Kocaeli . Şehit Polis Recep Topaloğlu Spor Salonu’nda gerçekleştirilen Türkiye Judo 2. etap Büyükler 1. Lig Müsabakalarında Manisa Belediyespor, Mersin’den sonra Kocaeli’de de 15 puan toplayarak liderliğini sürdürdü.Manisa Belediyespor Büyükler Judo Takımı daha önce Mersin’de yapılan 1. Etap müsabakalarının ardından, Kocaeli’de gerçekleştirilen 2. etap müsabakalarını da lider tamamladı. Manisa Belediyespor olarak judoda önemli başarılar elde ettiklerini ifade eden Manisa Belediyespor Judo Şube Sorumlusu Hüseyin Kıcıroğlu, “Kocaeli’de oyuncularımız 15 puan toplayarak müsabakaları lider tamamladı. Şimdi önümüzde Kasım ayında yapılacak 3. etap müsabakaları var. Konya’da gerçekleştirilecek müsabakalardan da lider dönerek şampiyon olmak istiyoruz” dedi. Antrenör ve oyuncuların müsabakalara çok iyi hazırlandığını dile getiren Kıcıroğlu, “Oyuncularımıza olan güvenimiz tam. Konya’da da başarılı olarak şampiyonluğu Manisa’ya getireceklerine inanıyoruz” şeklinde konuştu.
Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz