Asgari Ücret Ne Kadar Olacak? Haberleri

ASGARİ ÜCRET ne kadar olacak 2023? 7 milyondan fazla çalışan için kritik gün

Asgari ücret toplantısı tamamlandı. Asgari ücret 3. toplantısı saat 14:00'de başladı. Toplantı basına kapalı olarak yapıldı. Kritik toplantının ardından açıklamalar gelmeye başladı. Peki, asgari ücret ne kadar olacak? 2023 asgari ücret ne zaman açıklanacak? İşte detaylar...

Finans 20-12-22 17:03

SON DAKİKA | AK Partili isim rakam verdi... Büyük bir devrim bana göre 2023 asgari ücret zammı ne kadar olacak?

Son dakika asgari ücret haberi: Asgari ücret zammı Türkiye'nin ana gündemi oldu. Herkes "Asgari ücret ne kadar olacak?" sorusuna yanıt arıyor. Gözler asgari ücret görüşmelerine çevrilmişken ve yeni asgari ücretin açıklanmasına kısa bir süre kalmışken ortaya atılan rakamlar merakla takip ediliyor. Son olarak AK Partili Vedat Demiröz'den asgari ücret için dikkat çeken bir rakam geldi. İşte asgari ücretten vergi alınmamasına dair "Çok büyük bir devrim" ifadelerini kullanan Demiröz'ün açıklamaları..

Finans 05-12-22 14:47

Asgari ücret ne kadar olacak, yüzde kaç zam gelecek? 2023 Asgari ücret zammı görüşmeleri başlıyor!

Asgari ücret zammı için görüşmeler başlıyor. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Bilgin, Türkiye İşçi Sendikaları Konfederasyonu (TÜRK-İŞ) Başkanı Ergün Atalay ve Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu (TİSK) Yönetim Kurulu Başkanı Burak Akkol ile görüşme gerçekleştirecek. Bilindiği üzere Temmuz ayında yapılan ek zammın ardından asgari ücret 5 bin 500 TL'ye yükselmişti. Peki, asgari ücret ne kadar olacak? Asgari ücrete yüzde kaç zam gelecek?

Finans 29-11-22 11:58

Asgari ücrete zam gelecek mi? Milyonları ilgilendiren asgari ücret konusunda yeni gelişme!

Asgari ücret ile ilgili son dakika gelişmeleri yakından takip ediliyor. Yeni yılın yaklaşmasıyla beraber gündemden düşmeyen asgari ücret konusunda yeni bir gelişme yaşandı. Peki, Asgari ücrete zam gelecek mi? Asgari ücret görüşmeleri ne zaman yapılacak?

Finans 28-11-22 22:25

Asgari Ücret Ne Kadar Olacak?

Asgari Ücret Ne Kadar Olacak? Hakkındaki Haberler Mynet'te. Asgari Ücret Ne Kadar Olacak? Hakkındaki Son Dakika Gelişmelerini Mynet'te Takip Edin.

SON DAKİKA | Asgari ücret ne kadar olacak? Kritik isim bir çırpıda söyledi! Zam oranı... Asgari ücret 8 bin 250 TL mi olacak?

Son dakika haberi: Türkiye nefesini tuttu; “Asgari ücret ne kadar olacak?” sorunun yanıtının netleşmesini bekliyor. 2023 asgari ücretle ilgili 8 bin TL’den 10 bin TL’ye kadar farklı rakamlar konuşulurken birinin üstünde sıkça duruluyor. Bazı isimlerin ardından son olarak BBP lideri Mustafa Destici de 8 bin 250 TL’ye işaret eden bir açıklama yaptı. Destici, asgari ücret zammı konusunda; artışın yüzde 40 ile 50 arasında olmasının doğru olacağını ve böyle olacağını da tahmin ettiğini belirtti.

Finans 28-11-22 22:06

Asgari ücret ne kadar olacak? 2023 asgari ücret tahmini: Yüzde 40-50 arasında artış!

Asgari ücret ile ilgili son dakika gelişmeleri milyonlarca vatandaş tarafından yakından takip ediliyor. Bilindiği üzere yaklaşık 7 milyon asgari ücretli çalışanını ilgilendiren zam görüşmeleri Asgari Ücret Tespit Komisyonu tarafından önümüzdeki yapılacak. Temmuz ayında yapılan ara zamla brüt 6.471 lira, net 5.500,35 TL olarak netleşen asgari ücret için görüşmelere kısa süre kaldı. Öte yandan Mustafa Destici konuya ilişkin açıklamada bulundu. Peki, asgari ücret ne kadar olacak?

Finans 28-11-22 14:37

2023 ASGARİ ÜCRET NE KADAR OLACAK? Yüzde 80 zam yapılarak 5.500 TL’ye çıkarılmıştı! Asgari ücret zammı öncesi TİSK'ten kritik açıklama

Asgari ücret 2023 yılı zammı için kritik toplantı Aralık ayında gerçekleştirilecek. Asgari ücret son olarak ara dönem zammıyla birlikte toplamda yüzde 80 oranında zam yapılarak 5.500 TL olmuştu. TİSK Genel Başkanı Özgür Burak Akkol Aralık'taki toplantıya ilişkin konuştu. İşçilerin ve işçi sendikalarının memnun olmadığı bir durumu arzu etmediklerini belirten Akkol işverenlerin ağır maliyetler altında ezildiği bir durumu da istemediklerini vurguladı. Peki asgari ücret ne kadar olacak?

Finans 18-11-22 08:56

ASGARİ ÜCRET ZAMMI SON DAKİKA: Asgari ücret ne kadar olacak? İlk toplantı ne zaman? İşte kritik toplantının tarihi...

Asgari ücret ile ilgili son dakika gelişmeleri milyonlarca vatandaş tarafından yakından takip edilirken Asgari Ücret Tespit Komisyonunun ilk toplantının tarihi de geçtiğimiz gün netleşti. Daha önce Çalışma Bakanlığı, konuya ilişkin ülke genelindeki beklentileri belirlemek üzere küçük, orta ve büyük işletmeleri kapsayacak bir çalışma başlattığını ifade etmişti. Peki, Asgari ücret ne kadar olacak? İşte Asgari ücret tespit komisyonu toplantı tarihi...

Finans 15-11-22 07:51

ASGARİ ÜCRET NE KADAR OLACAK? 2023 asgari ücrette son durum: Çalışma Bakanlığı'ndan kritik adım!

Asgari ücret ile ilgili son dakika gelişmeleri vatandaşlar tarafından yakından takip edilirken Çalışma Bakanlığı'nın 2023'ün asgari ücret tutarını belirlemek için ülke genelindeki beklentileri belirlemek üzere küçük, orta ve büyük işletmeleri kapsayacak bir çalışma başlattığı öğrenildi. Bu yıl ilk kez bahsi geçen maaşlara temmuz ayında ek zam yapılmıştı. Peki, asgari ücret ne kadar olacak? İşte 2023 asgari ücrette son durum....

Finans 09-11-22 09:28

Asgari ücret zammı ne kadar olacak? 2023 Asgari ücret zammına enflasyon cilası: TÜİK Ekim ayı enflasyon rakamları sonrası gözler o toplantıda!

Asgari ücret zammı ne kadar olacak, sorusunun yanıtı memur ve emekli maaşları da dahil olmak üzere market fiyatları gibi birçok unsuru etkileyen enflasyon verilerinin açıklanması sonrası merak konusu oldu. TÜİK tarafından yapılan açıklamaya göre aylık enflasyon yüzde 3.22 olurken yıllık enflasyon yüzde 85,5 oldu. Peki, 2023 asgari ücret zammı ne kadar olacak, kaç TL? İşte enflasyon rakamları sonrası 2023 asgari ücret zammı ile ilgili tahminler...

Finans 03-11-22 11:06

Asgari ücret ne kadar olacak? 2023 asgari ücret zammı için enflasyonun üzerinde artış sinyali!

Asgari ücret ile ilgili son dakika açıklamaları vatandaşlar tarafından yakından takip ediliyor. Bilindiği üzere, maaşlara Asgari Ücret Tespit Komisyonu toplantıları sonrası her sene zam yapılıyor. Daha önce konuya dair açıklamada bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, vatandaşı enflasyona ezdirmeyeceklerini vurgulamıştı. Peki, asgari ücret ne kadar olacak?

Finans 06-10-22 13:52