Başkent'te soba zehirlenmesi sonucu hayatını kaybeden 5 kişinin cenazeleri Keçiören Adli Tıp morguna kaldırıldı.
Keçiören Şefkat Mahallesi Erdek Sokak 25 numaralı binanın kapıcı dairesinde soba zehirlenmesi sonucu Ahmet Aydın, eşi Betül Aydın, kızları Hira Gül ve Ece Sıla Aydın ile Mehmet Gürgeç hayatını kaybetti. YSK'da memur olarak çalışan Ahmet Aydın'ın mesai sonrası kağıt toplayarak ev bütçesine katkıda bulunmaya çalıştığı öğrenildi. Olay yerine gelen YSK Başkanı Ali Em, yetkililerden bilgi aldı. Em, "Bizim memurumuzdu. Allah rahmet eylesin. Üzüntülüyüz" dedi.
Yakınları, binanın doğalgazlı olduğunu ancak kapıcı dairesinin sobalı olduğunu ifade ettiler. Ailenin bir yakını, aileden haber alamamaları üzerine kapıyı kırarak içeri girdiklerini, içeri girdiklerinde acı manzarayla karşılaştıklarını söyledi. Olayda hayatını kaybedenler, Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından Keçiören Adli Tıp morguna kaldırıldı.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz