Aşk-I Memnu Dizisi Haberleri

Aşk-ı Memnu'nun Cemile'si Pelin Ermiş süper mini elbisesiyle poz verdi! Deniz kenarından paylaştı

2000'li yılların unutulmaz yapımlarında Aşk-ı Memnu dizisinin Cemile'si Pelin Ermiş, zaman zaman sosyal medya paylaşımlarıyla gündeme geliyor. 40 yaşındaki Ermiş, son olarak fileli etekli pozuyla gündeme gelmişti. Ünlü isim bu kez süper mini elbisesiyle takipçilerini büyüledi.

Magazin 22-09-22 15:41

Oyuncu Hazal Kaya'nın göğüs dekolteli pozuna beğeni yağdı! Bu ne güzellik

Adını Feriha Koydum, Aşk-ı Memnu ve Bizim Hikaye gibi birçok farklı yapımda rol alan ve 2019 yılında Ali Atay ile hayatını birleştiren Hazal Kaya, sosyal medya paylaşımlarıyla gündeme gelmeye devam ediyor. Şimdilerde ikinci çocuğuna hamile olduğu bilinen ismin göğüs dekolteli pozuna beğeni yağdı.

Magazin 22-09-22 09:53

Aşk-ı Memnu'nun Cemile'si Pelin Ermiş fileli çorabıyla mini etekli poz verdi! Şimdi Beşir düşünsün

Unutulmaz dizi Aşk-ı Memnu'nun Cemile'si Pelin Ermiş yıllara meydan okuyor. 40 yaşındaki Ermiş, iddialı pozlarıyla gündemden düşmüyor.

Magazin 14-09-22 19:29

Oyuncu Hazal Kaya mini elbisesiyle düğün pozu verdi! Beğeni yağdı: Kızı düğün düğün gezdiriyorum

Aşk-ı Memnu, Adını Feriha Koydum, Bizim Hikaye gibi pek çok farklı yapımda rol alan ve 2019 yılında Ali Atay ile hayatını birleştiren Hazal Kaya'dan düğün pozu geldi. Şimdilerde ikinci çocuğuna hamile olduğu bilinen ismin, mini elbisesiyle verdiği poza beğeni yağdı.

Magazin 13-09-22 09:31

Yatak odası pozlarıyla olay olmuştu! Aşk-ı Memnu'nun Cemile'si Pelin Ermiş'ten derin yırtmaçlı poz...

Aşk-ı Memnu'da Cemile, Adını Feriha Koydum'da Gülsüm rollerine hayat veren Pelin Ermiş, oyunculuk performansıyla akıllara kazınan isimlerden biri oldu. Aldığı rollerle yıllar sonra gündeme gelen Ermiş, bu defa sosyal medya pozlarıyla dikkat çekmeye başladı.

Magazin 05-09-22 21:08

Aşk-ı Memnu oyuncuları şimdi ne yapıyor? Aşk-ı Memnu dizi oyuncularının şimdiki halleri görenleri şaşırttı

Aşk-ı Memnu kitabından uyarlanan aynı adlı dizi, bir dönem herkesi ekranı başına kitliyordu. Yayına girdiği günden bu güne hala gündemden düşmeyen dizinin oyuncularının değişimleri görenleri şaşırttı. Peki, Aşk-ı Memnu oyuncuları şimdi ne yapıyor? Aşk-ı Menu oyuncularının şimdiki hallerini haberimizde derledik.

Magazin 25-08-22 17:59

Aşkı Memnu finali ne zaman? Tekrarı gösterilen Aşkı Memnu finali saat kaçta?

Aşkı Memnu finali bir kez daha Kanal D'de ekrana gelecek. Halit Ziya Uşaklıgil'in ölümsüz eserinden uyarlanan Beran Saat, Kıvanç Tatlıtuğ, Selçuk Yöntem ve Nebahat Çehre gibi önemli oyuncuların yer aldığı fenomen dizinin final bölümünün yayınlanacağı saat merak konusu oldu. Peki Aşkı Memnu finali ne zaman? Tekrarı gösterilen Aşkı Memnu finali saat kaçta? Detaylar haberimizde...

Magazin 25-08-22 12:20

Aşk-ı Memnu'nun Beşir'i Baran Akbulut son haliyle görenleri şaşırttı! Çok değişmişsin

Halit Ziya Uşaklıgil'in aynı adlı romanından uyarlanan fenomen dizi Aşk-ı Memnu'nun unutulmaz karakterlerinden biri de evin yardımcısı Beşir'di. Beşir rolüyle seyircilerin aklına kazınan oyuncu Baran Akbulut, son haliyle görenleri şaşırtıyor.

Magazin 24-08-22 19:50

Aşk-ı Memnu'nun Cemile'si Pelin Ermiş'ten yatak odası pozu!

Pelin Ermiş, seneler önce rol aldığı yapımlarda canlandırdığı rollerle unutulmaz oyunculardan biri oldu. Aşk-ı Memnu'nun Cemile'si, Adını Feriha Koydum'un Gülsüm'ü olarak akıllarda kalan Pelin Ermiş, şimdilerde sosyal medya pozlarıyla takipçilerini şaşırtıyor.

Magazin 17-08-22 09:38

Kıvanç Tatlıtuğ'un pozu hayranlarını ikiye böldü! Kıvanç'ın 50 tonu!

Kıvanç Tatlıtuğ ile Beren Saat, Halit Ziya Uşaklıgil'in eserinden uyarlanan Aşk-ı Memnu dizisinin ardından 12 yıl sonra Netflix'te yayınlanacak bir film için bir araya geldi. Fenomen dizinin fanları iki oyuncuyu yakından takip ediyor. Kıvanç Tatlıtuğ sosyal medya hesabında karavanda çekildiği fotoğrafı paylaştı. Ünlü oyuncunun paylaşımı sosyal medyayı ikiye böldü. İşte Kıvanç Tatlıtuğ'un çok konuşulan 'karavan' paylaşımı...

Magazin 04-08-22 17:20

Aşk-ı Memnu'nun Cemile'si Pelin Ermiş derin bacak dekoltesiyle yaktı geçti! Ah Beşir kaybettiğine bir bak

Halit Ziya Uşaklıgil'in eserinden uyarlanan Aşk-ı Memnu dizisi oyuncuları ve konusuyla, yayınlandığı döneme damga vurdu. Dizide Cemile rolüne hayat veren Pelin Ermiş, yıllar sonra pozlarıyla gündem oldu.

Magazin 25-07-22 21:28

Aşk-ı Memnu'nun Beşir'ini gören tanıyamıyor! İmaj değiştiren Baran Akbulut'un son hali ağızları açık bıraktı

2008 ve 2010 yılları arasında Kanal D ekranlarında yayınlanan Aşk-ı Memnu dizisinin karakterleri, üzerinden seneler geçmesine rağmen gündem olmayı başarıyor. İlgiyle takip edilen dizinin en popüler karakterlerinden biri olan Beşir'in son halini ise gören tanıyamıyor. Dizide Beşir'e hayat veren oyuncu Baran Akbulut, yaptığı imaj değişikliği ile ağızları açık bıraktı.

Magazin 25-07-22 12:16

Aşk-ı Memnu'nun Cemile'si Pelin Ermiş iddialı poz verdi! Bacağını kaldırıp...

Pelin Ermiş Aşk-ı Memnu dizisindeki Cemile rolü ile akıllara kazındı. Bu dizideki performansıyla yıllar sonra bile sosyal medyada ilgi görüyor. Ermiş şimdilerde ise pozlarıyla ön plana çıkıyor.

Magazin 24-07-22 17:23

Aşk-ı Memnu'dan sonra aynı filmde rol alacak olan Kıvanç Tatlıtuğ ve Beren Saat'ten ilk fotoğraf

Aşk-ı Memnu'nn ardından 12 yıllık aradan sonra Netflix'te yayınlanacak bir film için bir araya gelen Kıvanç Tatlıtuğ ve Beren Saat ilk kez görüntülendi. İkili, önceki gün Şile'deki çekimlerde objektiflere takıldı.

Magazin 20-07-22 12:19

Ece Üner'in programında Aşk-ı Memnu olayı! Kendisini yeğeniyle aldatan karısından af diledi!

Sunuculuğunu Ece Üner'in yaptığı Susma programında yıllar önce yayınlanan Aşk-ı Memnu dizisindeki hikayenin bir benzeri işlenmeye başlandı. Karısının kendisini yeğeniyle aldattığını söyleyen Sedat Akbalık, canlı yayına çıkarak yardım istedi. İhanete rağmen eşini affettiğini söyleyen Sedat, canlı yayında Nesrin Hanım'dan özür diledi.

Magazin 07-10-21 14:26

Keloğlan Aramızda filminin Fatma'sı bakın hangi ünlü oyuncu çıktı! Duyan şoke oluyor

Kariyerinin henüz başlarındayken; Keloğlan Aramızda, Adını Anmayacağım gibi yapımlarda yer alarak güzelliğiyle kendine hayran bırakan masum bakışlı bu kızın kim olduğunu duyunca çok şaşıracaksınız.

Magazin 15-09-21 09:50

Selçuk Yöntem suskunluğunu bozdu! Çok yıpratıcı

Selçuk Yöntem ve yönetmen Hilal Saral, bu yıl yedinci kez düzenlenen ‘Frankfurt Türk Tiyatro Festivali'ne konuk oldu.

Magazin 08-09-21 09:41

Aşk-ı Memnu'nun Katya'sı Ufuk Kaplan'ın son hali olay oldu

Yayınlandığı dönemde reyting rekorları kıran ve tekrar bölümleriyle bile çok izlenen efsane dizilerden Aşk-ı Memnu, finalinin üzerinden seneler geçmesine rağmen konuşulmaya devam ediyor. Sevilen dizide 'Katya' karakterini canlandıran Ufuk Kaplan'ın son hali ise merak konusu oldu. İşte Katya'nın son hali...

Magazin 23-07-21 09:48

Aşk-ı Memnu'nun Katya'sı şimdi ne iş yapıyor? İşte Ufuk Kaplan'ın son hali...

Yayınlandığı dönemde reyting rekorları kıran ve halen tekrar bölümleriyle dahi yüksek izlenme elde eden unutulmaz dizilerden Aşk-ı Memnu, finalinin ardından üzerinden seneler geçmesine rağmen konuşulmaya devam ediyor. Sevilen dizide 'Katya' karakterini canlandıran Ufuk Kaplan'ın son hali ise merak konusu oldu. Dizide Firdevs Hanım'ın hizmetçiliğini üstlenen Katya'yı canlandıran Ufuk Kaplan, şimdilerde çok göz önünde yer almasa da oyunculuk kariyerine devam ediyor. İşte Ufuk Kaplan'ın son hali...

Magazin 10-07-21 15:02

Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter Ziyagil’i ölümünün 11. yıl dönümünde unutulmadı! Sosyal medyada gündem oldu

Türk dizi tarihinin efsane projelerinden biri olarak hafızalara kazınan ‘Aşk-ı Memnu’ finalinin üzerinden yıllar geçmesine rağmen hala adından söz ettirmeye devam ediyor. Dizide Beren Saat’in canlandırdığı Bihter Ziyagil’in ölümü, finalden 11 yıl sonra yine Twitter’da gündem oldu.

Trend 24-06-21 13:53

Aşk-Memnu'nun Arsen Halası Gülsen Tuncer'in gençlik hali inanılmaz

Sanat yönetmeni, tiyatro, sinema ve dizi oyuncusu, müzisyen, besteci, söz yazarı Gülsen Tuncer'i pek çok kişi efsaneleşen dizi Aşk-ı Memnu ile tanıdı. 'Arsen Hala' ile hayatımıza giren Gülsen Tuncer, sanat dünyasında uzun yıllardır yer alan bir isim.

Magazin 21-06-21 09:31

Aşk-ı Memnu'nun Cemile'si Pelin Ermiş son haliyle gündemde

Aşk-ı Memnu dizisiyle tanınan Pelin Ermiş son haliyle dikkat çekti. Ermiş'in son görüntüsü hayranlarından tam not aldı.

Magazin 16-05-21 08:38

Nebahat Çehre isyan etti: Ayda 100 bin TL...

Nebahat Çehre, önceki gün doktor kontrolüne geldiği Nişantaşı’nda objektiflere takıldı. Usta oyuncu, güneyde yazlık bölgelerde yükselen kira fiyatlarına isyan etti.

Magazin 15-05-21 08:37

Nur Fettahoğlu kimdir? Nur Fettahoğlu gerçek ismi ne? Kağıt Ev dizisinin Aylin’i Nur Fettahoğlu kaç yaşında?

Başarılı oyuncu Nur Fettahoğlu, yeni bir diziyle tekrar ekranlara dönüyor. Bir süredir ekranlardan uzak kalan Nur Fettahoğlu, Kağıt Ev dizisi ile Star TV’de tekrar izleyici karşısına çıkıyor. Sosyal medyada güzelliği ve başarıları ile sık sık gündeme gelen Fettahoğlu, en son magazin gündeminde eski eşi Levent Veziroğlu ile olan inişli çıkışlı evlilikleri ile gündeme gelmişti. 2015 yılında boşanmaya karar veren çift, daha sonra devam etme kararı almış ve 2016 senesinde bir kız çocukları olmuştur.

Haber 19-04-21 12:50

Hazal Kaya’dan sert tepki: 'Bu yazdığımı da yayınlamayacaksınız!'

Başarılı oyuncu Hazal Kaya, bir röportajında söylediklerinin kesilerek vermesine sosyal medya üzerinden isyan etti. Hazal Kaya, Gazeteci Nilay Örnek’in Youtube kanalındaki ‘Nasıl Olunur?’ programı için bir sohbet gerçekleştirdi.

Magazin 16-03-21 07:52

Aşk-ı Memnu'nun Adnan'ı Selçuk Yöntem'in eşi ortaya çıktı!

Usta oyuncu Selçuk Yöntem, 40 yıldır Cihan Yöntem ile evli. Yöntem, eşiyle çok fazla görüntü vermiyor. Deneyimli oyuncu, evliliğinin bilinmeyenlerini ilk kez anlattı

Magazin 27-02-21 11:00

Beren Saat dizileri: Bir yarışmaya katıldı bütün hayatı değişti!

2004 yılında katıldığı Türkiye’nin Yıldızları yarışma programında ikinci olduktan sonra oyunculuk sektörüne hızlı bir giriş yaptı. Aynı yıl ilk oyunculuk deneyimini yaşayan Beren Saat “Aşkımızda Ölüm Var” projesinde yer aldı. İlk başrol deneyimini ise Tomris Giritlioğlu’nun hazırladığı Aşka Sürgün dizisinde yaşadı. Aşk-ı Memnu dizisindeki Bihter Ziyagil karakteriyle bir döneme damga vurdu. Televizyondan bir süredir uzak kalan ünlü oyuncunun kariyerini sizler için araştırdık.

Trend 26-02-21 11:00

Kıvanç Tatlıtuğ dizileri: Her şey Acemi Cadı ile başladı...

Ülkemizin tescilli yakışıklılarından olan Kıvanç Tatlıtuğ dizileri ile de gündemden düşmeyen isimlerden biridir. İlk dizisinden son dizisine hepsinde bambaşka karakterlerle izleyici karşısına çıkan Kıvanç Tatlıtuğ Netflix dizisi ile de gündemden düşmeyecek gibi görünüyor.

Trend 26-01-21 11:57

Aşk-ı Memnu dizisiyle hayatınıza giren o ev ziyaretçilerini bekliyor

Aşk-ı Memnu Türk televizyon tarihine damga vuran bir dizi olarak karşımıza çıktı. Halid Ziya Uşaklıgil’in eserinden televizyona uyarlanan dizi Behlül, Bihter ve Adnan Bey’in arasında geçen aşk üçgenini konu aldı. Bu üçgene sonraki bölümlerde ise Nihal dahil oldu. Tekrar bölümleriyle dahi reyting listelerini alt üst eden Aşk-ı Memnu dizisinin çekildiği ev yıllar geçtikten sonra merak konusu oldu. İşte Aşk-ı Memnu yalısının son durumu...

Trend 25-01-21 10:22

Aşk-ı Memnu final bölümüyle sosyal medyayı salladı! Bihter ve Behlül unutulmadı!

Kanal D'nin yayınladığı döneme damgasını vuran ve aradan geçen 10 yıla rağmen hala aynı heyecanla izlenen dizisi Aşk-ı Memnu'nun final bölümü yeniden ekrana geldi. Kanal D'de prime time kuşağında yayınlanan Aşk-ı Memnu finali yine sosyal medyanın gündemine oturdu. Bihter'in intihar ettiği final sahnesiyle ilgili ise Twitter'da on binlerce paylaşım yapıldı.

Magazin 22-07-20 23:15

Aşk-ı Memnu final bölümü ne zaman yayınlanacak? Aşk-ı Memnu final hangi kanalda?

Yayınlandığı dönemde izlenme rekorları kıran Aşk-ı Memnu dizisi bölümleri Kanal D ekranlarında yayınlanıyordu. Bu akşam çok konuşulan Aşk-ı Memnu final bölümü yeniden ekranlarda olacak. Dizinin heyecanlı final bölümünü izlemek için izleyiciler ekran başına geçecek. İşte Aşk-ı Memnu final bölümü ile ilgili detaylar…

Magazin 22-07-20 16:36