SPOR

CANLI

İşte İstanbul 2020 logosu..!

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 2020 Olimpiyatları'na aday olan İstanbul'un logosunu tanıttı...

İşte İstanbul 2020 logosu..!

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 2012 Londra Olimpiyatları'na gidecek sporculara Dolmabahçe Sarayı'nda iftar yemeği verdi.

[

* MYNET SPOR'U FACEBOOK'TAN TAKİP EDİN](http://www.facebook.com/spormynet)

[

* CANLI MAÇ SONUÇLARI İÇİN TIKLAYIN](http://iddaa.mynet.com/)

Başbakan Erdoğan iftar yemeğinin ardından da 2020 Olimpiyatlarına aday kent olan İstanbul'un logosunu açıkladı.

İşte 4 logo arasından seçilen İstanbul 2020 logosu:

2020istanbul.jpg

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 54 yorum
heryerde dinimizi siyasileştirmek zorundamıyız istanbulun camilerimziden başka güzel sembolü yokmu be kardeşim...
bak orda kız kulesi sembolü var lale sembolü var galata var sen neden camiye takıldın ki? Türkiye müslüman bir ülke tabikide cami sembolü de olacak. çok doğal
kusur arayan kusur görür. güzellik arayan güzellik görür. Sen orada galata kulesını kız kulesını görmüyorsan biz ne yapalım
Hiç güzel değil.Sözde lale figürü içerisine İstanbul eserlerinden serpiştirmişler.Bir kere turuncu ve mavi birbiriyle uyuşmayan renkler.İBB nin renkleri olsa da.İstanbul deyince akla hemen dini motifler mi gelir?Bunlar artık İslam Cumhuriyeti ne doğru gidişlerin ayak sesleri.2 tane boğaz köprüsü var,7 tane tepe var,Ama ne olacak halkı TEBA gibi gören zihniyetten ne beklenir.Çok iğrenç bir LOGO.Buna para bile vermişlerdir.Laleyi anlarım ama kırmızı olabilirdi.TC bayrağı rengi.SIFIR veriyorum.
bu gune kadar zaten senın gıbı mıllete bişey beyendıremedıler yapmışlar gurur duycaksın serefsız TL nin simgesindede boyle yapmadınızmı herkes tasarımcı kesıldı basımıza biraz milletinizle yaptıklarıyla övünün.
istanbulun simgesi olan kız kulesi galata kulesi ve o tarihi 6 minareli sultanahmet camisidir. Ve logodada hepsi mevcut kimse görmemiştir sanki boğan köprüsünü her ülkede aynı yapıda köprüler mevcut ama bu yapılar diğer ülkelerde yok !
z demircioğlu onlar dini motif değil İstanbul silüeti dir... ama bakmasını bilene...ama bencede illaki kırmızı beyaz renkler olmalıydı..
İstanbul sülieti deyince tüm dünyada akla cami minare gelir. minarelerin görüntüsünü bile kaldıramıyorsunuz. ayrıca burası islam cumhuriyetine doğru gitmiyor zaten islam cumhuıriyetindesin. beyenmiyorsan hollandaya taşın
allahın izniyle türkiye islam devleti olacak. bunun arkında olman güzel. kudur sende emi.
haberi açmadan evvel kendi kendime islami bir şey yoksa bende bir şey bilmiyorum dedim beni yanıltmadıkları için teşekkür ediyorum onlar bu kafayla bir adım yol alamazlar bir dünya organizasyonu alacaksanız bütün dinleri kucaklayın o zaman o ambleme bir kilise koysaydınız daha iyi olurdu veya ayasofya'yı saçma sapan bir logo olmuş.
Orda sadace ayasofya yok kız kulesi galata kulesinide koymuşlar gözünü açıpta iyice bi dikkatli bakın. Her minare gördügünüzü cami sanmayın. İstanbul diyince ne koymalarını bekliyordun. Kör cehalet insanı çirkefleştirir diye boşuna dememiş Mevlana.
papaz kardeş ne alıp veremediğin var camilerle önünden geçmazsiniz ama nasıl olsa ölünce geleceksin.
arkadaş o şeyler meşhur istanbul silüeti hemen dine bağlama
qarizmatik74 hemen dine bağlama diyorsunda bu ülkede elektrik trafoları bile islami motiflerle süsleniyor.senin o meşhur dediğin istanbul siluetindeki camilerde islam dininde en kutsal din vaazı bu hükümet zamanında yasaklandı bundan haberiniz var mı?daha sonra gelen tepkiler üzerine geri adım atıldı benim güzel dinimin savunuculuğunu dinsizler mi? yapacak peh..
sende de mübarek ne göz var mış ama doğru bunlar sizin gibilerin gözünü bayağı bi açtı.mayan mısın mayası tutmamış yoğurt musun nesin sende camilerle bi alıp veremediğim yok burda zihniyetsizlik var her logo islami motifle süslenir mi?nerde modernlik nerde ileri görüş nerde halkların kucaklaşması hiç biri yok bu logo'yu acaba dini islam olmayan kaç kişi beğenir?cebinizdeki kağıt paraları çıkarın bir bakın türk bayrağı diye koydukları mevcut oluşumun logosudur siz kimi kandırıyorsunuz siz yanlış yolda yürümeye devam edin gün gelir bir sel sizleride alır.
Ah akılsız ah, dik gelmediğin camiye yatay gelecen sen zaten.Hem olay ne istanbul diimi o zaman istanbulu temsil eden objelerin olması gerekmezmi?. Neyse kafan bassa bunu anlardın zaten.uzatmaya gerek yok :)...
Takım
O
Av
P
Geri Dön