8 Mart Dünya Kadınlar Günü Haberleri

Belediye Başkanı'nın dansı sosyal medyada gündem oldu! Paylaşım yaparak tarihiyle açıkladı: Söz konusu bile olamaz

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'in 2019 yılındaki 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kutlamasında dans ettiği anlara ait görüntüler sosyal medyada gündem oldu. Büyükerşen Twitter hesabından yaptığı paylaşımla söz konusu videonun 8 Mart 2019 tarihine ait olduğunu belirtirken deprem sonrası yaralar sarmaya çalışılırken bu gibi etkinliklerin bu süreçte yapılmasının söz konusu bile olamayacağını söyledi.

Haber 09-03-2023 15:24

Muğla'da 100 bin ıtri tıbbi bitki ve 5 bin meyve fidanı dağıtıldı

Muğla'da, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla üretici kadınlara 100 bin ıtri tıbbi bitki ve 5 bin meyve fidanı dağıtıldı.

Yurthaber 09-03-2023 08:36

Taksim'de yürümek isteyen kadınlara polis müdahale etti

İstanbul'un Cihangir semtinde, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle toplanan kadınlar, Taksim Meydanı'na doğru yürümek isteyince polis müdahale etti.

Haber 08-03-2023 22:02

8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde skandal olay! Gebzespor - Nişantaşıspor maçında kadın hakeme saldırdılar...

Dünya Kadınlar Günü'nde oynanan Gebzespor - Nişantaşıspor maçında Gebzespor'un golünün ardından Nişantaşıspor oyuncuları ve kulübesi kadın yardımcı hakemin üzerine yürüdü.

Spor 08-03-2023 16:47

Akşener, kadınlarla Anıtkabir'i ziyaret etti! İşte Anıtkabir Özel Defteri'ni imzalayarak yazdığı yazı

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, '8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde partili kadınlarla Anıtkabir'i ziyaret etti. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün mozolesine çiçek bırakıldıktan sonra saygı duruşunda bulunulurken Akşener, Anıtkabir Özel Defteri'ni imzalayarak yazı yazdı. İşte detaylar...

Haber 08-03-2023 15:03

Erkekler Günü var mı, ne zaman kutlanır? 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde merak edildi! İşte 2023 Dünya Erkekler Günü tarihi...

Erkekler Günü olup olmadığı, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kutlamaları nedeniyle merak konusu oldu. Bilindiği üzere Bilindiği üzere, Birleşmiş Milletler tarafından ilan edilmiş olan Dünya Kadınlar Günü'nün temelinde kadınların hak ve özgürlüklerinin güvence altına alınması bulunuyor. Peki, Erkekler Günü var m? Dünya Erkekler Günü ne zaman kutlanır? Birçok kişi arama motorlarında konuya ilişkin araştırma yapıyor. İşte detaylar...

Haber 08-03-2023 10:03

8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ ETKİNLİKLERİ nerelerde yapılacak 2023, saat kaçta? İstanbul'daki Dünya Kadınlar Günü etkinlikleri...

8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinlikleri vatandaşlar tarafından merak edildi. Etkinliklere katılmak isteyen birçok kişi internette yaptıkları sorgulamalara hız verdi. Bilindiği üzere, Birleşmiş Milletler tarafından ilan edilmiş olan bu günün temelinde kadınların hak ve özgürlüklerinin güvence altına alınması bulunuyor. Peki, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinlikleri nerelerde yapılacak, saat kaçta düzenlenecek? İşte 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinlikleri...

Haber 08-03-2023 09:45

DÜNYA KADINLAR GÜNÜ ANLAMI NEDİR? 8 Mart Dünya Kadınlar günü nasıl ortaya çıktı, önemi nedir? İşte tarihçesi...

Dünya Kadınlar Günü anlam ve önemi vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Atatürk "Yeryüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir" demiştir. Birleşmiş Milletler tarafından ilan edilmiş olan günün temelinde kadınların hak ve özgürlüklerinin güvence altına alınması bulunuyor. Peki, Dünya Kadınlar Günü anlamı nedir? 8 Mart Dünya Kadınlar günü nasıl ortaya çıktı, önemi nedir? İşte tarihçesi...

Haber 08-03-2023 07:27

8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde ne hediye alınır? Eşe, anne ve sevgiliye 8 Mart Dünya Kadınlar Günü hediyeleri...

8 Mart Dünya Kadınlar Günü hediye seçenekleri, bu anlamlı günde incelenmeye başlandı. Birçok kişi arama motorlarında konuya dair araştırma yapıyor. Dünya'da her sene coşkuyla kutlanan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel hediyeleri sizler için derledik. Peki, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde ne hediye alınır? İşte; eşe, anne ve sevgiliye 8 Mart Dünya Kadınlar Günü hediye seçenekleri...

Haber 08-03-2023 07:19

Dünya Kadınlar Günü ne zaman, BUGÜN mü? 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nasıl ortaya çıktı? İşte tarihçesi...

Dünya Kadınlar Günü tarihi ve bu anlamlı günün nasıl ortaya çıktığı vatandaşlar tarafından merak konusu oldu. Birleşmiş Milletler tarafından ilan edilmiş olan bu günün temelinde kadınların hak ve özgürlüklerinin güvence altına alınması bulunuyor. Peki, Dünya Kadınlar Günü ne zaman? 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nasıl ortaya çıktı? İşte tarihçesi...

Haber 08-03-2023 07:15

Kadınlar Günü ne zaman, BUGÜN mü? İşte 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nün ortaya çıkışı...

Dünya Kadınlar Günü'nün ne zaman kutlandığı ve tarihçesi vatandaşlar tarafından merak edildi. Birleşmiş Milletler tarafından ilan edilmiş olan günün temelinde kadınların hak ve özgürlüklerinin güvence altına alınması bulunuyor. Peki, Kadınlar Günü ne zaman, hangi gün kutlanıyor? İşte 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nün ortaya çıkışı...

Haber 08-03-2023 07:13

Kadınlar Günü 2023 Google'da doodle oldu! 8 Mart Dünya Kadınlar Günü neden kutlanır ve ne zaman ortaya çıktı?

8 Mart Dünya Kadınlar Günü bu sene de Google'da doodle oldu. Birleşmiş Milletler tarafından Dünya Kadınlar Günü şeklinde tanımlanmış olarak her yıl kutlanan uluslararası bu özel gün coşkuyla karşılanıyor. Kadın haklarının çıkış noktasını temsil eden bir gün olan bu özel günün nasıl ortaya çıktığı vatandaşlar tarafından merak edildi. Peki 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nasıl ortaya çıktı? Anlam ve önemi nedir? İşte 8 Mart Dünya Kadınlar Günü ile ilgili detaylar...

Haber 08-03-2023 07:10

KADINLAR GÜNÜ MESAJLARI VE SÖZLERİ burada! Eşe, arkadaşa, sevgiliye en güzel, anlamlı, resimli 8 Mart Dünya Kadınlar Günü mesajları İNDİR!

Kadınlar günü mesajları ve sözleri 8 Mart tarihinin gelmesiyle beraber sorgulanmaya başladı. Birleşmiş Milletler tarafından Dünya Kadınlar Günü şeklinde tanımlanmış olarak her yıl kutlanan uluslararası bu özel gün coşkuyla karşılanıyor. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde eşe, arkadaşa, sevgiliye, anneye kutlama mesajları gönderiliyor ve sosyal medyada paylaşımlar yapılıyor. İşte en güzel, anlamlı, resimli, duygusal, romantik 8 Mart Dünya Kadınlar Günü mesajları ve sözleri.

Haber 08-03-2023 06:42

Dünya Kadınlar Günü ne zaman, hangi tarihte? 2023 Kadınlar günü kutlama tarihi

Dünya Kadınlar Günü yaklaşıyor. Birleşmiş Milletler tarafından Dünya Kadınlar Günü şeklinde tanımlanmış olarak her yıl kutlanan uluslararası bu özel gün coşkuyla karşılanıyor. Peki, Dünya Kadınlar Günü ne zaman, hangi tarihte? Dünya Kadınlar Günü'nün anlam ve önemi nedir?

Haber 08-03-2023 00:04

Diyarbakır annelerinden tüm kadınlara 8 Mart'ta evlat nöbetine destek çağrısı

Dağa kaçırılan çocukları için HDP Diyarbakır İl Başkanlığı binası önünde oturma eylemi yapan Diyarbakır anneleri, kadınlara, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde evlat nöbetine destek vermeleri çağrısında bulundu.

Yurthaber 07-03-2023 15:05

8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde deprem bölgesindeki kızlarımızın eğitimine kelebek etkisi yaratalım!

8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde deprem bölgesindeki kızlarımızın eğitimlerine siz de katkıda bulunmak isterseniz Türk Eğitim Vakfı Kelebek Bursu Fonuna bağış yaparak kızlarımızın eğitimine Kelebek Etkisi yaratabilirsiniz.

Magazin 07-03-2023 14:50

Antalya'da karısını bıçaklayarak öldüren sanığın yargılanmasına başlandı

Antalya'da karısını bıçaklayarak öldüren sanığın yargılanmasına başlandı

Yurthaber 11-03-2022 16:17

Kadınlar Günü'nde karısını darbetmekle suçlanan şüpheli tutuklandı

Kadınlar Günü'nde karısını darbetmekle suçlanan şüpheli tutuklandı

Yurthaber 09-03-2022 17:42

Hülya Koçyiğit: Arkamdan 'iyi insandı' desinler

Hülya Koçyiğit, "Popüler olmanın zorluğunu değil de onurunu, gururunu keyfini yaşadım. Arkamdan ‘iyi insandı’ desinler diye düşünürüm. İyi insan olmak, iyi insan olmak için çalışmak demek. İyi insan olmaya çalışıyorum. İnşallah arkamdan da iyi insandı derler." dedi.

Magazin 09-03-2022 08:09

Tarkan'dan 8 Mart mesajı! Atatürk'ün o sözlerini hatırlattı

Sanatçı Tarkan, sosyal medya hesabı üzerinden 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü sebebi ile bir mesaj yayınladı.

Magazin 08-03-2022 22:25

Cumhurbaşkanlığı Klasik Türk Müziği Korosu'ndan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel konser

Aralarında Leyla Hanım, Neveser Kökdeş, Melahat Pars, Mefharet Yıldırım, Semahat Özdenses ve Mehveş Hanım'ın da bulunduğu kadın bestekarların eserleri Cumhurbaşkanlığı Klasik Türk Müziği Korosu'nun kadın solistleri tarafından icra edildi

Yurthaber 08-03-2022 22:23

Bakan Nebati 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinliğinde konuştu

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, kadınların her alandaki emeğinin, iş hayatında ürettiği değerlerin ve yetiştirdiği parlak nesillerin kıymetinin bilinmesi gerektiğini söyledi.

Finans 08-03-2022 20:51

MHP Kırıkkale Milletvekili Öztürk'ten 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde müjde:

"Önümüzdeki günlerde kadına karşı şiddetin cezasının artırıldığı bir kanun teklifini TBMM'den geçireceğiz. Bunun müjdesini ilk defa buradan veriyoruz"

Yurthaber 08-03-2022 20:28

‘Feminist Gece Yürüyüşü'ne polis müdahalesi! 30 gözaltı

İstanbul'da 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle Taksim Meydanı'na yürümek isteyen gruba, polis müdahale etti. İzinleri olmadığı gerekçesiyle müdahale edilen grup ile polis arasında zaman zaman gerginlik yaşandı. Antalya'da da 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle düzenlenen ‘Feminist Gece Yürüyüşü'nde bir araya gelen Antalya Kadın Platformu üyeleri ile polisler arasında çıkan arbedede 30 kişi gözaltına alındı.

Haber 08-03-2022 20:19

Antalya'da binlerce kişi kadına şiddete karşı mor şemsiye ile yürüdü

Antalya'da binlerce kişi kadına şiddete karşı "mor şemsiye" ile yürüdü

Yurthaber 08-03-2022 20:01

Tarihçi İlber Ortaylı'dan kadınlara hak arama tavsiyesi:

"Bütün mesele şudur, kanunlar vardır, hakkınız vardır. Bir şey olduğu zaman teslim olmayacaksınız. Kanun ve mahkemeden çekinmeyeceksiniz" - "Türkiye'de bazı üniversitelerimizde kadın akademisyen sayısı daha kalabalık. Batıda böyle olmaz. Birtakım batı ülkelerinde karı-koca aynı kürsüde olamaz"

Yurthaber 08-03-2022 19:30

Elazığ'da jandarmadan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinliği

Elazığ'da jandarmadan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinliği

Yurthaber 08-03-2022 19:30

Diyarbakır'da kadın jandarma ekipleri hemcinsi sürücülere hediyeler verdi

Diyarbakır'da kadın jandarma ekipleri hemcinsi sürücülere hediyeler verdi

Yurthaber 08-03-2022 19:16

Diyarbakır'da 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinliği düzenlendi

Vali Münir Karaloğlu: - "Diyarbakır'daki anneler, zorla kendilerinden koparılan evlatlarını alabilmek için 925 gündür çadırda nöbet tutuyorlar. Dünyanın en haklı, onurlu eylemini yapıyorlar"

Yurthaber 08-03-2022 19:06

Sivasspor Kadın Futbol Takımı, Kadınlar Günü'nü kutladı

Sivasspor Kadın Futbol Takımı, Kadınlar Günü'nü kutladı

Yurthaber 08-03-2022 18:45

EGM'den '8 Mart' açıklaması: 21 kişiye yasal işlem yapıldı

Emniyet Genel Müdürlüğü (EGM), 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle bugüne kadar yurt genelinde 41 bin 129 kişinin katılımıyla 581 etkinlik düzenlendiğini ve kanuna aykırı eylem gerçekleştiren 21 kişi hakkında yasal işlem yapıldığını açıkladı.

Haber 08-03-2022 17:22

8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde ülke genelinde 368 etkinlik düzenlendi

8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde ülke genelinde 368 etkinlik düzenlendi

Yurthaber 08-03-2022 17:21

En güzel Dünya Kadınlar Günü mesajları! Arkadaşa, sevgiliye, anneye ve eşe özel: En duygusal, anlamlı, romantik Dünya Kadınlar Günü mesajları ve sözleri!

8 Mart Dünya Kadınlar günü sebebiyle sevgiliye, anneye, eşe ve arkadaşa yollamak üzere en güzel Dünya Kadınlar Günü sözleri ve mesajları vatandaşlar tarafından merak edildi. 1977'de Birleşmiş Milletler'in ilan ettiği bu anlamlı günde sevdiklerinize gönderebileceğiniz en duygusal ve romantik birbirinden farklı Dünya Kadınlar Günü mesajları ile sözleri sizler için derledik.

Haber 08-03-2022 17:15

Bağcılar Belediyesi, dört dilde hazırladığı savaşa dur de notuyla çiçek dağıttı

Bağcılar Belediyesi, dört dilde hazırladığı "savaşa dur de" notuyla çiçek dağıttı

Yurthaber 08-03-2022 17:00

Bilecik ve Eskişehir'de Doğu Türkistan'daki kadınlar için etkinlik düzenlendi

Bilecik ve Eskişehir'de Doğu Türkistan'daki kadınlar için etkinlik düzenlendi

Yurthaber 08-03-2022 16:38

Teoman'dan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü için özel paylaşım

8 Mart Dünya Kadınlar Günü için paylaşımda bulunan ünlü şarkıcı Teoman, sosyal medya hesabından annesi ile ilgili duygusal bir paylaşımda bulundu.

Magazin 08-03-2022 16:34

Erciyes'te kadın kayakseverlerin Dünya Kadınlar Günü kutlandı

Erciyes'te kadın kayakseverlerin Dünya Kadınlar Günü kutlandı

Yurthaber 08-03-2022 16:11

En güzel, en duygusal, romantik ve etkileyici Dünya Kadınlar Günü mesajları ve sözleri! Eşe, sevgiliye, anneye özel 8 Mart Dünya Kadınlar Günü mesajları

Her sene Mart ayında kutlanmakta olan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü mesajları yoğun bir şekilde sorgulanıyor. Bu anlamlı günde vatandaşlar en anlamlı 8 Mart Dünya Kadınlar Günü mesajlarını sevdiklerine göndermek istiyor. Sizler için WhatsApp, Facebook ve Instagram üzerinden paylaşabileceğiniz ve eşinize, sevgilinize, arkadaşınıza, annenize yollayabileceğiniz en güzel 8 Mart Dünya Kadınlar Günü mesajlarını derledik. İşte en güzel, en duygusal ve romantik Dünya Kadınlar Günü mesajları ve sözleri!

Haber 08-03-2022 15:45

8 Mart Dünya Kadınlar Günü nasıl ortaya çıktı, tarihçesi nedir?

Bugün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü ya da bir diğer adıyla Dünya Emekçi Kadınlar Günü. Kadın hakları dünyanın dört bir yanında büyük etkinliklerle gündeme geliyor. Peki Dünya Kadınlar Günü nasıl ortaya çıktı? Bu bir kutlama mı, protesto mu?

Haber 08-03-2022 15:32

Faslı kadın, Kadınlar Günü'nde Türkçe okur-yazarlığı sertifikası aldı

Faslı kadın, Kadınlar Günü'nde Türkçe okur-yazarlığı sertifikası aldı

Yurthaber 08-03-2022 15:22

Siirt'te kadın jandarma görevlileri Kadınlar Günü'nü kutladı

Siirt'te kadın jandarma görevlileri Kadınlar Günü'nü kutladı

Yurthaber 08-03-2022 15:18

Seda Sayan, İrem Derici, Esra Erol, Selin Ciğerci ve Meltem Cumbul gibi ünlü isimlerden 8 Mart mesajı! 'Çocuk gelinlerin esamesi okunmasın, kadına şiddete karşı cezalar ağırlaşsın!' (Mynet Özel)

Bugün çok özel ve kıymetli bir gün. 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü kutlu olsun! Birçok alanda rol model olan ünlü kadınlar verdikleri mesajda kadına şiddete ve cinsiyet eşitsizliğine dikkat çekti. Seda Sayan, Esra Erol, Meltem Cumbul, Selin Ciğerci, İrem Derici, Simge Sağın ve Begüm Öner; Mynet'e özel açıklamalarda bulundu.

Magazin 08-03-2022 15:01

Metro Türkiye’den gastronomi sektörü için anlamlı etkinlik

Metro Türkiye Üst Yöneticisi Sinem Türüng: - "Metro Türkiye olarak, iş dünyasının ve toplumun her alanında desteklediğimiz, varlıklarıyla bize anlam ve başarı katan kadınlar olmadan sosyal ve toplumsal refahın mümkün olmayacağına inanıyor, kadınların iş hayatında daha etkin rol üstlenmeleri için öncülük ediyoruz"

Yurthaber 08-03-2022 15:00

Son dakika: Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan o karara çok sert tepki! Tekrar bu adi herifi içeri almışlar

Son dakika haberine göre Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Tokat'ta eşini 23 yerinden bıçaklayan şüphelinin 3 ay sonra serbest kalması kararına tepki gösterdi. Erdoğan konuşmasında, "Özlem kardeşimizin 23 yerden ahlaksız, adi eşi tarafından bıçaklandığını öğrendim. Meğerse 3 aydan sonra serbest bırakmışlar adamı. Sonra hemen aradık araştırdık vesaire hamdolsun tekrar bu adi herifi içeri almışlar." dedi. Erdoğan konuşmasında, ayçiçek yağı konusunda da sıkıntı olmadığını açıkladı.

Haber 08-03-2022 14:50

AK Parti'li kadınlardan 8 Mart Dünya Kadınlar günü açıklaması

AK Parti'li kadınlardan 8 Mart Dünya Kadınlar günü açıklaması

Yurthaber 08-03-2022 14:42

Dünya Erkekler Günü var mı? Dünya Erkekler Günü ne zaman?

8 Mart Dünya Kadınlar Günü kutlamaları devam ederken Dünya Erkekler Günü'nün de olup olmadığı merak edilmeye başlandı. Dünya Erkekler Günü de vardır ve 1999 yılından beri kutlanmaktadır. Dünya Erkekler Günü ilk kez Trinidad-Tobago'da kutlanmıştır. İşte Dünya Erkekler Günü ile ilgili merak edilen detaylar...

Haber 08-03-2022 14:34

Doğu Anadolu'da 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinliklerle kutlandı

Doğu Anadolu'da "8 Mart Dünya Kadınlar Günü" etkinliklerle kutlandı