YURTHABER

Kapat

Belediyespor'lu futbolculara moral yemeği

Manavgat Belediyespor'lu futbolcular ve yönetim Side'de bir restaurantta düzenlenen moral yemeğinde bir araya geldi

Belediyespor'lu futbolculara moral yemeği

Türkiye Bölgesel Amatör Ligi 7’nci Gurupta mücadele eden Manavgat Belediyespor’lu futbolcular ve teknik yönetime Side’de bulunan The End Restaurant’ta yemek verildi. Yemekte Manavgat Belediyespor’lu futbolcular tam kadro katılırken, Başkan Mehmet Şenel, yöneticiler ve teknik heyette yer aldı. Muğlaspor maçı öncesi moral amacıyla verilen yemekte, Başkan Şenel, takım olarak hedeflerine ulaşacaklarını söyledi. The End restaurant sahibi eski sporcu Hasan Tüfekçi’de her zaman sporun ve sporcuların yanında olduğunu belirtti

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

En Çok Aranan Haberler

Kapat