Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup’ta Bayrampaşa’yı 3-0 mağlup eden Yeni Malatyaspor, Pendikspor’un deplasmanda Fethiyespor’la berabere kalmasıyla bitime 2 hafta kala liderliğini sürdürürken, başkan Adil Gevrek, şampiyonluk için iddialı konuşmaktan kaçınarak, "Menemen’i yenmeden şampiyonuz diyemem" dedi.Başkan Adil Gevrek, kalan 2 maçta herhangi bir kayıp yaşamadan şampiyon olmak istediklerini vurgulayarak, Menemen maçında Malatyalıların duasına ihtiyaçlarının olduğunu kaydetti.Bu hafta oynayacakları Menemen Belediyespor maçını kazanmadan “şampiyon olduk” diyemeyeceklerini belirten Gevrek, "Bu ligden kurtulmamız, Süper Lig yolunun açılması anlamına geliyor. 1. Lig’de işimiz daha kolay olacak. Futbol kalitesinin artması, takımımıza avantaj sağlayacak. Biz de yönetim olarak tecrübe sahibi olduk. Eğer şampiyon olursak gelecek sezon hem idari hem de sportif olarak Yeni Malatya’yı çok daha ileriye taşıyacağız" dedi.Liderliği camianın getirdiğini ifade eden Başkan Gevrek, sözlerini şöyle sürdürdü:"3 hafta önce Pendik maçında bizi sabırla destekleyip, her şeye rağmen takımımızın bu duruma gelmesinde seyircimizin payı çok büyük. İnşallah bu sezon onların yüzünü güldürmek istiyoruz. Teknik heyetimiz olsun, futbolcularımız olsun hakikaten bu sezon çok istediler bu işi. Oyuncularımın dik duruşu beni çok mutlu ediyor. Onların bu yürüyüşünü saygıyla alkışlıyorum. İnşallah bu özlem bu sezon sona erecek."
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz