Ümit Milli Futbol Takımı Haberleri

Son dakika: TFF'de bir dönem sona eriyor! O açıklamalar, Tolunay Kafkas'ın sonunu getirdi...

Son dakika haberleri: Türkiye Futbol Federasyonu'nda Nihat Özdemir'in sürpriz istifası sonrasında Servet Yardımcı'nın geçici olarak yürüttüğü başkanlık koltuğuna, 16 Haziran'da gerçekleştirilen seçim sonrasında Mehmet Büyükekşi oturmuştu. Yeni başkan, ilk iş olarak yabancı sayısının 8+3 olarak aynen devam edeceğini açıklamıştı. Büyükekşi'nin Ümit Milli Takım'ı çalıştıran Tolunay Kafkas hakkında vereceği karar da belli oldu.

Spor 20-06-22 18:09

Türkiye Kazakistan Ümit Milli maçı ne zaman, saat kaçta? Türkiye Kazakistan maçı hangi kanalda?

Türkiye Kazakistan maçı için geri sayım sürüyor. Ümit Milli Takımı, 2023 UEFA U21 Avrupa Futbol Şampiyonası Grup Elemeleri'nde Kazakistan'la kozlarını paylaşacak. Futbolseverler maç öncesi araştırma yapmaya başladı. Peki Türkiye Kazakistan Ümit Milli maçı saat kaçta, hangi kanalda? İşte Türkiye Kazakistan Ümit Milli maçı ile ilgili merak edilenler...

Spor 10-06-22 13:17

İskoçya - Türkiye maçı ne zaman, saat kaçta? İskoçya - Türkiye maçı hangi kanalda? İşte Ümit Milli Takım maç kadrosu!

İskoçya - Türkiye maçı için heyecan dorukta. Ümit Milli Futbol Takımı ile İskoçya, Edinburgh'taki Tynecastle Park'ta kozlarını paylaşacak. Bu kapsamda İskoçya - Türkiye maçı ne zaman, saat kaçta? İskoçya - Türkiye maçı hangi kanalda? sorularının yanıtı vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. İşte İşte Ümit Milli Takım maç kadrosu ve karşılaşmaya ilişkin detaylar...

Spor 25-03-22 15:09

Ümit Milli Futbol Takımı'nın İskoçya maçı aday kadrosu açıklandı

Ümit Milli Futbol Takımı'nın 25 Mart Cuma günü İskoçya ile deplasmanda oynayacağı 2023 UEFA Avrupa Futbol Şampiyonası grup eleme maçının aday kadrosu belli oldu.

Spor 18-03-22 19:59

Ümit Milli Takım, geri dönemedi!

2023 Avrupa Şampiyonası Elemeleri'nde Ümit Milli Takım, Alanya'da Danimarka'ya 2-1'lik skorla mağlup oldu.

Spor 16-11-21 22:30

Ümit Milli Takım'ın otobüsü yolda kaldı, maça gidemedi

Belçika ile karşılaşacak Ümit Milli Takım, maça giderken otobüsün arıza yapması sonucunda stadyuma gidemedi.

Spor 12-11-21 22:14

Ümit Milli Takım'ın kadrosu açıklandı

Avrupa Şampiyonası Elemeleri'nde Belçika ve Danimarka ile karşılaşacak Ümit Milli Takım'ın aday kadrosu belli oldu.

Spor 05-11-21 18:30

Ümit Milli Futbol Takımı, Kazakistan maçı hazırlıklarına devam etti

Ümit Milli Futbol Takımı, Kazakistan maçı hazırlıklarına devam etti

Yurthaber 08-10-21 20:57

Ümit Milli Futbol Takımı hazırlıklarını sürdürdü

Ümit Milli Futbol Takımı hazırlıklarını sürdürdü

Yurthaber 06-10-21 23:25

Ümit Milli Futbol Takımı, hazırlıklarını sürdürdü

Ümit Milli Futbol Takımı, hazırlıklarını sürdürdü

Yurthaber 05-10-21 18:30

Ümit Milli Futbol Takımı, İskoçya maçının hazırlıklarını tamamladı

Ümit Milli Futbol Takımı, İskoçya maçının hazırlıklarını tamamladı

Yurthaber 06-09-21 22:39

Türkiye 0-3 Belçika (Maç sonucu)

Ümit Milli Futbol Takımımız, 2023 UEFA 21 Yaş Altı Avrupa Şampiyonası Elemeleri I Grubu ilk maçında Belçika'ya 3-0 mağlup oldu.

Spor 03-09-21 23:20

Gökdeniz Bayrakdar 6 hafta yok

Ümit Milli Futbol Takımı'nın Sırbistan ile oynadığı hazırlık maçında köprücük kemiği kırılan ve operasyon geçiren Antalyaspor’un genç yıldızı Gökdeniz Bayrakdar’ın 6 hafta sahalardan uzak kalması bekleniyor.

Spor 31-03-21 10:05

Ümit Milliler, Hırvatistan'a 4-1 yenildi

2023 UEFA 21 Yaş Altı Avrupa Şampiyonası Elemeleri'ne hazırlanan Ümit Milli Futbol Takımı, özel maçta karşılaştığı Hırvatistan'a 4-1 mağlup oldu.

Spor 26-03-21 19:30

Sivasspor’da 4 futbolcuya milli davet

DG Sivasspor’da 4 futbolcu ülkelerinin milli takımlarına davet edildi.

Spor 19-03-21 18:33

Ümit Milli Takım'ın hazırlık kampı tamamlandı

Ümit Milli Futbol Takımı'nın, Avrupa Şampiyonası Grup Eleme Maçları öncesinde TFF Riva Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri'nde gerçekleştirdiği hazırlık kampı sona erdi.

Spor 18-02-21 15:14