SPOR

İşte Semih Şentürk'ün yeni takımı!

Fenerbahçe'nin geçtiğimiz sezonun bitimiyle satış listesine koyduğu Semih Şentürk takım bulamıyor.

İşte Semih Şentürk'ün yeni takımı!

Fenerbahçe'nin geçtiğimiz sezonun bitimiyle satış listesine koyduğu Semih Şentürk takım bulamıyor. Sarı lacivertlilerin 2 milyon euro bonservis bedeli ile transfer olmasına izin verdiği Semih Şentürk, yüksek fiyat yüzünden boşta kaldı. Fenerbahçe ve A Milli Takım formasıyla birçok başarı elde etmiş olan Semih, Bursaspor ile prensip anlaşmasına varmış olmasına rağmen, bonservis bedeli yüzünden imza atamadı. 

Konyaspor'un da teklif götürdüğü Semih için yine bonservis bedeli devreye girdi ve transfer neredeyse imkansız hale geldi. İdmanlarını Dereağzı Tesisleri'nde sürdüren Semih Şentürk, eğer bu bonservis bedelini ödeyecek takım bulamazsa sezon sonuna kadar aynı şekilde çalışacak. Semih Şentürk'ün transferi tamamen bonservisin inmesine bağlı. Golcü futbolcu bu bedel düşmeyecek olursa sezonu futbol oynamadan geçirecek.

(Eurosport)

YORUMLARI GÖR ( 0 )
Okuyucu Yorumları 34 yorum
nasıl haber arkadaş , hani yeni takımı nerde ?
30 yaşına geldi 15 senedir bu takımda yattığı yerden parasını alıyo. insan bi hırs yapar forma mücadelesi verir. hiçte bi faydasını görmedik bu kadar sene.
çok gol ettığı yıllarda oldu, nöbetçi golcü dediniz, unutma ne maçlar kazandırdı size
yuh her sıkıştığınızda imdadınıza bu adam yetişti. adı nöbetçi gölcüye çıktı. guiza dan da fazla faydalı oldu. ayıp size beeeeee.
Semihe takımımız çok sey borçlu çok maç kazandırdı sampiyonluk getiren golleri attı ve Milli takımda hatırlayın bi bakalım Almanya Hırvatistan isviçre maçlarını
ya haksızlığın bu kadarı hatırlamıyor musunuz Almanya-Türkiye maçını bizi finale taşıyabilirdi attığı golle semih her zaman son dakika golcüsüdür unutmayın
Sen var ya sen, nankörlük etme. Bu kadar, anladın mı? Şu takımda kaç tane SEMİH var? Ara bakalım kaçını bulabileceksin?
yıllarca bu cocuk fener bostana emek etti bir sürü başarılara imza attı sonuç ne SİZLER KARAR VERİN, AYIP AYIP. COCUK EKMEĞİNİN KAVGASINI YAPIYOR
Azizin gtünü volkan gibi emre gibi yalamayan böyle oluyor fenerde
selçuk çok mu faydalı ama yalamasını biliyo demekki.
mehmet topuzdan defans mousa showdan kanat oyuncusu webo ve kuyt,tan orta saha çıkaran zihniyetin oynatacağı futbol ancak 1960 model olur takımın hali ortada alt lig bile bu takıma çok... alex ağlayak gitti semih hiçbir zaman parayı konuşmadı adam kulübede paslandı sesi çıkmadı..kiralık stoch paok ta harika oynadı..... dürüst olan yönetici semihin bonservisini düşürsün istediği takıma gitsin semihin gollerini özledik...YAZIKLAR OLSUN TAKIMI candan kalpten kandan seven her topçumuz gitti.. yerinde emre selçuk topal gibileri kaldı
haberin başlıgına bakın konunun içerigine bakın İŞTE SEMİH ŞENTÜRK ün YENİ TAKIMI. biz ögrenemedik mynet sen yazarmısın semihin takımını .artık mynet hiç inandırıcılıgınız kalmadı.
aynen biz nekadar sekme açarsak onlar okadar para alıyoo başlık ne açılan nee ohaa my net sıkkullanılardan ççıkıyosun haberin olsun
şu adama başkalarının yarısı kadar şans verin bakın görün neler yapacak
bu sene maç oynayamıcakmış ulen geçen sene kaç maç oynadı etmen ya semin yeni kulubesi olur yeni takımı olmaz :D
kendi kendisini harcadı 2008 de gidecekti avrupaya ama o kulübede yatıp para kazanmayı seçti
2 milyonu kırasiç ten sıtohtan aldığın pez al pez aziz bu kulubun evladından değil.
kendi etti kendi buldu.kaç senedir yedekte otur şimdi mi aklına futbol oynamak geldi .sen feneri daha sev o kulübede bile oturamayacaksın GENÇ SEMİH
bu nasıl bir haber: "işte semihin yeni takımı" manşet.. haberi tıklıyorsun, takım bulamıyor. bu ne ya. ey mynet sende rotayı şaşırıyorsun farkındasın değil mi? Ayrıca bunu sık sık yapar oldunuz.. Son zamanlarda size de bir hal oldu. benden söylemesi. yaklaşık 5 yıldır sizi takip ederim. 5 yıldır üyeyim. DİKKAT DİKKAT!
bence semih kendi kaderini kendisi çizmiştir.. yıllarca fenerbahçede yedek bekledi ve bu durumu kabellendi. kimse onu bir sezon tam olarak izleyemedi, başka takımda ilk 11 de başlamaktansa fenerde yedek kalırım dedi sonuçta yedek kaldığı takım dahi onu istemiyor. kendine güvenseydi zamanında oynayabileceği takıma gitmeliydi...
fenerin oyuncularına verdiği değer ne yazık..
herkesin değeri kendi elinde çok değerli olsaydı klüpler şimdi sıraya girmişti
bulamazsın tabi kimse kenarda ilelebet oturacak adma tutupta yıllı 2 milyon euro vermiyo belkide bu sebebten bulamıyondur kulüp
altın gibi adamı harcadınız be yazık be menfaatiniz çin adamı harcadınız laan biraz olsun adam olun lan adam nekadar cok sey kazandırdı takımına karsılıgı bumu yazık cok yazık altın gibi adama bi fırsat verseniz ozmn görcem ama nafile o menfaatiniz. . ! !
Bir Galatasarylı olarak Fenerbahcenin bu adama yaptıgı haksızlıgı kabul edemiyorum. Yazık ettiler adama oynatmıyorsan bırak gitsin oynasın adam, onca sene sesi cıkmadı gerginlik yaratmadı efendi efendi bekledi sikayet etmedi. Cürüttüler adamı kulubede :S Yazık.
Fenerde garip işler olur. Emenike şampiyonlar ligi için alınır ama oynatılmaz. Stoch iyi golcü olmasına rağmen nedense ayak oyunlarından dolayı kadro dışı kalır. Allahtan yunana kiralandı da paslanmadı çocuk. Semihi 3 yıl sonra oynatsan nolur oynatmasan nolur, adam bitti.
Bursasporla başarılar kardeş.
Arkadaşlar bütün bunların sorumlusu Aykut KOCAMAN dır, Aykut gitmeden önce bunların hepsini planladı, Alex i o gönderdi, Semih'in gönderilmesini o istedi, Krasiç, Kadlech, Meireles, Kuyt, Yobo'yu Aykut aldırdı, şu an ki oyun sistemini Aykut kurdu, Sow'dan sol açık yaptı, Stoch'un gönderilmesini Aykut istemişti, şuan bunların bütün sorumlusu Aykut KOCAMAN'dır, benim anlamadığım yönetim hem Aykut'un istifasını kabul etti, hem de onun politikalarını devam ettirdi, STOCH gibi adamı gönderdiniz onun yerine Cimi Durmaz diye birini alıyorsunuz, Erkan zengin i istiyorsunuz, olacak iş değil.
Kendi etti kendi buldu... Sen yıllarca yedek kulübesinde sesini çıkartmazsan seni böle ezerler işte...
Babasindan miras kaldi fenerbahce aziz yildirima.bu diktatorlugun sonu perisanliktir.alex gibi adam gonderilir mi? Insan kendi bindigi dali keser mi? Stoch gonderilir mi? Simdi de semih ha! Vay be! Emenike 13 milyon eder mi? Alper 7-8 milyon eder mi?fenerbahce bindi bir alamete gidiyo kiyamete.bir batagin icine batti takim bakalim nasil cikacak cok merak ediyorum! Aziz gitmedikten sonra bu fener cirt
semihin kıymetini bilmeyen defolsun başkan aziz yıldırım hapislerde çürü bu takım senin cebini doldurma hırsın yüzünden bu halde bırak yakamızı parmaklıklar ardına git
semih büyük futbolcu iyi bir golcu ama fenerbahçe çok büyük haksızlık yaptı semihin ahı tutar şuanki en iyi golcülerden bile daha teknik daha dürüst adam gibi adam inşallah iyi bir takıma giderde fener maçlarında fenere karşı oynar her oynadığı maçlardada golü atar eminim
takım bulamadı ortada kaldı
bedavaya verin gitsin ersun hoca ve aziz de ekibiyle mümkünse gitsin kendileri gitmese zaten bir şekilde gidecekler
Diğer Haberler