi kararını değerlendiren altın ve para piyasaları uzmanı İslam Memiş, dikkat çeken bir iddiayı gündeme getirdi. Kurumlar arasında görüş ayrılıkları olduğunu savunan Memiş, istifa ve görevden almalar olabileceğini iddia etti.

Haber 18-11-21 16:14

Gram ve çeyrek altın ne kadar oldu? Faiz kararının ardından altında yükseliş!

Gram altın, dolar/TL’deki yükselişin devam etmesiyle 650 TL’nin üzerini gördü. Güne 651 liradan başlayan gram altın fiyatları, Merkez Bankasının faiz kararı sonrasında saat 17.00 itibarıyla 675,09 lira seviyelerinde işlem görerek rekor kırdı. Son fiyatlamalara göre gram altının Kasım başından beri 100 TL’ye yakın artış kaydettiği izlendi.

Finans 18-11-21 14:11

Son Dakika: Merkez Bankası kasım ayı faiz kararını açıkladı!

TCMB, Para Politikası Kurulu bugün Şahap Kavcıoğlu başkanlığında toplandı. Toplantının ardından kasım ayı faiz kararına ilişkin, "Para Politikası Kurulu (Kurul), politika faizi olan bir hafta vadeli repo ihale faiz oranının yüzde 16’dan yüzde 15’e indirilmesine karar vermiştir. " açıklaması geldi.

Finans 18-11-21 14:06

1 dolar ne kadar oldu? 1 dolar kaç TL oldu?

Asya piyasalarının Türkiye saatiyle 21 Mart Pazar günü saat 22:30’da açılmasıyla birlikte 1 dolar 8 TL’yi aşmıştı. 8, 38 TL’ye kadar yükselen 1 dolar, Hazine ve Maliye Bakanı Elvan’ın açıklamalarının ardından düşüşe geçti…

Finans 22-03-21 11:08

Sabah yazarı Meryem Gayberi'den dolar yorumu: 3.30 olmuş bize ne, Amerika düşünsün

Dolar kurunun 3.30 seviyesine yükselerek rekor kırması yeni bir tartışmaya neden oldu. Sabah gazetesi yazarı Meryem Gayberi ise, Twitter'dan yaptığı dolar yorumuyla dikkat çekti.

Haber 15-11-16 09:43

Dolar kuru 2.68 seviyesinin altında güne başladı

Dün akşam saatlerinde 2,68'in üzerinde olan dolar güne bu seviyenin altında başladı. Dolar/TL saat 10.59 itibariyle 2.6795/2.6804 seviyesinde işlem görüyor.

Finans 07-07-15 15:22

Dolar kuru 2.70'in üzerine çıktı

Yunanistan'da yaşanan kriz ve içeride yaşanan gelişmeler nedeniyle dolar kuru 2,70 seviyesine kadar çıktı. Doların, Türk Lirası karşısındaki hareketinde 2,70 kritik seviye olarak kabul ediliyor.

Finans 29-06-15 10:29

Dolar kuru 2.68 seyiyesini koruyor

Dün saat 16:55'te 2.6767/2.6775 seviyesinde olan dolar/TL, bu sabah saat 09:14'te 2.6687/2.6704 seviyesinden işlem görüyor. Dolar kuru ile ilgili anlık gelişmeleri haberimizden takip edebilirsiniz.

Finans 22-06-15 10:33