Malatya Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı bünyesindeki Eğitim Merkezlerinde düzenlenen deneme sınavlarında başarı gösteren öğrenciler ödüllendirildi.Büyükşehir Belediyesi Kernek Külliyesi’nde düzenlenen programla başarılı olan öğrencilere ödülleri verildi. Ödüller, 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılının ilk döneminde gerçekleştirilen 3 deneme sınavının ortalamasına göre her sınıfta birinci olan öğrencilere takdim edildi.Düzenlenen program sırasında konuşan Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı İhsan Gençay, öğrencileri tebrik ederek tavsiyelerde bulundu. Çaba gösteren her öğrencinin başarılı olduğunu belirten Gençay, “Düzenli, disiplinli çalışıp gayret gösteren her öğrenci bakıyorsunuz derece yapıp süreç içinde diğer öğrencileri geçebiliyor. Avrupa’da sıralamadan çok öğrencinin disiplinli çalışıp çalışmadığına bakılır. Onun için disiplinli çalışıyor olmak önemli. Eğer bunu yapıyorsak hepimiz birinciyiz” diye konuştu.Çeşitli ikramların da sunulduğu programda, derslerinde başarı gösteren öğrenciler akıllı saatle ödüllendirildi.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz