Çanakkale Emniyet Müdürlüğü, emniyet kemerine dikkat çekmek için hazırladığı tabelaları işlek yollara yerleştirdi.
Çanakkale Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü tarafından sürücülerin emniyet kemeri takmayı alışkanlık haline getirmeleri maksadıyla tabelalar hazırladı. Hazırlanan tabelalar, Kepez beldesi Atatürk Caddesi Kolin Otel önüne ve Sevgi Evleri karşısına yerleştirildi. Bu sayede sürücülerde emniyet kemeri takma bilinci oluşturulması hedefleniyor. Kent içerisindeki işlek kavşaklarda da trafik ekipleri tarafından sürücüler uyarılıyor. Eğitim çalışması kapsamında, kavşaklarda görevli trafik polisleri kırmızı ışıklarda duran araçları kontrol ederek, emniyet kemeri takmayan sürücü ve yolcuları uyarıyor.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz