YURTHABER

Kapat

Polis Eğitim Merkezi öğrencileri 155 ünite kan bağışladı

Bilecik Polis Eğitim Merkezi (POMEM) personeli ve öğrenciler Kızılay Eskişehir Kan Merkezi'nden gelen görevliler aracılığıyla...

Polis Eğitim Merkezi öğrencileri 155 ünite kan bağışladı

Bilecik Polis Eğitim Merkezi (POMEM) personeli ve öğrenciler Kızılay Eskişehir Kan Merkezi'nden gelen görevliler aracılığıyla toplam 155 ünite kan bağışında bulundu.

POMEM'de sosyal sorumluluk kapsamında kan bağışının önemine dikkat çekmek için her eğitim döneminde iki kez kan bağışı kampanyası düzenlediği bildirildi. Merkezin eğitime başladığı 2006 yılından bu güne kadar toplam bin 239 ünite kan bağışında bulunduğu belirtildi.

İlk defa kan bağışında bulunanların heyecanlı olduğu gözlendi. Görevliler ise kan veren gönüllülerin heyecanını onlarla konuşarak gidermeye çalıştı.

Kan bağışı kampanyası sonunda Bilecik Kızılay Şubesi Başkanı Selami Çınar tarafından 'Güvenli Kan Temini Projesi' kapsamında kan bağışında bulunan personel ve öğrenciler adına POMEM Müdür Vekili Hasan Uğural'a teşekkür belgesi verildi.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz

En Çok Aranan Haberler

Kapat