Antalya Büyükşehir Belediyesince erkek üniversite öğrencileri için yapılan Çocuk ve Gençlik Evi Sosyal Tesisi tamamlandı. Antalya Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, kız öğrenciler için yapılan Gençlik Merkezi'nden sonra erkek öğrenciler için Sosyal Hizmet Dairesi Sinan Mahallesi'nde 4 katlı bir bina kiralayarak üniversite öğrencisinin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde planladı. 88 kişi kapasiteli gençlik evinde öğrenciler 2 ve 4 kişilik odalarda kalacak. Binada çok amaçlı salon, çamaşırhane, yemekhane, kantin, televizyon, internet ve etüt odaları, kütüphane ile sığınak bulunuyor. Tesisin kısa süre içinde açılması bekleniyor. Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın, tamamlanan Çocuk ve Gençlik Evi Sosyal Tesisi'ni inceledi. Bünyesinde Gençlik Eğitim ve Danışma Merkezi'nin de hizmet vereceğini belirten Akaydın, gençlere yönelik kültürel ve sosyal faaliyetlerin gerçekleştirileceği tesis için "Ortaöğretim ve üniversite öğrencilerin sınav kaygısı, meslek seçimi ve uyum sorunları gibi konularda uzman eğitmenler eşliğinde velilere ve öğrencilere ücretsiz danışmanlık hizmeti verilecek. Öğrenciler bu ay içerisinde yeni binalarına taşınacak" ifadesini kullandı.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz