Eskişehir Valisi Güngör Azim Tuna, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü münasebetiyle bir mesaj yayımladı.Mesajında, engelli insanların normal bir hayat sürmelerinin ancak toplumsal duyarlılığın oluşturulmasıyla sağlanacağını ifade eden Vali Tuna, şunları belirtti:‘‘İnsanların engelli olmaları çeşitli faktörlere bağlı olarak ortaya çıkan bir sonuç olmakla birlikte, normal bir hayat sürmeleri ancak toplumsal duyarlılığın oluşturulmasıyla mümkündür. Engelli insanların yaşadıkları sorunlar sadece kendilerinin değil; ailelerinin, çevrenin ve toplumun ortak sorunudur. Engelli yurttaşlarımızın yaşamdan tat almalarını ve geleceğe güvenle bakmalarını sağlayacak imkanların sunulması, onların yaşamlarını kolaylaştıracak düzenlemelerin yapılması, yalnızca engellileri değil, tüm toplumu mutlu etmektedir. Bu nedenle hem sosyal devlet anlayışının, hem de vicdani sorumluluğumuzun en önemli gereği, engelli vatandaşlarımızın hak ettikleri hayat şartlarına kavuşturulmasıdır. Eskişehir Valiliği olarak, bu anlayış ve sorumluluk duygusuyla konuya hassasiyetle yaklaşıyor; engellilerimizin, kendine yeterli, üretken, özgür bireyler haline gelmelerini ve toplumla bütünleşmelerini sağlayacak hizmetlerden, azami ölçüde istifade etmesine dönük çalışmalar yapıyoruz. Bu duygu ve düşüncelerle “Dünya Engelliler Günü” vesilesiyle bu konudaki bilinç ve hassasiyetin daha da artmasını temenni ediyor, başarılı ve mutlu yarınlar ümidiyle tüm vatandaşlarımızı muhabbetle selamlıyorum.’’
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz