YURTHABER

Kapat

Beşiktaş Taktik Çalıştı

Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig’in 5. haftasında Galatasaray ile oynayacağı derbi maçı hazırlıklarına yaptığı taktik...

Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig’in 5. haftasında Galatasaray ile oynayacağı derbi maçı hazırlıklarına yaptığı taktik idmanıyla devam etti.Teknik Direktör Slaven Bilic yönetiminde BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde basına kapalı yapılan antrenman 1.5 saat sürdü. Kondisyon ve taktik idmanı yapan siyah-beyazlı futbolcular, çalışmaya ısınma koşularıyla başladı. Streching hareketleri sonrası dar alanda pres ve kontrol pas çalışması yapan siyah-beyazlılar, hazırlıklarını tam sahada taktik çalışma yaparak sürdürdü. Antrenman çift kale maçla sona erdi.Çalışmaya tedavilerine devam edilen; İsmail Köybaşı, Oğuzhan Özyakup ve Filip Holosko katılmadı. Hugo Almeida ve Atiba Hutchinson takımdan ayrı koşu yaptı. Uğur Boral ise idmanın belli bir bölümünde takımla çalıştı. Gökhan Süzen, Veli Kavlak, Gökhan Töre ve Tomas Sivok takımla çalıştı.Beşiktaş, Spor Toto Süper Lig’in 5. haftasında 22 Eylül Pazar günü Atatürk Olimpiyat Stadı’nda Galatasaray ile oynayacağı maçın hazırlıklarına yarın saat 11:00’de basına kapalı yapacağı antrenmanla devam edecek.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

En Çok Aranan Haberler

Kapat