YURTHABER

Kapat

Büyükşehir Daha Yeşil Bir Kayseri İçin Çalışıyor

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki, baharın gelmesiyle birlikte daha yeşil bir Kayseri için ağaçlandırma...

Büyükşehir Daha Yeşil Bir Kayseri İçin Çalışıyor

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki, baharın gelmesiyle birlikte daha yeşil bir Kayseri için ağaçlandırma çalışmalarının hız kazandığını söyledi.

Başkan Özhaseki, hem yeşil alanların artması hem de daha estetik bir görünüm sağlanması amacıyla başlatılan çalışmalar kapsamında Erciyes Üniversitesi yerleşkesi içinden geçen Kerkük Bulvarı başta olmak üzere şehrin belirli bölgelerinde ağaçlandırma çalışmaları yapıldığını belirtti. Bu kapsamda yaklaşık 26 bin metrekarelik alanda başlatılan çalışmalar sonucunda 5-6 yaşlarında 7 bin 350 adet Toros Sediri dikimi gerçekleştirildiğini kaydetti.

Ayrıca Büyükşehir Belediyesi Park Bahçeler ve Ağaçlandırma Daire Başkanlığı'na bağlı ekiplerce fidanların daha iyi gelişebilmesi için 14 bin metre damlama boru sistemi kuruldu.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

En Çok Aranan Haberler

Kapat