Ardahan'da cezaevlerindeki açlık grevlerine destek amacıyla düzenlenen eyleme katıldıkları iddiasıyla gözaltına alınan 15 kişiden 14'ü tutuklandı.
Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, İnönü Caddesi'nde 5 Kasımda yapılan izinsiz gösteride polise taş attığı öne sürülen 14 kişi, düzenlenen 'Serhat- Huzur Operasyonu' ile yakalandı. Sorgularının ardından adliyeye sek edilen şüpheliler tutuklandı.
''Terör örgütü propagandası yapmak'' ve ''güvenlik güçlerine mukavemet'' suçlarından gözaltına alınan 15 kişinin emniyetteki ifadesinin ardından zanlılar adliyeye sevk edildi.
Emniyetteki ifadelerin ardından ismi öğrenilmeyen bir sivil tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılırken, Ü.E, B.G, E.A, S.T, Ö.İ, A.D, R.Ç, T.K, M.K, E.Y, A.Ö, M.K, M.Ş ve M.K, adlı zanlılar tutuklanarak cezaevine konuldu.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz